
در طول دو سال گذشته، ما شروع به ساخت درصد فزاینده ای از وب سایت های مشتریان خود در HubSpot CMS کرده ایم. این تا حد زیادی به این دلیل است که ما فکر می کنیم این یک سیستم عالی با برخی ویژگی های خارق العاده است. اما قدردانی می کنیم که نمی خواهید حرف ما را قبول کنید.
انتخاب پلت فرم مناسب برای اطمینان از اینکه وب سایت شما کسب و کار جدیدی ایجاد می کند، کلیدی است. این امر بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نحوه آپلود و انتشار محتوا گرفته تا ادغام هایی که می توانید پیاده سازی کنید یا مقیاس وب سایت شما، بنابراین ارزش آن را دارد که تصمیمی آگاهانه بگیرید – با تجربه دنیای واقعی .
اما در واقع یافتن یک تفکیک بی طرفانه و دقیق از مزایا و معایب HubSpot CMS بسیار دشوار است. وب پر از مطالب تبلیغاتی با حجاب نازک با دستور کار بسیار روشن است. اما آیا شما در حال تجزیه و تحلیل کامل و ساده به زبان انگلیسی از قابلیت های این پلتفرم هستید؟ بدیهی است که این کار دشواری است.
بنابراین تصمیم گرفتیم مشکل را برطرف کنیم. انتشار یک راهنمای بیطرفانه برای افرادی که نمیدانند HubSpot CMS انتخاب مناسبی برای وبسایت آنهاست.
این راهنما توسط توسعه دهندگانی نوشته شده است که اکنون بیش از 24 ماه آن را امتحان کرده اند و باید به عنوان یک نقطه شروع عالی برای هر کسی که سعی در تصمیم گیری آگاهانه دارد باشد.
HubSpot CMS چیست؟
به زبان ساده، یک CMS (یا سیستم مدیریت محتوا) نرم افزاری است که اکثریت قریب به اتفاق یک وب سایت مدرن را زیربنای آن قرار می دهد. فراهم کردن زیرساخت های اولیه مورد نیاز برای آپلود و مدیریت تصاویر، انتشار محتوا و به طور کلی گسترش ردپای دیجیتال شما.
هنگامی که یک وب سایت را توسعه می دهید، معمولاً با یک CMS شروع می کنید، سپس فایل های CSS، قالب های صفحه، ماژول های پشتیبان یا افزونه های خود را اضافه می کنید تا به طور کامل احساس – و عملکرد – محصول نهایی را سفارشی کنید.
وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در بازار است که تقریباً 43 درصد از تمام وب سایت ها را تامین می کند (منبع: ژورنال موتور جستجو). Shopify برای تجارت الکترونیک نیز محبوب است و بسیاری از سایتهای B2B با استفاده از CMS به نام جوملا ساخته میشوند که به دلیل انعطافپذیری آن ارزشمند است.
اما ما فکر می کنیم HubSpot یک محصول قابل مقایسه با برخی ویژگی های واقعاً منحصر به فرد ایجاد کرده است که آن را برای هر کسی که به دنبال رشد آنلاین تجارت خود است مناسب می کند. برای شروع، وبسایتهای HubSpot CMS طوری طراحی شدهاند که بهطور خودکار با سایر محصولات HubSpot از جمله مواردی مانند Sales Hub، Marketing Hub یا Operations Hub Pro یکپارچه شوند.
اگر قصد دارید از این پلتفرمها برای مدیریت کمپین بازاریابی دیجیتال خود و/یا نظارت بر سرنخها در حین حرکت در خط لوله فروش خود استفاده کنید، بسیار مفید است. همچنین اگر میخواهید بعداً از هر یک از این محصولات استفاده کنید، این یک ویژگی مفید است.
اما آیا همه چیز در مورد ادغام های طبیعی نیست؟
سایر مزایای – بزرگ – شامل صفحه ساز کشیدن و رها کردن است که می تواند به بازاریاب ترین فن هراسان اجازه دهد در عرض چند دقیقه یک صفحه فرود قابل قبول ایجاد کند. یک رابط بصری که سفارشی کردن محتوا را بسیار آسان می کند و مجموعه ای از ابزارهای شخصی سازی هوشمند که برای کمک به شما در ایجاد تجربیات شخصی برای بازدیدکنندگان مکرر طراحی شده اند.
چه زمانی این مفید خواهد بود؟ خوب، تصور کنید که یک پورتال مشتری داشته باشید که مشتریان بلندمدت زمانی که می خواهند منابع مفیدی را مشاهده کنند، یک اسکرین شات، نقاشی یا مشخصاتی را برای تیم شما برای بازبینی آن آپلود کنند، می توانند وارد آن شوند، یا
با استفاده از HubSpot CMS، میتوانید یک صفحه فرود بسازید که مشتریان خود را با نام فراخوانی کند. افزایش تعامل و ایجاد یک رابطه قوی تر که تجارت مجدد را تشویق می کند.
آیا ساخت بر روی HubSpot CMS مزایای بیشتری دارد؟
همچنین باید به تنظیمات میزبانی اشاره کرد: با یک CMS سنتی مانند وردپرس، باید هاست خود را پیدا کنید، به کسی پول بدهید تا همه افزونهها و بهروزرسانیهای شما را مدیریت کند، وصلههای امنیتی خود را پیادهسازی کند و هر گونه خرابی را برطرف کند.
این یک گزینه DIY است. اما HubSpot CMS به طور پیش فرض میزبانی کاملاً مدیریت شده را ارائه می دهد. هر اشتراک (از جمله اشتراک رایگان) این سرویس را ارائه می دهد و قیمت بر اساس نیازهای ذخیره سازی، سطح ترافیک یا استفاده شما افزایش نمی یابد.
حتی بهتر از آن، سایت شما بر روی سرورهای خود HubSpot میزبانی می شود و آنها زمان و هزینه خود را صرف اطمینان از روشن ماندن چراغ ها، به روز بودن امنیت شما و غیره می کنند.
این روش همه چیز نیست، اما این رویکرد کاملاً مدیریت شده استرس زیادی را از مدیریت و نگهداری یک وب سایت می گیرد، بنابراین اگر به دنبال راه حلی بدون دردسر هستید، تمام است. اما تضمین شده است که سایت شما 24/7 فعال است، HubSpot یک انتخاب عالی است.
در حالی که ما در مورد ساده و سرراست صحبت می کنیم، همچنین شایان ذکر است که ساخت HubSpot اغلب هزینه های توسعه آینده را نیز کاهش می دهد. بله، شما همیشه به پشتیبانی یک آژانس خوب نیاز دارید، اما کارهای معمول مانند آپلود محتوای جدید، افزودن یک ویدیو به یک صفحه، یا ایجاد یک CTA کاملاً جدید در HubSpot بسیار (بسیار) سادهتر هستند، که از مزایای فوقالعادهای بهره میبرد. رابط کاربری تمیز و ساده
در واقع، HubSpot در واقع همراه با یک سازنده CTA DIY ارائه میشود که مخصوص بازاریابانی طراحی شده است که دارای فوبیای کد در پلتفرم هستند، و یک سیستم مدیریت محتوای واقعاً هوشمند که 99٪ از کار سخت را برای سازماندهی پستهای وبلاگ، صفحات فرود انجام میدهد. و ویدئو
استفاده خوب از این ویژگیها زمان توسعهای را که برای اجرای ترفندهای نسبتاً کوچک در ظاهر و عملکرد سایتتان نیاز دارید کاهش میدهد – در هزینه و زمان شما صرفهجویی میشود.
در مورد معایب ساخت در HubSpot CMS چطور؟
تعداد کمی وجود دارد، اگرچه آنها مانع مهمی برای اکثر مشاغل B2B نیستند. برای شروع، HubSpot قابلیت تجارت الکترونیک داخلی ندارد، که برای هر کسی که به دنبال فروش مستقیم محصولات از طریق وب سایت خود است، مشکل ساز خواهد بود.
با این حال، HubSpot یک بازار بسیار توسعه یافته برای برنامه های شخص ثالث دارد و پلاگین های متعددی وجود دارد که این قابلیت را به وب سایت شما اضافه می کنند، بنابراین اگر صدای ساختن یک HubSpot CMS را دوست دارید، دلیلی وجود ندارد که به عدم وجود عملکرد بومی تجارت الکترونیک اجازه دهید. تو را کنار بگذار. .
دوم، HubSpot منبع باز نیست، بنابراین محدودیتهایی برای آنچه توسعهدهندگان میتوانند برای عملکرد اصلی وبسایتهای CMS Hub انجام دهند وجود دارد.
این واقعاً در مورد چیزهای جلویی که ظاهر و احساس وب سایت شما را ایجاد می کنند صدق نمی کند، اما برای مثال اگر بخواهید کارهایی مانند (ایمن) جستجو، تغییر، قالب بندی و نمایش داده ها را انجام دهید، مرتبط است. از منبع شخص ثالث بدون ادغام از پیش نوشته شده.
HubSpot همچنین از زبان نشانه گذاری سفارشی خود به نام HubL استفاده می کند، به این معنی که هنگام راه اندازی سایت خود باید با توسعه دهندگان HubSpot با تجربه کار کنید. انتخاب فروشنده کمی محدود خواهد بود و ممکن است در نهایت برای توسعهدهندگانی که مهارتهای لازم را دارند، مقداری بیشتر در ساعت بپردازید.
اما به طور کلی، HubSpot ساده و مقرون به صرفه است، با مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد و تعداد انگشت شماری از معایب که به راحتی با کمک یک آژانس توسعه HubSpot اختصاص داده شده است.
هزینه ساخت یک سایت HubSpot چقدر است؟
مقایسه بین HubSpot و WordPress ناگزیر سوالاتی در مورد قیمت و مقرون به صرفه بودن ایجاد می کند، بنابراین ما در اینجا به آن خواهیم پرداخت.
طراحی و توسعه وب سایت برای HubSpot CMS در واقع هیچ تفاوتی با طراحی و توسعه وب سایت بر روی هر پلتفرم دیگری ندارد. تقریباً به اندازه ساخت هر سایت وردپرس یا جوملا، ساعت کار انسان طول میکشد، اگرچه چند ویژگی صرفهجویی در زمان مانند HubDB وجود دارد که بخشی از کار سخت را برای پیادهسازی عملکردهای پیچیده در سراسر سایت از بین میبرد.
بنابراین هزینه توسعه واقعی تقریباً مشابه هر پلتفرم دیگری خواهد بود – به اضافه یا منهای چند ساعت از زمان آژانس شما.
اشتراک در HubSpot هزینه دارد، اما زیاد نیست. اشتراکهای اصلی CMS از 19 پوند در سانتیمتر شروع میشوند و تا زمانی که به مواردی مانند گزارشسازهای سفارشی و عملکرد تست A/B داخلی نیاز نداشته باشید، به سطح بعدی (297 پوند) نمیرسند، که (معمولا) میتوانید با استفاده از سیستم سوم به آن دست پیدا کنید. افزودنی های مهمانی
همچنین شایان ذکر است که آژانسهای شریک HubSpot ممکن است بتوانند از طرف شما در مورد تخفیفهای جزئی در مورد هزینههای ماهانه مذاکره کنند – و اگر مشکلی ندارید که برند HubSpot را در سایت خود داشته باشید، گزینهای وجود دارد که اشتراک خود را به طور کامل دور بزنید. این کار با استفاده از نسخه رایگان CMS Hub انجام می شود که همچنان میزبانی کامل مدیریت شده و غیره را در اختیار شما قرار می دهد، اما محدودیتی برای تعداد صفحاتی که می توانید بسازید وجود دارد و همچنین دسترسی به عملکردهای مفیدی مانند کشیدن و رها کردن صفحات سازنده صفحه را از دست می دهید.
واقعا ساختن یک وب سایت HubSpot چگونه است؟
صادقانه؟ بسیار عالی. این یک پلت فرم ساده و سرراست با تمرکز واقعی بر سهولت استفاده است و کار با آن را لذت بخش می کند.
ممکن است مجبور باشید کمی برای برخی از ویژگیهای پیشرفتهتر جستجو کنید و با مدیر تصویر (بسیار احمقانه) مبارزه کنید، اما مواردی مانند سیستم قالب که به شما امکان میدهد هر تعداد قالب کاملاً مستقل را برای یک موضوع خاص بیش از جبران آن ایجاد کنید. آن را از هر گونه نگرانی.
گزینه های سفارشی سازی نیز بسیار قوی هستند. به عنوان مثال، بیایید وانمود کنیم که در حال توسعه یک الگوی صفحه دسته بندی جدید هستیم. بهطور پیشفرض، میتوانید الگوی ایجاد کنید که توسط تیم بازاریابی شما قابل تغییر باشد (با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن)
اما اگر نگران این هستید که تیم بازاریابی شما ممکن است قالب را به گونه ای تغییر دهد که ظاهر و ظاهر سایت شما را خراب کند، می توانید به سادگی قالب را کدنویسی کنید تا امکان تغییر آن وجود نداشته باشد.
یا آن را با ماژولهای اختیاری که میتوانند توسط غیرتوسعهدهندهها اضافه یا حذف شوند، کدگذاری کنید، و اجازه سفارشیسازی محدود در پارامترهای خاص را میدهد که زیباییشناسی کلی سایت شما را پشتیبانی میکند.
به عنوان توسعه دهندگان، می گوییم که HubSpot به شما این امکان را می دهد تا سطح دقیق سفارشی سازی مورد نظر کاربران مختلف را انتخاب کنید، که بسیار قدرتمند است. همچنین یک سیستم بسیار مقیاس پذیر با بازار توسعه یافته برای پلاگین های شخص ثالث است و HubSpot خود سطح خوبی از پشتیبانی فنی را ارائه می دهد.
بنابراین مطمئناً با پلتفرمهای رقیب مانند وردپرس یا جوملا بالاست، و ما فکر میکنیم که این یک انتخاب عالی برای بسیاری از مشاغل B2B است.