
اهمیت جستجوی صوتی برای سئوی محلی
جستجوی صوتی مدت هاست که شکل جدید سئوی ارگانیک در نظر گرفته شده است. در واقع، انتظار میرود تا سال 2022، فروش صدای تجاری به 40 میلیارد دلار افزایش یابد که از 1.8 میلیارد دلار ثبت شده در سال 2017 بیشتر است.
تعدادی برنامه کاربردی خواهد داشت، اما در حال حاضر کاربرد اصلی آن در دنیای جستجو است. جستجوی صوتی Google در این زمینه پیشگام بود، اما ما همچنین Amazon Echo و Siri را به عنوان رقبای نزدیک داریم.
پس چرا جستجوی صوتی برای سئوی محلی بسیار مهم است؟
جستجوی صوتی چیست؟
جستجوی صوتی یک مفهوم ساده است. این بدان معنی است که می توانید از صدای خود برای جستجوی چیزهای آنلاین استفاده کنید.
به عنوان مثال، میتوانید از تلفن هوشمند خود بپرسید که کجا میتوانید غذای چینی خوب را در منطقه خود پیدا کنید، مانند «یک غذای چینی خوب در Chorley کجاست؟». سپس تلفن شما به صورت آنلاین جستجو می کند و نزدیک ترین نتایج را به شما ارائه می دهد. (ما بدیهی است که شرقی را در Chorley پیشنهاد می کنیم!).
و اکنون در حال گسترش به دستوراتی است که می توانند عملکردهای خانه شما را کنترل کنند. به عنوان مثال، بلندگوی هوشمند شما می تواند ترموستات یا زنگ خانه شما را کنترل کند. ما حتی کتری اداری دارای وای فای را نیز داریم! ابزار صرفه جویی در زمان فوق العاده!
آماری که مهم است
بنابراین وقتی صحبت از جستجوی صوتی برای سئوی محلی می شود، چه چیزی باید بدانید و چگونه می تواند بر بازاریابی آنلاین محلی شما تأثیر بگذارد؟
اولین آمار این است که نیمی از تمام جستجوها در سال 2020 به صورت صوتی انجام می شود، یعنی تنها دو سال دیگر. این به این معنی است که اگر بهینه نشده باشید، ممکن است نیمی از مخاطبان خود را از دست بدهید.
آمار مهم بعدی این است که ارزش بازار تشخیص صدا در سال 2019 601 میلیون دلار خواهد بود. این امر به از بین بردن بزرگترین مانع برای تبدیل شدن به یک نیروی غالب در SEO کمک زیادی می کند.
سرانجام، در ژانویه 2018، بیش از یک میلیارد جستجوی صوتی در سراسر جهان انجام شد. این امر در حال حاضر ضروری شده است و اجتناب ناپذیر است که این تعداد همچنان افزایش یابد.
اقداماتی که می توانید برای آماده سازی وب سایت خود انجام دهید
اکنون که می دانید جستجوی صوتی چقدر برای سئوی محلی اهمیت دارد، باید اقداماتی را برای آماده سازی وب سایت خود انجام دهید. بدون آن، کمپین سئوی محلی شما کاملاً ناقص خواهد بود.
اینها مراحلی است که باید برای آماده شدن برای این انقلاب بردارید:
مرحله اول – وب سایت خود را برای محتوای صوتی بهینه کنید. مطمئن شوید که محتوای شما ماهیت محاوره ای دارد. بنابراین، بیشتر شبیه یک پست وبلاگ بنویسید و آن لحن شرکتی را حذف کنید.
مرحله دوم – در مورد همان موضوع مکالمه، باید بهترین استفاده را از کلمات کلیدی دم بلند انجام دهید زیرا این همان چیزی است که افراد هنگام جستجو نیز از آن استفاده می کنند.
مرحله سوم – بهینه سازی موبایل این چیزی است که قبلاً باید داشته باشید، اما بازاریابی آنلاین محلی همه چیز در مورد تلفن همراه است زیرا اکثر مردم این جستجوهای صوتی را در حال حرکت انجام می دهند.
مرحله چهارم – پاسخ های شما باید واضح و دقیق باشد. گوگل همیشه قطعه هایی را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد که بلافاصله به سوال پاسخ می دهد. این پاسخ را در وب سایت خود داشته باشید.
برای انقلاب آماده باشید
تبدیل شدن به یک پذیرنده اولیه شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهد تا برای آنچه پیش رو دارید آماده باشید. اینکه آیا شخصی از سیری، آمازون اکو یا جستجوی صوتی گوگل استفاده میکند یا نه، مهم نیست زیرا اصول جستجوی صوتی برای سئوی محلی یکسان است.
وب سایت خود را آماده کنید، پاسخ های واضح بدهید و گفتگو کنید.
اگر برای فهمیدن همه چیز به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم کمک کنیم.