آیا کلمات کلیدی اشتباهی را برای هدف انتخاب می کنید؟ در اینجا نحوه تعیین است!

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر می خواهید وب سایت شما از مزایای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهره مند شود، به کلمات کلیدی مناسب نیاز دارید. کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که شما به طور آزادانه در محتوای آنلاین خود استفاده می کنید تا توجه ربات های موتورهای جستجو را به خود جلب کنید و توضیح دهید که وب سایت شما در مورد چیست. علاوه بر این، کلمات کلیدی برای مطابقت با عبارات جستجوی محبوب وارد شده توسط مشتریان و کاربران اینترنت ایجاد می شوند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

معادل انتظار از یک مسافر برای یافتن شما بدون نقشه، مسیرها یا علائم، ایجاد محتوا برای وب سایت شما بدون استراتژی کلمه کلیدی است. مطمئن شوید که وب سایت شما از کلمات کلیدی استفاده می کند که هم موثر و هم مورد استفاده هستند.

اگر مطمئن نیستید که کدام کلمات کلیدی کار سایت شما را انجام می دهند، در اینجا چند پیشنهاد از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای آورده شده است: 1. رقابت را زیر نظر داشته باشید.

بهترین روش رایج این است که رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، اما وقتی صحبت از کلمات کلیدی می شود، جزئیات بیشتر می شود. وب سایت های رقبای خود را مرور کنید و کلمات یا عباراتی را که اغلب در متن ظاهر می شود یادداشت کنید. اگر عبارات مربوط به محصولاتی که هر دو می فروشید در بالای جستجوهای مارک و غیر مارک در گوگل و سایر موتورهای جستجو ظاهر شوند، احتمالاً کلمات کلیدی خود را عاقلانه انتخاب کرده اند.

اگر فکر می‌کنید تازه شروع به کار کرده‌اید، می‌توانید حضور خود را از طریق یک استراتژی کلمه کلیدی تثبیت کنید و احتمال نمایش آن در گوگل و سایر تبلیغات جانبی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را افزایش دهید. شما می توانید از داده ها و ابزارها برای شناسایی کلمات کلیدی جایگزین مرتبط با وب سایت های رقبا استفاده کنید و به دلیل رقابت کمتر، شانس بالاتری برای رتبه بندی ارائه دهید.

2. کلمات کلیدی خاصی را مرتبط با محتوا در نظر بگیرید، اما از زیاده روی در آن خودداری کنید

این ممکن است به خصوص بدیهی به نظر برسد، اما بسیار مهم است. کلمات کلیدی مانند دانه پرنده نیستند. اگر به پرتاب یک دسته از کلمات تصادفی ادامه دهید، دیگر “پرنده” ظاهر نمی شود. در واقع می تواند گوگل و سایر موتورهای جستجو را به سایت شما مشکوک کند و آن را نادیده بگیرد. به آن پر کردن کلمات کلیدی می گویند. به جای استفاده از متن ثابت، این شامل پر کردن یک وب سایت با لیستی از کلمات کلیدی تصادفی برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی گوگل است. از فهرست کردن و تکرار کلمات در متن متن خودداری کنید. موتورهای جستجو برای شناسایی چنین تقلب هایی طراحی شده اند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی استفاده شده مرتبط، طبیعی و مرتبط با محصولات و خدمات شما هستند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما دقیقاً اطلاعات موجود در صفحه را توصیف می کنند.

3. مراقب کلمات کلیدی با پتانسیل ترافیک کم یا قصد اشتباه باشید

شما برای جلب توجه با همه افراد در اینترنت مقابله می کنید، نه فقط با خرده فروشان. بسیاری از اوقات، حتی اگر کلمات کلیدی خاص برای شما و شرکت شما عالی به نظر می رسند، موتورهای جستجو ایده های دیگری دارند. به طور مرتب کلمات کلیدی خود را در گوگل تایپ کنید تا ببینید چه نتایجی در SERP ها ظاهر می شوند.

گاهی اوقات جستجوی کلمه کلیدی تنها نتایجی را از وبلاگ ها، مقالات سفید و وب سایت های سرگرمی که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارند، برمی گرداند. این می تواند نشانه ای برای اصلاح سریع استراتژی کلمات کلیدی شما باشد. با استفاده از برنامه هایی مانند SEMrush و Keyword Planner آنها را برای ترافیک احتمالی آزمایش کنید. و برای اطمینان از اینکه هنوز در مسیر هستید، استراتژی های کلمات کلیدی خود را به طور منظم مرور کنید.

4. کلمات کلیدی با پتانسیل مناسب را پیدا کنید

آیا کلمات کلیدی اشتباهی را هدف قرار می دهید؟ بیایید سوال را با یک مثال ایده آل از کلمه کلیدی تو در تو ترجمه کنیم. چطور میتوانی بگویی؟ موتورهای جستجو اگر کلمات کلیدی خاصی را ببینند شما را پیدا خواهند کرد. مقداری زمان صرف کنید تا مطمئن شوید که آنها منابع ترافیکی مناسب، رقابتی، مرتبط با وب سایت شما و هدف درست هستند. ارزش انجام تحقیقات کامل را به جای مرور وب سایت های دیگر دست کم نگیرید.

هم به اقدامات و هم به ارتباطات رقبای خود توجه کنید. ممکن است نتوانید از آمازون و سایر مشاغل معتبرتر برای کسب رتبه های برتر پیشی بگیرید، اما همچنان می توانید در تبلیغاتی که در بالا و نوارهای کناری ظاهر می شوند عملکرد بهتری داشته باشید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

در نتیجه،

زمان قابل توجهی را به آموزش، آموزش و تحقیق اختصاص دهید تا یک استراتژی کلمه کلیدی را برای برند خود ترسیم کنید، زیرا آنها می توانند یک کمپین را ایجاد یا شکست دهند. از نرم افزارهای مناسب برای بررسی کیفیت، عملکرد و ترافیک آنها استفاده کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *