آیا باید از SEO Blackhat ترسید؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

(این مقاله ای است که من در ابتدا برای روزنامه BrightonSEO نوشتم – فکر می کردم برای مخاطبان وسیع تری نسبت به بازدیدکنندگان BrightonSEO جالب باشد. با این حال، BrightonSEO یک رویداد بسیار توصیه شده است. این رویداد دوباره در 12-13 سپتامبر 2013 برگزار خواهد شد. بنابراین سعی کنید بلیط تهیه کنید – آنها رایگان هستند اما خیلی سریع پیش می روند.)

دو نوع سئو وجود دارد و خیر، منظورم کلاه سفید و کلاه سیاه نیست. دو نوع سئوکار وجود دارد: کسانی که در مورد همه چیز کنجکاو هستند، و آنهایی که آنقدر جزم اندیش هستند که فکر می کنید سئو نوعی دین جدید است تا یک مفهوم مرتبط با فناوری. به یک تازه‌کار که وارد این صنعت می‌شود، افراد مختلف با سطوح مختلف دانش و مفاهیم شخصی متفاوت، همه چیز را می‌گویند و به یکی از این دو طرف ختم می‌شود. متأسفانه، من تمایل دارم به این نکته توجه کنم که تعصب اغلب این واقعیت را پنهان می کند که فردی که به آن پایبند است هیچ ایده ای ندارد.

کل مفهوم کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید از تلاش موتورهای جستجو برای اجرای برخی قوانین متولد شد. مردم قبل از اینکه این مفهوم به وجود بیاید سعی می کردند راه خود را به سمت بالا بردن SERP ها برسانند، پس از تولد آن به سمت پیشرفت حرکت کردند. از آنجایی که موتورهای جستجو یک نهاد تجاری هستند، قوانین برای به حداکثر رساندن سود وضع شده اند، نه برای اطمینان از رویکردهای اخلاقی یا هر چیز دیگری. بیایید قبول کنیم که از کل این ماجرا جنبه اخلاقی را حذف کنیم. این در مورد یک کلیسای جدید نیست، فقط در مورد تجارت و کسب درآمد است.

دو نوع رویکرد برای سئو وجود دارد: روش هایی که کارساز هستند و روش هایی که برای پوشاندن بی عملی یا عدم آگاهی از آنها استفاده می کنید. اسمش را whitehat بگذارید، اسمش را Google TOS Compliance بگذارید، آن را هر چه می خواهید بنامید. به عنوان یک سئو، هدف شما کسب نتایج برای سایت هایی است که روی آن کار می کنید، و این نتایج به صورت رتبه بندی، ترافیک، تبدیل می باشد. سود. چیزی ملموس، قابل اندازه گیری. شما واقعا نمی توانید میزان “اخلاقی” خود را بسنجید و آن را به مشتری پرداخت کننده خود گزارش دهید.

جعبه شنی را به خاطر دارید؟ برخی از مردم هنوز از این به عنوان بهانه ای برای رتبه بندی نشدن سایت ها استفاده می کنند – بله، امروز در سال 2013. با این حال، شما می بینید که یک سایت هرزنامه کلاه سیاه رتبه بندی سایت به سایت در یک جایگاه رقابتی برتر با فقط یک هفته اتصال هرزنامه است. من نمی گویم شما باید همین کار را انجام دهید – اما احتمالاً باید کاری انجام دهید و فقط از اینکه این روزها رتبه بندی سایت ها سخت است و چقدر لینک ها خطرناک هستند و چگونه یک مرد سیاه پوست بدجنس یک کمپین منفی سئو علیه شما اجرا می کند شکایت نکنید. و اینکه چگونه گوگل پس از ارائه ابزار انصراف اقدامی نمی کند. از ناله کردن دست بردارید، از پوشاندن خود با صحبت های مقدس تر خودداری کنید و دست به کار شوید.

دو نوع آدم وجود دارد: آنهایی که نمی دانند چه کار می کنند و آنهایی که در کاری که انجام می دهند باهوش هستند. البته، همه چیز در این بین وجود دارد، اما با گذشت زمان تمایل دارید به سمت یکی از این افراط‌ها گرایش پیدا کنید. کدام برای شما خواهد بود؟

دانش به شما قدرت می دهد. بدون دانش، شما در رحمت Google درمانده هستید (با هر نهاد تجاری دیگری که کسب و کار شما ممکن است به آن وابسته باشد جایگزین کنید، و این هنوز 20 سال آینده صادق خواهد بود). دانش نمی تواند کلاه سیاه یا کلاه سفید باشد – دانش دانش است. این در مورد درک سیستمی است که با آن کار می کنید، آشنایی با تمام نکات و نکات آن، و چگونگی استفاده از آنها به نفع خود. نیازی به مبارزه با سیستم نیست – فقط از منطق آن استفاده کنید. بهترین کلاه سیاه همیشه در این کار خوب بوده است.

مورد جایزه کازینو را در نظر بگیرید. موفقیت مدل مورد استفاده در آنجا کاملاً به دلیل استفاده از منطق گوگل است. گوگل هنوز در مورد پیوندها است. آنها به دنبال ویژگی های خاصی در روابط هستند – خوب، ما این را به آنها می دهیم. پیوند از صفحات مرتبط و مکرر به روز شده با محتوای زیاد می آید. برخی می گویند که این یک حفره در الگوریتم است – من می گویم این منطق آن است، که به اشتباه یا بلافاصله اتفاق نیفتاد، بلکه توسط تمام به روز رسانی های الگوریتم منتشر شده در چند سال گذشته شکل گرفت. در بیشتر موارد برای مبارزه با هرزنامه ها کار می کند و این دلیل ایجاد این منطق بود. اما در این مورد خاص، ارسال کننده هرزنامه راهی برای استفاده از این منطق به نفع خود پیدا کرده است.

برخی خواهند گفت که این یک استراتژی کوتاه مدت است و همه چیز در مورد تعقیب الگو است – درست نیست. سایت اصلی در این طرح نیم سال است که بدون وقفه و بدون ایندکس شدن، ترافیک دریافت می کند. با راه‌اندازی منظم سایت‌های جدید به جای سایت‌های ممنوعه، هرزنامه‌نویس طرح خود را حفظ می‌کند – و احتمالاً برای مدت طولانی‌تری این کار را ادامه خواهد داد. چگونه این یک استراتژی کوتاه مدت است؟

بلک هت به معنای زیر پا گذاشتن قانون یا استفاده از تکنیک هایی نیست که دیگر کار نمی کنند، همانطور که گوگل و برخی دیگر تلاش می کنند آن را درست جلوه دهند. کلاه سیاه برای پول در آن است، اگر پول نبود در آن نبودند.

من نمی گویم همه باید از انجام کاری که می کنند دست بکشند و کلاه سیاه شوند. ارزش یادگیری و درک را دارد تا اینکه از آن به عنوان مترسک استفاده کنید، اما الگوی آن مطمئنا برای همه مناسب نیست. اگر ساختن یک برند و حفظ شهرت آنلاین برای کسب و کار شما حیاتی است، هیچ کاری مشکوک انجام ندهید. اگر برند برای شما عاملی برای کسب درآمد نیست، داستان متفاوت است. در هر رویکرد خطرات و مزایایی وجود دارد. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که رویکردهای کلاه سفید شما باعث جریمه شدن سایت شما نمی شود. با این حال، اگر حتی نمی‌دانید سئوی کلاه سیاه چیست، چگونه می‌توانید بفهمید که کارها را خیلی دور نمی‌کنید؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که هر آنچه که امروز به عنوان بهترین تکنیک سئو معرفی می شود فردا توسط گوگل محکوم نخواهد شد؟ این در مورد تکنیک های خاص نیست، در مورد نحوه تفکر است.

گوسفند بودن و پیروی از هر چیزی که امروز موعظه می شود همیشه فردا سوخته می شود – فقط به این دلیل که دیگران این کار را انجام می دهند و آشکارا مورد سوء استفاده قرار می گیرد و گوگل باید با آن مقابله کند. ایجاد رویکرد خود آسان نیست – اما پاداش آن بسیار بیشتر است.

مردم دو دسته اند: آنهایی که تخیل دارند و آنهایی که تخیل ندارند. اکثر مردم هیچ تخیلی ندارند، بنابراین برای آنها ساده تر است که فقط آنچه را که دیگران به ذهنشان خطور می کنند دنبال کنند. با این حال، سئو برای افراد بی خیال نیست. اگر نمی توانید نحوه کار کردن چیزها را تجزیه و تحلیل کنید و راه حل خود را مطابق با منطق داخلی ارائه دهید، احتمالاً در صنعت اشتباهی هستید.

هر بار که شخصی به سئو کلاه سیاه اشاره می کند نوعی ترس حیوانی در هوا وجود دارد. وقت آن است که این ترس را کنار بگذارید و شروع به یادگیری کنید. فقط به این دلیل که فردی کلاه سیاه است، به طور خودکار به این معنی نیست که او به شما صدمه می زند – آنها احتمالاً بیش از حد مشغول انجام کارهای خود هستند و از آن پول در می آورند. درست است که اگر به یک سیاه پوست خوب دلایل کافی برای جریمه شدن سایت خود ارائه دهید، به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد. با این حال، همه کسانی که کلاه سیاه نامیده می شوند، واقعا کلاه سیاه نیستند. فقط به این دلیل که از ابزارهایی که خریداری کرده اید استفاده می کنید، باعث نمی شود کلاه سیاه داشته باشید. ابزارها فقط ابزار هستند. اتوماسیون تنها بخشی از سئوی سیاه کلاه است. مورد دیگر، بسیار مهمتر، استفاده از سر است.

قسمت سخت این است که هیچ کس به شما SEO blackhat را آموزش نمی دهد. البته ما گردهمایی های غیررسمی خود را داریم که در آن چیزهایی را که یاد می گیریم با افراد همفکر خود به اشتراک می گذاریم. اما اگر شما یکی از ما نیستید، احتمالا هرگز نخواهید فهمید که این گردهمایی ها کی و کجا برگزار می شود. کلاه سیاه دوست ندارند زیاد حرف بزنند. اگر ترفندی پیدا کرده‌اید که برای شما مفید است، معمولاً آن را برای خود نگه می‌دارید یا آن را فقط با چند دوست به اشتراک می‌گذارید. بگذارید افراد زیادی از آن مطلع شوند و کشته خواهد شد. هر چیزی که به جریان اصلی تبدیل می شود دیر یا زود کشته می شود. تنها راه ورود به این جامعه این است که ارزش خود را نشان دهید، نشان دهید که می توانید فکر کنید و مایل به یادگیری هستید، نه اینکه در تعصب گیر کنید.

Sugarrae یک بار گفت: “هر کلاه سیاه خوبی که من تا به حال می شناسم می تواند با یک کلاه سفید لگد بزند.” از سوی دیگر، بهترین کلاه‌های سفیدی که من می‌شناسم (اگر اصلاً چنین چیزی وجود داشته باشد – مگر اینکه فقط در آنجا نشسته باشید و بالا رفتن رتبه صفحه خود را تماشا کنید، حداقل یک کلاه خاکستری هستید) درک بسیار پیشرفته‌ای از سیاه دارند. سئو کلاه. جای تعجب نیست – اگر می توانید منطق سیستم را بیاموزید، فقط تکنیک های واقعی برای ماندن در قوانین یا شکستن قوانین است. شما خطرات خود را می شناسید، آنها را ارزیابی می کنید، عملی ترین رویکرد را انتخاب می کنید. اما تا زمانی که خودتان به مسائل نگاه نکنید، تا زمانی که چیزهایی را امتحان نکنید، آنها را آزمایش نکنید، هیچ کس این را به شما نمی‌آموزد.

کلاه سیاه موتورهای جستجو را مجبور می کند به تکامل ادامه دهند. آنها مرزها را فشار می دهند تا آزمایش کنند که چگونه یک سیستم کار می کند و چگونه می توان از آن به نفع خود استفاده کرد. اگر آن همه آزمایش گسترده نبود، احتمالاً امروز به چیزی بدوی مانند Altavista یا Infoseek گیر می‌دادیم. پیشرفت قیمت دارد، و اگر این بدان معناست که گاهی اوقات SERP هایی را می بینید که مرتبط نیستند، دقیقاً به همین دلیل است که موتورهای جستجو به تکامل خود ادامه می دهند. بدون این چالش دائمی، آیا آنها مقدار زیادی پول برای تکمیل الگوریتم های خود خرج می کردند؟

بنابراین دفعه بعد، قبل از اینکه سریع نتیجه بگیرید و به کسی برچسب هرزنامه بزنید، به این فکر کنید که چه چیزی می توانید از او بیاموزید. Blackhat یا Whitehat، در درازمدت سئوی بهتری برای شما ایجاد می کند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *