
اگر وبلاگ یا وبسایت شما در حوزه آموزشی قرار دارد و همچنین مخاطبان B2B متشکل از کارآفرینان جوان دارید که میخواهند مهارتهای مختلف را به افراد آموزش دهند، برنامه وابسته Teachable ممکن است درست در مسیر شما باشد.
اما از آنجایی که تبدیل شدن به یک برنامه وابسته به هر برنامه ای در خارج از کشور نیاز به زمان و تفکر دارد، ما تصمیم گرفتیم یک مرور کلی را با هم جمع آوری کنیم که در آن شما می توانید کاملاً همه چیزهایی را که باید بدانید، از سختی تبدیل شدن به یک وابسته آموزشی گرفته تا آنچه درآمد شما می توانید انتظار داشته باشید.
بررسی اجمالی برنامه وابسته قابل آموزش چیست؟
Teachable شرکتی است که تقریباً ده سال پیش توسط دو نفر که از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شده بودند تأسیس شد. اگرچه کارآفرینان در ابتدا با پول خود به این برند پرداختند، اما بعداً سرمایهگذاریهایی را از شرکتهای سرمایهای معروف و افراد مشهور از جمله تیم فریس دریافت کردند.
اما با رفتن به آنچه Teachable می تواند به مشتریان احتمالی ارائه دهد، می توان آن را به طور خلاصه به عنوان یک گزینه نرم افزار ایجاد دوره توصیف کرد. مردم می توانند دوره های خود را در این پلتفرم میزبانی کنند و آنها را به مخاطبان خود توصیه کنند.
همچنین این گزینه برای شما وجود دارد که به عنوان یک بازاریاب وابسته، یک دوره آموزشی ایجاد کنید و آن را به مخاطبان خود ارائه دهید، در حالی که برای هر خریدی که از طریق پیوند وابسته خود انجام می دهید، کمیسیون دریافت می کنید.
در مورد قیمت این خدمات، آنها به طور گسترده ای از طرح پایه که 348 دلار هزینه دارد تا Business که 2988 دلار در سال صورتحساب می شود متفاوت است. همچنین گزینه ای برای کاربر وجود دارد که برنامه های ماهانه را انتخاب کند که در این صورت، طرح پایه برای آنها 39 دلار در ماه، Pro 119 دلار در ماه و Business 299 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. همانطور که می بینید، تخفیفی در برنامه های سالانه وجود دارد – اما هر کسی می تواند در صورتی که احساس کند Teachable برای او مناسب است، ماهانه شروع کند و سپس به سالانه ارتقا دهد.
همچنین، هر کسی میتواند به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کند و برخی از ویژگیها را امتحان کند، اگرچه پیچیدهتر و سخاوتمندانهتر را فقط میتوان در طرحهای پولی یافت.
تا به امروز، بیش از 100000 مربی وجود دارد که از Teachable برای ایجاد و میزبانی دوره های خود استفاده کرده اند، بنابراین این باید به شما این ایده را بدهد که آیا تبدیل شدن به یک شریک Teachable ممکن است ایده خوبی باشد یا خیر.
ورود و ثبت نام وابسته منوط به آموزش است
اول از همه، باید توجه داشته باشیم که این برنامه وابسته را نمی توان در هیچ یک از شبکه هایی که در گذشته بررسی کرده ایم، پیدا کرد. بنابراین اگر چند وبسایت مختلف در جایگاههای مختلف دارید و سعی میکنید با استفاده از سادهترین روشی که ممکن است در دسترس داشته باشید، از آنها کسب درآمد کنید، این چیزی نیست که باید با Teachable در نظر بگیرید.
برای ثبت نام در برنامه وابسته باید از وب سایت خود شرکت استفاده کنید. اولین قدم ایجاد یک حساب کاربری خواهد بود، سپس با پر کردن یک فرم کوتاه با نام، ایمیل و آدرس وب سایت خود، به عنوان یکی ثبت نام کنید.
جنبه دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فهرستی از شرایط و ضوابط از شما خواسته می شود که توصیه می کنیم برای مطالعه آن وقت بگذارید. بسیاری از برنامههایی که در گذشته بررسی کردهایم قوانین سختگیرانهای دارند، و اگر بهطور تصادفی بدون اینکه حتی از وجود آنها اطلاع داشته باشید، آنها را زیر پا بگذارید، در خطر اخراج برای همیشه از برنامه وابسته Teachable هستید.
هنگامی که فرم را پر کردید، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد، اما بدیهی است که شخصی درخواست شما را نیز بررسی می کند، به این معنی که ممکن است مجبور شوید 2 تا 5 روز کاری برای پاسخ خود صبر کنید. پس از انجام این کار، به داشبورد وابسته Teachable دسترسی خواهید داشت.
چقدر می توانید با برنامه Affiliate Teachable درآمد کسب کنید؟
کمیسیون ها در واقع می توانند بسته به نوع دوره ای که تصمیم دارید به مخاطبان خود توصیه کنید یا قصد دارید دوره خود را تبلیغ کنید، متفاوت باشد. به طور کلی، حداکثر مقداری که میتوانید بهعنوان زیرمجموعه Teachable انجام دهید، 50 درصد از خریدی است که از طریق پیوند وابسته شما انجام میشود.
با این حال، کمیسیون فروش استاندارد 30٪ است، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید نرخ خود را افزایش دهید. اما احتمالاً بهترین چیزی که در اینجا باید به آن توجه کرد این واقعیت است که هر بار که شخصی اشتراک خود را تمدید می کند از 30٪ کمیسیون مکرر بهره مند می شوید.
شما همچنین از مزایای یک کوکی 90 روزه بهره مند می شوید، به این معنی که مخاطبان شما حداکثر تا سه ماه کامل در اختیار دارند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند دوره خاصی را که توصیه کرده اید در Teachable میزبانی می شود بخرند یا می خواهند دوره آموزشی خود را بسازند. خود با استفاده از این پلت فرم.
بنابراین، در حالی که پیشبینی دقیق میزان درآمد شما با پیوندهای وابسته Teachable برای ما غیرممکن است، حداقل میتوانیم توجه داشته باشیم که این برنامه یکی از سودآورترین برنامههایی است که با آن مواجه شدهایم – و همچنین بهترین تکرارکنندههای همه چیز است.
آیا باید به یک شریک قابل آموزش تبدیل شوید؟
این سوال دیگری است که پاسخ دادن به آن بسیار دشوار است، زیرا تصمیم شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال، مخاطبان شما و جایگاه دقیق وبلاگ یا وبسایت شما میتوانند بر درآمد شما تأثیر زیادی بگذارند، زیرا میتوانند بر میزان قانعکننده بودن شما با مردم تأثیر بگذارند – چه آنها واقعاً دورههایی بخرند یا تصمیم بگیرند دورههای آموزشی خود را بسازند یا نه.
اگرچه نرخ کمیسیون بسیار خوب است، به خصوص در مقایسه با خدمات مشابه، یکی از معایب اصلی این است که حتی اگر دوره های خود را تبلیغ کنید، باز هم فقط 30٪ پورسانت دریافت خواهید کرد.
واقعیت این است که دیدن پول به حساب بانکی شما زمان و تلاش زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر مخاطبان شما عموماً تمایلی به آموزش افراد دیگر نداشته باشند و ممکن است فقط بخواهند خودشان را آموزش دهند.
با این حال، اگر در جایگاه مناسبی قرار دارید و نوع مخاطب مناسبی را هدف قرار می دهید، می گوییم که می توانید با این برنامه وابسته درآمد خوبی داشته باشید.
مزایا و معایب شریک قابل آموزش بودن
اولین و شاید واضح ترین مزیتی که در صورت تصمیم به پیوستن به این برنامه احتمالاً از آن لذت خواهید برد این است که درآمد کاملاً مناسب است. حتی اگر فقط 30٪ از هر خریدی را که از طریق پیوندهای خود انجام می دهید دریافت کنید، این معمولا برای راضی نگه داشتن شما کافی است.
به عنوان مثال، اگر شخصی طرح کسب و کار را انتخاب کند و تقریباً 3000 دلار در سال برای کل اشتراک بپردازد، کمیسیون شما 900 دلار خواهد بود. به طور طبیعی، این نرخ برای طرحهای پایینتر پایینتر است، اما هنوز هم چیزی است که بسیاری از بازاریابان وابسته نمیتوانند درباره آن چیز بدی بگویند.
کوکی ردیابی 90 روزه دلیل خوبی دیگر برای تبدیل شدن به یک شریک قابل آموزش است، با توجه به اینکه اکثر برنامههای دیگری که در گذشته بررسی کردهایم استانداردهای صنعتی را ارائه میدهند، یعنی فقط 30 روز. به عبارت دیگر، خوانندگان شما کمی زمان بیشتری برای تصمیم گیری در اختیار دارند.
علاوه بر این، درآمدها تکرار می شوند، به این معنی که هر بار که فردی تصمیم می گیرد طرح خود را تمدید کند، شما همچنان سهمی از مبلغی را که برای اشتراک خود پرداخت کرده است، دریافت خواهید کرد.
اما همانطور که در مورد هر برنامه دیگری که تا به حال علاقه به بررسی آن داشته اید، برخی از اشکالات وجود دارد که باید در این بررسی ذکر شود. بدیهی است که اگر شخصی تصمیم به لغو اشتراک در یکی دو ماه اول عضویت خود به عنوان یک وابسته داشته باشد، هیچ کمیسیونی دریافت نخواهید کرد.
بیشتر بخوانید: MasterClass Affiliate Program – راهنمای
در واقع، ما با برخی از توصیفات از بازاریابان وابسته مواجه شده ایم که می گویند اگر شخصی اشتراک خود را در 120 روز اول لغو کند، هیچ سودی کسب نخواهید کرد. اینکه آیا این درست است یا نه، چیزی است که باید خودتان آن را پیدا کنید، زیرا قبل از پیوستن به برنامه کمی تحقیق می کنید.
همچنین به نظر میرسد که حتی بهعنوان خالق دوره، همچنان 30 درصد از فروشهایی که انجام میدهید به شما پرداخت میشود. البته، این می تواند برای اکثر افراد در زمینه آموزش یک مشکل مهم باشد، زیرا اگر قرار باشد دوره خود را در وب سایت خود میزبانی کنند، در واقع تمام پول حاصل از فروش هایی را که انجام می دهند، دریافت می کنند.
از دیدگاه یادگیری وابسته قابل آموزش، واقعاً منابع زیادی وجود ندارد که بتوانید از آنها استفاده کنید. در مقایسه با برخی از برنامههای دیگر در همان جایگاه، بخش جداگانهای از سایت شرکت را پیدا نمیکنید که به آموزش بازاریابان وابسته اختصاص داده شده باشد که چگونه میتوانند بیشترین بهره را از کار خود ببرند، پیوندهای خود را بهبود بخشند، و تبدیل به یک کل را افزایش دهند. سطح جدید
اما برای پایان دادن به این بخش با یک نکته مثبت تر، داشبوردی که پس از تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به آن دسترسی پیدا می کنید کاملاً دقیق است. ردیابی قوی است و به شما اطلاعات کافی میدهد تا بفهمید تبدیلهای شما از کجا میآیند و از کدام رسانههای اجتماعی میآیند، بنابراین میتوانید روی آنهایی تمرکز کنید که بیشترین جذب را دارند.
در نهایت، لازم نیست دوره آموزشی خود را ایجاد کنید و سپس آن را به مخاطبان خود ارائه دهید – پس از پیوستن به پلتفرم، طیف وسیعی از دورهها را در حوزههای مختلف خواهید یافت، به این معنی که آسمان محدودیتی برای آنچه میتوانید به آنها توصیه کنید است. مخاطبان شما
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Udacity
گزینه های جایگزین برای برنامه وابسته قابل آموزش
اگر فکر نمیکنید در حال حاضر شریک قابل آموزش باشید، ممکن است بخواهید برخی از گزینههایی را که در زیر فهرست کردهایم بررسی کنید. میخواهیم توجه داشته باشیم که قبلاً برای اکثر آنها بررسیهای جداگانه ایجاد کردهایم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتماً وبسایت ما را بررسی کنید.
کجابی
این تقریباً مشابه چیزی است که می توانید از Teachable انتظار داشته باشید زیرا کمیسیون استاندارد برای همه شرکت های وابسته و همه طرح ها 30٪ از هر فروش انجام شده از طریق پیوندهای شما است. همچنین یک نرخ تکراری است، بنابراین واقعاً تفاوت زیادی وجود ندارد.
با این حال، منطقه ای که کجابی واقعاً می درخشد، سیستم پاداش آن است. اگر عملکرد شما به عنوان یک شریک کجابی با گذشت هر ماه بهتر شود، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.
تمام کمیسیون ها پس از یک دوره 60 ماهه پرداخت می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس اشتراک خود را لغو نمی کند و پول خود را پس می خواهد. در غیر این صورت، پرداخت ها در تاریخ 25 هر ماه برای شما ارسال می شود.
پودیا
سیستم Podia نیز به راحتی با Teachable قابل مقایسه است و دلیل ما این است که 30٪ کمیسیون تکراری است. اگرچه Podia در مقایسه با Teachable شاید کمتر شناخته شده باشد، اما یک برنامه وابسته بسیار جالب دارد که در صورت مواجهه با هر مشکلی از پشتیبانی بسیاری از مدیران برخوردار می شوید.
تمام پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود که بسته به وضعیت حساب شما می تواند یک مزیت و یک معایب باشد. در هر صورت شرکت به ارسال وجه پرداختی در روز پنجم هر ماه افتخار می کند.
متفکر
ما اخیراً این برنامه را بررسی کردیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، ممکن است بخواهید آن مقاله را بررسی کنید. با این حال، چیز زیادی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد، زیرا می توانید همان کمیسیونی را که Teachable ارائه می دهد، همراه با مدت زمان کوکی ردیابی یکسان، انتظار داشته باشید.
چیزی که کمی متفاوت است این واقعیت است که می توانید از طریق PayPal یا Stripe پول دریافت کنید – بسته به اینکه کدام یک از این روش ها را ترجیح می دهید.
درس دادن
بهعنوان یک پلتفرم کمتر شناخته شده، ممکن است به این فکر کنید که شریک معلمی شوید، زیرا آنها شهرت زیادی برای پرداخت به موقع شرکای خود در هر ماه ایجاد کردهاند. با این حال، پرداختها 30 روز پس از دریافت اشتراک توسط ارجاعهای شما پردازش میشوند، فقط برای اینکه در قسمت ایمن باشید.
متأسفانه، نرخی که می توانید با این مورد انتظار داشته باشید کمتر است (25%)، اما همچنان یک پورسانت تکراری است. بدتر از همه، کوکی فقط 30 روز دوام می آورد.
LearnDash
این کاملاً منحصر به فرد است از این نظر که یک پلت فرم دوره مستقل نیست، بلکه یک افزونه سیستم مدیریت یادگیری است که به طور خاص برای وب سایت های وردپرس ساخته شده است. بنابراین، برای مثال، اگر میخواهید دوره آموزشی خود را در وبسایت خود بسازید و همچنین میخواهید با توصیه LearnDash به مخاطبان خود، مقداری درآمد کسب کنید، برنامه آنها انتخاب خوبی است.
حتی بهتر از آن، کمیسیونی که برند ارائه می دهد 35٪ است، نه 30٪.
برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!