
مدتی از آخرین به روز رسانی رسانه های اجتماعی ما می گذرد و در این ماه اتفاقات زیادی افتاده است. از این پس، ما به طور منظم پست می گذاریم و ماه خود را در شبکه های اجتماعی به روز می کنیم!
Nation IG Integration – کاربران اینستاگرام شروع به دیدن بهروزرسانی جدیدی برای ادغام استوریها و حلقهها کردهاند – اکنون به جای دریافت ۱۵ ثانیه اول، حلقههای تمامقد را میبینند که در جریان استوریها پخش میشوند، سپس برای مشاهده همه چیز باید ضربه بزنید.
ما فکر میکنیم این تلاشی است برای درگیر نگهداشتن کاربران با استوریها، زیرا افراد بیشتری به جای فید اصلی، حلقهها را در استوریهای خود به اشتراک میگذارند. شما چی فکر میکنید؟
تایید شده – متا اعلام کرده است که برنامه جدید Meta Verified خود را در دسترس کاربران آمریکایی قرار می دهد، به این معنی که کاربران آمریکایی از این پس می توانند چک آبی را در فیس بوک یا اینستاگرام به قیمت 11.99 دلار در ماه در وب یا 14.99 دلار درون برنامه خریداری کنند. هزینه های قابل اجرا App Store را در نظر بگیرید.
Call Me – متا شروع به آزمایش روش های دیگری برای احراز هویت حساب های کاربران کرده است… با تماس از دست رفته. در تلاش برای صرفه جویی در هزینه های پیامک، این به روز رسانی فعالیت تلفن شما را ردیابی می کند…
متا می گوید که استفاده از تماس های از دست رفته برای اهداف احراز هویت در حال حاضر فقط در فیس بوک لایت و فقط در مناطق خاصی پشتیبانی می شود.
ما به کاربران امکان میدهیم تا حسابهای خود را با تماس از دست رفته تأیید اعتبار کنند، علاوه بر این، رمز عبور یکبار مصرف (OTP) را که از طریق روشهای دیگر ارسال میشود، به صورت دستی وارد میکنیم. پس از اعطای دو مجوز زیر (1) دسترسی به گزارش تماس و (2) مدیریت تماس، کاربران می توانند بدون نیاز به ورود دستی OTP به حساب خود وارد شوند.
من آبی هستم – در روز پنجشنبه، 23 مارس، توییتر اعلام کرد که پرچمهای آبی “میراثی” از هفته اول آوریل 2023 حذف خواهند شد.
در 1 آوریل، ما شروع به حذف تدریجی برنامه میراث تأیید شده و حذف تیکهای تأیید شده قدیمی میکنیم. برای حفظ تیک آبی خود در توییتر، افراد می توانند برای Twitter Blue در اینجا ثبت نام کنند: https://t.co/gzpCcwOpLp
سازمان ها می توانند برای https://t.co/RlN5BbuGA3 ثبت نام کنند…
— تأیید شده توییتر (@verified) 23 مارس 2023
این بخشی از دومین فشار مبتنی بر اشتراکها است، که در آن توییتر میخواهد 50 درصد از درآمد خود را از اشتراکها ببیند (البته، تا لحظه نگارش این مقاله، وضعیت فعلی 0.12 درصد از کل توییتر مشترک توییتر آبی است. .
وارد جریان شوید – آندریا کانوی، طراح توییتر، اخیراً نمونهای از یک جریان اعلان جدید را به اشتراک گذاشته است که به شما امکان میدهد اعلانهای فعالیت را در هر توییت دریافت کنید.
این نشان می دهد که شما این گزینه را خواهید داشت که از منوی سه نقطه در هر توییت گزینه “به من اطلاع بده” را انتخاب کنید. سپس هشدارهایی را برای پاسخهای جدید یا توییتهای نقلشده دریافت میکنید که به شما امکان میدهد در بحث در حال تحول در صدر قرار بگیرید.
کلمات خود را بپوشانید – توییتها به زودی گزینههای برجسته، مورب و زیرخط دار در پنجره نوشتن توییت خواهند داشت. ایلان ماسک همچنین اشاره کرد که اندازه فونت در ژانویه اختیاری خواهد بود، اگرچه ممکن است در این نسخه اولیه آن را نبینیم.
ما در نهایت دنبال می کنیم – صفحات تجاری نیز اکنون می توانند صفحات دیگر را در برنامه دنبال کنند! این به معنای راه دیگری برای ماندن در صدر روندهای صنعت مربوطه است.
زمانبندی بومی – در حالی که گزینه زمانبندی پستها از طریق برنامههای شخص ثالث برای مدتی در زرادخانه ما بوده است، لینکدین توانایی زمانبندی پستها** را به صورت بومی از صفحات شرکت اضافه کرده است.
زمانبندی پست داخلی به شما این امکان را میدهد که پستهای خود را تا سه ماه قبل ترسیم کنید، در حالی که همچنان میتوانید همه پستهای زمانبندیشده خود را از طریق ابزارهای صفحه کسبوکار خود مشاهده کنید.
** این فقط در نسخه وب LinkedIn موجود است، نه برنامه تلفن همراه.
لینکدین – به عنوان یک شرکت تحت مالکیت مایکروسافت، به طور بالقوه جای تعجب نیست که لینکدین برای ایجاد جنبه های خاصی از ایجاد پروفایل لینکدین به هوش مصنوعی روی می آورد. ابزار جدید مبتنی بر GPT به شما پیشنهادهای نوشتن شخصی را برای ایجاد یک نمایه ارائه می دهد.
علاوه بر این، لینکدین همچنین در حال آزمایش ابزار توصیف شغلی مبتنی بر هوش مصنوعی است که نوشتن شرح شغل را سریعتر و آسانتر میکند.
دیگران
پایان TikTok؟ – پس از مقاومت اولیه در برابر تماسها مبنی بر ممنوعیت TikTok از دستگاههای دولتی، دولت بریتانیا اکنون مسیر خود را تغییر داده و ممنوعیت فوری اپلیکیشن متعلق به چین را در تلفنهای تمام مقامات دولتی اعلام کرده است.
با این حال، سخنگوی TikTok اظهار داشت که:
ما معتقدیم که این ممنوعیت ها بر اساس تصورات غلط اساسی است و توسط ژئوپلیتیک وسیع تری هدایت می شود که TikTok و میلیون ها کاربر بریتانیایی ما هیچ نقشی در آن ندارند. ما همچنان متعهد به همکاری با دولت برای رفع هرگونه نگرانی هستیم
مواظب فحاشی خود باشید – YouTube بهروزرسانی خطمشی ورودی خود را در مورد ناسزاگویی در آپلود ویدیو و نحوه تأثیر آن بر درآمدزایی براساس بازخورد سازندگان مبنی بر ناعادلانه بودن بهروزرسانی آینده و تأثیر قابلتوجهی بر درآمد احتمالی آنها اعلام کرده است.
از 7 مارس، قوانین جدید سطوح بالاتری از فحاشی را امکان پذیر می کند و تأثیر آن بر سازندگان YouTube را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.