
آیا روابط عمومی دیجیتال روز خود را داشته است؟ یا رگه های “کار بد” او را مجبور می کند تا دائما ایده های بهتر و خلاقانه ای داشته باشد؟ مدیر خلاق ما، ریچارد پل، به دومی اعتقاد دارد.
مدتی است که روابط عمومی دیجیتال مورد انتقاد افراد داخل و خارج از این حرفه قرار گرفته است. اگر صحبتهای معمولی توییتر موردی باشد، این صنعت به طور فزایندهای در تولید آثاری است که یا برای مشتریان نامربوط است یا به قالبهای هکشدهای متکی است که باعث میشود روزنامهنگاران چشمان خود را بچرخانند.
اما آیا این درست است یا کار تعداد انگشت شماری از افراد نه چندان خوب روابط عمومی دیجیتال است که دیگران را بد نام می کنند؟ و آیا همه اینها واقعاً در درازمدت چیز خوبی برای صنعت است؟
در مقاله اخیر خود برای The Drum، ریچارد در مورد مسائلی که صنعت با آن مواجه است و شهرت آن، آنچه در آینده در انتظار شماست و چند نکته مهم برای دوباره افروختن جرقه خلاق شما بحث می کند.
می توانید آن را در اینجا بخوانید: https://www.thedrum.com/opinion/2023/06/30/will-bad-work-solve-digital-pr-s-creativity-gap
اگر می خواهید تیم روابط عمومی دیجیتال ما جادوی خلاقانه خود را در کمپین بعدی شما به کار ببندد، چرا به آنها نامه ننویسید.