آیا سئو ارزشش را دارد؟ – خدمات سئو آلبا

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

صاحبان و مدیران کسب و کار اغلب در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هنگام در نظر گرفتن بودجه بازاریابی خود تردید دارند. آنها می پرسند: «آیا سئو واقعاً ارزشش را دارد؟» و ما دلیل آن را درک می کنیم.

برخلاف تبلیغات پولی، هیچ داشبورد عملکردی آسان و مختص پلتفرم وجود ندارد که هزینه‌های روزانه را با درآمد حاصل از فروش مقایسه کند. از طرف دیگر سئو به زمان نیاز دارد.

بسیاری از کسب و کارها به این نتیجه می رسند که سئو برای آنها کار نمی کند، اما داده ها داستان کاملا متفاوتی را بیان می کنند.

آیا می دانستید که 61 درصد از بازاریابان B2B می گویند که سئو و ترافیک ارگانیک بیشتر از هر ابتکار بازاریابی دیگری منجر به تولید می شود؟ یا اینکه سئو می تواند هزینه های جذب مشتری را به طور متوسط ​​87.41 درصد در مقایسه با تبلیغات دیجیتال کاهش دهد؟ دیوونه درسته؟!

بگذارید فقط بگوییم که اگر می خواهید در یک کانال بازاریابی سرمایه گذاری کنید، باید روی سئو سرمایه گذاری کنید. در اینجا 4 دلیل اصلی ما وجود دارد که چرا سئو ارزش آن را دارد و چرا باید از هم اکنون روی آن سرمایه گذاری کنید.

سئو برخلاف تبلیغات پولی سرمایه گذاری در برند شماست

پرداخت به ازای کلیک – که معمولاً به عنوان PPC شناخته می شود – یک راه عالی برای بازگشت سریع سرمایه شما است. این یک نوع بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که روی یکی از تبلیغاتشان کلیک می‌شود، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند. به عبارت ساده، بازاریابی جستجوی پولی وب سایت شما را در مقابل مشتریان قرار می دهد. با تبلیغات پولی، تنها در صورتی شاهد افزایش ترافیک خواهید بود که تبلیغات شما نمایش داده شود. در حالی که با سئو، سرمایه گذاری که در اوایل انجام می دهید، سال ها بعد احساس می شود. آهسته و پیوسته مسابقه را میبرد!

با این حال، این بدان معنا نیست که PPC به هیچ وجه بد است. PPC یک راه عالی برای شروع جهش بازاریابی دیجیتال شما در حالی است که منتظر کارکرد SEO هستید.

سئو یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید. با سرمایه گذاری در سئو، ارزش بلندمدتی برای وب سایت خود ایجاد می کنید که در طول زمان به رشد خود ادامه می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که سئو به زمان نیاز دارد. نتایج یک شبه به دست نمی آیند و باید منتظر بمانید تا آن نتایج را ببینید. اگر یک آژانس سئو نتایج یک شبه را وعده دهد، نباید به آنها اعتماد کرد زیرا سئو اینگونه عمل نمی کند.

اگر می خواهید در سئو سرمایه گذاری کنید، باید برای یک دوره اولیه – معمولاً 3 تا 6 ماهه – آماده شوید که در آن زمان و پول با حداقل نتایج از نظر فروش سرمایه گذاری خواهید کرد.

جستجوهای سئو پایدار هستند و کوتاه مدت نیستند

اگر کسب و کار شما یک تبلیغ پولی راه اندازی کند، کسب و کار شما بلافاصله در نتایج جستجو قابل مشاهده می شود. اثرات تلاش های PPC خود را تقریباً بلافاصله خواهید دید، در حالی که سئو می تواند بسیار بیشتر طول بکشد. با این حال، به محض خاموش کردن کمپین های PPC، ترافیک شما متوقف می شود. اینجاست که باید در نظر بگیرید که آیا سایت شما بدون این مشتریان بالقوه دوام خواهد آورد یا خیر.

با سئو، دید کسب و کار گذرا نیست، و همچنین پرس و جوها هم نیستند. هیچ کلید روشن و خاموشی در سئو وجود ندارد. درخواست ها همچنان وارد می شوند و به طور ناگهانی “خاموش” نخواهند شد.

با بازاریابی PPC، به محض اینکه بودجه بازاریابی شما تمام شود، وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود.

یک راه عالی برای به خاطر سپردن این تفاوت، فکر کردن در مورد املاک و مستغلات است. سئو مانند مالکیت ترافیک شما است، در حالی که PPC مانند اجاره آن است.

وب سایت شما این پتانسیل را دارد که هر ساله با سئو رشد کند

با سئو، وب سایت شما هر سال رشد می کند و محتوای جدید جدیدی به وب سایت شما اضافه می شود. کارشناسان سئو می توانند صفحات وب را برای رتبه بالاتر و به دست آوردن ترافیک مرتبط تر موتور جستجو بهینه کنند.

محتوای تازه و مرتباً به روز شده، سئوی وب سایت را بهبود می بخشد، ترافیک را افزایش می دهد و در عین حال اعتبار وب سایت را در موتورهای جستجو مانند Google و Bing بهبود می بخشد.

شما مجبور نیستید به طور مداوم روی انتشار صفحات وب یا محتوای جدید تمرکز کنید. احتمالاً در حال حاضر تعداد زیادی محتوای قدیمی در وب سایت خود دارید که منتظر به روز رسانی هستند.

ویرایش محتوای قدیمی که قبلاً در وب سایت شما منتشر شده است با کلمات کلیدی جدید و تازه راهی عالی برای ایجاد نتایج است.

گوگل به دنبال مشاوران EAT و SEO است که می توانند به شما در درک این موضوع کمک کنند

ابتدا، ممکن است از خود بپرسید که EAT چیست؟ EAT اولین بار در سال 2014 زمانی که گوگل این مفهوم را به دستورالعمل های کیفیت جستجوی خود اضافه کرد، ذکر شد.

مخفف تخصص، اقتدار و اعتماد است و یکی از دستورالعمل‌هایی است که Google برای تعیین اینکه آیا محتوایی که ایجاد می‌کنید برای خوانندگان ارزشمند است و باید رتبه خوبی داشته باشد یا خیر از آن استفاده می‌کند.

اساسا، EAT یکی از راه‌هایی است که گوگل تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات دقیق، واقعی و مفید را به جستجوگران برمی‌گرداند نه محتوای «تقلبی».

وقتی آن را جمع آوری می کنیم، گوگل سعی می کند ارزیابی کند:

تخصص سازنده محتوا. اختیارات سازنده محتوا، خود محتوا و وب سایت. اعتبار سازنده محتوا، خود محتوا و وب سایت.

نگران نباشید اگر در حال حاضر به طور کامل نمی دانید چیست و چه کاری باید انجام دهید، اینجاست که مشاوران سئو شما وارد عمل می شوند. ما می توانیم به شما در مورد اینکه چگونه وب سایت خود را در این مورد هدف قرار دهید، راهنمایی کنیم.

هرچه توانایی شما در پیروی و به کارگیری استانداردهای EAT برای محتوای خود بیشتر باشد، شانس بیشتری برای مشاهده موتور جستجوی ارگانیک و موفقیت در رتبه بندی دارید.

بنابراین، آیا سئو ارزش آن را دارد؟

ما فکر می کنیم که اثبات در پودینگ است. مشتریان ما، ماشین پولیش، تنها در 5 ماه با تلاش های سئوی ما، 31 درصد ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت خود دریافت کردند. افزایش قابل توجه. دوباره، با یکی دیگر از مشتریان ما Pinnacle Fitness، به لطف تلاش‌های سئوی ما، وب‌سایت آن‌ها تنها در یک سال 400 درصد افزایش ترافیک ارگانیک دریافت کرد.

اگرچه SEO زمان بیشتری نسبت به PPC دارد، جستجوی ارگانیک هنوز ارزش زمان و تلاش را دارد. قابل اندازه‌گیری است، یک استراتژی بلندمدت است، کلیک‌های بیشتری نسبت به PPC دریافت می‌کند، نسبتاً ارزان است و به طور کلی نتایج جستجوی ارگانیک بسیار بیشتر از تبلیغات PPC قابل اعتماد هستند. نتایج را یک شبه نخواهید دید، اما در درازمدت کسب و کار شما مزایای زیادی را خواهد دید.

در سال 2022، سئو به جایی نمی رسد. تا زمانی که موتورهای جستجو وجود دارند، سئو هرگز نمی میرد. اگر در حال حاضر روی سئو سرمایه گذاری نکرده اید، اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.

اگر در مورد کمپین های سئو یا به طور کلی سئو سوالی دارید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *