از آن برای افزایش ترافیک استفاده کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب

روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب

نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب

نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

به جای چک لیست 51 نقطه ای سئو، باید بر روی مهمترین وظایف برای افزایش ترافیک وب سایت خود تمرکز کنید.

شما در مورد قانون 80/20 شنیده اید. خوب، این 7 کار همان چیزی است که ترافیک وب سایت شما را از اینجا به آنجا منتقل می کند.

بیا شروع کنیم.

4. ایجاد دارایی های مرتبط

1. یک هدف تعیین کنید

در آخرین پیشنهاد سئوی که برنده شدم، محاسبه کردم که مشتری باید 1000 بازدید ماهانه داشته باشد تا به هدف تولید سرنخ خود برسد.

نحوه تعیین یک هدف SEO وب سایت خدمات وب سایت تجارت الکترونیک فروش در ماه 2020 سرنخ ها به فروش 20% بدون نیاز به سرنخ در ماه 100 غیر مجاز نرخ تبدیل وب سایت 2% 2% ترافیک ماهانه مورد نیاز 5000 1000 تعداد فروش را بنویسید شما هر ماه نیاز دارید به عنوان مثال 20. اگر خدمات می فروشید، نرخ تبدیل سرنخ خود را ثبت کنید، به عنوان مثال. 20 درصد اگر خدمات می فروشید، به سرنخ = 20 تقسیم بر 20 درصد نیاز دارید، به عنوان مثال. 100. اگر خدمات می فروشید، ترافیک مورد نیاز است = سرنخ مورد نیاز است تقسیم بر تبدیل وب سایت، به عنوان مثال. 100 تقسیم بر 2% = 5000. اگر آنلاین می فروشید، ترافیک مورد نیاز = فروش در ماه تقسیم بر نرخ تبدیل وب سایت، به عنوان مثال 20 تقسیم بر 2% = 1000.

اکنون که می دانید چقدر ترافیک نیاز است، می توانید به مرحله بعدی بروید.

2. محتوای جدید ایجاد کنید

هدف ایجاد محتوا ایجاد ترافیک جستجویی است که شما به عنوان هدف تعیین کرده اید با پاسخ دادن به سوالات جستجوی مشتریان خود.

شما باید جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید تا بفهمید مشتریان به دنبال چه چیزی هستند.

1. کلمه کلیدی اصلی خود را در ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود وارد کنید تا همه اصطلاحات مرتبط را پیدا کنید. 2. کلمات کلیدی نامربوط را فیلتر کنید تا یک لیست اصلی کلمات کلیدی ایجاد کنید. 3. از ابزار خوشه بندی کلمات کلیدی برای گروه بندی کلمات کلیدی مشابه با یکدیگر استفاده کنید. 4. به طرح محتوای خوشه کلمات کلیدی خود نگاه کنید و صفحاتی را برای ایجاد انتخاب کنید. 5. ایجاد یک طرح محتوا با هدف کلمه کلیدی هدف. عنوان صفحه، مقدمه، بخش های سرصفحه و فراخوانی برای اقدام بنویسید. 6. یک پیش نویس محتوا بنویسید. 7. پروژه را ویرایش و تایید کنید. 8. با این چک لیست سئوی درون صفحه محتوا را منتشر کنید. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابتدای عنوان صفحه خود قرار دهید. یک توضیحات متا بنویسید که پسوند عنوان صفحه شما است. از یک URL کوتاه مناسب سئو که حاوی کلمه کلیدی هدف است استفاده کنید. عنوان صفحه را در تگ H1 قرار دهید. اولین جمله از معرفی صفحه شما باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد. از تگ های H2 برای زیرعنوان های قابل اسکن استفاده کنید. جملات کوتاه بنویسید. از تصاویر استفاده کنید تا صفحه شما دیواری از متن نباشد. از پیوندهای داخلی برای پیوند دادن به سایر صفحات مرتبط استفاده کنید. به سایت های معتبر پیوند دهید تا به گوگل کمک کنید تا ارتباط صفحه را درک کند. محصولات مرتبط را اضافه کنید (در صورت فروش آنلاین). شامل یک فراخوان برای اقدام. 9. برای اطمینان از ایندکس شدن صفحه در نتایج جستجو، URL را در اعتبارسنجی URL کنسول جستجوی گوگل جای‌گذاری کنید.

برنامه محتوای شما باید دارای موضوعات کافی برای نوشتن برای 3-6 ماه باشد.

خوب، این محتوای جدیدی است که ایجاد شده است، اما در مورد محتوایی که قبلاً در وب سایت شما وجود دارد چطور؟

3. بهبود محتوای قدیمی تر (بازخوانی محتوا)

به روز رسانی محتوای خود یک راه عالی برای بهبود صفحات قدیمی یا پست رتبه بندی با اطلاعات به روزتر است که موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان آن را دوست خواهند داشت.

در اینجا نحوه شناسایی صفحات وب که نیاز به بهبود و به روز رسانی دارند، آمده است.

1. صفحاتی را پیدا کنید که ترافیک از دست می دهند.

برای یافتن صفحاتی که در 28 روز گذشته نسبت به دوره قبل کاهش یافته است از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید.

یا از گزارش Frase.io Disintegrating Pages برای مشاهده صفحاتی که در 30 روز گذشته کلیک و موقعیت خود را از دست داده اند استفاده کنید.

2. مناسب ترین پرس و جو بهینه سازی را شناسایی کنید.

به جستارهای برتر در این صفحات رو به زوال نگاه کنید.

در این مثال، من می‌خواهم برای پرس و جوی برتر رتبه بهتری داشته باشم تا پرس و جوی کمتر مرتبط که با رنگ خاکستری مشخص شده است.

3. از Phrase.io برای مقایسه امتیاز موضوع صفحه خود با رقابت استفاده کنید. در عبارت، یک سند با کلمه کلیدی به عنوان عبارت جستجوی هدف ایجاد کنید. امتیاز تم خود را با رقبا مقایسه کنید. امتیاز موضوع من 28 درصد است و 7 صفحه دیگر امتیازات بسیار بالاتری دارند.

امتیاز کمتر در یک موضوع نسبت به رقبا نشان می دهد که محتوای صفحه شما موضوع را با عمق کافی پوشش نمی دهد، که دلیلی برای رتبه و موقعیت ضعیف شما خواهد بود.

4. شکاف های خوشه موضوعی و محتوای طولانی را پر کنید.

این مثال برخی از موضوعاتی که در محتوای صفحه من وجود ندارد را نشان می دهد.

5. عنوان صفحه را بازنویسی کنید تا آن کلمه کلیدی را شامل شود و مطمئن شوید که با هدف آن کلمه کلیدی مطابقت دارید.

به عنوان مثال، در اینجا عنوان صفحه فعلی من است

در اینجا عنوان صفحه جدید است که کلمه کلیدی “SEO صفحه قابل مشاهده” را هدف قرار می دهد و هدف را نشان می دهد. یعنی برای بهبود سئو

6. پاراگراف مقدماتی خود را بازنویسی کنید تا این کلمه کلیدی را درج کند و توضیح دهید که خوانندگان باید از خواندن محتوا چه انتظاری داشته باشند یا چه چیزی را دریافت کنند.

من مقدمه را در صفحه قدیمی برجسته کرده ام و مقدمه جدیدی را جمع آوری کرده ام که مزایایی را که خوانندگان از خواندن مطالب به دست می آورند را بهتر توضیح می دهد.

7. عناوین و سوالات گم شده در صفحات وب خود را اضافه کنید.

در این مثال، متوجه شدم که برخی از صفحات رقیب شامل این 3 پرسش و پاسخ هستند که در صفحه من وجود نداشت.

حتی اگر فقط یک صفحه در ماه را بهبود بخشید، از 90 درصد رقبای خود جلوتر هستید.

4. دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید

هرچه پیوندهای مربوط به وب سایت شما بیشتر باشد، رتبه کلمات کلیدی و ترافیک ارگانیک شما بالاتر خواهد بود.

دارایی های قابل پیوند چیزهایی در سایت شما هستند که سایر وب سایت ها می توانند به آنها پیوند دهند.

من در ایجاد آمار و چک لیست به عنوان دارایی های قابل پیوند موفق بوده ام.

یک کلمه کلیدی seed در Ahrefs Content Explorer مانند DJ OR music AND (“آمار” یا “چک لیست”) وارد کنید. صفحات اصلی و زیر دامنه ها را حذف کنید. با ارجاع دامنه ها به ترتیب نزولی فیلتر کنید. به دنبال صفحاتی باشید که بیشترین لینک را دارند. تصمیم بگیرید که آیا می توانید زاویه ای مشابه یا بهتر در این آمار یا چک لیست ایجاد کنید

سعی کنید هر ماه یک قطعه محتوای قابل پیوند ایجاد کنید.

5. محتوای خود را تبلیغ کنید

ارتقای محتوا زمانی است که شما به طور فعال محتوای خود را در رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم هایی که به آنها دسترسی دارید تبلیغ می کنید.

محتوای خود را به فیس بوک، توییتر و لینکدین ارسال کنید. محتوای خود را برای YouTube، Instagram یا TikTok تغییر دهید. محتوای خود را به لیست ایمیل مارکتینگ خود ارسال کنید. از ابزار ارتقای محتوا مانند Quuu Promote استفاده کنید.

وقتی فعال هستم، هفته‌ای یک ایمیل برای مشترکانم ارسال می‌کنم و در حال حاضر 10 صفحه در ماه به ازای هر مشتری حفظ شده تبلیغ می‌کنم.

6. ترافیک را تبدیل کنید

تبدیل وب سایت زمانی است که شخصی از سایت شما بازدید می کند و سپس اقدامی در آن انجام می دهد.

به عنوان مثال، آنها می توانند به صفحه دیگری کلیک کنند، فرمی را پر کنند، چیزی دانلود کنند یا چیزی از شما بخرند.

خدمات حرفه ای تبدیل ترافیک وب سایت

از آنجایی که من فقط خدمات ارائه می کنم (من محصولات نمی فروشم)، هدف تبدیل من این است که بازدیدکنندگان سایت را وادار کنم تا با ارائه محتوایی مانند راهنماهای PDF که می توانند از آنها استفاده کنند، در لیست ایمیل من ثبت نام کنند.

چک لیست تبدیل ترافیک وب سایت برای یک سرویس حرفه ای فرم نوار چسب ConvertKit ایجاد کنید. یک پیشنهاد مرتبط با خدمات اصلی خود اضافه کنید، به عنوان مثال. استراتژی سئو هر 2 هفته – مشترک شوید. فرم را به هدر یا پاورقی هر صفحه وب اضافه کنید. یک دنباله ایمیل خودکار با محتوای استراتژیک ایجاد کنید و در هر ایمیل یک تماس برای اقدام بگنجانید، مانند رزرو یک مشاوره رایگان. تبدیل ترافیک تجارت الکترونیک

یک وب سایت تجارت الکترونیک می تواند چندین هدف تبدیل داشته باشد.

با ارائه یک کد تبلیغاتی، بازدیدکنندگان جدید را برای پیوستن به لیست ایمیل جذب کنید. با این مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و آنها را وادار به خرید کنید. چک لیست تبدیل ترافیک تجارت الکترونیک یک پیشنهاد در سراسر سایت به بازدیدکنندگان جدید سایت اضافه کنید، مانند یک کد تبلیغاتی. صفحات خود را سریع بارگذاری کنید. در هنگام تسویه حساب، انگیزه ای مانند ارسال رایگان ارائه دهید. هدف گذاری مجدد سفارشات رها شده چت زنده را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند در مورد سفارش سوال بپرسند. با قرار دادن ویژگی‌های کلیدی محصول مانند عنوان محصول، تصویر و قیمت در بالای نمای مرورگر، اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربر بهبود می‌یابد. 7. مرور و تکرار کنید

من توصیه می کنم کنسول جستجوی گوگل را با Databox متصل کنید تا به راحتی عملکرد SEO را ردیابی کنید.

می‌توانید پیوند گزارش را برای مشتریان ارسال کنید، آنها می‌توانند آن را نشانه‌گذاری کنند یا آن را در صفحه اصلی تلفن خود ذخیره کنند تا گزارش‌های عملکرد آنی را دریافت کنند.

در ابتدای ماه بعد، 6 مرحله اول را تکرار کنید.

گزارش GSC خود را بررسی کنید تا ببینید چقدر به هدف خود نزدیک هستید. محتوای جدید ایجاد کنید. یک صفحه قدیمی را بهبود بخشید. یک یا دو دارایی قابل پیوند ایجاد کنید. محتوای خود را تبلیغ کنید. تبدیل های خود را افزایش دهید.

هر از گاهی بهتر است بررسی کنید که وب سایت خود چقدر سالم است.

ارزان ترین و ساده ترین راه حل این است که وب سایت خود را از طریق کنسول جستجوی گوگل به Ahrefs Webmaster Tools متصل کنید.

شما یک ارزیابی سلامت، لیستی از مشکلات سایت و دستورالعمل هایی در مورد نحوه رفع آن مشکلات دریافت خواهید کرد.

نتیجه

این چک لیست ماهانه سئو به شما کمک می کند تا تمام کارهایی را که باید هر ماه انجام دهید تا ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری داشته باشید و تبدیل ها را افزایش دهید، پیگیری کنید.

این شامل تعیین هدف، ایجاد و بهبود محتوا، ایجاد دارایی های مرتبط، ترویج محتوا، افزایش تبدیل و اندازه گیری عملکرد شما است.

چک لیست همچنین به شما کمک می کند تا بر روی مهمترین وظایف برای افزایش ترافیک وب سایت خود تمرکز کنید.

مقالات مرتبط :


اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب


روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب


نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب


نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *