این ماه در بازاریابی جستجو [February 2023]

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

از هوش مصنوعی تا جستجوی صوتی – روندهای جدید و رو به رشد بازاریابی جستجو در فوریه!

چشم انداز بازاریابی جستجو به طور مداوم در حال تغییر است و هر روز ویژگی ها، روندها و فناوری های جدیدی در حال ظهور است. از چت ربات‌های هوش مصنوعی گرفته تا محبوبیت فزاینده جستجوی صوتی، کوتاه‌ترین ماه سال نیز از این پیشرفت‌ها در این زمینه مستثنی نبود.

چهارشنبه، 22 فوریه 2023 بهینه سازی کمپین جستجوی پولی شما

PPC یک جنبه مهم در بازاریابی جستجو است، بنابراین بهینه سازی عملکرد کمپین های شما ضروری است. مقاله‌ای از Search Engine Land راه‌هایی را مورد بحث قرار می‌دهد که می‌توانید جستجوی پولی خود را در پلتفرم‌های محبوبی مانند گوگل و مایکروسافت بهینه کنید. خودکارسازی فرآیندها، سفارشی‌سازی داشبوردها و تنظیم هشدارها، مزایای متعددی مانند بهبود بازگشت سرمایه، تشویق تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها، و شناسایی مناطقی که عملکرد ضعیفی دارند، قبل از ایجاد مشکل ارائه می‌دهند.

جستجوی صوتی

مایکروسافت علاوه بر ارائه چت و تجربه جستجوی جدید هوش مصنوعی بینگ به دستگاه های تلفن همراه، شروع به ارائه ویژگی جستجوی صوتی نیز کرده است. اگرچه جستجوی صوتی در حال حاضر یک پیش نمایش محدود است، اما یک ویژگی بسیار درخواستی است و احتمالاً با پیشرفت فناوری گسترش خواهد یافت.

ChatGPT – تاثیر بر سئو

محبوبیت ChatGPT در ماه فوریه افزایش یافت و پتانسیل آن برای استفاده در بازاریابی محتوا به طور طولانی در صنعت مورد بحث قرار گرفته است. تأثیر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بر سئو در این بحث ها بسیار مهم است. از لحاظ تاریخی، اجماع عمومی این بوده است که گوگل محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را «بد» می‌بیند – اما توییت اخیر گوگل بر این دیدگاه تأثیر گذاشته است:

همانطور که قبلاً در مورد هوش مصنوعی گفته بودیم، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، با این وجود، برخلاف دستورالعمل های ما است. اگر محتوا ابتدا برای افراد مفید باشد و ایجاد شده باشد، مشکلی نیست.https://t.co/3rs3Yrrrk1https://t.co/TlFEbdXGAphttps://t.co/Yl9XWr5CAN pic.twitter.com/gFTE2C2wq1

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023

این بدان معناست که اگرچه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی لزوماً تأثیر منفی بر رتبه‌بندی سئو نخواهد داشت، فقدان سیگنال‌های EEAT، تمایل آن به نادرست بودن واقعی، و تولید محتوای متوسط ​​به جای جزئیات، عموماً به رتبه پایین او منجر می‌شود. در حالی که مطمئناً مکانی برای ChatGPT و ابزارهای مشابه در بازاریابی محتوا وجود دارد، اما باید از آن به عنوان یک ابزار استفاده کرد نه یک راه حل.

سه شنبه، 21 فوریه 2023 در ترافیک ارگانیک غوطه ور شوید

صرف‌نظر از صنعت، بیشتر وب‌سایت‌ها از سال 2021 تا 2022 شاهد کاهش ترافیک ارگانیک بوده‌اند. گمان می‌رود کاهش ترافیک آنلاین به دلیل آفلاین شدن تعداد بیشتری از مشاغل به دنبال قرنطینه Covid-19 باشد. این کاهش ترافیک احتمالاً بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارد – که اهمیت سئو در بازاریابی محتوا را برجسته می کند.

کلمات کلیدی تولید شده توسط هوش مصنوعی

همانطور که قبلا ذکر شد، مزایا و معایب استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای بازاریابی محتوا به طور طولانی در طول ماه مورد بحث قرار گرفته است. اگرچه برخی از کاستی‌های این ابزار مورد بحث قرار گرفته است، اما استفاده‌های مفیدی از ChatGPT در بازاریابی محتوا و جستجو وجود دارد، مانند تولید کلمات کلیدی. این ابزار قادر به انجام وظایفی مانند ایجاد فهرست کلمات کلیدی با اندازه مناسب، مرتب‌سازی کلمات کلیدی بر اساس موضوع، و تعیین هدف کاربر در کسری از زمانی است که معمولاً متخصصان سئو طول می‌کشد – سرعت بخشیدن به روش انجام تحقیق.

سه شنبه، 7 فوریه 2023 قدرت کلاه ها

Semrush اخیراً نتایج آزمایشی را که در مورد تأثیر حروف بزرگ در برچسب‌های عنوان در جستجو انجام داده است، منتشر کرده است. قبلاً تصور می شد که استفاده از حروف بزرگ در عنوان باعث جریمه سئو می شود – اما اینطور نیست. جالب توجه است که آنها به این نتیجه رسیدند که کلاه های استراتژیک قرار داده شده در عنوان می توانند اثربخشی مقاله را افزایش دهند.

پنج شنبه 2 فوریه 2023 تأثیر تورم بر تبلیغات

تورم به بالاترین حد خود در بیش از 40 سال گذشته رسیده است. این تأثیر زیادی بر کسب‌وکارها داشته است و باعث شده است تا بودجه‌های خود را مجدداً ارزیابی کنند و هزینه‌ها را کاهش دهند – بیشتر آن در تبلیغات. همچنین هزینه‌های تبلیغاتی به همراه هر چیز دیگری افزایش یافته است. هر دوی این موارد با هم منجر به کاهش تبلیغات در چندین صنعت شده است.

مارس و فراتر از آن

با ورود به ماه مارس، روندهای بازاریابی جستجو به رشد و تغییر ادامه خواهند داد. ما بدون شک شاهد چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهیم بود و این امر بر نحوه بازاریابی ما در آینده تأثیر خواهد گذاشت. بهار ماه شروع های جدید است و من مطمئن هستم که شاهد ظهور روندهای جدید خواهیم بود و گرایش های قدیمی با تغییر چشم انداز منطبق می شوند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *