اگر به دنبال یک آژانس سئو هستید، ابتدا این مطلب را بخوانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

با نگاهی به اطلاعات کنسول جستجوی گوگل ما، دیدم که افراد زیادی با استفاده از عبارت SEO Agency Aberdeen در حال جستجو هستند. تقریباً می توانید کلمه آبردین را با هر شهری در بریتانیا جایگزین کنید و داده ها به شما نشان می دهند که این عبارتی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما وقتی افراد آژانس SEO Aberdeen را در گوگل تایپ می کنند واقعاً به دنبال چه چیزی هستند؟

بدیهی است که می توانید بگویید آنها به دنبال یک آژانس SEO در آبردین هستند، اما من این را قبول ندارم. آنها واقعا به دنبال چه هستند؟ آیا آنها واقعاً سئو می‌خواهند یا چیز دیگری مانند پرس و جوهای تجاری بیشتر مبتنی بر وب را دنبال می‌کنند؟

نتیجه نهایی این است که اکثر افرادی که به دنبال یک آژانس سئو در آبردین یا هر جای دیگری هستند، به دنبال یک وب سایت با عملکرد بهتر هستند تا توسط مشتریان ایده آل خود پیدا کنند، به این امید که باعث ایجاد پرس و جو شود. فقط بله و خیر.

همه آژانس های سئو یکسان نیستند

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، معمولاً بین دو چیز که یکسان به نظر می رسند تفاوت زیادی وجود دارد، و اگر در حال خرید خدمات سئو هستید یا به دنبال یک آژانس سئو هستید، قطعاً همینطور است. متأسفانه، در طول سال‌ها، سئو توسط بازیگران بدی که خوشحال هستند پول شما را می‌گیرند اما برای آن هزینه کمی می‌دهند، گرفتار شده است. این افراد معمولاً در انتهای طیف قرار دارند و با کم‌فروشی سریال، سکه‌ای را برمی‌گردانند، زیرا می‌دانند که جریانی پیوسته از قربانیان مایل برای جایگزینی بدبختانی که پیش می‌روند وجود خواهد داشت. برای جلوگیری از این وضعیت، این توصیه را دنبال کنید.

سئو کار سختی نیست، اما کار سختی است

بیایید با تعریف سئو در واقع شروع کنیم، و اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، صفحه SEO چیست ما مفید و محبوب است. ما همچنین به تازگی یک قسمت از پادکست بازاریابی دیجیتال خود را منتشر کردیم که به این سوال پاسخ می دهد که “سئو چیست”.

پس سئو چیست؟ به طور خلاصه، سئو هر فعالیتی است که هدف آن بهبود پتانسیل برای یافتن یک صفحه وب خاص توسط افرادی است که عبارت جستجوی خاصی را در موتور جستجویی مانند Google™ وارد می‌کنند. در مثالی که فرضیه این پست وبلاگ را تشکیل می دهد، آن عبارت جستجو شده آژانس SEO Aberdeen است، و یکی از دلایلی که ما این پست را نوشتیم، بهبود رتبه خود برای آن عبارت جستجو شده است. این یک موقعیت برد-برد است. ما رتبه بندی خود را بهبود می بخشیم و شما کمک و مشاوره رایگان فوق العاده ای دریافت می کنید.

این فقط کلمات کلیدی، لینک ها و متا نیستند

نکته‌ای که از ابتدا باید به آن توجه کنید این است که اگر با یک آژانس سئو صحبت می‌کنید و آنها به جای صحبت با شما در مورد یافتن مشتریان ایده‌آل شما و ایجاد سرنخ، از اصطلاحات تخصصی استفاده می‌کنند، به احتمال زیاد باید ادامه دهید. مطمئناً برخی از جنبه‌های تخصصی و فنی در سئو وجود دارد، اما اگر یک آژانس نمی‌تواند با استفاده از زبان انگلیسی ساده و تجاری متمرکز با شما ارتباط برقرار کند، یکی از دو دلیل وجود دارد.

آنها سعی می کنند شما را با علم اشتباه بگیرند. آنها را به مزخرفاتشان بسپار و ادامه بده. آنها نمی دانند که سئو فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است. پایان رشد کسب و کار است. به طور خلاصه، آنها بیش از حد بر روی سئو به جای مزایای تجاری کار خود متمرکز هستند.

بنابراین نکته شماره 1 این است که اگر آژانس شما را گیج می کند که آنها را رها کنید، کارشناسان واقعی می توانند با استفاده از زبانی که کودک می تواند آن را درک کند توضیح دهند. هر چیز دیگری پرده دود برای چیزی شوم یا ناتوانی آشکار است.

سئو یک راه حل سریع نیست

آژانس های سئو خوب، از جمله ما، تجارت خود را از دست می دهند زیرا با مشتریان بالقوه در مورد تلاش و زمان لازم برای ایجاد یک حضور قدرتمند در وب که منجر به ایجاد سرنخ یا درخواست می شود صادق هستند.

در همه موارد به جز چند مورد استثنایی، از یک شروع ثابت، زمان رسیدن به نتیجه موفقیت آمیز بر حسب ماه ها و سال ها اندازه گیری می شود، نه روزها و هفته ها. استثناها شامل مشاغلی است که در جایگاهی فعالیت می کنند که رقابت در آن کم است، یا مشاغلی با یک وب سایت خوب که بهینه سازی و مسائل فنی مانع از عملکرد خوب آن می شود. اما چرا سئو اینقدر طول می کشد؟ فقط به این دلیل که آژانس های سئو می توانند درآمد زیادی کسب کنند؟

چرا سئو یک راه حل سریع نیست

شاید یک راه بهتر برای گفتن اینکه سئو سریع نیست این باشد که بگوییم ارزان نیست. این به این دلیل است که اگر منابع زیادی را در وب سایت خود قرار دهید و محتوای مناسب زیادی ایجاد کنید، می توانید سرعت کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهید – زیرا نتایج خوب موتورهای جستجو به محتوا و مقدار زیادی از آن نیاز دارد. اما وقتی صحبت از سئو در مورد محتوا می شود، منظور مردم چیست؟

گوگل یک موتور جستجو است، اما توضیح دقیق تر ممکن است این باشد که گوگل یک ماشین پاسخگویی است. این به این دلیل است که افرادی مانند من و شما که از Google استفاده می کنیم معمولاً سؤالی را در کادر جستجو تایپ می کنند. این همیشه یک سوال واضح مانند “ارتفاع قله اورست چقدر است” نیست – 8849 متر است – اما گاهی اوقات، مانند عبارت جستجویی که در این پست وبلاگ استفاده کرده ایم، این چیزی است که آژانس SEO Aberdeen است. با این عبارت جستجو، افراد یک سوال را فرض می کنند و آنچه می نویسند به چیزی مانند “آیا آژانس های SEO در آبردین وجود دارند و اگر چنین است لطفا آنها را برای من لیست کنید” خلاصه می شود. وظیفه شما به عنوان یک صاحب کسب و کار این است که به تمام سوالاتی که مشتریان از شما می پرسند با قرار دادن محتوای مرتبط در آن پاسخ دهید.

این می تواند محتوای وبلاگ، محتوای ویدیویی، محتوای پادکست و غیره باشد. و ایجاد درک درستی از نوع محتوایی که مشتریان شما ترجیح می دهند، سودمند است.

بنابراین نکته شماره 2 این است که اگر آژانس در مورد تمام محتوایی که برای وب سایت شما ایجاد می کند صحبت نمی کند، دوباره بهتر است آنها را رد کنید و به جستجو ادامه دهید.

زمانی که این موضوع را درک کردید، زمان لازم برای سئو و در نتیجه هزینه‌های مربوط به آن معنا پیدا می‌کند و متوجه خواهید شد که چگونه خدمات سئو که فقط چند صد پوند در ماه هزینه دارند، می‌توانند کار کنند. اما سئو باید چه هزینه ای داشته باشد؟ مردم چقدر در ماه برای خدمات سئو می پردازند؟

هزینه سئو چیست؟

اگر همه چیز برابر باشد، سرمایه‌گذاری‌هایی که کسب‌وکارها در سئو انجام می‌دهند به طور مستقیم با نتایج مرتبط است. اگر فردی را وارد شرکت می کنید، انتظار داشته باشید که برای یک سئوکار سطح متوسط ​​حدود 40000 پوند بپردازید، اما انتظار نداشته باشید که او را برای مدت طولانی نگه دارید. کار برای یک کسب و کار سئو بیشتر افراد عادی را دیوانه می کند، به همین دلیل است که اکثر مشاغلی که خواهان تلاش مداوم سئو هستند، یک آژانس سئو استخدام می کنند.

اگر آژانسی را استخدام می‌کنید و آن‌ها را مسئول اطمینان از اینکه وب‌سایت شما سرنخ ایجاد می‌کند، انتظار داشته باشید که ۲ هزار پوند در ماه در انتهای پایین‌تر و ۱۰ هزار پوند در ماه در انتهای بالاتر پرداخت کنید.

بنابراین نکته شماره 3 این است که هنگام خرید خدمات سئو یا استخدام یک آژانس سئو که به طور قابل توجهی کمتر از 2 هزار پوند در ماه هزینه دارد، بسیار مراقب باشید. در دنیای سئو، ضرب المثل قدیمی “ارزان بخر، دو بار بخر” نه تنها درست است، بلکه می توانید به آن اضافه کنید “ارزان بخر، حضور وب کسب و کار خود را نابود کن”.

اگر از تیپ ارزان و شاد دوری کنید، صاحب وب سایتی خواهید شد که توسط افرادی پیدا می شود که ممکن است بخواهند چیزی را که می فروشید بخرند، اما به دست آوردن چشم های مناسب در وب سایت شما تنها آغاز کار است. Conversion Rate Optimization یا CRO را وارد کنید.

با CRO بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کنید

جایی که SEO وب سایت شما را با اطمینان از نمایش آن در نتایج جستجو در ترکیب قرار می دهد، CRO علم جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما است، افرادی که از جستجوی Google کلیک می کنند، با شما درگیر می شوند و فرصتی برای تجارت ایجاد می کنند.

اکثر آژانس های سئو قابل اعتماد حداقل در طول کار اکتشاف اولیه خود در مورد CRO بحث می کنند تا مشخص کنند که آیا آنها افراد مناسبی برای کمک به شما هستند یا خیر. اگر آنها این کار را نکنند، این امر باعث شکستن معامله نمی شود، اما باید توجه داشته باشید که سئو فقط به دنبال جذب ترافیک نیست. سئو در مورد دریافت ترافیک مناسب و تبدیل آن ترافیک به خط نهایی کسب و کار است.

پس تمام است. استخدام آژانس سئوی مناسب می تواند یک تمرین قدرتمند و گاهی متحول کننده باشد. این اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما توسط افراد علاقه مند به کاری که انجام می دهید پیدا می شود و فرصت های تجاری جدیدی ایجاد می کند.

با اجتناب از اشتباهاتی که در این پست وبلاگ بیان کردیم، یک تجربه مثبت و دو جانبه سودمند خواهید داشت. اگر سوالی دارید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *