
اخیراً از ما دعوت شد تا در یک وبینار برای صاحبان مشاغل خردهفروشی صحبت کنیم، مزایای اسنپ چت، دسترسی به 6.2 میلیون نفر در بریتانیا و داشتن 190 میلیون کاربر فعال روزانه، ارزش بررسی را دارد.
اسنپ چت به عنوان پلتفرمی شناخته می شود که جوانان بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند. وقتی به این فکر می کنید که اکثر والدین آنها در فیس بوک چگونه خواهند بود، منطقی است که آنها می خواهند در جایی متفاوت باشند.
این آمار از زمان راه اندازی آن در سال 2011 مشابه باقی مانده است و 90 درصد از کاربران اسنپ چت در گروه سنی 13 تا 24 سال قرار دارند. اگر مخاطب هدفی دارید که متناسب با این گروه سنی است، ارزش امتحان کردن اسنپ چت را دارد.
ویژگی های اسنپ چت برای ارتقا
جدا از ارسال اولیه تصاویر و ویدیو، اسنپ چت دارای ویژگی های شگفت انگیز بسیاری نیز می باشد که می توانید از آنها بهره ببرید.
اسنپ گیمز
اسکن – دوربین واقعیت افزوده
اسنپ مپ – مشاغل و افراد را روی نقشه پیدا کنید
اصل – فیلم های کوتاه
عینک (عینک) – عینک هایی را می شناسید که افراد را در اینستاگرام می بینید!
اسنپ کد (نوع کد qr برای افرادی که حساب شما را پیدا کنند)
بیتموجی (آواتار کوچک)
Shazam (در دوربین نگه دارید تا آهنگ shazam شود تا بفهمید نام آهنگ چیست)
خاطرات (آرشیو)
روح (تصویر پروفایل)
در حساب کاربری خود چندین گزینه مختلف دارید…
داستان ها (24 ساعت، زمان نامحدودی که مردم می توانند تماشا کنند)
لنزها و لنزهای جهانی – سبک هایی که می توانید برای استفاده دیگران ایجاد کنید
“دوست” – با دیگرانی که می توانند موارد خصوصی تر شما را ببینند ارتباط برقرار کنید
پروفایل های عمومی
اشتراک در
لنز جامعه
انتشار داستان
داستان ما کلیک می کند
استراتژی اسنپ چت برای تجارت
هنگامی که با رابط کاربری و مکان همه تنظیمات آشنا شدید، ذهن خود را معطوف به اینکه چرا می خواهید از این پلت فرم استفاده کنید، بپردازید.
اگر قصد دارید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، مطمئن شوید که آن را به صورت عمومی تحت فشار قرار داده اید تا حداکثر در معرض دید قرار بگیرید.
سپس آرم ها و استایل شیت های خود را مرتب کنید تا نام تجاری شما در شکل باشد
هنگامی که شروع به تولید محتوا کردید، به مخاطبان هدف خود – 13 تا 24 ساله – فکر کنید و مطمئن شوید که محتوای شما برای آنها مناسب است.
فرصت های تجاری با اسنپ چت
برای حداکثر استراتژی، ایجاد خود را در نظر بگیرید – فیلترهای انجمن، فیلترهای جغرافیایی یا لحظه ای، لنز – و مردم را وادار کنید از آنها استفاده کنند!
برندهای بزرگی مانند Cosmopolitan مرتباً داستانهای شما را با هشتگهایی درخواست میکنند که میتوانید آنها را بهعنوان Cosmostories به اشتراک بگذارید – سپس بهترینهایی که دوست دارند در صفحات Discover منتشر میشوند! بنابراین مطمئناً ارزش این را دارد که بررسی کنید چه کسی آنها را می سازد، که برای برند و مشتریان شما مناسب است.
و اگر یک مکان فیزیکی دارید که مردم از آن بازدید میکنند، مطمئن شوید که به افراد میگویید که در Spachat هستید – اسنپ کد سفارشی خود را چاپ کنید و آن را روی دیوار بچسبانید – به این ترتیب مردم میتوانند به راحتی در حالی که با شما هستند با شما ارتباط برقرار کنند!
Snapchat را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که چه محتوایی برای شما مفید است! به یاد داشته باشید که همیشه مخاطب خود را در ذهن داشته باشید!