
در این قسمت از پادکست بازاریابی اینترنتی، دارن تیگ، مدیر ارشد حساب و سرپرست تیم B2C @ Spotler، گروهی که پلتفرم محبوب بازاریابی ایمیلی Pure360 را در خود جای داده است، به ما ملحق شده است. دارن به ما می پیوندد تا نظرات خود را در مورد استفاده از آموزش های کسب و کار برای اطلاع رسانی موفقیت در بازاریابی ایمیلی (و بالعکس!) به اشتراک بگذارد.
به عنوان یکی از شرکای ما، ما بسیار هیجان زده هستیم که این نمایش را با دارن ضبط کرده ایم!
Spotler پیشرو گروه نرم افزار اتوماسیون بازاریابی و تجربه مشتری در اروپا است که به بیش از 5000 شرکت در سراسر جهان فناوری، استراتژی و تاکتیک هایی را ارائه می دهد تا بازاریابان بهتری باشند.
در اینجا میتوانید درباره کارهایی که آنها انجام میدهند و چرا این کار را انجام میدهند بیشتر بدانید. آنها همچنین یک ممیزی اتوماسیون بازاریابی رایگان ارائه می دهند تا به بازاریابان با محدودیت زمانی کمک کند تا تعیین کنند که انرژی خود را بیشتر در کجا متمرکز کنند. میتوانید برای ممیزی رایگان توسط Darren Teague شگفتانگیز اینجا رزرو کنید و همچنین فرصتی برای برنده شدن یک جفت بلیط brightonSEO وجود دارد!
همچنین میتوانید مستقیماً از طریق آدرس darren.teague@spotler.co.uk یا لینکدین در اینجا با دارن تماس بگیرید.
در این قسمت بحث می کنیم:
آیا برندها برای موفقیت در بازاریابی ایمیلی به متخصصان ایمیل مارکتینگ اختصاصی نیاز دارند؟ افسانه های بازاریابی ایمیلی که Spotler قصد دارد آنها را رد کند نگاهی فراتر از کانال بازاریابی ایمیلی برای اطلاع رسانی کمپین های بازاریابی ایمیلی چگونه بازاریابی ایمیلی می تواند ایده هایی را برای کانال های بازاریابی دیگر ارائه دهد اهمیت به اشتراک گذاری دانش تجاری در بین بخش ها
در این پادکست ذکر شده است:
تماس با اسپاتلر:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آنها را پوشش دهیم، لطفاً آن اطلاعات را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.