این ماه در بازاریابی جستجو [March 2023]

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هوش مصنوعی همچنان بر بازاریابی دیجیتال و جستجو تسلط دارد…

همانطور که به سمت بهار پیش می رویم و وارد سال مالی جدید می شویم، پیشرفت های کمی در بازاریابی جستجو در ماه مارس رخ داد. ابزارهای هوش مصنوعی همچنان یک موضوع داغ در زمینه بازاریابی دیجیتال هستند و تأثیر آنها بر چندین حوزه از صنعت همچنان توسط متخصصان بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد. به روز رسانی های گوگل و تغییرات در روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز از موضوعات گفتگوی این ماه بود.

10 مارس 2023 – هوش مصنوعی و پانل های دانش به روز شده Google OpenAI GPT-4

انتظار می رفت OpenAI GPT-4 در اواسط ماه مارس وارد شود و بسیاری از بازاریابان جستجو علاقه مند به یادگیری جزئیات این به روز رسانی بودند. پیش‌بینی می‌شد که این به‌روزرسانی شامل روش‌های جستجوی چندوجهی باشد – به این معنی که می‌تواند با روش‌های ورودی مختلف مانند تصاویر، صداها یا ویدیو کار کند. همچنین تایید شد که مایکروسافت در حال کار بر روی “معیارهای اعتماد” خود است تا جستجوی خود را قابل اطمینان تر کند. همانطور که سیستم‌های چت ربات هوش مصنوعی تکامل می‌یابند، گوگل همچنان با استفاده از فن‌آوری‌های رقیب به تلاش خود ادامه می‌دهد – اگرچه پیش‌بینی می‌شود که این امر در آینده نزدیک تغییر کند.

آینده سئو در دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی

با محبوبیت روزافزون محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی، جایگاه سئو و استفاده از آن به عنوان یک تاکتیک بازاریابی محبوب اخیراً در صنعت زیر سوال رفته است. با این حال، همه شواهد نشان می دهد که جستجوی ارگانیک همچنان به گسترش و شکوفایی خود ادامه می دهد در حالی که ترافیک رسانه های اجتماعی شروع به کاهش می کند. برخی از موضوعات رایج سئو عبارتند از:

سئوی فنی – افزایش 148 درصدی در ماه مارس. SEO Copywriting – افزایش 178٪ در این ماه و … متخصص SEO – افزایش 146٪ ​​را مشاهده می کند. پانل های دانش گوگل به روز شد

از نظر جستجوی موبایل، گوگل پانل های دانش خود را در این ماه به روز می کند. آنها نه تنها آنها را از نظر بصری جذاب تر کردند، بلکه یک عنصر تعامل را نیز شامل می شدند.

13 مارس 2023 – روابط عمومی دیجیتال، برنامه های موبایل گوگل و ابزار بازیابی اقتصادی جدید تکامل روابط عمومی دیجیتال

همراه با تکامل بازاریابی دیجیتال و جستجو، روابط عمومی دیجیتال شروع به مشاهده تغییراتی در آنچه مشتریان از آنها می خواهند می کند و باید با این تغییرات سازگار شود. این مقاله از digiday به عمق بیشتری در مورد تأثیر این تغییرات می پردازد – آنها در ادامه می گویند که با افزایش عناصر دیجیتال، “PR یک پونی یک ترفند نیست”. این مقاله به این موضوع اشاره می‌کند که اغلب از آژانس‌های روابط عمومی خواسته می‌شود تا استراتژی‌های TikTok یا محتوای سرمقاله‌ای با برند ارائه دهند – اگرچه شایان ذکر است که آیا این واقعاً زیر چتر روابط عمومی قرار می‌گیرد یا خیر. شرکت‌ها ممکن است نیاز داشته باشند که بخشی از تمرکز خود را بر روی رسانه‌های اجتماعی و سایر درخواست‌های مرتبط به افراد یا آژانس‌هایی با این تخصص‌ها تغییر دهند، به‌جای اینکه این همه فشار را بر تیم‌های روابط عمومی وارد کنند تا به حوزه‌هایی که به‌طور سنتی در جعبه ابزار آن‌ها نیست، منشعب شوند.

ویژگی اپلیکیشن موبایل جستجوی گوگل

خبر خوب برای شرکت‌هایی که دارای برنامه‌های iOS یا GooglePlay هستند – ویژگی برنامه تلفن همراه Google برنامه‌های مرتبط با نام تجاری یا وب‌سایت شما را به همراه دکمه «نصب» در صفحه نتایج جستجوی آن‌ها نمایش می‌دهد. با این حال، قبل از اینکه این ویژگی کار کند، یک عنصر پیوند عمیق یا اتصال برنامه شما به وب سایت شما وجود دارد.

یک ابزار جدید بازیابی اقتصادی تعاملی برای تبلیغ‌کنندگان دیجیتال

همانطور که در ماه گذشته دیدیم، بحران اقتصادی بر بودجه بازاریابی تأثیر می گذارد – به ویژه از نظر هزینه های تبلیغاتی. برای کمک به این مبارزه، ITV ابزاری را راه‌اندازی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بودجه را بر اساس عوامل مهم مختلف و پیش‌بینی رکود برای این بخش از برندها محاسبه کنند.

17 مارس 2023 – ChatGPT 3.5 توربو ChatGPT API را منتشر کرد [GPT 3.5 turbo]

با عرضه GPT 3.5 توربو در اوایل این ماه (اول مارس)، این راهنمای مفید از Search Engine Land به شما کمک می کند تا API را برای موارد استفاده خاص، به ویژه SEO، به حداکثر برسانید. او شما را از طریق مراحل مورد نیاز برای ادغام API با GoogleSheets راهنمایی می کند – و در مورد کاربردهای این ادغام، مانند ایجاد چندین عنصر محتوای SEO، از جمله:

برچسب‌های عنوان توضیحات متا شرح پست سوالات متداول طرحواره تبدیل محتوا به HTML و موارد دیگر… 19 مارس 2023 – هوش مصنوعی و آینده جستجوی هوش مصنوعی آینده جستجو را تغییر می‌دهد

با ادامه بحث در مورد فناوری هوش مصنوعی، تأثیر آن بر نحوه جستجوی اطلاعات در حال بررسی است. به طور سنتی، موتورهای جستجو منابع متعددی را که شامل انواع اطلاعات مرتبط با عبارات جستجو می‌شود، پرتاب می‌کنند که افراد باید برای یافتن نتایجی که به دنبال آن هستند، خود را غربال کنند. با معرفی این ابزارهای هوش مصنوعی دیگر اینطور نیست زیرا ابزارها اطلاعات را برای شما غربال می کنند و پاراگراف(های) اطلاعاتی را ایجاد می کنند که احتمالاً به سؤال پاسخ می دهد – در زمان و تلاش فردی صرفه جویی می کند.

در حالی که این امر انقلابی به نظر می رسد، در زمان نگارش این فناوری به اندازه کافی پیشرفته نیست که 100٪ همیشه قابل اعتماد باشد – و احتمالاً گاهی اوقات اطلاعات نادرست یا نادرست ایجاد می کند. این باید هنگام استفاده از ابزارهایی مانند این برای اهداف تحقیقاتی یا قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دیگران در نظر گرفته شود. “وعده ها و خطرات” این فناوری در این مقاله بیشتر مورد بحث قرار می گیرد.

20 مارس 2023 – بحث‌های هوش مصنوعی و ایجاد محتوا در مورد استفاده از ChatGPT در ایجاد محتوا ادامه دارد.

یکی از موضوعات داغ در بازاریابی دیجیتال در سال 2023، استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای ایجاد محتوای بازاریابی است. این بحث در ماه مارس ادامه یافت و عموماً اجماع بر همین منوال بود. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای ایجاد «پیش‌نویس‌های اولیه» مفید هستند، اما محتوای تولید شده توسط این ابزارها اغلب ساده و تکراری است و بنابراین از یک محصول نهایی دور است. این بدان معناست که (حداقل در حال حاضر) عنصر انسانی هنوز برای ایجاد محتوای باکیفیت مورد نیاز است که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد.

24 مارس 2023 – ویژگی منو در نمایه‌های کسب و کار Google ویژگی جدید «منو» برای نمایه‌های کسب و کار Google

گوگل ویژگی منوی رستوران خود را با نمایه های تجاری در سایت خود به روز کرده است. این به افراد اجازه می دهد تا منوی خود را در خود پلتفرم گوگل باز کنند – که در صورت استفاده صحیح، می تواند حجم جستجوی وب سایت آنها را افزایش دهد.

منوها را می توان در خود پلتفرم تعبیه کرد یا به شریک منوی شخص ثالث پیوند داد.

27 مارس 2023 – مقایسه بازاریابی TikTok و هوش مصنوعی آینده TikTok در بازاریابی…

در حالی که شکی وجود ندارد که TikTok در سال‌های اخیر یک بازیگر کلیدی در زمینه بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی بوده است، اما مردم شروع به دور شدن از این پلتفرم کرده‌اند و برای افزایش دنبال‌کنندگان خود به سایر اشکال رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند. بازاریابان در حال کشف این موضوع هستند که TikTok از طریق الگوریتم هوشمند خود برای افزایش فالوورهای اولیه عالی است، که با عوامل مناسب، پتانسیل یک برند را برای ویروسی شدن افزایش می‌دهد – با این حال، وقتی صحبت از پرورش دنبال‌کنندگان و جلب مشتری می‌شود، دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی پیروز می‌مانند.

با این حال، تغییرات جالبی در رسانه‌های اجتماعی مختلف و پلت‌فرم‌های استریم رخ داده است، زیرا آنها سعی کرده‌اند رابط کاربری خود را برای مطابقت با برنامه محبوب تغییر دهند. [probably] در تلاش برای استفاده از محبوبیت TikTok. با این حال، این مورد مورد استقبال عموم قرار نگرفت – و جالب است بدانیم که آیا تمایل بازاریابان برای دور شدن از پلتفرم TikTok ارتباطی با آن دارد یا خیر.

جنبه دیگری که باید در مورد بازاریابی از طریق TikTok در نظر گرفت، ممنوعیت برنامه توسط دولت های بریتانیا و ایالات متحده و تأثیر آن بر بازاریابی در پلت فرم است – به خصوص اگر شرکت های دیگر از این ایده ممنوعیت پیروی کنند، همانطور که قبلا بوده است. تاکنون در رسانه ها گفته شده است.

من کنجکاو خواهم بود که تأثیر این تغییرات پلتفرم را بر محبوبیت برنامه TikTok و اینکه چگونه این امر بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد، در حالی که به سمت سال 2023 حرکت می کنیم، ببینم.

گوگل بارد در مقابل هوش مصنوعی بینگ

ابزارهای هوش مصنوعی همچنان موضوع داغی هستند که ماه پیش می‌رود – و تلاش گوگل برای همگام شدن با انقلاب هوش مصنوعی با ربات چت “Bard” خود با رقبای خود مقایسه می‌شود. این بررسی نگاهی جالب به ابزار و بحثی صادقانه در مورد نحوه مقایسه Bard با Bing AI و نسخه های قبلی آن است. اگرچه چندین جنبه از ابزار وجود دارد که نیاز به بهبود دارد، مانند پاسخ ندادن به سؤالات ساده، عدم استناد و پاسخ‌های غیرضروری طولانی، اما در مجموع ابزار مفیدی با آینده امیدوارکننده در نظر گرفته می‌شود.

28 مارس 2023 – Google Broad Major Update Google در حال ارائه یک به‌روزرسانی بزرگ گسترده است

گوگل آخرین به روز رسانی اصلی خود را منتشر کرد و تکمیل آن 13 روز طول کشید. در هفته‌های آینده، این احتمالاً الگوریتم گوگل را تحت تأثیر قرار خواهد داد، که ممکن است متعاقباً بر محتوای وب سایت شما از نظر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد. برای اطلاعات بیشتر، آخرین بینش های ما را بررسی کنید که ویژگی های اصلی به روز رسانی را برجسته می کند.

آوریل و فراتر از آن …

با نزدیک شدن به ماه آوریل، من پیش بینی می کنم که با شروع سال مالی جدید، هوش مصنوعی همچنان یک موضوع داغ در بازاریابی دیجیتال خواهد بود. علاوه بر این، نظارت بر رسانه‌های اجتماعی پس از ممنوعیت TikTok توسط دولت‌های بریتانیا و ایالات متحده در هفته‌های آینده حیاتی خواهد بود – زیرا احتمالاً بر نحوه بازاریابی ما در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تأثیر می‌گذارد. در نکته پایانی، ارزش آن را دارد که در طول ماه آوریل به روندهای جستجوی ارگانیک توجه داشته باشید تا ببینید به روز رسانی اصلی گوگل احتمالا چه تاثیری خواهد داشت. چشم انداز بازاریابی جستجو به سرعت در حال تغییر است – و من فکر نمی کنم ماه آوریل از این تنظیمات کوتاه باشد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *