
نوامبر ماقبل آخر سال است، سال 2022 کجا رفت؟ اینجا را کلیک کنید تا به شما کمک کند تا بدانید چه چیزی در این صنعت جدید است، اما ما نمی توانیم به شما کمک کنیم تا بفهمید چرا سال به این سرعت گذشت!
پنجشنبه 17 نوامبر این را تصور کنید…
گوگل در حال آزمایش حالت تصویر در تصویر برای ویدیوهایی است که در نتایج جستجو نشان داده می شوند، اما در حال حاضر فقط از YouTube…. میتوانید روی تصویر پیشنمایش ویدیو کلیک کنید و ویدیو را در گوشه سمت راست پایین صفحه نتایج جستجو پخش کنید.
سه شنبه 15 نوامبر بیشتر از GA4؟!
مخاطب پیشنهادی جدید “کاربران 7 روزه بدون اطلاع” نام دارد. اینها کاربران برنامه هستند که با پوش نوتیفیکیشن به آنها دسترسی پیدا نکرده اند.
ما اخیراً یک مخاطب پیشنهادی جدید معرفی کردهایم — کاربران 7 روزه بدون اطلاع. این شامل کاربران برنامه می شود که با اعلان های فشاری به آنها دسترسی پیدا نمی کنند.
آن را در مخاطبان پیشنهادی خود در Google Analytics 4 مشاهده کنید → https://t.co/yIb8CrAOnK pic.twitter.com/CmBqBISPil
— Google Analytics (@googleanalytics) 15 نوامبر 2022
مایکروسافت برای تغییر!
مایکروسافت در سپتامبر 2021 تبلیغات ویدیویی را به صورت آزمایشی اجرا کرد و بیش از یک سال بعد، بالاخره تبلیغات ویدیویی در شبکه مخاطبین مایکروسافت برای تقویت کمپین های تبلیغاتی جستجو و تصویر موجود در دسترس قرار گرفت.
این ویژگی برای کشورهای زیر در دسترس است:
ایالات متحده آمریکا کانادا بریتانیا فرانسه آلمان استرالیا نیوزیلند
تبلیغات ویدیویی مایکروسافت با استفاده از دادههای هدف جستجوی Bing، مرورگر مایکروسافت اج، لینکدین و فعالیت وب کاربر هدفگذاری میشوند.
دوشنبه، 14 نوامبر چیزی از دست داده اید؟
نمایههای کسبوکار Google و بررسیهای فهرست کسبوکار ناپدید شدهاند، بهطور کامل از بین رفتهاند، به نظر میرسد مربوط به ویرایشهای پیشنهادی خودکار در برخی از نمایههای کسبوکار است.
هنگامی که ویرایشی در فهرست کسب و کار شما پیشنهاد میشود، ممکن است Google تصمیم گرفته باشد این ویرایش را بپذیرد – که باعث میشود CID فهرست کسبوکار Google (شماره شناسایی که Google برای کسب و کار شما استفاده میکند) تغییر کند.
با تغییری مانند این، بررسی ها ناپدید می شوند.
پنجشنبه، 10 نوامبر صفحات با دسته بندی های خوب
قانون کلی گوگل این است که هرگز به گوگل اجازه ندهید صفحات نتایج جستجوی داخلی شما را فهرست کند. جان مولر از گوگل این را گفت:
جان در توییتر گفت
اگر صفحات دسته بندی خوبی دارید، معمولاً نیازی به ایندکس شدن صفحات جستجو نیست.» این بدان معناست که (1) افراد مجبور نیستند سایت شما را برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند جستجو کنند، آنها فقط می توانند از پیمایش شما استفاده کنند. و (2) گوگل صفحات دسته بندی شما را فهرست کرده و آنها را رتبه بندی می کند. اگر میخواهید گوگل یک صفحه نتایج جستجو را رتبهبندی کند، شاید این صفحه یک صفحه دستهبندی باشد…
چهارشنبه 9 نوامبر پخش خودکار
گوگل تصاویر کوچک ویدئویی پخش خودکار را به موتور جستجوی محلی در دستگاه های تلفن همراه اضافه کرده است. ما می دانیم که پخش خودکار در جستجو یک ویژگی جدید نیست، اما برای کشف محلی است. سر و صدای زیادی در مورد این ویژگی وجود دارد و از آن به عنوان یک جلب توجه بزرگ برای افزایش تبدیل تبلیغ می شود.
سه شنبه، 8 نوامبر گوگل سرفصل ها را بازنویسی می کند
گوگل ممکن است عناوین شما را بازنویسی کند، اما شما نباید وحشت کنید زیرا این یک مشکل کیفیت یا رتبه بندی نیست – اساسا محتوای شما ایمن و مورد اعتماد گوگل است. تنها زمانی که می توانید وحشت کنید این است که CTR یا پیام های شما تحت تأثیر قرار گیرد.
مرسی بابت سفارش
Google سازنده گزارش سفارشی GA4 را با قابلیت اضافه کردن ابعاد و معیارهایی که برای کسب و کار شما مهم هستند به روز کرده است.
گزارش تغییرات Google Analytics به شرح زیر است:
اکنون میتوانید ابعاد و معیارهای سفارشی را به عنوان ابعاد اصلی به گزارشهای سفارشی خود اضافه کنید و به شما امکان میدهد تا اطلاعات سفارشی را که برای کسب و کارتان مهم است، راحتتر گزارش دهید. علاوه بر این، ابزارهای انتخاب ابعاد و متریک در Reports Builder بهروزرسانی شدهاند تا امکان پیمایش آسانتر را فراهم کند تا به شما در یافتن سریع ابعاد و معیارها کمک کند.
دوشنبه 7 نوامبر. تست ویژگی های جدید؟
گوگل در حال آزمایش بسیاری از ویژگی های لینک های سایت در جستجو است، از جمله طراحی جعبه ای.
فقط برای مرجع سریع، طراحی کلی/اصلی لینک های سایت در زیر آمده است:
چه کسی شلوارک کوتاه را دوست دارد؟
دارندگان Android TV یا Google TV اکنون می توانند ویدیوهای کوتاه را از طریق برنامه YouTube تماشا کنند. اکنون میتوانید کلیپهای عمودی را بدون مشکل در حاشیههای منظره پخش کنید، زیرا این شورتهای تلویزیونی در قالبی پخش میشوند که از فضای اضافی و وضوح صفحه نمایش بزرگتر بهره میبرد.
اعتقاد بر این است که این آخرین تلاش گوگل برای رسیدن به عقب و رقابت با غول ویدیوی کوتاه: TikTok است.
برای همگام شدن با دنیای پرتحول جستجو و بازاریابی دیجیتال به کمک نیاز دارید؟ چرا امروز با ما تماس نگیرید و با یکی از کارشناسان ما صحبت نکنید و ببینید آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟
ارسال شده توسط ایمی جونز در 30 نوامبر 2022 |
پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.
مشاهده بیشتر از ایمی جونز →
این را به اشتراک بگذارید: