
Honcho خوشحال است که به یک مشتری رسانه پولی جدید در مجموعه رو به رشد ما – Faith In Nature – خوش آمد می گوید.
اهداف اصلی ما کمک به رشد D2C در بازار بریتانیا و ادامه ایجاد آگاهی از برند در ایالات متحده است.
جنیفر بلز ویلیامز، رئیس بازاریابی دیجیتال در Faith In Nature، گفت:
«هونچو برای برند ما و برنامههای رشد ما مناسب است. که قبلاً با آنها کار کرده بودم، می دانستم که آنها نه تنها در کاری که انجام می دهند عالی هستند، بلکه کار کردن با آنها آسان و سرگرم کننده است.
رویکرد آنها در مورد اینکه چگونه میتوانیم پیام خود را به طور مؤثر برای مخاطبان هدف خود تقویت کنیم، واضح بود. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم با هم چه چیزی می توانیم به دست آوریم.»
تحقیقات دیلویت نشان می دهد که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از تأثیر سبک زندگی آنها بر محیط زیست آگاه هستند. با افزایش تقاضا برای محصولات اخلاقی و سازگار با محیط زیست، Faith in Nature فرصت بسیار خوبی برای استفاده از جستجوی پولی و جستجوی اجتماعی پولی برای دستیابی به مشتریان ایده آل خود دارد.
جک گرنتهام، مدیر حسابهای رسانه پولی اظهار نظر کرد،
«ایمان به طبیعت یک مأموریت نام تجاری باورنکردنی دارد تا انتخاب بهتر برای خود و سیاره را برای همه آسانتر کند.
ما نمیتوانیم خوشحال باشیم که برای دستیابی به این مأموریت با تیم کار میکنیم و به رشد حضور آنلاین آنها و همچنین افزایش دیده شدن طیف محصولات سازگار با محیط زیست کمک میکنیم.»
ما مشتاقانه منتظر تسهیل رشد ایمان به طبیعت هستیم!
آیا می خواهید درباره کاری که انجام می دهیم بیشتر بدانید؟
بیا حرف بزنیم