
بررسی محصولات گوگل
اگر محصولات را به صورت آنلاین می فروشید، این یک به روز رسانی از Google است که می خواهید درباره آن بیشتر بدانید.
در اوایل آوریل، گوگل بهروزرسانی الگوریتم جستجوی بررسی محصول خود را منتشر کرد که برای رتبهبندی محتوای خوب و عمیق در مقایسه با توضیحات کوتاه محصول طراحی شده است.
فقط برای روشن شدن. این یک بهروزرسانی الگوریتم اصلی نیست که بر همه وبسایتها تأثیر بگذارد، این الگوریتم صرفاً یک الگوریتم است که بررسی محصول را هدف قرار میدهد.
گوگل در مورد این بهروزرسانی بیانیهای عمومی داد و تصریح کرد که این بهروزرسانی برای حمایت بیشتر از کاربران در هنگام جستجو با هدف خرید یک محصول است.
گوگل گفت؛
«جستجوی Google همیشه در تلاش است تا مفیدترین و مفیدترین اطلاعات ممکن را از طریق فرآیندهای آزمایش، آزمایش و بررسی نشان دهد. از این رو، ما می دانیم که مردم از بررسی های محصولی که تحقیقات عمیق را به اشتراک می گذارند، قدردانی می کنند، نه محتوای نازکی که فقط مجموعه ای از محصولات را خلاصه می کند. به همین دلیل است که ما بهبودی را در سیستم های رتبه بندی خود به اشتراک می گذاریم که به آن به روز رسانی بررسی های محصول می گوییم، که برای پاداش بهتر به چنین محتوایی طراحی شده است.
به عنوان یک ارائه دهنده محصول، ممکن است بخواهید هر گونه نوسان در رتبه بندی خود را کنترل کنید. به خصوص اگر نظرات محصول خود را به صورت عمومی فهرست نکرده باشید.
از چشم انداز فعلی این به روز رسانی، به نظر می رسد کسانی که بررسی های قوی دارند با این به روز رسانی خوب عمل می کنند، بنابراین ممکن است ارزش بررسی استراتژی بررسی محصول خود را داشته باشد.