استراتژی سئوی محلی – مهم ترین

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

اگر کسب و کار شما دارای مشتری یا پایگاه مشتری محلی است، سئوی محلی می تواند برای شما مفید باشد. اگر به درستی بهینه سازی شود، فهرست های محلی می توانند محرک قابل توجهی برای ترافیک و درآمد به وب سایت یا مکان های تجاری شما باشند. در این مقاله، برخی از مراحل اساسی را که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید فهرست‌های محلی شما برای کسب‌وکارتان خوب هستند را مرور می‌کنیم.

یک صفحه اختصاصی برای هر مکان

برای هر مکان کسب و کار URL های جداگانه ایجاد کنید. مکان های “مجازی” به حساب نمی آیند. شما باید یک مکان فیزیکی داشته باشید که در آن بتوانید با مشتریان تعامل داشته باشید.

این صفحات باید دارای محتوای منحصر به فرد و مکان خاص، نقشه جاسازی شده، جزئیات تماس خاص مکان و تصاویر عکس موقعیت مکانی باشند.

استراتژی محتوای محلی

محتوای سئوی محلی به کسب و کار شما کمک می کند تا توسط مشتریان کشف شود.

تحقیقات کلیدواژه محلی می‌تواند جست‌وجوهایی را که کاربران را به سایت شما هدایت می‌کنند شناسایی کند، که به ایجاد محتوای خاص مکان، برچسب‌های عنوان و توضیحات متا کمک می‌کند.

مطالعات موردی، بررسی ها و توصیفات محلی می تواند راهی عالی برای نشان دادن تخصص و اقتدار به مخاطبان محلی باشد.

از نشانه گذاری داده های ساخت یافته استفاده کنید

افزودن کد نشانه‌گذاری داده‌های کسب‌وکار محلی ساختاریافته به صفحات مکان کسب‌وکارتان، تشخیص نوع سازمانی که هستید و کاری که انجام می‌دهید را برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند. این یک راه مفید برای کمک به بهینه سازی وب سایت شما برای سئوی محلی است زیرا یکی دیگر از عوامل رتبه بندی محلی است.

نکته: مهم است که نشانه گذاری طرحواره خود را با هرگونه تغییر در محتوای سایت یا به روز رسانی اسناد Google به روز نگه دارید. اشتراک در وبلاگ Google Webmaster شما را در جریان تمام موارد جدید و بهبودهایی که ممکن است داده های ساختاریافته شما شامل شود، نگه می دارد.

اطمینان حاصل کنید که داده ها دقیق و سازگار هستند

در طول وجود یک کسب و کار، این احتمال وجود دارد که چندین شماره تماس و آدرس در یک نقطه یا نقطه دیگر استفاده شده باشد.

این جزئیات را به صورت دوره ای مرور کنید و نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) کسب و کار محلی را در تمام لیست های کسب و کار، نمایه های رسانه های اجتماعی و وب سایت ها ثابت نگه دارید. به طور گسترده‌ای به عنوان یک عامل رتبه‌بندی جستجو برای سئوی محلی در نظر گرفته می‌شود، بنابراین اگرچه اگر از صفر شروع کنید می‌تواند زمان‌بر باشد، اما مهم است که آن را درست انجام دهید.

مدیریت استناد

نقل قول ها یک مرجع آنلاین به یک کسب و کار است که شامل نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) کسب و کار است و یکی دیگر از عوامل رتبه بندی محلی است.

اینها اغلب به شکل پیوندهایی به دایرکتوری های کسب و کار هستند و می توانند در سایت هایی مانند نمایه کسب و کار گوگل، بینگ، Yelp و فیس بوک یافت شوند. اگر به درستی تنظیم شود، مدیریت نقل قول ها آسان است و می تواند ترافیک ارجاعی قابل توجهی ایجاد کند.

نکته: داده‌های استنادی نادرست یا متناقض می‌تواند تأثیر منفی بر عملکرد سئوی محلی داشته باشد، بنابراین مهم است که برای تمیز کردن داده‌های خود وقت بگذارید و به طور منظم نظارت کنید تا نتایج را ببینید.

استراتژی اتصال محلی

عملکرد سئوی محلی را با استراتژی لینک دهی محلی افزایش دهید. بک لینک های محلی کمی متفاوت از بک لینک های استاندارد هستند زیرا معمولا از منابع منطقه خدمات شما یا بازار هدف محلی می آیند.

پیوندهای محلی نه تنها ترافیک ارجاعی مرتبط و محلی را به وب سایت شما هدایت می کنند، بلکه کسب بک لینک محلی می تواند به ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک منبع معتبر در منطقه شما کمک کند.

نکته: تماس با روزنامه‌های محلی، انجمن‌های انجمن و فهرست‌های تجاری محلی یک نقطه شروع عالی است.

ایجاد/درخواست GBP

ایجاد یک حساب کاربری Google Business Profile (GBP) برای SEO محلی ضروری است. داشتن یک لیست Google برای هر یک از مکان های کسب و کار به شما امکان می دهد اطلاعات مهم تجاری مانند ساعات کاری و توضیحات شرکت را در Google Maps و صفحه 1 نتایج جستجوی Google نمایش دهید.

اگر قبلاً فهرستی برای مکان کسب‌وکار شما ایجاد شده است، می‌توانید مالکیت را برای دسترسی به آن ادعا و تأیید کنید.

مطمئن شوید که این فهرست‌ها را با پر کردن تمام فیلدها با داده‌های NAP سازگار بهینه کنید.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *