
در این قسمت، کارولین لو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ROI Swift، به ما ملحق شده است. کارولین اخیراً کتابی را منتشر کرده است، بایدها و نبایدها رشد کسب و کار: حکمت کاربردی از کار من با دل، کاستکو، آمازون و چند استارتاپ. ما موضوعات کلیدی را از کتاب می گیریم و آنها را برای کسب و کارهای در حال رشد مبتنی بر آمازون به کار می بریم.
در این قسمت یاد خواهید گرفت:
مزایا و معایب بازاریابان آژانس در کمک به رشد برندهای نوظهور
آیا می توان در آمازون برند ساخت؟
ویژگی های بازاریابی آمازون که در هیچ جای دیگری نمی توانید بدست آورید
نکات کارولین برای بهبود صفحات فهرست محصولات شما
اهمیت ایجاد ویدیوهای محصول برای آمازون
چگونه از تعلیق برای دستکاری در بررسی جلوگیری کنیم
اشتراکهای «اشتراک و ذخیره» آمازون چگونه میتواند بر حفظ مشتری شما تأثیر بگذارد؟
در این قسمت ذکر شد:
تماس با کارولین:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.