افسانه های دستکاری CTR در مقابل واقعیت

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

CTR در چند سال گذشته به یک عامل قدرتمند رتبه‌بندی گوگل تبدیل شده است، بنابراین طبیعتاً افراد شروع به قمار کردن کرده‌اند. بنابراین، گوگل شروع به تلاش برای مبارزه با دستکاری کرد. بنابراین من سعی می کنم بدون ارائه چیزهای آموزنده پست کنم، و کسانی که به آن نیاز دارند نتیجه گیری خود را خواهند گرفت.

برای شروع، در اینجا دو اسکرین شات وجود دارد.

دستکاری مناسب CTR:

دستکاری نادرست CTR:

اول از همه، دستکاری CTR مطمئناً کار می کند و می تواند برای اهداف مختلفی انجام شود. با این حال، انجام آن آنطور که بسیاری از مردم فکر می کنند آسان نیست. گوگل اکنون قادر است دستکاری CTR را که به درستی انجام نشده است را علامت گذاری کند. بهترین نتیجه این است که هیچ چیز تغییر نمی کند زیرا نادیده گرفته می شود. بدترین نتیجه، مانند تصویر دوم، کاهش رتبه است. من اهل پنالتی نیستم، بنابراین تا آنجا پیش نمی‌روم که بگویم این یک پنالتی جدید است، اما اگر CTR برای یک سایت ناچیز شود و یکی از عوامل رتبه‌بندی باشد، حتی نیازی به یک پنالتی نیست. جریمه، برای احساس تاثیر منفی.

دستکاری بی احتیاطی CTR فقط به این معنا نیست که برای گوگل غیرقابل اعتماد به نظر برسید. به نظر می رسد استفاده از آدرس های IP (و احتمالاً الگوهای قابل کشف دیگر) شناخته شده توسط Google برای دستکاری CTR ها یک پرچم تقریباً فوری را ایجاد می کند. بنابراین، CTR یک URL در یک SERP نه تنها با افزایش CTR سایر URL های رتبه بندی شده در همان SERP به طور منفی دستکاری می شود.

کلید هر دستکاری موفق، بازتولید الگوهای طبیعی است. اگر یک URL در هیچ کجای دید رتبه بندی نشود، دستکاری CTR هیچ کاری برای رتبه بندی آن انجام نمی دهد. اگر تیتر و قطعه شما به هم ریخته به نظر می رسد و هیچ کاربر واقعی روی آنها کلیک نمی کند، دستکاری CTR به تنهایی کمکی به شما نمی کند.

برای اینکه یک پرس و جو به طور ناگهانی از 0 به 1000 جستجو برسد، باید دلیل بسیار خوبی وجود داشته باشد، پس این را در نظر داشته باشید. این همان جایی است که به پیشنهادات جستجوی گوگل پیوند می‌خورد، بنابراین یک کمپین دستکاری CTR در حالت ایده‌آل باید کمی پیچیده‌تر از کلیک کردن هر بار روی یکی از ده پیوند آبی رنگ باشد. برای اکثر پرس و جوها، حتی لازم نیست که در مقیاس بسیار بزرگ باشد تا تفاوت ایجاد شود.

CTR در کنار نرخ پرش کار می کند – اخیراً یک اصطلاح جدید و جذاب برای این کار دیده ام اما چندان مشتاق آن نیستم – در هر صورت، فقط کلیک کردن و بازگشت به SERP ها بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر خواهد داشت.

دستکاری CTR چیز جدیدی نیست و برای سال‌ها انجام شده است – به تبلیغات تلویزیونی فکر کنید که در آن یک برند پیشنهاد می‌کند آنها را در Google جستجو کند.

اگر سوالی دارید بپرسید سعی می کنم به آن پاسخ دهم. با این حال، من این حق را برای خود محفوظ می دارم که با احمق ها بحث نکنم.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *