آنچه باید در مورد به روز رسانی محتوای مفید گوگل بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
یک برنامه یادگیری دیجیتال جدید برای C-Suite و رهبران کسب و کار

امسال به این فکر کردیم که چگونه می‌توانیم مجموعه‌ای از جلسات آموزشی را ایجاد کنیم که ساختار آن‌ها برای چندین ادامه مطلب

به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب

دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب

پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

چقدر بدون درز است؟

ممکن است از خود بپرسید که آیا این تغییر بر وب سایت شما تأثیر منفی می گذارد یا خیر. پاسخ کوتاه منفی است، اما نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشت.

گوگل وب سایت ها را جریمه نمی کند. آنها صفحات را از فهرست، پیوندها از فهرست، یا سایت ها را از نتایج جستجو حذف نمی کنند. آنها همچنین الگوریتم های خود را به روز نمی کنند.

به‌روزرسانی‌ها به‌طور خودکار با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی انجام می‌شوند، بنابراین مدیران وب‌سایت‌ها مجبور نیستند کاری اضافی انجام دهند تا سایتشان تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار بگیرد (یا تحت تأثیر منفی قرار گیرد).

گوگل سال هاست که با درجات مختلف موفقیت سعی در بهبود کیفیت نتایج جستجوی خود دارد. صفحات با رتبه برتر همیشه نتایجی نیستند که شما انتظار دارید.

مدتی پیش گوگل فاکتورهای دانه بندی بیشتری را به الگوریتم خود اضافه کرد. آنها تغییر قابل توجهی در نحوه رتبه بندی وب سایت ها ایجاد کرده اند. اکنون آنها به جای 10 یا 20 سیگنال، به بیش از 200 سیگنال مختلف نگاه می کنند.

عوامل کلیدی شامل مواردی مانند:

مرجع – این سایت چند لینک دارد؟ ارزش – آیا محتوا برای کاربران مرتبط و ارزشمند است؟ کیفیت – آیا سایت به سرعت بارگذاری می شود و آیا اشتباه تایپی یا لینک های خراب وجود دارد؟ به موقع – آیا این صفحه اخیراً به روز شده است؟ قابلیت مشاهده – چند نفر به این صفحه لینک می دهند؟

اعتبار نیز حیاتی است: آیا شانسی وجود دارد که سایت یا صفحات صرفاً برای رتبه بالا در گوگل ایجاد شده باشند، اما برای بازدیدکننده ارزشی نداشته باشند.

مقالات مرتبط :


یک برنامه یادگیری دیجیتال جدید برای C-Suite و رهبران کسب و کار

امسال به این فکر کردیم که چگونه می‌توانیم مجموعه‌ای از جلسات آموزشی را ایجاد کنیم که ساختار آن‌ها برای چندین ادامه مطلب


به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب


دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب


پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *