
آماده، تنظیم، خرید در YouTube!
یوتیوب رسما با Shopify شریک شده است و همه ویژگی ها در حال کار هستند. این یک خبر عالی برای سازندگان و برندهایی است که از قبل کانالها و محصولات YouTube برای فروش دارند. برای برندها/سازندگانی که این کار را نمی کنند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در مورد آن تجدید نظر کنند.
با میزبانی یوتیوب بیش از 2.1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، مشارکت با Shopify مزایای زیادی برای سازندگان و برندهایی که به دنبال استفاده از این ویژگیهای جدید هستند، خواهد داشت.
با امکان خرید مستقیم از یوتیوب (فقط ایالات متحده) یا حتی داشتن پیوندهای مستقیم به محصولات در ویدیوها، پخشهای زنده و نمایههای YouTube، سفر کاربر بسیار بهبود مییابد.
خرید آسان برای مصرف کنندگان، به ویژه در حوزه به سرعت در حال تحول پلتفرم های رسانه های اجتماعی، کلیدی است. با اصطکاک و کلیک کمتر بین خرید، این می تواند منجر به پرش کمتر و در نتیجه فروش بیشتر شود.
دیوید کاتز، معاون بخش خرید محصولات میگوید: «سازندگان برای سالها کسبوکارهایی را پیرامون محتوای YouTube خود ایجاد کردهاند، و اغلب سرمایهگذاری خود را برای ایجاد مارکهای خود گسترش میدهند، اما دسترسی مستقیم به مخاطبان خود با این محصولات در YouTube به این سادگی نبوده است. در یوتیوب.
ما از شراکت با Shopify خوشحالیم تا به سازندگان کمک کنیم فروشگاههای خود را بهراحتی به مرکز انجمنهای YouTube خود بیاورند، که به طور فزایندهای برای خرید به آنها مراجعه میکنند.»
این برای سازندگان چه معنایی دارد؟
ادغام Shopify x YouTube باعث میشود فروش در YouTube یکپارچه شود و به سازندگان اجازه میدهد محصولات خود را مستقیماً در مقابل بینندگان خود قرار دهند.
اگر سازندگان در مورد محصول خود به صورت زنده بحث می کنند، به جای اینکه بینندگان را راهنمایی کنند تا پیوندی را در توضیحات پیدا کنند (که ممکن است بسیاری پس از ویدیو فراموش کنند)، پیوند محصول را می توان با اطلاعات به روز نمایش داد.
این بدان معناست که سازندگان فرصت های بیشتری برای فروش به جامعه خود دارند. این میتواند بهویژه در جریانهای زنده که سازندگان میتوانند به سؤالات در زمان واقعی پاسخ دهند مؤثر باشد.
چگونه کار می کند
برای حساب های دارای بیش از 1000 مشترک، ادغام آماده استفاده است.
همانطور که Shopify گفت، بازرگانان می توانند طیف وسیعی از محصولات خود را در YouTube به سه روش بفروشند:
جریانهای زنده: بازرگانان میتوانند محصولات را در نقاط کلیدی در جریان پخش زنده برچسبگذاری کرده و پین کنند، و پخش تصویر در تصویر به این معنی است که مصرفکنندگان میتوانند هنگام پرداخت آن را تماشا کنند. ویدیوها: بازرگانان میتوانند فهرستی از محصولات را در قفسه محصول در زیر ویدیوهای درخواستی نمایش دهند. برگه فروشگاه: یک برگه جدید به کانال یوتیوب تاجر اضافه می شود که کل محصولات انتخابی آنها را نشان می دهد.
سازندگان میتوانند نحوه برچسبگذاری و نمایش محصولات در کانال YouTube خود را با رفتن به برگه خرید استودیو YouTube مدیریت کنند.
آنها همچنین می توانند محصولات را در فیدهای زنده خود در اتاق کنترل زنده کنترل کنند.
سازندگان چگونه میتوانند به بهترین شکل از خرید YouTube برای مخاطبان خود استفاده کنند؟
از آنجایی که این یک سیستم کاملاً جدید کسب درآمد برای سازندگان است، در اینجا سه نکته برای سازندگانی که سعی میکنند از خرید YouTube استفاده کنند آورده شده است:
اگر میخواهید بتوانید برای همیشه بفروشید، جامعهای بسازید که کاملاً شما و محتوایتان را دوست داشته باشد.
بر کمک به جامعه خود و هر چیزی که قصد فروش آن را دارید تمرکز کنید، مطمئن شوید که آن چیزی است که مخاطب شما می خواهد، به آن نیاز دارد و آن را بسیار ارزشمند خواهد یافت.
نمونه های زنان نایک:
1. نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب.
این می تواند یک پخش زنده باشد که در آن کارمندان نایک در مورد مزایای چند کفش دویدن، نحوه انتخاب یک جفت برای سبک دویدن و قرار دادن پا صحبت می کنند. مردم می توانند در زمان واقعی سوال بپرسند و این باعث صرفه جویی در سفر مشتری به فروشگاه می شود.
2. نحوه انتخاب سوتین ورزشی مناسب.
در حال حاضر 91 نتیجه برای سوتین ورزشی در nike.com وجود دارد. کمک به زنان برای انتخاب ورزش مناسب و تناسب اندام، ارزش زیادی برای بینندگان خواهد داشت.
3. اطلاعات هیدراتاسیون
ممکن است این موضوع مستقیماً به مجموعهای از محصولات مرتبط نباشد، اما نایک از نیازهای ورزشی مشتریان خود پشتیبانی میکند که اعتماد و شناخت برند را ایجاد میکند.
برو زنده
پخش زنده به شما کمک می کند ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنید. آنها واقعاً با شما آشنا خواهند شد و اگر قبلاً برای برند و/یا کانال شخصی شما خرید نکرده باشند، می تواند کمک کند.
همزمان با فروش یوتیوب از طریق پخش زنده، TikTok همچنین در تلاش است تا پای خود را در فروش پخش زنده بگذارد. اینجا بیشتر درمورد آن بیاموزید.
TikTok همچنین اخیراً برخی از دادههای فروش زنده را منتشر کرده است و یک آمار کلیدی این است که 50٪ از کاربران TikTok پس از تماشای TikTok LIVE چیزی خریدهاند.
آیا یوتیوب می تواند نتایج مشابهی داشته باشد؟ اگر سازندگان ویژگیهای جدید را آزمایش نکنند، فرصتی از دست رفته خواهد بود.
چگونه فروشگاه Shopify خود را به YouTube متصل کنیم
در اینجا مراحلی وجود دارد که سازندگان برای اتصال فروشگاه رسمی خود به YouTube برای فروش محصولات در YouTube باید دنبال کنند:
وارد YouTube Studio شوید. در منوی سمت چپ، کسب درآمد را انتخاب کنید. برگه خرید را انتخاب کنید. این برگه فقط در صورتی ظاهر می شود که کانال شما واجد شرایط باشد. Getting Started را انتخاب کنید. این گزینه فقط در صورتی ظاهر میشود که هنوز YouTube را به خردهفروشی در خرید مرتبط نکرده باشید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا فروشگاه کالای رسمی خود را به کانال YouTube خود پیوند دهید و ویژگی های خرید را فعال کنید. مزایای استفاده از Shopify
Shopify بزرگترین سایت تجارت الکترونیک در انگلستان است. استفاده از آن آسان است، ویژگی های خارق العاده زیادی دارد و مقرون به صرفه است.
فروشگاه های شاپیفای انگلستان در سه ماهه اول سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد رشد داشته اند و اکنون بیش از 130000 فروشگاه Shopify در بریتانیا وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Shopify، Honcho یک مقاله سفید ایجاد کرد که مزایا و معایب استفاده از پلتفرم را از منظر SEO مورد بحث قرار می دهد. این به شما ایده ای از قدرت Shopify می دهد و اینکه چرا بسیاری از برندهای کوچک و جهانی از این پلت فرم استفاده می کنند.
به پلتفرم Shopify بروید
اگر در حال حاضر وبسایت خود را با پلتفرم دیگری میزبانی میکنید اما میخواهید به Shopify تغییر دهید، باید انتقال وبسایت را انجام دهید.
انتقال وب سایت پیچیده و زمان بر است. با این حال، با داشتن یک تیم مجرب برای حمایت از شما، آنها می توانند روان باشند و مزایای زیادی به همراه داشته باشند.