
با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، میتوانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای سئو، به سرعت کلمات کلیدی را برای استراتژی سئو خود پیدا، تجزیه و تحلیل و انتخاب کنید.
شامل چه چیزی است و به چه چیزی نیاز دارید؟
این قالب در Google Sheets ساخته شده است، اما می توان آن را باز کرد و با Microsoft Excel استفاده کرد.
برای داده های منبع خود، به یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs، Semrush، Ubersuggest یا Keyword Surfer نیاز دارید.
چگونه از الگوی تحقیق کلمه کلیدی خود استفاده کنم
برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استفاده از قالب این مراحل را دنبال کنید.
1. یک کپی تهیه کنید
برای دسترسی به قالب اینجا را کلیک کنید.
فایل را انتخاب کنید. گزینه Make a copy را انتخاب کنید. روی تب template کلیک کنید، راست کلیک کنید و کپی کنید. 2. کلمه کلیدی seed را وارد کنید
یک کلمه کلیدی یک یا دو کلمه ای که محصول، خدمات یا صنعت شما را توصیف می کند را در ابزار تحقیق کلمه کلیدی دلخواه خود وارد کنید.
به عنوان مثال، گلف، صندلی، مبلمان، حسابدار، حسابداری، امور مالی
Ahrefs به ابزار کاوشگر کلمات کلیدی Ahrefs بروید یک کلمه کلیدی یک یا دو کلمه ای که محصول، خدمات یا صنعت شما را توصیف می کند در کادر جستجوی کلمه کلیدی وارد کنید. سپس اصطلاحات مطابق را انتخاب کنید. Ubersuggest
کلمه کلیدی خود را در قسمت جستجو وارد کنید، کشور خود را انتخاب کنید و جستجو را فشار دهید.
کلمه کلیدی موج سوار
افزونه Keyword Surfer Chrome را در اینجا نصب کنید.
کلمه کلیدی شروع خود را در گوگل وارد کنید. پرچم کشورت رو عوض کن لیست ایده های کلیدواژه مرتبط را ببینید. 2. کلمات کلیدی مرتبط را به لیست/مجموعه های خود اضافه کنید
اکنون می خواهید کلمات کلیدی مرتبط را به یک لیست یا مجموعه اضافه کنید. بیایید با Ahrefs شروع کنیم.
اهرفس
من از فرآیند خرید برای شناسایی انواع کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی یا کسب و کاری که روی آن کار می کنم استفاده می کنم.
برای یافتن کلمات کلیدی برای تشخیص مشکل، کلمه کلیدی seed خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.
چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، صدور، اصلاح، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، افزایش.
برای شناسایی کلمات کلیدی اطلاعاتی، کلمه کلیدی seed خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.
به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ، شرکت، مشاور، متخصص، برای، با و
برای مقایسه کلمات کلیدی جایگزین، کلیدواژههای اولیه خود را با اصلاحکنندههای زیر فیلتر کنید.
بررسی، مقایسه، کنتراست، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا
هدف قرار دادن کلمات کلیدی برای تصمیم گیری خرید؛ کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های زیر فیلتر کنید.
خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، ebay، آمازون، پیشنهاد، اجاره کادر کنار کلمات کلیدی را علامت بزنید. روی افزودن به کلیک کنید. لیستی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید. لیستی را که می خواهید ایجاد کرده اید یا + لیست جدید را انتخاب کنید. کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید در لیست کلمات کلیدی ظاهر می شوند. Ubersuggest
پس از ورود به سیستم، کلمات کلیدی مربوطه را انتخاب کنید و از فیلتر برای محدود کردن کلمات کلیدی مربوطه استفاده کنید.
Keyword Surfer کلمه کلیدی اصلی شما باید در کادر جستجوی گوگل باشد. کادر را علامت بزنید. کلمه کلیدی به لیست اضافه می شود. ایده های کلمه کلیدی بیشتری را به لیست خود اضافه کنید.
یا از تکنیک الفبای گوگل استفاده کنید.
فاصله بعد از کلیدواژه شروع خود را فشار دهید و حرف a را تایپ کنید. یک درخواست مناسب را انتخاب کنید و آن را به لیست خود اضافه کنید. سپس تکرار کنید، حرف b را اضافه کنید و غیره. 3. لیست خود را صادر کنید
پس از اتمام افزودن کلمات کلیدی به لیست، فهرست خود را صادر کنید.
اهرفس
برای صادر کردن لیست کلمات کلیدی Ahrefs خود، این مراحل را دنبال کنید.
لیست کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. صادرات را انتخاب کنید. سپس بر روی export کلیک کنید. Ubersuggest
برای صادر کردن یک کلمه کلیدی Ubersuggest، این مراحل را دنبال کنید.
روی دکمه صادرات کلیک کنید. صادرات انتخاب شده را فشار دهید. کلمه کلیدی موج سوار
برای صادر کردن لیست کلمات کلیدی خود به Keyword Surfer، این مراحل را دنبال کنید.
روی نماد کلیپ بورد (شامل تعداد کلمات کلیدی. بر روی “دانلود csv” کلیک کنید. 4. وارد کردن در قالب
بدون توجه به ابزار تحقیق کلمه کلیدی که استفاده کرده اید از مراحل زیر استفاده کنید.
به الگو بروید. قبل از وارد کردن، مطمئن شوید که سلول A:1 را در الگو انتخاب کرده اید. File > Import را انتخاب کنید و فایل CSV را که دانلود کرده اید پیدا کنید. گزینه “Replace data in selected cell” را انتخاب کنید. روی “وارد کردن داده” کلیک کنید. 5. تکرار کنید
مراحل 1 تا 4 را با کلمه کلیدی seed دیگری تکرار کنید.
6. اشتراک گذاری (اختیاری)
اگر در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی با همکاران یا مشتریان هستید، باید این الگو را با آنها به اشتراک بگذارید. اگر نه، این مرحله را رد کنید.
دکمه اشتراک گذاری را فشار دهید. در تب «دسترسی عمومی»، «هر کس با پیوند» را انتخاب کنید، در زیر گزینه مشاهده، «ویرایشگر» را انتخاب کنید سپس روی پیوند کپی کلیک کنید و آن را برای آنها ارسال کنید. 7. نوع محتوا را انتخاب کنید
نتایج جستجو برای هر کلمه کلیدی مورد نظر خود را مرور کنید و گزینه ای را از ستون نوع محتوا انتخاب کنید که بهترین مطابقت را با کلمه کلیدی دارد.
8. به برنامه اضافه کنید
از گزینه های زیر ستون Add to Plan استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که کدام کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید و در برنامه خود بگنجانید.
9: طرح محتوا را راه اندازی کنید.
هنگامی که آماده شروع به تولید محتوا هستید، می توانید از وضعیت، یادداشت ها، اختصاص داده شده و ستون های بیشتر استفاده کنید.
وضعیت
حالت پیش فرض “شروع نشده” است. از منوی کشویی برای تغییر وضعیت هر مورد با پیشرفت پروژه استفاده کنید.
اختصاص داده
چه کسی برای این مورد وظیفه دارد. @ را در ستون اختصاص داده شده تایپ کنید و نام/ایمیل آنها ظاهر می شود. آن را انتخاب کنید.
محتویات پیوند کوتاه، پیوند پیشنویس، URL زنده
میتوانید پیوندها را به محتوای کوتاه، صفحه پیشنویس و صفحه زنده خود در این ستونها اضافه کنید تا دیگران درگیر پروژه ببینند.
نتیجه
این الگوی تحقیق کلمات کلیدی برای استفاده با اکثر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی طراحی شده است. این به شما در مراحل بعدی فرآیند، از جمله تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی و کار با دیگران در هنگام نوشتن محتوا، کمک می کند.