آیا تبلیغات تلویزیونی اکنون برای همه باز است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تلویزیون بسیار بزرگ است و 38 درصد از رسانه های مصرفی یک فرد در روز را به خود اختصاص می دهد. تلویزیون با دسترسی و مقیاس بی بدیل خود، 91 درصد از تبلیغات ویدیویی دیده شده را به خود اختصاص می دهد.

هنگامی که جهان مجبور به قرنطینه شد، افراد بیشتری به VOD (BVOD) و VOD اشتراک (SVOD) روی آوردند، با تقریباً 16 میلیون نفر در سه ماه اول سال 2020 حساب های Netflix ایجاد کردند!

در سال 2021، بیش از سه نفر از هر چهار نفر در بریتانیا به خدمات SVOD دسترسی داشتند، در مقایسه با حدود دو سوم سال قبل. تبلیغ‌کنندگان این تقاضای رو به رشد را افزایش داده‌اند، با داده‌های WARC که نشان می‌دهد در سال 2021 هزینه‌های تبلیغاتی بریتانیا از سطوح قبل از همه‌گیری فراتر رفته است (4.93 میلیون در سال 2019 در مقابل 5.46 میلیون در سال 2021). در چند هفته گذشته، ما حتی آخرین آمار اشتراک منتشر شده توسط Disney+ را مشاهده کرده ایم که نشان می دهد آنها 221 میلیون کاربر از غول VOD نتفلیکس پیشی گرفته اند.

در حالی که خدمات اشتراکی مانند نتفلیکس، آمازون پرایم و دیزنی پلاس در سال‌های اخیر رشد کرده‌اند، با بحران هزینه‌های زندگی در حال حاضر، مردم به عادات هزینه‌های فعلی خود و اینکه کجا می‌توانند کاهش دهند، نگاه می‌کنند. داده‌های فعلی YouGov نشان می‌دهد که 35 درصد از Millenials فکر می‌کنند که خدمات اشتراک زیادی دارند (مانند Spotify و Netflix)، در مقایسه با 28 درصد از Gen X’ers.

علاوه بر این، جستجوهای Google برای “چگونه عضویت نتفلیکس خود را لغو کنم” در 12 ماه گذشته 70٪ افزایش یافته است و تحقیقات Kantar Worldpanel نشان می دهد که تعداد خانه های بریتانیا با حداقل یک سرویس پخش پولی 215000 کاهش یافته است. سه ماهه اول همانطور که گفته شد، نتفلیکس و سایر سرویس‌های تلویزیونی مبتنی بر اشتراک همچنان به عنوان «واجب» تلقی می‌شوند و در میان خانواده‌هایی که مشترک سرویس‌های استریم هستند، نتفلیکس همواره از نظر اهمیت در رتبه اول قرار دارد. از سوی دیگر، جستجو برای «بی‌بی‌سی iplayer» و «برنامه ITV Hub» از سال 2020 تا کنون 100 درصد و 150 درصد رشد داشته است که نشان‌دهنده گرایش به این نوع خدمات درخواستی است.

بنابراین، کسب‌وکارهای مبتنی بر اشتراک چه چیزی برای کمک به مبارزه با کاهش اخیر مشترکین خود در آستین دارند؟

رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس اخیراً گفته است که “فعال کردن کاربرانی که دوست دارند هزینه کمتری داشته باشند و تبلیغات را تحمل کنند” چیزی است که آنها اکنون به دنبال آن هستند. به طور مشابه، دیزنی در ماه مارس سال جاری اعلام کرد که از اواخر سال 2022 در ایالات متحده، با برنامه‌هایی برای گسترش بین‌المللی در سال 2023، یک پیشنهاد اشتراک با پشتیبانی از تبلیغات را معرفی خواهد کرد. ورود دیزنی پلاس و نتفلیکس به فضای تبلیغاتی فرصت‌ها و فرصت‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد. به احتمال زیاد رقابت را در سال های آینده افزایش می دهد.

با این حال، با توجه به اینکه این توسعه بسیار فاصله دارد و برخی از افراد از کانال‌های پرداخت به ازای نمایش منصرف می‌شوند، این برای تبلیغات تلویزیونی درخواستی چه معنایی دارد؟

تبلیغات تلویزیونی به بلوغ رسیده است و از همیشه مقرون به صرفه تر و قابل دسترس تر است. دیگر لازم نیست برای تبلیغ در تلویزیون یک برند بزرگ با کیسه های پول باشید، اکنون تقریباً برای همه باز است. مصرف تلویزیون درخواستی نیز در حال رشد است و با جدیدترین پیشنهاد Sky، کمپین One Addressable، تبلیغ‌کنندگان این توانایی را دارند که تلویزیون زنده و درخواستی را به‌عنوان یک واحد تبلیغاتی واحد نمایش دهند – انقلابی در نحوه خرید تبلیغات تلویزیونی ایجاد می‌کند. این به برندها اجازه می‌دهد تا به یک مخاطب خاص دسترسی پیدا کنند، تأثیر VOD را بر برنامه تلویزیونی خود ببینند و دسترسی تکراری را حذف کنند.

پخش انبوه زمینی نیز در حال توسعه پیشنهاد OD خود است و ITVX ITV در اواخر امسال راه اندازی می شود. مخاطبان می توانند برنامه های انحصاری جدید را به صورت رایگان با تبلیغات پخش کنند. از درام های پریمیوم ITV، مستند، سریال های آمریکایی، کمدی ها و نمایش های واقعیت گرفته تا فیلم های پرفروش و همچنین محتوای BritBox. این یک فرصت عالی برای تبلیغ‌کنندگان است زیرا در زمانی رخ می‌دهد که نیاز به پاسخگویی به بحران هزینه‌های زندگی تشدید می‌شود و پیشنهادات رسانه‌ای بهتری را برای ارائه‌دهندگان اشتراک بدون هیچ هزینه‌ای برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. حفظ دسترسی به تبلیغ‌کنندگان و حمایت از مخاطبان متاثر از افزایش هزینه‌ها.

دنیای SVOD در حال حاضر در حالت نوسانی است و تغییرات بزرگی در افق وجود دارد. ارزش این را دارد که نتفلیکس و دیزنی + را زیر نظر داشته باشید زیرا به نظر می رسد چیزهای بزرگی برای تبلیغ کنندگان در پیش است. در همین حال؟ به سرمایه گذاری بر روی رشد تلویزیون، به ویژه در فضای درخواستی ادامه دهید و با تبلیغات تلویزیونی قابل آدرس دهی و مقرون به صرفه، برند خود را در اولویت قرار دهید.

اگر مایلید تبلیغات تلویزیونی خود را با ما در میان بگذارید، لطفا در تماس باشید و با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *