استفاده از نمایندگی ارگانیک برای موفقیت در بازاریابی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
یک برنامه یادگیری دیجیتال جدید برای C-Suite و رهبران کسب و کار

امسال به این فکر کردیم که چگونه می‌توانیم مجموعه‌ای از جلسات آموزشی را ایجاد کنیم که ساختار آن‌ها برای چندین ادامه مطلب

به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب

دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب

پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

ارائه ارگانیک اصطلاحی است که اغلب برای گرد هم آوردن تیم ها زیر یک چتر استفاده می شود. اغلب فرصت هایی را برای مدیران سئو فراهم می کند تا چیزی بزرگتر و با هدف بزرگتر توسعه دهند. اما در واقع به چه معناست؟

سئو همیشه به یک عنصر تست و آموزش نیاز داشته است. هرگز به آسانی «ساخت آن و آنها خواهند آمد» نبوده است – برای آزمایش بهینه‌سازی‌ها نیاز به درک الگوریتم‌ها و رفتار موتورهای جستجو است – برای یافتن فرمول مناسب. و درست زمانی که فکر می کنید آن را کرک کرده اید، چشم انداز تغییر می کند، الگوریتم به روز می شود و دوباره به آزمایش برمی گردید.

گفتی: «اما نباید دنبال الگوریتم رفت! بله، ما موافقیم، اینجاست که سطح اضافی درک هدف و نیازهای کاربر برای اطمینان از بهترین نتیجه ممکن ظاهر می شود. مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید SERP، هوش مصنوعی، معیارهای تجربه کاربر، و پردازش زبان جستجوی طبیعی را به کار ببرید، و یک ترشی قدیمی و خوب برای خود خواهید داشت. اینجاست که یک تیم اعدام ارگانیک متولد می شود.

عملکرد ارگانیک فقط کمک به برندها برای دیده شدن در رتبه‌بندی ارگانیک نیست، بلکه ارزش آن است – به طور مداوم در هر مرحله از سفر مصرف‌کننده به سمت تبدیل و سپس فراتر از آن – برای اطمینان از اعتبار و حمایت از برند.

این امر مستلزم ترکیبی از متخصصان سئو، محتوا و روابط عمومی دیجیتالی است که به طور جمعی به سمت یک هدف مشترک کار کنند – داده ها و فرصت های مبتنی بر بینش – و سپس یک استراتژی زنده و تنفسی که با تغییر تکامل می یابد.

نقطه شروع برای یک تیم پیاده سازی ارگانیک:

– منظره – چه کسی، کجا و چرا بازی می کند؟

– تقاضا – نقطه شروع برای درک اندازه فرصت.

– استراتژی – اگر بخواهید یک فرضیه اولیه – که بر اساس “ترشی” فوق الذکر تجدید نظر شده و سیال خواهد بود.

– وب سایت/برنامه – ایجاد بستری برای پشتیبانی، راهنمایی و هدایت کاربر به سمت نتیجه دلخواه،

– محتوا – ساخت محتوای مبتنی بر نیاز برای پشتیبانی از هر مرحله، ایجاد مرجعیت موضوع، افزایش دید برای هر نقطه ورودی (به عنوان مثال یوتیوب، نتایج ویدیو، جستجوی تصویر، افراد نیز درخواست می‌کنند، محلی و غیره)

– تقویت – اطمینان از قابل مشاهده بودن محتوای شما قبل از جستجوی فعال، ایجاد قدرت در مکان‌هایی که مخاطبان مربوطه شما زمان خود را صرف می‌کنند.

مصرف کننده به محرک تبدیل شده است و مسیر مصرف محتوا پیچیده است. بنابراین، استراتژی باید پیچیدگی را مورد توجه قرار دهد و در نقاط مختلف لمسی قابل مشاهده باشد.

هنگامی که برندها در مورد سرمایه گذاری در سئو و به طور بالقوه تعهد طولانی مدت برای دیدن نتایج صحبت می کنند، باید به آنها کمک کنیم تا تصویر بزرگتر را ببینند. البته، بردهای سریع وجود دارد: رفع مشکلات فنی، ناوبری، ساختار و بهینه سازی محتوای موجود و غیره. با این حال، لازم نیست در اینجا متوقف شوید، سرمایه گذاری در قرار گرفتن در معرض ارگانیک سرمایه گذاری در یک استراتژی بازاریابی بلندمدت است که به اهداف متعددی دست خواهد یافت. می تواند به ایجاد مخاطبان جدید، ایجاد حمایت از برند، توسعه قدرت، حمایت از کاربران نیازمند، افزایش کارایی و بهبود عملکرد کانال های پولی کمک کند.

علاوه بر این، همه چیز قابل اندازه گیری است!

لعنتی می دانم در چه کانالی سرمایه گذاری خواهم کرد.

مقالات مرتبط :


یک برنامه یادگیری دیجیتال جدید برای C-Suite و رهبران کسب و کار

امسال به این فکر کردیم که چگونه می‌توانیم مجموعه‌ای از جلسات آموزشی را ایجاد کنیم که ساختار آن‌ها برای چندین ادامه مطلب


به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب


دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب


پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *