آیا این پایان انواع تطبیق کلمات کلیدی است | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

آیا این پایان انواع تطبیق کلمات کلیدی است؟

بر کسی پوشیده نیست که گوگل اخیراً روی چند کلمه کلیدی منطبق گسترده شرط بندی کرده است، و در حالی که این موضوع همیشه برای تبلیغ کنندگان خوشایند نیست، ما نمی توانیم از حدس زدن آینده خودداری کنیم.

قبل از اینکه به آخرین به‌روزرسانی Google در مورد تطابق گسترده بپردازیم، اجازه دهید دقیقاً انواع تطابق کلمات کلیدی را خلاصه کنیم.

انواع تطابق کلمات کلیدی

سه نوع مختلف تطبیق کلمات کلیدی وجود دارد:

تطابق گسترده: جستجوهای مرتبط با کلمه کلیدی شما، به عنوان مثال کت زمستانی. این کلمه کلیدی با جستجوهای گسترده تر و انواع تطابق ضعیف تر، از جمله “کت ضد آب بچه” یا “لباس زمستانی” مرتبط است. تطبیق عبارت: جستجوهایی که شامل معنای کلمه کلیدی شما هستند و مرتبط هستند. این کلمه کلیدی دقیق‌تر و نسبتاً با این اصطلاح مرتبط است و فهرست‌های جستجوی مرتبط‌تری از جمله “کت زمستانی زنانه” یا “ترندهای کت زمستانی 2022” را ارائه می‌دهد. تطابق دقیق: با همان معنای کلمه کلیدی مورد نظر شما جستجو می کند. این نوع کلمه کلیدی نوع دقیق تری از تطابق را ارائه می دهد، از جمله “کت زمستانی” و “کت گرم”.

یکی از مزیت‌های رسانه پولی این است که می‌توان انواع مختلفی از تطبیق کلمات کلیدی را در کمپین‌های تبلیغاتی برای درک رفتار جستجو و در عین حال آزمایش اینکه کدام روش عملکرد بهتری دارد، درج کرد. هنگام ایجاد و مدیریت کمپین‌های رسانه‌ای پولی، مهم است که بر اساس آن بودجه داشته باشید و همه تخم‌های خود را در یک سبد قرار ندهید.

ما درک می کنیم که هر مشتری نیازها و مخاطبان متفاوتی دارد و انواع تطابق کلمات کلیدی برای همه یکسان نیستند. به عنوان مثال، منطبق گسترده ممکن است در یک سایت لباس آنلاین کار کند، اما ممکن است برای کسب و کاری که به دلیل جایگاه محصول به جستجوهای خاص متکی است، عملکرد خوبی نداشته باشد.

به‌روزرسانی‌های گسترده بازی

گمانه زنی های زیادی در مورد آینده انواع تطابق کلمات کلیدی وجود دارد که باعث می شود تبلیغ کنندگان کمی عصبی شوند.

گوگل ویژگی بتا جدیدی را در تبلیغات گوگل راه اندازی کرده است که به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا نوع تطابق گسترده را روشن کنند و انواع تطابق کلمات کلیدی را در سطح کمپین خاموش کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این گزینه برای همه در دسترس نیست و چیزی است که گوگل در حال آزمایش آن است.

ما می دانیم که به محض روشن شدن تطابق گسترده، برای کل کمپین استفاده می شود، و وقتی خاموش شد، به استفاده از انواع تطابق کلمات کلیدی برمی گردید.

مناقصه هوشمند

صحبت های زیادی در مورد استفاده از مسابقات گسترده با پیشنهاد هوشمند برای دستیابی به اهداف کمپین وجود دارد.

اما قبل از استفاده از تطابق گسترده و مناقصه هوشمند، مهم است که ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید تا مقدار قابل توجهی از داده‌های تبدیل جمع‌آوری شود. این چیزی نیست که شما فوراً آن را فعال کنید. با این حال، باید کلمات کلیدی منفی را شناسایی کنید (عبارات جستجو برای حذف از حساب) و به طور منظم سؤالات جستجو را تجزیه و تحلیل کنید تا بینش بهتری در مورد رفتار جستجو به دست آورید که به به حداکثر رساندن عملکرد کمپین کمک می کند.

همچنین، کیفیت سرنخ ها یا ترافیکی که وب سایت شما دریافت می کند را بررسی کنید، زیرا گاهی اوقات کیفیت بر کمیت مقدم است – به هدف نهایی و دستیابی به KPI فکر کنید. مانند هر کمپین جدید یا برای تست A/B، برای مشاهده عملکرد کمپین، برخی از بودجه ها را محدود کنید، سپس تصمیم بگیرید که آیا هزینه را افزایش دهید یا تبلیغات را متوقف کنید.

تیم رسانه ای پولی ما چه فکر می کند

پیشنهاد بازی گسترده جدید گوگل برخی از پرها را به هم ریخته است، و ما می خواستیم نظرات تیم رسانه پولی خود را در این مورد بدانیم. ما از متخصص رسانه های پولی خود مل برای نظراتش پرسیدیم و در اینجا چیزی است که او باید بگوید.

“برای هدف قرار دادن سطوح مختلف قصد (در اینجا در PushON ما از استراتژی “نگاه کن، فکر کن، انجام بده، مراقبت” استفاده می کنیم)، به نظر من این حیاتی است که بتوان از انواع مختلف تطبیق کلمات کلیدی استفاده کرد. البته، منطبق گسترده قطعا نقش خود را در هدف قرار دادن قسمت بالایی قیف ایفا می کند، اما عدم پشتیبانی از سایر انواع تطابق کلمات کلیدی برای انتقال کاربران به پایین قیف چیزی است که قبل از اینکه بخواهم هر استراتژی PPC را برای اجرای آن بخواهم آزمایش کنم. .

ما شما را در جریان به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد آخرین به‌روزرسانی Google Broad Match قرار می‌دهیم، بنابراین وبلاگ و رسانه‌های اجتماعی ما را بررسی کنید. اگر در مورد رسانه پولی سؤالی دارید، خواه تبلیغات PPC، تبلیغات نمایشی، اجتماعی پولی یا انواع تطبیق کلمات کلیدی، امروز با تیم ما تماس بگیرید.

ما را در لینکدین دنبال کنید یا در خبرنامه ما مشترک شوید تا از آخرین اخبار تجارت الکترونیک و بازاریابی PushON مطلع شوید.

مقالات مرتبط :


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب


6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *