بررسی اجمالی برنامه وابسته اسنپا | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما ممکن است در یکی از مقالات اخیر برنامه وابسته به Canva خود به Snappa اشاره کرده باشیم، اما اگر به هر دلیلی به دنبال فرصت های درآمد دیگری هستید، جایگزین بسیار خوبی است.

بنابراین اگر شما یک طراح یا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ابزارهای طراحی را به مخاطبان خود توصیه کنید، به مکان مناسبی رسیده اید. در مقاله امروز، نگاهی به برنامه وابسته اسنپا انداخته ایم، از میزان درآمد شما تا نحوه عضویت، نحوه اجرا و مزایا و معایب شما.

بررسی اجمالی برنامه وابسته اسنپا اسنپا چیست؟

Snappa نوعی نرم افزار است که می تواند برای طراحی تصاویر مورد استفاده برای هر چیزی از ایمیل گرفته تا رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها یا تبلیغات استفاده شود. بر اساس اطلاعاتی که در مورد آن پیدا کردیم، استفاده از آن بسیار آسان است و مهمتر از آن برای شما به عنوان یک وابسته، هر کاربری می تواند به صورت رایگان از آن استفاده کند.

ما فقط از روی کنجکاوی نگاه کردیم و ویژگی حذف پس‌زمینه فقط با بسته‌های Pro و Team با این بسته نیز موجود است، همانطور که در مورد Canva نیز وجود دارد – این یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در ابزار طراحی است، همانطور که هر فریلنسر صاحبان واقعی کسب و کار علاقه مند به آن

این ابزار با تعدادی دیگر از نرم افزارها، از جمله شبکه های رسانه های اجتماعی، ادغام می شود، به این معنی که کاربران می توانند در واقع برنامه های گرافیکی خود را در پلتفرمی که برای برقراری ارتباط با فالوورهای خود استفاده می کنند، برنامه ریزی کرده و به اشتراک بگذارند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

همانطور که قبلا ذکر شد، یک نسخه رایگان از Snappa وجود دارد که هر کسی می تواند بدون پرداخت یک سنت آن را امتحان کند. این شامل دسترسی به شش هزار قالب مختلف، یک کاربر، به همراه سه بار دانلود در ماه است. اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما خوشحال خواهید شد که بدانید حتی کاربران رایگان نیز به 5 میلیون عکس و گرافیک HD دسترسی دارند.

نوع اول طرح پولی 10 دلار در ماه هزینه دارد و برای یک کاربر نیز در دسترس است. این شامل همان شش هزار قالب و پنج میلیون گرافیک و عکس است، اما با بارگیری نامحدود در ماه، بارگیری فونت سفارشی، امکان حذف پس‌زمینه از هر نوع تصویر، و رسانه‌های اجتماعی یا ادغام بافر ارائه می‌شود. بد نیست فقط با 10 دلار در ماه، درست است؟

هزینه طرح تیم 20 دلار در ماه است و برای پنج کاربر مختلف در دسترس است. این دارای اکثر ویژگی‌هایی است که قبلاً به آن اشاره کرده‌ایم، اما شامل مزایای همکاری تیمی، مانند توانایی کار و اشتراک‌گذاری پوشه‌ها با افراد مختلف است.

باید اضافه کنیم که این قیمت ها کاملاً برای صورتحساب سالانه در دسترس هستند. اگر ارجاع دهندگان شما مدل پرداخت ماهانه را انتخاب کنند (که در ابتدا در صورت عدم اطمینان می توانند)، هزینه آن برای طرح حرفه ای 15 دلار و برای طرح تیم 30 دلار در ماه خواهد بود.

به عبارت دیگر، هنگام انتخاب صورت‌حساب سالانه، کاربران می‌توانند تا چهار ماه رایگان دریافت کنند.

شریک اسنپا شوید

اکنون که به طور خلاصه به چیستی اسنپا پرداختیم، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از این سرویس به عنوان یک فرصت بالقوه درآمد بیندازیم. یکی از اولین مواردی که باید در مورد برنامه وابسته اسنپا ذکر شود این است که بر خلاف بسیاری از برنامه های دیگر که در طول سال گذشته یا بیشتر به آنها نگاه کرده ایم، این برنامه خود مدیریتی نیست.

در واقع، از طریق یک نوع نرم افزار جداگانه به نام LeadDyno کار می کند که ما نیز آن را بررسی کردیم – بنابراین اگر کمی وقت دارید، قطعاً به شما توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و در مورد آن بیشتر بدانید.

شما می توانید تنها با چند کلیک درخواست ارسال کنید. شما باید نام و نام خانوادگی، ایمیل خود و همچنین وب سایت یا حداقل URL شبکه اجتماعی خود را ارائه دهید تا برند بتواند فالوورها و حجم ترافیک احتمالی شما را تأیید کند.

نرم‌افزار LeadDyno مخصوصاً برای پرداخت به شرکت‌های وابسته به Snappa مفید است و همچنین می‌تواند به شما اجازه دهد تا با تمام آمارهای خود در مورد تبدیل‌های خود و تمام خریدهایی که ارجاع‌دهنده‌های شما از طریق پیوند وابسته Snappa انجام داده‌اند، مشورت کنید.

با برنامه وابسته اسنپا چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

این احتمالا مهم ترین و جالب ترین بخش کل بررسی است، بنابراین آنچه شما باید بدانید در اینجا آمده است. به عنوان یک شریک Snappa، می توانید 40٪ از آنچه را که ارجاعات شما در سایت خرج می کنند، داشته باشید.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد – این در واقع یک پورسانت تکراری است، به این معنی که هر بار که ارجاع‌دهنده‌های شما اشتراک خود را تمدید می‌کنند، همان مقدار پول را به دست خواهید آورد.

اگر خودتان در حال انجام کمی تحقیق در مورد این برنامه هستید، می‌خواهیم اضافه کنیم که برخی از بررسی‌های قدیمی نشان می‌دهند که این نرخ تنها 30٪ است – در واقع 40٪ است، بنابراین فرصت کسب درآمد بهتری دارید.

در مورد مدت زمان کوکی، فقط 30 روز طول می کشد، که به این معنی است که لزوما بهتر از برخی از برنامه های دیگر نیست که در پایان مقاله به آن اشاره خواهیم کرد – اما این یک استاندارد صنعتی است، بنابراین نمی توانیم واقعا از این بابت شکایت دارم

شرایط پرداخت، آستانه ها و روش ها

در مورد محدودیتی که باید به آن برسید تا بتوانید از طریق PayPal پرداخت کنید، اطلاعات خاصی در مورد آن پیدا نکردیم، که کمی ناامیدکننده است. حتی وب‌سایت خود برند هم به آستانه‌ای اشاره نمی‌کند، اما به احتمال زیاد وجود دارد و ما حدس می‌زنیم که حداقل 10 دلار باشد.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، تنها روش پرداخت موجود در حال حاضر PayPal است. این یکی از دلایل ایجاد حساب کاربری و درخواست در صفحه LeadDyno این برنامه وابسته با ایمیل PayPal است.

وقتی صحبت از این گزینه برداشت به میان می‌آید، می‌تواند کمی دردسرساز باشد، زیرا این شرکت در چند سال گذشته اکانت‌ها را حذف کرده است، گاهی اوقات بدون اینکه متوجه فعالیت مشکوکی شود. به طور خلاصه، اگر یک حساب PayPal فعال ندارید یا به دلایلی از وضعیت خوبی برخوردار نیست، ممکن است وجود خود را با این برنامه وابسته پیچیده نکنید.

تمام درآمدهای شما در ابتدای هر ماه به حساب پی پال شما ارسال می شود.

مزایا و معایب شریک اسنپا بودن

هر برنامه وابسته دارای مزایا و معایبی است، و مگر اینکه بخواهید در نهایت دسته ای از محصولاتی را که حتی تست نکرده اید و حتی ممکن است به اندازه آنها نباشند تبلیغ کنید، باید از قبل تحقیق کنید.

در مورد Snappa، نرم افزار به خودی خود بسیار قوی است، بنابراین توصیه آن را به دنبال کنندگان خود سخت نخواهید داشت. تنها اخطار این است که به اندازه Canva (بزرگترین رقیب آن، به خصوص در مورد برخی از ویژگی ها) محبوب نیست.

کمیسیون بیش از حد معقول است، اگرچه هزینه ماهانه برای اشتراک Pro یا Team هیچ هزینه ای ندارد. با این حال، اگر یکی از مراجعین شما تصمیم بگیرد که مثلاً برنامه سالانه برنامه تیمی را بپذیرد، بلافاصله 240 دلار پرداخت خواهد کرد. برای Pro آنها 120 دلار می پردازند که با توجه به نرخ 40٪ در نرخ شما اصلاً بد نیست.

ما واقعاً نمی توانیم بگوییم که مدت زمان کوکی با توجه به مدت زمان 30 روزه آن یک مزیت یا منفی است.

شرکت‌های زیادی با LeadDyno کار نمی‌کنند، اما این کار را به خوبی انجام می‌دهد، به خصوص اگر قبلاً وابسته به برند دیگری هستید که از همان نرم‌افزار استفاده می‌کند. علاوه بر این، فرآیند تأیید اساساً وجود ندارد، بنابراین لازم نیست یک هفته یا بیشتر برای دریافت پاسخ خود صبر کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی LeadDyno

نحوه تبلیغ اسنپا

شما حق دارید خدمات اسنپا را از طریق روش‌های مختلف تبلیغ کنید، خواه نوشتن محتوایی در مورد ابزار و ارسال نظر در وبلاگ یا وب‌سایت خود یا اشتراک‌گذاری سرویس با لیست ایمیل خود به عنوان ارجاع.

شما همچنین می توانید از لینک وابسته خود در شبکه های اجتماعی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. به طور طبیعی، این برنامه هیچ گونه روش مشکوکی مانند بمباران افراد با پیوند وابسته شما را در تلاشی ناامیدکننده برای دریافت این تکنیک تقلبی برای خرید شما نمی پذیرد. شما همچنین مجاز به خرید از طریق لینک وابسته خود نیستید.

PPC همچنین در مورد این برنامه وابسته ممنوع است، مگر اینکه قصد استفاده از آن را برای صفحه ای که برای Snappa در سایت خود ایجاد کرده اید، داشته باشید. بازاریابی لینک وابسته به طور مستقیم از طریق چیزی مانند تبلیغات گوگل یا تبلیغات بینگ برای این برند قابل قبول نیست و ممکن است شما را از برنامه اخراج کند.

بیشتر بخوانید: TubeBuddy Affiliate Program

برنامه های جایگزین Snappa Affiliate

اگر به دلایلی نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا شریک شدن در اسنپا منطقی است یا خیر و به دنبال گزینه های دیگری در همان جایگاه هستید، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد.

کانوا

ما اخیراً بررسی برنامه وابسته Canva را منتشر کردیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می کنیم آن را بخوانید. Canva یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای طراحی موجود است، و چیزی که آن را از جمعیت متمایز می‌کند این است که استفاده از آن بسیار آسان و دارای ویژگی‌های غنی است.

برای بهتر کردن همه چیز، حتی یک ابزار گران قیمت نیست، به خصوص برای کیفیت نرم افزار. اما وقتی صحبت از برنامه وابسته به میان می‌آید، با تبلیغ این سرویس ثروتمند نخواهید شد – زیرا برای هر شخصی که تصمیم به خرید اشتراک برنامه Pro به مدت یک سال دارد، بهای 36 دلار به شما پرداخت می‌شود.

کوکی استاندارد 30 روزه ای است که می توانید از اکثر برنامه های دیگری که در گذشته بررسی کرده ایم انتظار داشته باشید. از نظر روش های پرداخت، می توانید پول خود را از طریق پی پال یا از طریق حواله بانکی ساده دریافت کنید. یک دوره انتظار تنها 15 روز وجود دارد، که دلیل دیگری برای در نظر گرفتن شریک Canva است.

Fiverr

اگر نمی خواهید خود را به توصیه ابزارهای طراحی محدود کنید، قطعاً تبلیغ Fiverr در وبلاگ یا وب سایت شما منطقی است. همانطور که می توانید تصور کنید، Fiverr در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم های صنعت است، بنابراین چیزهای زیادی برای ارائه به دنبال کنندگان شما وجود دارد.

ما این برنامه را در اینجا بررسی کردیم، بنابراین اگر می‌خواهید قبل از تصمیم‌گیری همه جزئیات را بدانید، شاید آن را بررسی کنید. اما در کل، می‌توان گفت که این انتخاب بسیار خوبی است، زیرا می‌توان از تبلیغات مختلف پول مناسبی به دست آورد. به عنوان مثال، اگر شما پست های وبلاگ یا مقالات را تبلیغ می کنید، می توانید انتظار قیمت 25 دلار را داشته باشید.

برای برنامه Fiverr Pro، شما می توانید تا 150 دلار کمیسیون در هر خرید دریافت کنید، بنابراین همه چیز بستگی به این دارد که افراد را وادار به امتحان کنید. اگرچه به خودی خود یک ابزار طراحی نیست، اما تعداد زیادی کنسرت طراحی وجود دارد که می توانید از طریق Fiverr تبلیغ کنید.

Pixlr

یکی از دلایل اصلی برای تبدیل شدن به شریک Pixlr در صورت تصمیم گیری بین این دو، مدت زمان کوکی 60 روزه است. بسیاری از برنامه‌های وابسته با کوکی‌های طولانی‌تر کار نمی‌کنند، احتمالاً به این دلیل که اکثر شرکت‌ها می‌دانند که هر چه کوکی طولانی‌تر باشد، شانس دریافت کمیسیون بیشتر برای شرکت‌های وابسته آنها بیشتر است.

برنامه وابسته Pixlr از طریق ShareASale، یکی از معروف ترین و بزرگترین شبکه های وابسته، کار می کند. به عنوان یک شرکت وابسته، می توانید 25٪ از هزینه ارجاعات Pixlr خود را به اضافه 10 دلار جایزه در اولین فروش خود دریافت کنید.

به اختصار

بنابراین، آیا برنامه وابسته Snappa ارزش بررسی دارد؟ این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما ما می گوییم که با توجه به مزایا و معایب، به نظر می رسد گزینه بسیار محکمی باشد. فقط مطمئن شوید که قوانین را دنبال می کنید تا به خاطر اشتباهی که حتی نمی دانستید انجام می دهید از برنامه اخراج نشوید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *