افزایش اثربخشی نمایه کسب و کار گوگل

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر کسب و کار شما از چندین شعبه یا مکان مختلف فعالیت می کند، به احتمال زیاد فهرست های متعددی از نمایه کسب و کار Google (GBP) دارید. اما با وجود بسیاری از کانال های بازاریابی موجود، GBP اغلب نادیده گرفته می شود و مورد بی مهری قرار می گیرد. در این وبلاگ مزایای اطمینان از اینکه لیست‌های GBP شما برای موتورهای جستجو بهینه هستند، تأثیری که می‌توانند بر ترافیک وب‌سایت و درآمد شما داشته باشند، و چند نکته برای حفظ نمایه کسب‌وکار Google شما در بهترین حالت را توضیح می‌دهیم.

نمایه کسب و کار گوگل چیست؟

نمایه کسب و کار Google (یا GBP) یک سرویس رایگان مبتنی بر اینترنت است که برای کمک به ارتقای کسب و کارهای محلی آنلاین طراحی شده است. این ابزاری است که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا نحوه ظاهر شدن خود را در Google و Google Maps مدیریت کنند و کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنند.

از آنجایی که افراد زیادی از گوگل استفاده می کنند، این بدان معناست که مخاطبان زیادی می توانند نمایه شما را ببینند و به آن دسترسی داشته باشند. هرچه بیشتر در معرض دید باشید یا کسب و کار شما بیشتر در نتایج جستجو ظاهر شود، شانس بیشتری برای جذب ترافیک به وب سایت شما خواهد داشت.

مزایای بهینه سازی فهرست های نمایه کسب و کار گوگل

ایجاد، تأیید و بهینه سازی صحیح حساب نمایه کسب و کار Google شما یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است. در اینجا برخی از فواید بسیار وجود دارد:

Google Maps و لیست بسته های محلی Google

حساب Google Business Profile به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در Google Maps و Google Local Pack ظاهر شود، که هر دو برای هدایت ترافیک محلی به وب سایت یا مکان های تجاری شما عالی هستند.

دید بالا در موتورهای جستجو

Google Local Pack فضای بزرگی را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل اشغال می کند و اولین چیزی است که هر کاربر گوگل پس از وارد کردن درخواست خود می بیند. مشتریان بالقوه می توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در یک نگاه مشاهده کنند.

نظرات مشتریان

مطالعات و آمارهای زیادی وجود دارد که اهمیت نظرات مشتریان را نشان می دهد. GBP به کسب و کار شما امکان می دهد نظرات مشتریان را در جلو و در مرکز SERP ها نمایش دهد.

از آنجایی که نظرات مشتریان نشانگر اعتماد هستند، آنها همچنین به عنوان یک رتبه بندی محلی کلیدی در نظر گرفته می شوند. تشویق مشتریان به گذاشتن نظرات در گوگل یکی از راه‌های افزایش عملکرد سئوی محلی شما است.

بینش مشتری

داشبورد GBP Insights داده‌های ارزشمندی را برای مشتری فراهم می‌کند که وقتی چندین مکان برای نظارت دارید، در زمان صرفه‌جویی می‌کند. از این آمار می توان برای کشف اینکه مشتریان چگونه کسب و کار شما را پیدا می کنند و چگونه با فهرست GBP شما درگیر می شوند، استفاده کرد. این بینش‌ها اکنون شامل داده‌های 30 روزه درباره پرسش‌هایی است که افراد برای یافتن کسب‌وکار شما استفاده کرده‌اند، که می‌تواند برای اطلاع‌رسانی استراتژی سئوی محلی شما حیاتی باشد.

نکاتی برای نگهداری منظم نمایه کسب و کار Google

بسیار مهم است که به طور منظم لیست های GBP خود را برای هرگونه ویرایش غیرمجاز بررسی کنید.

به‌روزرسانی‌های غیرمجاز GBP (هرچقدر هم که جزئی به نظر می‌رسند) می‌توانند منجر به مشکلات جدی رتبه‌بندی و ردیابی شوند. جزئیات مهم تجاری مانند ساعات کاری یا خدمات ارائه شده را می توان به راحتی توسط کاربران Google ویرایش کرد و به صورت زنده به موتور جستجو ارسال کرد.

بدون بررسی‌های منظم تعمیر و نگهداری، تغییرات غیرمجاز اغلب شناسایی نمی‌شوند تا زمانی که مشتری شکایت کند یا کاهش ترافیک مشاهده شود. بهترین راه برای اطمینان از ارسال پیام مناسب به مشتریان GBP این است که فهرست‌های خود را برای ویرایش‌های غیرمجاز نظارت کنید.

همچنین مهم است که به طور دوره ای همه کاربران مجاز را بررسی کنید و کارمندان قدیمی و کاربرانی را که نمی شناسید حذف کنید. هر کاربر در فهرست می‌تواند در هر زمانی بدون اطلاع شما ویرایش کند، بنابراین باید مطمئن شوید که فقط افرادی که به آنها اعتماد دارید می‌توانند به فهرست شما دسترسی داشته باشند. داشبورد GBP دارای قابلیتی برای تأیید یا رد انبوه ویرایش‌های فهرست است که مدیریت آن را در صورت داشتن مکان‌های زیاد آسان می‌کند.

قانون دعاوی ملکی

هر کسی که یک حساب Google داشته باشد می‌تواند ادعای مالکیت فهرست نمایه کسب‌وکار را داشته باشد.

اگر شخصی ادعای مالکیت یکی از فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google شما را داشته باشد، ایمیلی از آن دریافت خواهید کرد [email protected] به شما اطلاع می دهد “شما یک درخواست مالکیت دریافت کرده اید”. سپس می توانید درخواست را رد یا تأیید کنید.

اگر درخواست‌های دارایی ظرف 3 روز پردازش نشود، ممکن است درخواست‌کننده کنترل فهرست را به دست آورده و شما را از حساب حذف کند.

بازگرداندن کنترل مدیر فهرست‌های گمشده ممکن است زمان زیادی ببرد (به من اعتماد کنید)، بنابراین توصیه می‌کنیم مراقب اعلان‌های ادعای مالکیت باشید.

توجه: ایمیل‌های فیشینگ به عنوان درخواست‌های دارایی GBP وجود دارد، بنابراین قبل از کلیک بر روی پیوندهای بررسی، ابتدا مطمئن شوید که ایمیل‌ها واقعی هستند.

به نظرات مشتریان پاسخ دهید

پاسخ دادن به نظرات گوگل برای موفقیت کسب و کار شما در نتایج جستجوی محلی حیاتی است. با پاسخ دادن به بازخوردهای منفی و مثبت، به مشتریان نشان می دهید که متعهد به گوش دادن به نگرانی های آنها و بهبود خدمات خود هستید.

بررسی‌ها در حساب «Google برای کسب‌وکار من» شما نیز می‌تواند تأثیر زیادی در یافتن مشتریان جدید داشته باشد. گوگل به طور خاص اعلام کرده است که پاسخ دادن به نظرات (خوب یا بد) امتیاز شما را افزایش می دهد.

پاسخ دادن به نظرات مشتریان می تواند زمان بر و دشوار باشد، به خصوص اگر از ابتدا شروع کنید. با این حال، داشبورد GBP می‌تواند به راحتی نظراتی را که هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند فیلتر کند و پس از شروع، نگهداری آن آسان‌تر می‌شود.

از آخرین ویژگی های موجود استفاده کنید

نمایه کسب و کار گوگل در چند سال گذشته ویژگی های خود را به طور قابل توجهی گسترش داده است. از کاتالوگ محصولات گرفته تا پیام‌رسانی به سبک چت زنده، راه‌های جدیدی برای افزایش دید آنلاین، متمایز شدن از رقبا و هدایت ترافیک به مکان‌های کسب‌وکارتان از طریق فهرست‌های محلی شما وجود دارد.

توصیه می‌کنیم از هر فرصتی برای توسعه نمایه کسب‌وکار Google خود برای فهرست‌های محلی استفاده کنید، زیرا الگوریتم Google برای رتبه‌بندی نمایه‌های کسب‌وکار علاوه بر نزدیکی و ارتباط، فعالیت و کیفیت اطلاعات را نیز در نظر می‌گیرد. بهینه سازی نمایه کسب و کار Google شما این سیگنال ها را به Google ارسال می کند تا به شما کمک کند در نتایج محلی رتبه بالاتری داشته باشید. و رتبه بالاتر، همانطور که می دانید، به معنای دیده شدن و تعامل بیشتر با تجارت شما است.

آیا نمایه کسب و کار Google شما با حداکثر پتانسیل خود بهینه شده است؟ اگر اینطور نیست، یا اگر سؤالات سئو گسترده تری دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *