ایجاد کمپین با استفاده از هوش مصنوعی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

نوشته مدی دیویس و راکل پینتو

هوش مصنوعی در چند ماه گذشته بیش از پیش به برندها و کمپین های روابط عمومی راه یافته است – و بدون شک در سال 2023 به طور مکرر دیده خواهد شد. اما بهترین راه برای استفاده از آن برای ایجاد ارتباطات چیست؟

ما اخیراً مأمور شدیم تا کمپینی ایجاد کنیم تا به راه‌اندازی ابزار Net Zero Energy Tool در Uswitch.com کمک کنیم تا نه تنها خود این ابزار را تبلیغ کنیم، بلکه بک لینک‌های ارزشمندی نیز به آن دریافت کنیم.

برای اولین بار در تیم روابط عمومی، از Midjourney، یک ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی، برای ایجاد دارایی های خبرساز استفاده کردیم.

استفاده از هوش مصنوعی برای کمپین روابط عمومی دیجیتال

ما می‌خواستیم یک کمپین روابط عمومی دیجیتالی ایجاد کنیم که فراتر از قالب‌های معمولی باشد که همه ما می‌شناسیم و دوست داریم، اما مطمئن بودیم که پیوندهای مرتبط به صفحه صفر خالص Uswitch.com ایجاد می‌کند. از آنجایی که این صفحه برای اطلاع رسانی به بریتانیایی‌ها طراحی شده است که چگونه ردپای کربن خود را کاهش دهند، ما به این ایده پرداختیم زیرا می‌دانستیم به داستانی نیاز داریم که جدی بودن بحران آب‌وهوایی و چگونگی تأثیر اقدامات ما بر سیاره را برجسته کند.

چه راه بهتری برای گفتن عواقب اعمالمان به مردم از این که به آنها آسیبی که ایجاد می کنیم * نشان دهیم؟

برای رسیدن به این هدف، تصمیم گرفتیم تصاویری از 20 مکان معروف از سراسر جهان در سال 2100 که تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند، ایجاد کنیم. به جای استفاده از یک هنرمند برای تمسخر تصاویر، می‌خواستیم هوش مصنوعی را آزمایش کنیم و از آن برای پیش‌بینی اینکه این مکان‌های قابل تشخیص در آینده ممکن است شبیه به چه شکلی باشند استفاده کنیم. از آنجایی که هوش مصنوعی در چند سال گذشته بسیار هوشمندتر شده است، ما می‌دانیم که می‌توانیم با استفاده از مجموعه‌ای از پارامترها و اعلان‌های مختلف، عکس‌های فوق واقعی ایجاد کنیم.

اما برای اطمینان از اینکه اعلان‌های داده‌شده به تولیدکننده تصویر منعکس‌کننده روش‌هایی است که تغییرات آب و هوایی بر هر مقصد در سال 2100 تأثیر می‌گذارد، به آخرین گزارش IPCC اشاره کرده‌ایم که دما، خطر سیل و سطح دریا را پس از 70 سال پیش‌بینی می‌کند. ما تأثیر اولیه پیش‌بینی‌شده‌ای را که احتمالاً هر مکان در آینده با آن مواجه خواهد شد، گرفته‌ایم و آن را در اعلان قرار داده‌ایم تا مولد تصویر هوش مصنوعی بتواند چیزی را بر اساس داده‌های علمی ایجاد کند.

ایجاد دارایی با استفاده از هوش مصنوعی برای مقاصد در سراسر جهان نه تنها به ما این فرصت را می‌دهد که داستان را در سطح جهانی ارائه کنیم، بلکه به ما امکان می‌دهد از وب‌سایت‌های بسیار مرتبط محیطی و علمی و همچنین سایت‌های فناوری مورد علاقه هوش مصنوعی پیوندهایی دریافت کنیم.

نحوه استفاده از Midjourney برای روابط عمومی دیجیتال

Midjourney یکی از پیشرفته‌ترین تولیدکننده‌های تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است و با ایجاد تصاویر بر اساس دستورات (توصیف‌گرهای متنی ساده) از کاربر کار می‌کند. یکی از مزایای استفاده از Midjourney این است که نسخه بتا بر خلاف برخی دیگر از تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی در دسترس همه است.

تنها چیزی که برای استفاده از نسخه بتا نیاز دارید، یک حساب رایگان Discord است که به شما امکان می دهد دستورالعمل های متنی را به ربات Midjourney بدهید. با این حال، از آنجایی که ما از تولید کننده تصویر برای اهداف سازمانی استفاده می کردیم، مجبور شدیم در طرح سازمانی مشترک شویم که هزینه آن 600 دلار است. قبل از شروع استفاده از تصاویر Midjourney، اطلاعات استفاده را بخوانید تا وارد آب گرم قانونی نشوید.

وقتی حساب Discord داشتیم و هزینه اشتراک شرکتی را پرداخت کردیم، فقط باید به اتاق تازه وارد بپیوندیم. در اینجا می توانید دستورات خود را وارد کنید، که ربات از آنها برای ایجاد تصاویر استفاده می کند. در اتاق می‌توانید صدها تصویر دیگر را که در اوایل آن روز ایجاد شده‌اند ببینید.

برای شروع ایجاد تصاویر خود، باید با تایپ “image/” در کادر متن و سپس دستورات خود شروع کنید.

درخواست ها

برای ایجاد تصاویری که در ذهن داشتیم، دستور زیر را در چت ربات Midjourney قرار دادیم:

[city] بالاتر از آخرالزمان، [predicted climate-change effect]فوق واقع گرایانه، واقع گرایی عکس، آینده نگر، 8k، 2100، آسمان گرگ و میش، سینما-ar 16:9

اگرچه درخواست‌های شما می‌تواند ساده‌تر باشد، اما برای این پروژه می‌خواستیم چندین تصویر ایجاد کنیم که سبک هنری ثابتی دارند. بنابراین ما مجبور شدیم یک اعلان اصلی بسیار دقیق ایجاد کنیم که شامل تمام اطلاعات ممکن مورد نیاز برای هر سناریو برای تمام 20 شهر موجود در کمپین باشد.

برای اینکه تصاویر واقعی‌ترین ظاهری شبیه به عکس داشته باشند، این درخواست شامل «8k»، «واقع‌گرایی عکس» و «بیش از حد واقع‌گرایانه» به عنوان بخشی از آن بود. با در نظر گرفتن این که این یک پیش بینی آینده است، ما الزامات “آینده نگر” و “2100” را نیز گنجانده ایم. برای اطمینان از یکسان بودن همه تصاویر، از “ar 16:9” برای نسبت تصویر منسجم در سراسر استفاده کرده ایم.

این اعلان به تنهایی به ما کمک کرد تا چهار تصویر تولید کنیم، و زمانی که تصویر عالی را به دست آوردیم، آن را در Midjourney با استفاده از گزینه Upscale (U) ارتقاء دادیم.

با این حال، در برخی موارد، تصاویر تولید شده نیاز به تنظیم جزئی دارند. در این مورد، ما از گزینه Variation (V) در ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد چهار تصویر جدید با سبک هنری و ترکیب بندی مشابه استفاده کردیم تا زمانی که به بهترین نتیجه رسیدیم.

و این هم نتایج…

هوش مصنوعی تصور می کند که جهان در سال 2100 چگونه خواهد بود

آمستردام

بارسلونا

دبی

لس آنجلس

لندن

نیویورک

پاریس

ریودوژانیرو

توکیو

تصاویر همچنین برای آگرا، اوکلند، پکن، برلین، ادینبورگ، جیزا، پارک ملی کروگر، مکزیکو سیتی، مسکو، سیدنی و تورنتو ایجاد شده است.

عملکرد تصاویر چگونه بود؟

با شروع COP27 در اوایل نوامبر، ما می‌دانستیم که صحبت‌های محیطی افزایش می‌یابد و علاقه رسانه‌ها افزایش می‌یابد، و این بهترین زمان برای شروع معرفی تصاویر هوش مصنوعی به مطبوعات است.

ما یک هفته قبل از شروع COP27 در شرم الشیخ شروع به کار کردیم و در چند روز اول شروع به کار با موفقیت صندلی هایی پیدا کردیم. نکات برجسته عبارتند از:

تا کنون، تصاویر 17 پیوند به صفحه دسته بندی هدف کلیدی مشتری و 20 قسمت پوشش داده اند، با 119000 برداشت تخمینی (منبع: CoverageBook) در نتیجه این پوشش.

این به ما چه آموخت؟

استفاده از یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی، Midjourney، برای اولین بار، البته یک خطر بود. این نه تنها به بودجه بیشتری نیاز داشت، بلکه فرآیندی زمان بر برای ایجاد تصاویر عالی بود. چرا؟ در حالی که هوش مصنوعی در سال 2022 به طرز باورنکردنی پیشرفت کرده است، دستورات ساده را نیز به ساده‌ترین شکل‌ها می‌برد، به این معنی که مجبور شدیم چند بار با متن و پارامترهای خود بازی کنیم.

با این حال، تصاویر قابل توجهی که تپه های لس آنجلس را در شعله های آتش و آمستردام را در زیر آب در نتیجه بالا آمدن سطح دریا نشان می دهد، به وضوح مورد توجه مطبوعات قرار گرفت. نتایج به خوانندگان پیش‌نمایشی از اینکه یک ابزار فوق‌العاده هوشمند آینده را پیش‌بینی می‌کند به خوانندگان می‌دهد اگر نتوانیم تغییراتی قوی‌تر از آمار و داده‌ها ایجاد کنیم.

از آنجایی که تصاویر به صراحت آینده ای را نشان می دادند که در آن جهان به وضعیت صفر نرسیده بود، منطقی بود که روزنامه نگاران به صفحه Uswitch.com به عنوان منبع تصاویر و اطلاعات پیوند داده شوند.

روابط عمومی دیجیتال زمانی می تواند دشوار باشد که بخواهید بین خلاق بودن و تمایل به تکیه بر قالب های آزمایش شده و آزمایش شده ای که کالا را ارائه می دهند، تعادل ایجاد کنید. با این حال، این کمپین روابط عمومی دیجیتال ثابت کرد که اگر دارایی‌هایی که ایجاد می‌کنید برای برند شما و صفحه دسته‌بندی آن مناسب باشند و قدرت بازی در آن فضا را داشته باشند، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

اگر به روش‌های مختلف کار کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال و نحوه برخورد ما با این نوع کار در اینجا در Propellernet علاقه‌مند هستید، می‌توانید درباره همه کارهای ما در اینجا بخوانید.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *