
آیا برای مشتریان خود فراتر از آن عمل می کنید؟ آنها را طوری بشناسی که انگار بهترین دوستت هستند؟
این یک راه عالی برای درک نیازهای آنها، نقاط درد و مهمتر از آن است که چگونه کاری که می توانید انجام دهید می تواند تا حد امکان به آنها کمک کند.
چه B2B یا B2C، بزرگ یا کوچک، خدمات یا محصول رانده باشید، همه چیز در قلب کاری که انجام می دهید باید مشتریان، مشتریان یا کاربران خدمات شما باشند!
لیز و دارن اخیراً یک کارگاه آموزشی شبکههای تجاری محلی برگزار کردند (اگر آن را از دست دادید، عالی بود!) که در آن تمرکز بر این بود که چگونه عاشقانه را به بازاریابی آنلاین خود بازگردانید – بدون شک اگر به مصرفکننده یا مشتری خود فکر میکنید ( یا مشتریان بالقوه) ابتدا، متوجه خواهید شد که تلاش های بازاریابی شما بسیار بهتر دریافت و تبدیل شده است.
همراه با نمایشی از «اولین قرار در یک رستوران پاریس» و برخی خنده ها در نمایش محبوب «جاذبه برهنه»، انصافاً برخی نکات کلیدی در میان جلسات سرگرم کننده با مدیران ارشد و صاحبان مشاغل وجود داشت! (ما هم خیلی خوش گذشت!)
بنابراین در اینجا نکات مهم ما برای بازگرداندن عاشقانه به بازاریابی آنلاین شما وجود دارد:
سکس نپرس – خوب، پس باید به نوعی آنجا می بودی… اما اساساً منظور ما این است که مستقیماً وارد فروش سخت شوید. ضرب المثل قدیمی “مردم از مردم خرید می کنند” به نظر می رسد این روزها حتی قوی تر شده است، بنابراین مردم می خواهند ابتدا شما را بشناسند! در سبک دوستیابی واقعی – به این فکر کنید که می خواهید چه کسی را جذب کنید – مشتری هدف ایده آل شما چه کسی است؟ خوب، پس در این مرحله همه چیزی شبیه به «همه!» می گویند، اما اگر *واقعاً* باید ضربه زننده باشید، مشتری ایده آل شما چه خواهد بود – کار کردن با آن آسان است؟ مقدار زیادی پول؟ آیا برای امتحان چیزهای جدید هیجان زده هستید؟ و این فقط در مورد جمعیت شناسی نیست! شما چه چیزی برای ارائه دارید؟ مشتریان ایده آل شما از شما چه می خواهند؟ چه زمانی، کجا، چگونه، چرا و چه چیزی همیشه نقطه شروع خوبی برای کار است. ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که قرارتان احساس خاصی داشته باشد – همه میخواهند احساس کنند که دوستش دارند، میخواهند و مورد نیاز هستند – مطمئن شوید که مشتریان شما هم همین احساس را دارند! توجه اندک به جزئیات، یادآوری روز تولد، نوشیدنی مورد علاقه، نحوه نوشیدن چای یا اهداف تجاری آنها – منحصر به فرد و واقعاً با ملاحظه باشید! تعداد زیادی ماهی بیشتر – این برنامه دوستیابی PMF را به صدا در می آورد – بنابراین وقتی هدف مشتری ایده آل خود را دارید و به یک T رسیدید – تکرار کنید. اگر هنوز آنجا نیستید، کاری را که انجام می دهید تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید. کمک خواستن؟ مشاوره تخصصی دریافت کنید – ما پتی استنگر، میلیونر خواستگاری نیستیم، اما درباره چیزهای دیجیتال و بازاریابی مانند این چیزهای زیادی می دانیم. گاهی اوقات، اگر گیر کردید، بهترین (و مقرون به صرفه ترین) کاری که می توانید انجام دهید، استخدام یک متخصص است.
ما امیدواریم که این مفید بوده باشد (و کمی سرگرم کننده!)، اگر سؤالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه می توانیم کمک کنیم، فقط با ما تماس بگیرید.