بازاریابی مجدد در مقابل هدف گذاری مجدد | دوکار

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

در بازاریابی، استراتژی‌های مختلف ثابت کرده‌اند که بسیار مؤثر هستند – دو مورد از آنها هدف‌گذاری مجدد و بازاریابی مجدد است.

اگرچه این دو اغلب به راحتی اشتباه گرفته می شوند و با هم برچسب گذاری می شوند، روش های متفاوتی هستند. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که هر کدام شامل چه مواردی هستند و چگونه می توانید به طور موثر از آنها در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنید.

بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد به فرآیند دستیابی به مشتری فعلی یا گذشته و جذب مجدد آنها اشاره دارد. مشارکت مجدد بر اساس رفتار قبلی آنها مانند خریدها، اقدامات یا علایق خواهد بود. بازاریابی مجدد اغلب حول استفاده از ایمیل ها می چرخد، که برای پر کردن لیستی از مشتریان نیاز دارد. معمولاً به عنوان تکنیکی استفاده می شود که بخشی از یک استراتژی بازاریابی حفظ بزرگتر است. مانند هدف گذاری مجدد، بازاریابی مجدد به مخاطبان گرمی دست خواهد یافت تا به طور موثر فروش را افزایش دهد. ایمیل های بازاریابی مجدد عبارتند از:

برجسته کردن فروش، معاملات یا تبلیغات محصول مرتبط با رفتار گذشته آنها. تبلیغات محصول و خدماتی که مکمل خریدهای قبلی مشتریان است یادآوری‌هایی درباره کالایی که در سبد خرید آنها باقی مانده است شامل یک کوپن برای مشتری است که اخیراً خریدی انجام نداده است. مزایای بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد ابزار موثری است که می توانید در موارد زیر از آن استفاده کنید:

می‌خواهید روی جذب مجدد مشتریان فعلی یا گذشته تمرکز کنید، حداقل بودجه تبلیغاتی داشته باشید یا هیچ بودجه تبلیغاتی نداشته باشید، از قبل یک لیست ایمیل فعال دارید.

به عنوان یک تکنیک، بازاریابی مجدد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا:

افزایش فروش صرفه جویی در هزینه های تبلیغات ارتقاء آگاهی

مزایای استفاده از این استراتژی عبارتند از:

نرخ تبدیل بالا – این بالاترین بازده برای کمپین های هدف گیری مجدد ایمیل است. نرخ تبدیل می تواند تا 41٪ باشد که در مقایسه با میانگین نرخ تبدیل تجارت الکترونیک 1-2٪ بسیار زیاد است. مواد بازاریابی محتوایی که به راحتی بازیافت و تغییر کاربری داده می شوند. درآمد بیشتر – ایمیل های بازاریابی مجدد تقریباً چهار برابر کمپین های غیر هدفمند درآمد ایجاد می کنند. مقرون به صرفه – هیچ هزینه ای برای ارسال ایمیل وجود ندارد. تغییر مسیر چیست

هدف گذاری مجدد کاربرانی را که اقدامی آنلاین انجام داده اند شناسایی می کند و سپس آنها را با تبلیغات دیجیتال هدف قرار می دهد.

این فرآیند بر اساس رفتار یا تعامل قبلی کاربر با سایت شما، تبلیغات آنلاین را در اختیار کاربر قرار می دهد. برخلاف بازاریابی مجدد، شما نیازی به لیست مشتریان ندارید زیرا پیکسل شما تمام اطلاعات لازم را برای شما جمع آوری می کند.

هدف گذاری مجدد با افزودن یک پیکسل به وب سایت برند شما کار می کند. سپس پیکسل داده های کاربرانی که از وب سایت بازدید می کنند و نحوه تعامل آنها با آن را جمع آوری می کند.

سپس از داده‌ها برای ایجاد مخاطبان مرتبط بر اساس اقدامات آنها استفاده می‌شود، که می‌توان آن‌ها را از طریق تبلیغات Google یا رسانه‌های اجتماعی مجدداً هدف‌گیری کرد.

مزایای تغییر مسیر

هدف گذاری مجدد ابزاری موثر برای استفاده در موارد زیر است:

می‌خواهد روی جذب مشتریان جدید تمرکز کند و ترافیک بیشتری را به سمت سایت هدایت کند تا تبدیل‌به‌مشتری، صاحب فهرست ایمیل نیست.

به عنوان یک تکنیک، هدف گذاری مجدد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا:

افزایش فروش افزایش ثبت نام ارتقاء آگاهی.

مزایای استفاده از این استراتژی عبارتند از:

هدف‌گیری در زمان مناسب – تبلیغات شما در زمان‌های مناسب به مخاطبان هدف شما نشان داده می‌شود، مثلاً پس از تعامل با یک محصول یا برند شما، یعنی زمانی که به احتمال زیاد خرید می‌کنند. تبلیغات متمرکز – لیست های بازاریابی مجدد را می توان با رها کردن سبد خرید برای مخاطبان اصلی شما ایجاد کرد. دسترسی بسیار بیشتر از آنچه می توان از طریق بازاریابی مجدد به دست آورد. توانایی اندازه گیری آمار موفقیت – شما به راحتی می توانید میزان موفقیت تبلیغات خود را بر اساس میزان موفقیت و هزینه آنها اندازه گیری کنید. نحوه تغییر مسیر

بزرگترین نگرانی در مورد هدف گذاری مجدد، آزار دادن کاربران با قرار دادن بیش از حد آنها در کمپین های شما است. این را می توان با تعیین محدودیت فرکانس تبلیغات حل کرد.

محدود کردن نمایش آگهی نیز از «کور آگهی» شدن کاربر جلوگیری می کند. این به افزایش طول عمر تبلیغات کمک می کند زیرا مجموعه ای از تبلیغات “تازه” ایجاد می کند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که مصرف کنندگان مختلف در مراحل مختلف چرخه خرید هستند. اگر طول کوکی زمان نمایش آگهی را محدود کند، ممکن است خریدارانی را که ممکن است در طول مدت نمایش آگهی آماده خرید محصول یا خدمات شما نباشند، از دست بدهید.

اگر تعدادی خدمات یا محصولات مختلف دارید، هدف‌گیری مجدد بخش‌بندی شده می‌تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. این به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خود را به روشی خاص و مستقیم تر که مطابق با محصول مورد علاقه آنها باشد هدف قرار دهید.

چگونه یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی گوگل را هدف گذاری کنیم؟

1. وارد حساب Google Ads خود شوید. Campaigns را از منو انتخاب کنید.3. دکمه پلاس را انتخاب کنید. به برگه «اهداف» مراجعه کنید و نتایج دلخواه خود را انتخاب کنید. از Campaign Type، Display Network را انتخاب کنید. اکنون باید پارامترهایی را برای کمپین خود تنظیم کنید، این پارامترها عبارتند از:

نام کمپین مکان و زبان استراتژی پیشنهاد قیمت.

7. تنظیمات اضافی را برای گزینه های پیشرفته تر مانند زمان بندی و هدف گذاری دستگاه انتخاب کنید. مخاطبان را انتخاب کنید، این در بخش “مردم” خواهد بود. “بازاریابی مجدد” را انتخاب کنید. 10. مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید. ذخیره را انتخاب کنید.

چگونه یک کمپین بازاریابی فیس بوک را هدف گذاری مجدد کنیم؟

قبل از اینکه بتوانید کاربران خود را به فیس بوک هدایت کنید، ابتدا باید یک پیکسل فیس بوک را برای ثبت رفتار کاربران خود نصب کنید. اگر برنامه ای دارید، ممکن است فیس بوک SDK را نیز در نظر بگیرید، زیرا به شما بینشی در مورد اینکه چه کسی و چگونه از برنامه شما استفاده می کند، ارائه می دهد.

هنگامی که فیس‌بوک پیکسل ایجاد شد و اطلاعات کافی برای استفاده برای اهداف بازاریابی مجدد جمع‌آوری شد، می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

1. به «ایجاد آگهی» بروید و شروع به ایجاد آگهی پویا کنید. هنگام انتخاب مخاطبان خود، “هدف مجدد تبلیغات برای افرادی که با محصولات شما در فیس بوک و خارج از آن تعامل داشته اند” را انتخاب کنید. یک گزینه تغییر مسیر را انتخاب کنید:

مشاهده شده یا به سبد خرید اضافه شده اما خریداری نشده به سبد خرید اضافه شده است اما خریداری نشده است.

4. مدت زمان مورد نظر را وارد کنید. برای سفارشی کردن مخاطبان یا انتخاب مخاطبان مشابه، «نمایش گزینه‌های پیشرفته» را انتخاب کنید.

ایده های خلاقانه برای بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد

ما چند استراتژی برای تقویت بازاریابی مجدد و استراتژی های هدف گذاری مجدد شما انتخاب کرده ایم. آنها به راحتی می توانند در کمپین های شما گنجانده شوند تا به نفع برند شما باشند.

بسته های محصول

بسته محصول که مجموعه محصول نیز نامیده می شود، روشی موثر برای ارائه محصولات و خدمات به مصرف کننده و در عین حال افزایش فروش است.

این استراتژی شامل فروش گروهی از محصولات به صورت یک بسته ترکیبی است. آنها معمولاً از عناصر مکمل یا مشابه تشکیل شده اند. یک نمونه از یک بسته می تواند خدمات با قیمت ثابت همراه با اقلام رایگان مانند غذا و نوشیدنی رایگان باشد.

مزایای بسته بندی می تواند شامل موارد زیر باشد:

افزایش موثر در میانگین ارزش سفارش. امکان فروش متقابل اقلام در صورتی که بسته محصول شامل مواردی از دسته های جدید باشد. مقایسه قیمت دشوارتر می شود زیرا مصرف کنندگان از جستجو برای پایین ترین قیمت موجود جلوگیری می کنند. کدها و کوپن های تخفیف را ارائه دهید

کوپن ها و تخفیف ها راهی عالی برای ترغیب مصرف کنندگان به نگاه متفاوت به برند شما هستند و آنها را ترغیب به خرید از شما می کند. همچنین با ارائه یک تخفیف یا کوپن، احتمالاً از خروج مشتری از سایت شما و نگاه کردن به دیگران برای قیمت بالقوه کمتر جلوگیری می کنید و همچنین محصولات متنوع دیگری را به آنها معرفی می کنید.

همچنین می تواند تقویت اضافی مورد نیاز کاربر را فراهم کند. به اشتراک گذاشتن مزایای پیشنهاد شما به طور بالقوه می تواند انگیزه گمشده مصرف کننده شما برای بستن معامله باشد.

کسانی را که سبد خرید را ترک می کنند تشویق کنید

شما به راحتی می توانید کاربران خود را برای تکمیل فرآیند پرداخت راهنمایی کنید، گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است یک یادآوری ساده است که می تواند به افزایش تبدیل کمک کند.

اگر یادآوری به آنها که هنوز یک سبد خرید زنده دارند کافی نیست، می‌توانید وقتی پیشنهاد یا معامله‌ای برای یکی از محصولات خاص آنها وجود دارد به آنها اطلاع دهید!

برای مشاوره تخصصی بیشتر در دنیای بازاریابی، می توانید با شرکت تخصصی بازاریابی شبکه های اجتماعی ما تماس بگیرید! می توانید با یکی از تیم ما تماس بگیرید یا مطالعات موردی ما را در وب سایت ما مشاهده کنید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *