اطلاعات گوگل در مورد نام فایل های تصویری

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب

مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

تصاویر نقش زیادی در بازاریابی محتوا و سئو دارند.

آنها به خوانایی محتوا، تعامل کاربر، میانگین صفحه به موقع و حتی تبدیل کمک می کنند. به طور مشابه، تصاویر بهینه شده همچنین به گوگل کمک می‌کنند تا بفهمد صفحه درباره چیست و حتی ترافیک ارگانیک بیشتری را از نتایج جستجوی Google Images هدایت کند.

همه ما می دانیم که متن جایگزین تصویر یک سیگنال قوی است.

اما نام فایل تصویری چیست؟

در پادکست اخیر Search Off the Record، جان مولر و لیزی ساسمن از گوگل درباره اهمیت نام فایل‌های تصویری بحث می‌کنند، بهترین روش‌ها را به اشتراک می‌گذارند و به کاربران در مورد اشتباهی به ظاهر بی‌ضرر که می‌تواند دردسرهای زیادی ایجاد کند هشدار می‌دهند.

اسناد گوگل با دستورالعمل های تصویری

اما قبل از اینکه وارد گفتگوی آنها شویم، اجازه دهید به طور خلاصه ببینیم که اسناد دستورالعمل های تصویری گوگل در مورد نام فایل های تصویری چه می گوید.

«نام فایل می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد موضوع تصویر به گوگل بدهد. برای مثال my-new-black-kitten.jpg بهتر از IMG00023.JPG است. اگر تصاویر خود را بومی سازی می کنید، فراموش نکنید که نام فایل ها را نیز ترجمه کنید.

اهمیت نام فایل های تصویری برای سئو

در ابتدای سخنرانی، لیزی و جان جایگاه مستندات راهنمای تصویر گوگل و اهمیت نام فایل های تصویری توصیفی را تایید کردند.

توصیه می‌کنیم با نام فایل‌ها در دستورالعمل‌های تصویرمان کاری انجام دهید. بنابراین داشتن نام فایل های توصیفی خوب است. اما فکر نمی‌کنم اگر از قبل کارهای دیگری را در اطراف تصاویر انجام دهید، مانند متن‌های جایگزین، تغییر چندانی نخواهید دید. [and] متن اطراف تصویر

اینها واقعاً سیگنال های قوی هستند.

و خود نام فایل اغلب … این یک نوع فنی است. این همان چیزی است که ما آن را نامیدیم، اما معمولاً هیچ اطلاعات منحصر به فردی واقعی ارائه نمی دهد.

البته، اگر متن جایگزین را انجام نمی‌دهید، یا اگر متن اطراف خوبی ندارید، مطمئناً نام فایل ممکن است تنها جایی باشد که به آن اشاره می‌کنید که این تصویر در مورد چیست.

اما اگر بقیه کارها را انجام دهید، معمولاً نام فایل ها خوب است.

بهینه سازی نام فایل تصویر، تغییرات و خزیدن گوگل

اطلاعات بالا منجر به یک سوال مهم می شود: اگر نام فایل های تصویری توصیفی کمک می کند و اگر وب سایت شما تصاویر بهینه سازی شده ای ندارد، آیا باید آنها را تغییر دهید؟

قبل از پرداختن به مزایای بالقوه انجام یک کمپین سئو، ایده خوبی است که نظرات جان را در مورد یک موضوع فنی بشنوید – اینکه گوگل چگونه تصاویر را می خزد.

به گفته او، وقتی نام یک فایل تصویری را تغییر می‌دهید، فرآیند بسیار کندی است. برخلاف محتوا، گوگل تصاویر را اغلب نمی خزند زیرا به ندرت تغییر می کنند.

و نکته دیگر در مورد نام فایل‌ها، به خصوص برای تصاویر، این است که وقتی تصاویر را می‌خزیم، معمولاً آنها را نمی‌خزیم زیرا معمولاً تغییر زیادی نمی‌کنند.»

این به این معنی است که اگر نام فایل‌های موجود در وب‌سایت را تغییر دهید، مدت زیادی طول می‌کشد تا سیستم‌های گوگل ببینند: «اوه، خوب، این یک تصویر جدید است و ما باید در نقطه‌ای به آن نگاه کنیم».

و برای درک رابطه بین تصویر قدیمی و جدید، این چیزی است که زمان زیادی طول خواهد کشید.

بنابراین اگر همه آنها را به یکباره تغییر دهید، حدس من این است… نمی دانم، در طی یک دوره حداقل چند ماهه در جستجوی تصویر به نوعی آزاردهنده خواهد بود زیرا ما ابتدا موارد قدیمی را حذف می کنیم، زیرا آنها دیگر در صفحه ذکر نمی شوند و موارد جدید را با سرعت بسیار آهسته دریافت کنید.

بنابراین این کاری است که من فقط در صورتی سعی می کنم انجام دهم که واقعاً بسیار مهم باشد.”

و به روز رسانی نام فایل های تصویری به ندرت حیاتی است.

اما … آیا تغییر نام فایل های تصویری شما به سئو کمک می کند؟

جان مولر اینطور فکر نمی کند – به ویژه با توجه به تلاش های انجام شده و احتمال خطای انسانی.

“من فکر نمی کنم که این وضعیت را بهتر کند. احتمالاً تأثیر حداقلی خواهد داشت، شاید اصلاً تأثیر قابل مشاهده ای نداشته باشد.

ناگفته نماند احتمال اشتباه کردن (مثلاً تغییر مسیرهای از دست رفته یا پیوندهای شکسته) که می تواند به هزینه ترافیک جستجوی شما تمام شود. علاوه بر این، می تواند تأثیر منفی بر سلامت و سئو فنی وب سایت شما داشته باشد.

خلاصه و نتیجه گیری

بنابراین، در اینجا چند نکته قابل توجه از این بحث بسیار روشنگر وجود دارد.

نام فایل های تصویری توصیفی کمک می کند زیرا به گوگل کمک می کند تا بفهمد یک تصویر در مورد چیست. با این حال، آنها به اندازه متن و متن جایگزین که یک تصویر را در یک صفحه وب احاطه می کند، سیگنال قوی نیستند. اگر قبلاً تصاویری با نام فایل‌های نادرست در وب‌سایت دارید، در بیشتر مواقع ارزش تلاش برای به‌روزرسانی نام فایل‌ها را ندارد. این به این دلیل است که Google تصاویر را به اندازه محتوا نمی خزند. و تغییر تصاویر می تواند منجر به خزیدن و ایندکس نشدن تصاویر برای چندین هفته شود. با این حال، مشاغل محلی باید از همان ابتدا سعی کنند تصاویر بهینه شده را آپلود کنند. این شامل آپلود تصاویر مرتبط با متن اطراف مرتبط با زمینه، اندازه فایل کوچک برای حداکثر سرعت بارگذاری و متن جایگزین و نام فایل تصویری غنی از کلمات کلیدی و توصیفی است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منتظر اخبار، نکات و استراتژی های سئو بیشتر باشید.

مقالات مرتبط :


بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *