این ماه در جستجو و بازاریابی دیجیتال [December 2022]

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

خوب، مدتی است که یکی از این کارها را انجام نداده ام – مطمئنم هیچ چیز تغییر زیادی نکرده است…اوه.

دوشنبه، 12 دسامبر کمی دیدگاه

برخی از پرس و جوهایی که قطعات برجسته را برمی‌گردانند، اکنون چندین “نقطه دید” را ارائه می‌کنند که ممکن است چندین پاسخ رقیب وجود داشته باشد. من نتوانستم نتیجه را از یک دستگاه تلفن همراه در بریتانیا تکرار کنم، اما به نظر می رسد که عرضه در ایالات متحده اتفاق افتاده است. ویژگی جدید در میزگرد SE در اینجا بررسی شده است.

موارد بیشتر ChatGPT

من احساسات خود را در مورد ChatGPT در یک وبلاگ اخیر ذکر کردم، اما نگاهی دقیق به ابزار در جستجوگر زمین وجود دارد که همچنین به برخی از مسائل سئو که من در هفته گذشته به آنها اشاره کردم می پردازد.

جمعه، 9 دسامبر، نقشه های سایت HTML غیر ضروری هستند و اسپینرها بد هستند

یک پست میزگرد SE بیانیه‌ای درباره Mastodon از جان مولر، کارمند Google را پوشش می‌دهد که گفت:

در طول سال‌ها نظرم را در مورد نقشه‌های سایت HTML تغییر داده‌ام، آنها هرگز نباید ضروری باشند. سایت های کوچک و بزرگ همیشه باید ساختار ناوبری واضحی داشته باشند. اگر احساس می کنید به نقشه سایت HTML نیاز دارید، در عوض زمانی را صرف بهبود معماری سایت خود کنید. نقشه‌های سایت HTML در همان سطل قرار می‌گیرند که بارگذاری HTML در حال چرخش است.

خیلی ساده، درست است؟ مطمئن نیستم که تا آنجا پیش بروم که آنها را در یک سطل قرار دهم – حتی مولر بعداً اظهار داشت که اسپینرها (چرخ چرخان مرگ) در واقع برای SEO مضر هستند، در حالی که شما نمی توانید همان را برای نقشه HTML بگویید. سایتی که در گذشته هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو مثبت بود و در بدترین حالت، اکنون احتمالاً از نظر سودمندی سئو خنثی است. با این حال، من از نقشه های سایت HTML به طور منظم در گذشته اخیر نیز استفاده کرده ام – آنها مکانی عالی برای یافتن جزئیات تماس در سایت های بزرگی هستند که به وضوح نمی خواهند به آنها پیوند داده شوند.

ایده های محتوا از کنسول جستجو

یک ویژگی آزمایشی واقعاً جالب “ایده های محتوا” در طبیعت مشاهده شده است (در اینجا توسط Search Engine Land پوشش داده شده است). چه کسی می داند چقدر مفید خواهد بود، اما همیشه داشتن یک مکان جدید برای یافتن درخواست های محتوا خوب است.

بررسی شفافیت برنامه پنجشنبه 8 دسامبر

ممکن است برای برندهایی که پول خود را صرف خرید تبلیغات برنامه‌ای غیرشفاف می‌کنند، تعجب آور نباشد، اما دانستن اینکه پس از خروج از حساب چه اتفاقی برای آن پول می‌افتد، بسیار سخت است. چقدر نصیب ناشران می شود؟ برای پلتفرم ها چقدر است؟ یک مطالعه در حال حاضر در حال تلاش برای پیشرفت با سؤالات مشابه در ایالات متحده است و مشکلاتی که با آن مواجه است در مقاله جالبی که در Digiday منتشر شده است پوشش داده شده است.

چه کسی اینترنت را شکست؟

آیا گوگل بدتر می شود؟ یک مقاله میزگرد SE یک نظرسنجی از 342 سئوکار را پوشش می‌دهد که بین «گوگل قطعا بدتر: 40.4 درصد» و «بدتر از آن، Google Works: 41.2 درصد» تفاوت وجود دارد. من فکر می‌کنم این عامل مهمی را نادیده می‌گیرد که بسیاری از محتوایی که اکنون آنلاین هستند، به‌طور خاص برای کسب درآمد از تبلیغات یا خریدهای مستقیم ایجاد می‌شوند، که اغلب در تعدادی از سایت‌ها کپی یا تغییر کاربری داده می‌شوند (او می‌گوید، در مورد داستانی که در جای دیگری برای یک نظرسنجی ظاهر می‌شود، تفسیر ارائه می‌کند. گرفته شده در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی). این سوال حدود 12 ماه است (خوب، چند سال است، اما زودتر در سال 2022 مطرح شد)، اما با قسمت اخیر پادکست Freakonomics، که این سوال را برای ماریسا مایر، بیستمین کارمند گوگل مطرح کرد، تقویت شد. .

همانطور که انتظار دارید، مایر قاطعانه در سمت “وب است بدتر است” قرار گرفت، و صادقانه بگویم، من تمایل به ارائه موافقتنامه واجد شرایط دارم – فکر می کنم Google قطعا در کاری که انجام می دهد بهتر از 10 سال پیش است. (اگرچه توزیع تبلیغات فراتر از حد اشباع است)، اما وب تا حدی به دلیل آسان شدن رتبه بندی یک سایت جدید dropshipping یا وابسته رو به زوال است. این یک درآمد ثانویه برای بسیاری از افراد در صنعت است (نه من، نه وقت دارم و نه انگیزه) و قابل توجه است که تعداد زیادی از جستجوها با محتوای تولید شده در مقیاس توسط برنامه های خراش دادن یا یادگیری ماشینی که به دنبال ایجاد درآمد تبلیغاتی هستند پر می شود. بنابراین بله، گوگل بهتر است، وب بدتر است، اما نمی توان گفت که گوگل در کاهش کیفیت بی عیب می ماند. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و در این بین، Reddit وجود دارد.

چهارشنبه 7 دسامبر Meta-Averse

در اقدامی که ممکن است برای رسانه‌های خبری استرالیا و کانادا آشنا به نظر برسد، فیس‌بوک/متا تهدید کرده است که اگر ناشران آمریکایی مجبور شوند مقداری از پولی را که حداقل تا حدی از یکی از پربازدیدترین سایت‌های خبری به دست می‌آورند، به اشتراک بگذارند، به آنها آسیب وارد خواهد کرد. با این حال، آنها نتوانستند تهدید را در کشورهای ذکر شده در بالا دنبال کنند، بنابراین این احتمالاً خشم دیگری از پلتفرمی است که از تغییرات حریم خصوصی، پیری جمعیت‌شناسی و رسوایی‌های شرکت‌ها می‌پیچد. این داستان با جزئیات بیشتری در مجله موتور جستجو پوشش داده شده است.

به دنبال مرورگر کثیف بگردید

گوگل یک به‌روزرسانی را به‌طور خاص اعلام کرد تا من را به خاطر تعداد برگه‌هایی که استفاده می‌کنم و تعداد مقالات خوانده‌نشده‌ای که علامت‌گذاری کرده‌ام شرمنده کند. در یک به‌روزرسانی شخصی تکان‌دهنده، Google مجموعه‌ای از روش‌های جدید را برای جستجو در کروم معرفی کرده است – @tabs، @bookmarks و @history، که به شما امکان می‌دهد در حین ساختن، در میان آشفتگی‌های وحشتناکی که برای برگه‌ها و نشانک‌های خود ایجاد کرده‌اید، جستجو کنید. پیدا کردن آن برگه که در واقع شش هفته پیش موفق به بستن آن شده اید و اکنون پشیمان شده اید، آسان تر است.

سه شنبه، 6 دسامبر صفحات مکان

یک قطعه جالب از Search Engine Land در مورد صفحات مکان، که تا حدودی به توضیح مشکلات نمایه‌زدایی برخی از سایت‌ها با صفحات خدماتی خاص مکان می‌پردازد – که بسیاری از آنها برای متمایز کردن آنها از همسایگان خود کم یا هیچ چیزی ارائه نمی‌دهند و فقط به عنوان صفحه عمل می‌کنند. ورود به سیستم (صفحاتی که با هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی خاص به عنوان دروازه ای به بقیه سایت ها عمل می کنند). Don’t فقط یک استنباط است (و برای مدتی بوده است)، اما جالب است که شاهد شواهدی از تأثیر به روز رسانی محتوای مفید بر آنها باشید.

HTML معنایی

من بسیاری از این موارد را در وبلاگ‌های مختلف اینجا و جاهای دیگر پوشش داده‌ام، اما این بخش از OnCrawl یک منبع عالی برای هر کسی است که می‌خواهد تلاش‌های طرحواره خود را با نمادگذاری HTML مناسب افزایش دهد. خبری نیست، اما قابل توجه است.

ویژگی های جدید مایکروسافت

اگر مایکروسافت حتی نیمی از سهم بازار گوگل را داشت، به سختی می‌توان دید که چگونه می‌توان از افزایش سریع هزینه‌های تبلیغاتی جلوگیری کرد. به نظر می رسد که تبلیغات مایکروسافت در چند سال گذشته به طور پیوسته در حال بهبود بوده است و ادغام با گوگل برای واردات نیز بهبود یافته است. برندهایی که مخاطبان مسن‌تری دارند (جمعیت‌شناختی هنوز بیشتر در جستجوی سؤالات خود هستند) باید توجه ویژه‌ای به این مقاله در سرزمین موتورهای جستجو داشته باشند.

سیستم رتبه بندی برای محتوای مفید جهانی می شود

از تاریخ پنجم (ایالات متحده)، به‌روزرسانی محتوای مفیدی که برای اولین بار در ماه آگوست معرفی شد، به‌روزرسانی شد (؟) به «کار در محتوا در سطح جهانی به همه زبان‌ها». تکمیل ممکن است تا دو هفته طول بکشد.”

دوشنبه، 5 دسامبر چند داستان از Google

طی ماه گذشته تغییری در تمایز بین الگوریتم‌های خاص و سیستم‌های رتبه‌بندی صورت گرفته است، اما یک چیز ثابت مانده است – وبلاگ هفتگی میزگرد SE با به‌روزرسانی آخر هفته تأیید نشده. سه یا چهار سال اخیر بسیار پرنوسان بوده است، اما این مقالات در خدمت نشان دادن ماهیت مداوم نوسانات رتبه‌بندی این روزها هستند. من میلیون‌ها بار گفته‌ام (اما نمی‌دانم درست می‌گویم) که این احتمالاً به دلیل سیستم‌های رتبه‌بندی الگوریتم یادگیری ماشینی مختلف است که در حال حاضر در جستجو فعال هستند – به نظر می‌رسد یک فرآیند آزمایش مداوم وجود دارد. که لحظات جالبی را رقم می زند.

در دیگر اخبار گوگل، گری ایلیز توصیه هایی به صاحبان سایت های دارای جاوا اسکریپت سنگین ارائه کرد (و این به معنای «دست از داشتن سایتی با جاوا اسکریپت سنگین نیست»). Google Analyst توصیه کرد که سایت‌هایی که از JS زیادی استفاده می‌کنند باید اطمینان حاصل کنند که ابتدا محتوا ارائه می‌شود، زیرا زمان بارگذاری طولانی برای محتوای اصلی باعث می‌شود صفحات به‌عنوان قالب‌های تکراری دیده شوند:

امروز هر سئوی یک شوخی مشابه داشت – اما این باعث نشد که به خودم بخندم – زیرا گوگل تصمیم گرفت همه را در صفحه اول SERP رتبه بندی کند. ژورنال موتور جستجو آخرین حرکت برای ادغام تجربیات موبایل و دسکتاپ را با معرفی پیمایش مداوم پوشش می دهد.

آخرین داستان گوگل در روز – دوباره از میزگرد SE درباره تایید گوگل این است که کدهای وضعیت 4XX (به جز 429 – درخواست های بسیار زیاد) بودجه خزیدن را از دست نمی دهند. مثل همیشه، شایان ذکر است که شما به یک سایت نسبتاً بزرگ نیاز دارید تا تحت تأثیر مسائل مربوط به بودجه خزیدن قرار بگیرید، بنابراین این چیزی نیست که اکثر سایت ها نگران آن باشند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *