آنچه در Brighton SEO 2022 آموختیم | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هفته گذشته تیم ما برای کنفرانس پاییز خود به سواحل آفتابی (و بادخیز!) BrightonSEO رفت. این فرصتی بود تا با درخشان‌ترین ذهن‌های این صنعت آشنا شویم و با یادگیری در مورد آخرین پیشرفت‌های فناوری، تحلیل‌ها و استراتژی‌ها، ذهن خود را تیز کنیم.

ما لیستی از 5 گفتگوی برتر خود را از BrightonSEO امسال در زیر گردآوری کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر اسلایدهای آنها را ببینید.

ممیزی مقامات محلی رقیب – کریستیان ساستوک

این روزها، همه ما می دانیم که محتوای خوب یکی از مولفه های کلیدی برای جذب ترافیک بیشتر است، اما واقعاً چگونه می توانیم «خوب» چیست؟

کریستین پاسخ را داشت – ایجاد اقتدار موضعی. گوگل تلاش می‌کند به صفحات و دامنه‌ها امتیاز شهرت را برای موضوعات خاص اختصاص دهد و اطمینان حاصل کند که وقتی کاربر چیزی را جستجو می‌کند، کارشناسان در بالای جستجو ارائه می‌شوند. به این ترتیب می توانیم مطمئن باشیم که پاسخ درست را دریافت می کنیم.

این بدان معنی است که سایت شما باید واجد شرایط باشد تا در مورد چیزی صحبت کند – و در مورد آن صحبت کند.

در حالی که قرار دادن اعداد سخت در مورد چیزی مانند شهرت ممکن است کمی دشوار باشد، کریستیان راهی برای سنجش آن از طریق تجزیه و تحلیل رقبا و مشاهده موضوعات مورد نظر شما ارائه کرده است. از آنجا، می‌توانید ببینید که برند شما چه نقاط تماسی را از دست می‌دهد، در چه مکالماتی شرکت نمی‌کنید و کجا باید محتوای خود را بسازید.

درباره نحوه ساخت کریستیان بیشتر بدانید و حتی الگوی او را از اینجا دانلود کنید.

تفکر احتمالی در سئو – اندرو چارلتون

من مطمئن هستم که این مشکلی است که همه ما در دنیای سئو با آن روبرو بوده ایم – وقتی قطعات متحرک زیادی وجود دارد چگونه نتایج را پیش بینی کنیم یا پیش بینی کنیم؟

خوب، این موردی نیست که پروژه های دقیقی برای روز ارائه دهیم. بلکه یک مورد تفکر احتمالی است. اندرو توضیح داد که چگونه این مهارتی است که هر SEO می تواند به عنوان راهی برای ارزیابی تأثیر خود بر یک سایت و کمک به برقراری ارتباط با سهامداران کسب و کار استفاده کند و به شما امکان می دهد تصمیمات درست بیشتری بگیرید.

از داده‌هایی که از قبل دارید استفاده کنید، مانند نرخ کلیک، حجم جستجو، و ترافیک فعلی، و پیش‌بینی کنید که اگر یک صفحه، مجموعه‌ای از اصطلاحات یا کل وب‌سایت را بهبود بخشید، چه اتفاقی می‌افتد. برای خود یک محدوده بدست آورید، یعنی. ما پیش‌بینی می‌کنیم که در 12 ماه آینده ترافیک بین 20 تا 40 درصد افزایش یابد. با این حال، از گفتن اینکه چه زمانی داده‌های کافی برای پیش‌بینی دقیق چیزی ندارید، نترسید. این اولین قدم شماست: روی بدست آوردن اطلاعات دقیق تمرکز کنید.

نکته مورد علاقه من از صحبت های اندرو این بود که “استراتژی های سئو باید مانند یک سبد سرمایه گذاری باشد.” چند ریسک بزرگ اما شرط بندی های بسیار مطمئن را برای حفظ پایه و اساس در آنجا و ثابت بپذیرید. شما هرگز نمی دانید که سود چقدر می تواند بزرگ باشد.

با اسلایدهای اندرو درباره تفکر احتمالی بیشتر بیاموزید.

نحوه ایجاد محتوای چند زبانه عالی – لورا مک کینلی

ما قبلاً گفته‌ایم که داشتن محتوای عالی چقدر مهم است، و این به ویژه زمانی صادق است که شما در حال گسترش تجارت خود در خارج از کشور به مناطق دیگر هستید. اجرای محتوای خود از طریق یک ابزار ترجمه و قرار دادن آن در وب سایت بسیار آسان است، اما آیا چیزی مفید یا در برخی موارد حتی خواندنی به کاربران ارائه می دهد؟

لورا در مورد چگونگی غلبه بر این مشکل و شروع به تولید محتوا برای زبان های مختلف صحبت می کند، حتی زمانی که نمی توانید آنها را صحبت کنید! او توضیح داد که محتوای بومی‌سازی شده چقدر مهم است، با موارد بسیار شگفت‌انگیزی که مارک‌ها آن را اشتباه می‌کنند، قبل از اینکه ما راز را در میان بگذاریم.

شما به متخصصان بومی نیاز دارید.

افرادی که می توانند برای شما بنویسند، قلمرو و تفاوت های ظریف نحوه ارتباط این پایگاه کاربر و صحبت در مورد مفاهیم پیرامون آن را می دانند. شبکه‌ای از این افراد در مناطقی که در آن کار می‌کنید بسازید، افرادی که می‌توانید به آنها اعتماد کنید و هنگام ایجاد محتوا به آنها بازگردید.

مهمتر از آن، این افراد را از ابتدا در فرآیند محتوا مشارکت دهید. آن‌ها می‌توانند بینش ارزشمندی در مورد آنچه ممکن است برای مخاطبان شما مناسب باشد یا نه ارائه دهند، و همچنین به شما اطلاع دهند که در حال حاضر چه اتفاقی می‌افتد که ممکن است فرصت خوبی برای پرش کردن باشد.

لورا توضیح می‌دهد که چگونه باید با این متخصصان درگیر شوید و بهترین راه‌ها برای تعامل با آنها – در اسلایدهای او در اینجا بیشتر بخوانید.

مارتین اسپلیت یک توسعه دهنده در گوگل است، بنابراین شنیدن دیدگاه او در مورد نحوه استفاده از جاوا اسکریپت برای وب سایت ها بسیار ارزشمند بود!

مارتین در مورد نحوه بازدید و خزیدن گوگل از سایت شما صحبت می کند و آنچه را که اسناد آنها در مورد نحوه خزیدن آنها به ترتیب HTML و DOM می گوید را تکرار می کند.

اگر قابل مشاهده است، در صفحه است. همه چیز در DOM هنوز از نظر فنی قابل مشاهده است. فقط ممکن است به آن واکشی ثانویه برای ارائه و دسترسی به آن نیاز داشته باشد. البته این مشکلی ندارد و گوگل را از ایندکس کردن سایت شما باز نمی دارد. ممکن است کمی تاخیر وجود داشته باشد.

این بدان معناست که شما می‌خواهید در صورت امکان مطالب خاصی را از طریق HTML دریافت کنید تا مطمئن شوید که گوگل فوراً آن را درک می‌کند، به جای مشکلات حافظه پنهان که جاوا اسکریپت می‌تواند ایجاد کند. مواردی مانند عنوان صفحه، توضیحات، hreflang، canonical – واضح ترین و فوری ترین نشانه های صفحه شما و اینکه آیا گوگل باید به آن نگاه کند یا جای دیگری. اگر Google صفحه اصلی را تا زمانی که رندر نشده است به صورت متعارف ببیند، سیگنال‌های ترکیبی ارسال می‌کنید. هر گونه عدم قطعیت باعث می شود گوگل بهترین حدس خود را انجام دهد و در واقع گاهی اوقات اشتباه می کنند.

او همچنین در مورد نداشتن یک هارد برش واقعی در زمان بارگذاری یک صفحه صحبت می کند که بسیاری از کارشناسان دیجیتال نگران آن هستند. با این حال، همچنان پابرجاست که هرچه صفحه شما سریع‌تر بارگذاری شود، کاربران و ربات‌هایی مانند گوگل سریع‌تر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه SEO و جاوا اسکریپت خود را با هم هماهنگ کنید، برخی از مستندات Google و آموزش های ویدیویی همراه آن از مارتین را در اینجا بررسی کنید.

حضور دیجیتالی این روزها برای کسب‌وکارها بسیار مهم است، بنابراین ما می‌دانیم که رشد ارگانیک برای مشتریان ما چقدر مهم است، به همین دلیل است که مطمئن می‌شویم از آنچه در صنعت اتفاق می‌افتد، آگاه هستیم. برای مشاوره در مورد عملکرد ارگانیک امروز با کارشناسان سئو ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *