
ابتدا اجازه دهید توضیح دهیم که “گوش دادن اجتماعی” در واقع چیست.
اگر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، احتمالاً اعلان های خود را روشن کرده اید و فقط در صورت دریافت هشدار پیام های خصوصی را بررسی کرده و به آنها پاسخ می دهید. سپس شما یک مانیتور اجتماعی هستید.
برای رسیدن به گوش دادن اجتماعی، باید خیلی بیشتر و عمیق تر بروید.
هدف از بازی گوش دادن اجتماعی تجزیه و تحلیل مکالمات، بازتاب و درک، پیگیری مکالمات و احساسات پیرامون کلمات / موضوعات / مارک ها است.
این به این دلیل است که بتوانیم فرصتها را شناسایی کرده و محتوا و مکالماتی را برای مخاطبان شما ایجاد کنیم که واقعاً میخواهند با آن تعامل داشته باشند.
فقط با «30 درصد توییتهایی که درباره برند شما صحبت میکنند، «@» شما را درج نکنید، میتوانیم با گوش دادن اجتماعی خوب از بقیه متمایز شویم. در حال حاضر، تنها 24 درصد از برندها می گویند که فعالانه به رسانه های اجتماعی گوش می دهند.
در سخنرانی اخیر لیز با گروه CIPR NW در UCLAN در پرستون، فهرستی از مفیدترین و عمدتاً رایگان ابزارهای گوش دادن اجتماعی خود را به اشتراک گذاشتیم…
Boardreader.com
Backtweets.com
Mentionmapp.com
Socialbakers.com/ابزار-اجتماعی-رایگان
Socialmention.com
Mention.com
Social-searcher.com
و چیزی که برای ما واقعا هیجان انگیز است، درک و تشخیص احساسات در نظرات و تعامل است.
ابزار احساسات رایگان مورد علاقه ما – www.csc2.ncsu.edu/faculty/healey/tweet_viz/tweet_app/
ما مطمئن هستیم که قبلاً از چگونگی یافتن آسان و سریع مرتبطترین گرایشها، که شامل trends.google.com و آمار توییتر خود و موارد دیگر میشود، آگاه هستید.
اما اینجاست که هیجان انگیزتر می شود – تاریک اجتماعی!
شما در مورد وب تاریک شنیده اید، درست است؟ خب، شبکه های اجتماعی تاریک شبیه هم هستند. به عنوان مثال، یک شبکه اجتماعی تاریک می تواند یک چت مسنجر فیس بوک یا یک پیام خصوصی واتساپ باشد. اگر مردم محتوای شما را به اشتراک می گذارند اما به صورت عمومی به اشتراک نمی گذارند، آن را به عنوان یک “شبکه اجتماعی تاریک” طبقه بندی می کنند، زیرا نمی توانید تجزیه و تحلیل ها را مانند یک پست عمومی در صفحه فیس بوک به وضوح ببینید.
84 درصد از اشتراکگذاری مکان کانال جهانی از شبکههای اجتماعی تاریک است و این درصدها از سال 2016 ثابت مانده است.
پس چگونه آنها را به نحوی ردیابی کنیم؟
ابزار ردیابی وب تاریک مورد علاقه ما، قهرمان کلیدی است که از مجموعه دادههای زیادی برای تطبیق اطلاعات در دادههای بزرگ با تجزیه و تحلیلهایی که معمولاً برای کلمات کلیدی شما در Google Anayltics «(ارائه نشده)» استفاده میکند، استفاده میکند.
به همین دلیل است که ما کلمه کلیدی-hero.com را دوست داریم
میتوانید مطالب فوقالعاده درباره نحوه انجام این کار را در اینجا بخوانید – https://keyword-hero.com/wp-content/uploads/2017/08/How-he-does-it-extended.pdf
سپس ابزار مورد علاقه ما برای ردیابی شبکه های اجتماعی تاریک، AddThis.com است (یا هر دکمه اشتراک گذاری کدنویسی دیگری که می توانید در وب سایت خود نصب کنید). به این ترتیب، بر اساس دکمههایی که با آنها تعامل دارند، میتوانید جزئیات بیشتری درباره تعداد افرادی که محتوای شما را در کدام پلتفرم به اشتراک میگذارند، ردیابی کنید.
ما همچنین دوست داریم در اینجا در DigiEnable در مورد فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی بیاموزیم و به شما پیشنهاد می کنیم نمایه های کاربر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی SocialBakers و همچنین الگوریتم یادگیری ماشین @datamonsters را برای ردیابی احساسات و جملات بررسی کنید.
با همه چیز معمولاً یک سوال در مورد ROI (بازده سرمایه گذاری) وجود دارد و پاسخ معمولاً فروش نیست!
در اینجا دلایلی است که ما برای رسانه های اجتماعی ارزش بازگشت سرمایه را قائل هستیم… روابط، نه فروش، شناخت برند افزایش شهرت برند افزایش ترافیک وب ایجاد حمایت از رشد جامعه شما ترویج محصولات/خدمات بازاریابی برون گرا پس انداز
امیدواریم این مورد برای شما مفید واقع شده باشد، اگر در مورد رسانه های اجتماعی خود کمک می خواهید، فقط به ما اطلاع دهید!
همچنین ممکن است بخواهید برای به روز رسانی الکترونیکی ماهانه ما ثبت نام کنید، که می توانید از طریق کادر ثبت نام در این صفحه، که موارد بسیار بیشتری را به اشتراک می گذارد، انجام دهید!