اخبار سئو و بازاریابی می 2021

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

به روز رسانی اصلی گوگل در ماه ژوئن آغاز می شود

گوگل قبلاً رسماً اعلام کرده است که به‌روزرسانی الگوریتم اصلی آن در 2 ژوئن 2021 آغاز می‌شود. با این حال، این همه ماجرا نیست. گوگل تایید کرده است که بخش دیگری از به روز رسانی را نیز در جولای 2021 منتشر خواهد کرد.

این که گوگل دو آپدیت را تا این حد نزدیک به هم منتشر کند، عملاً ناشناخته است، اما گوگل گفت بعید است که شاهد تغییر بزرگی باشیم و صاحبان سایت نباید وحشت کنند. (ما آن را بررسی می کنیم!) برخلاف به روز رسانی های خاص تر که اغلب دسته بندی سایت ها را هدف قرار می دهند، یک به روز رسانی اصلی بسیار قدرتمندتر است زیرا فقط چند بار در سال اتفاق می افتد و تغییرات قابل توجهی در فرآیندهای رتبه بندی گوگل ایجاد می کند.

دنی سالیوان از گوگل توصیه مختصری به صاحبان سایت ارائه کرد و گفت: «به‌روزرسانی‌های اصلی برای افزایش ارتباط کلی نتایج جستجوی ما طراحی شده‌اند. از نظر ترافیکی که ما ارسال می کنیم، تا حد زیادی یک تبادل خالص است. برخی از محتواها ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند، اما محتوای دیگر برنده است. در درازمدت، بهبود سیستم‌هایمان مانند این روشی است که ما به بهبود جستجو و ارسال ترافیک بیشتر به سایت‌ها در وب هر سال ادامه می‌دهیم.”

اگر می بینید که وب سایت شما تحت تأثیر به روز رسانی اصلی گوگل قرار گرفته است، سعی کنید وحشت نکنید و فکر نکنید که کار اشتباهی انجام داده اید. در بسیاری از موارد، فقط گوگل آنچه را که برای کاربرانش مناسب است تغییر داده است. در عوض، روی مناطقی که تحت تأثیر قرار گرفته اند تمرکز کنید و نحوه بهبود آنها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آیا صفحات قدیمی یا پست های وبلاگ اکنون منقضی شده اند؟

توصیه ما این است که قبل از راه اندازی بعدی در ماه جولای مطمئن شوید که سایت شما تا حد امکان مرتبط است.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *