آزمایش ردیابی رتبه: حجم جستجو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب

دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب

پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

حدس و گمان های زیادی در مورد تأثیر ردیابی رتبه بر حجم جستجوی کلمه کلیدی گزارش شده وجود دارد. در این آزمایش، دو کلمه کلیدی بسیار مرتبط را که در ابتدا توسط گوگل به عنوان دو کلمه کلیدی مجزا دیده نمی‌شدند، انتخاب کردم و هر دو را طوری تنظیم کردم که به طور منظم ردیابی شوند. من کلمات کلیدی واقعی را فاش نمی‌کنم، اما در اینجا توضیحی برای خوانندگان برای درک معنای آنها وجود دارد:

– کلمه کلیدی 1: xxx xxx xxx انگلستان – کلمه کلیدی 2: xxx uk xxx xxx

در شروع این آزمایش در اواخر فوریه 2018، گوگل کلمه کلیدی 1 را به عنوان یک کلمه کلیدی “درست” می بیند و حجم جستجوی ماهانه آن را 720 گزارش می کند، در حالی که کلمه کلیدی 2 حجم جستجوی خود را دریافت نمی کند و فقط به عنوان یک نوع کلمه کلیدی دیده می شود. 1.

پس از ردیابی منظم هر دو کلمه کلیدی در Google برای بریتانیا، در اینجا حجم جستجوی ماهانه تاریخی برای کلمه کلیدی 1 مطابق با ابزار کلمات کلیدی Google AdWords آمده است:

فوریه 2018: 100 – 1K مارس 2018: 1K – 10KA آوریل 2018: 100 – 1K

کلمه کلیدی 2 هنوز هیچ عددی را به حساب نمی آورد و فقط توسط ابزار کلمه کلیدی نادیده گرفته می شود، اما اگر حداکثر CPC را 100 پوند تعیین کنیم و به پیش بینی ماه آینده نگاه کنیم، این را دریافت می کنیم:

توجه داشته باشید که در شروع آزمایش هیچ برداشتی برای کلمه کلیدی 2 پیش بینی نشده بود.

در همین حال، Google Trends نمودار زیر را نشان می دهد:

یعنی هیچ علاقه ای برای کلمه کلیدی 2 گزارش نشده است. از آنجایی که حجم جستجویی که در این مورد با آن سروکار داریم بسیار کم است، ممکن است به همین دلیل باشد که Google Trends زیاد گزارش نمی دهد، زیرا ممکن است به اندازه کافی به این حجم ها حساس نباشد.

همچنین جالب است بدانید که SERP برای دو کلمه کلیدی کاملاً متفاوت است (و همیشه بوده است). همچنین، به نظر می رسد که در طول زمان برای 2 کلمه کلیدی SERP ترافیک بسیار بیشتری وجود دارد.

شار برای SERP برای کلمه کلیدی 1:

شار برای SERP برای کلمه کلیدی 2:

من می‌دانم که گوگل تغییراتی را در حجم جستجو می‌بیند و این در پیش‌بینی ترافیک AdWords منعکس می‌شود، اما نه ابزار کلمه کلیدی Google و نه گزارش Google Trends به اندازه کافی دقیق نیستند (به دلیل محدودیت‌های فنی، یا عمدی، یا حتی هر دو) که آنها را نشان دهد. .

PS برای آزمایش فوق، من هیچ داده برداشتی از کنسول جستجوی Google برای تأیید یا رد چیزی نداشتم، اما در اینجا یک اسکرین شات از برداشت‌های گزارش شده توسط Google Search Console برای سایتی که من کنترل می‌کنم و به آزمایش مشابه دیگری مرتبط است – در اینجا آمده است. در این مورد، در اوایل ماه مارس، من شروع به ردیابی یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی 0 کردم (چیزی که هیچ کس هرگز آن را جستجو نمی کند) جایی که سایت من در SERP ها ظاهر می شود – و این چیزی است که در کنسول جستجو می بینیم:

مقالات مرتبط :


به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب


دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب


پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب


راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *