
در این قسمت، جی جی رینولدز، رئیس بازاریابی و تجزیه و تحلیل در Media Authentic به ما ملحق شده است. جیجی به ما میپیوندد تا توصیههای خود را در مورد چگونگی راحتتر شدن با تجزیه و تحلیل دادهها به اشتراک بگذارد.
در این قسمت بحث می کنیم:
سفر JJ از فیلمبرداری تا رئیس بازاریابی و تجزیه و تحلیل نقش کنجکاوی در تجزیه و تحلیل داده ها اهمیت مستندسازی فرضیه های بازاریابی شما آیا برای اینکه یک تحلیلگر داده باشید به مهارت های علم داده نیاز دارید؟ غلبه بر ترس از پرسیدن سوالات چالش برانگیز کسب و کار چگونه می توان پیام بازاریابی عالی را ساختار داد
در این قسمت ذکر شد:
با JJ/MEDIA معتبر تماس بگیرید:
تماس با اسکات:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آنها را پوشش دهیم، لطفاً آن اطلاعات را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.