بررسی اجمالی برنامه وابسته Drip | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر یک وبلاگ بازاریابی دیجیتال دارید و خوانندگان شما عمدتاً از افرادی تشکیل شده است که در حال حاضر به دنبال آزمایش ابزارهای جدید و ارتقا یافته هستند، چه برای بازاریابی ایمیلی یا صرفاً برای آسان کردن تجارت آنلاین خود، این بررسی برنامه وابسته Drip ممکن است مناسب شما باشد. کوچه.

در مقاله امروز، ما به معنای وابسته بودن دریپ، از میزان درآمدی که می‌توانید با این فرصت انتظار داشته باشید، سختی قبول شدن در برنامه، قوانینی که باید رعایت کنید و موارد دیگر را بررسی می‌کنیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Drip Drip چیست؟

ارائه یک تعریف جهانی از Drip کمی دشوار است زیرا این پلت فرم می تواند برای چندین مورد مختلف استفاده شود. ویژگی اصلی آن اتوماسیون است، بنابراین می‌توان از آن برای ارسال ایمیل‌ها و مدیریت کمپین بازاریابی ایمیلی عالی با اطلاعاتی مانند باز شدن یا عدم باز شدن ایمیل‌ها، اینکه آیا در نهایت به هرزنامه ختم می‌شود، آیا اقداماتی وجود دارد که افراد هنگام خواندن انجام می‌دهند، استفاده کرد. ، و بیشتر.

همچنین می‌توان از Drip برای ایجاد خبرنامه‌های جذاب بصری به لطف قالب‌های بی‌شماری از پیش ساخته شده در سایت استفاده کرد. به طور کلی، این ابزار بیشتر برای صاحبان وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و تیم بازاریابی آن‌ها طراحی شده است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌تواند برای وبلاگ‌نویسان و دیگرانی که در دنیای رسانه آنلاین تجارت می‌کنند، ارزشی ایجاد کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب که محصول در اختیار کاربران قرار می دهد آنالیز است که به کاربران امکان می دهد میزان درآمدی را که برای مدت زمانی مانند 30 روز، 7 روز یا حتی در 90 روز گذشته ثبت کرده اند بررسی کنند.

تقسیم‌بندی مخاطبان در کمپین بازاریابی ایمیلی نیز با Drip آسان است، و همچنین ویژگی‌ای است که بسیاری در گذشته به شدت از آن صحبت کرده‌اند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری به میان می‌آید، احتمالاً چیزی برای نگرانی ندارید زیرا خدمات ارائه شده توسط این شرکت از این نظر نیز درجه یک است.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، Drip با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می شود، و خوبی این است که هر کسی که می خواهد آن را امتحان کند، حتی مجبور نیست فرمی را با مشخصات کارت اعتباری خود پر کند. به عبارت دیگر، مراجعان شما این شانس را خواهند داشت که ابتدا دریپ را آزمایش کنند و سپس تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به پرداخت اشتراک ماهانه متعهد شوند یا خیر.

در مورد خود طرح‌ها، وقتی صحبت از ویژگی‌ها و هزینه‌هایشان می‌شود، بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال، ابتدایی ترین موردی که ما پیدا کردیم فقط 39 دلار در ماه قیمت دارد و با پشتیبانی ایمیل، مهاجرت رایگان، ارسال ایمیل نامحدود و لیست ایمیل 1 تا 2500 نفر ارائه می شود – بنابراین متناسب با نیازهای وبلاگ نویسان یا ارتباطات الکترونیکی است. صاحبان سایت که تازه شروع به کار کرده اند.

یک طرح بزرگتر، مانند طرحی که امکان ایجاد لیست ایمیل از 9001 تا 10000 نفر را فراهم می کند، ماهانه 154 دلار برای شما هزینه می کند و اساساً شامل همان ویژگی ها، همراه با پشتیبانی چت و ایمیل می شود.

برای لیست های ایمیل از 17501 تا 20000 نفر، هزینه 289 دلار در ماه خواهد بود. کسب‌وکارهای بزرگ مانند آن‌هایی که به دنبال برقراری ارتباط با 45001 تا 50000 نفر در هر ماه هستند، باید هر ماه 699 دلار خرج کنند. تعداد ایمیل های ارسالی نیز محدود خواهد بود، اما آستانه سخاوتمندانه در ارسال 600000 ایمیل است.

برای همه طرح‌ها، از جمله برنامه‌های بسیار بزرگ، می‌توانید انتظار بیش از ۹۰ ادغام مانند این را داشته باشید، از مجنتو گرفته تا WooCommerce و Shopify تا گردش‌های کاری خودکار، قالب‌های ایمیل، و یک سازنده ایمیل بصری.

یکی دیگر از جزئیات آرامش بخش این است که هر طرح پرداختی را می توان در هر زمان لغو کرد، بنابراین احتمالاً باید در بررسی Drip خود نیز به این نکته توجه داشته باشید.

به برنامه وابسته دریپ بپیوندید

قبل از اینکه تمام جزئیات مورد نیاز در مورد برنامه و نحوه درخواست را به شما ارائه دهیم، می‌خواهیم اضافه کنیم که در واقع دو نوع از برنامه‌های وابسته بازاریابی دریپ وجود دارد. یکی برای آژانس ها طراحی شده است، که مشخصاً مشاغلی هستند که بازاریابی ایمیلی را برای مشتریان خود مدیریت می کنند.

دومی به طور خاص برای ناشران محتوا و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی طراحی شده است که ممکن است به شدت علاقه مند به تبلیغ خدمات Drip برای مخاطبان خود در ازای دریافت کمیسیون باشند.

در مورد اینکه چگونه می توانید درخواست دهید، خوشحال خواهید شد که بدانید این برنامه توسط PartnerStack اجرا می شود، یک شبکه وابسته کاملاً کارآمد و مستقل که به شما امکان می دهد به راحتی به آمار و تبدیل های خود مراجعه کنید، حتی اگر شریک بسیاری از آنها باشید. برنامه های دیگر

پیوند PartnerStack، که در صفحه مجزای Drip Partner که شرکت گردآوری کرده است، خواهید یافت، همراه با فرمی است که باید آن را با اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، نام آژانس، وب سایت آژانس خود پر کنید. شماره تلفن آژانس شما به همراه کشوری که در آن هستید.

پس از اتمام کار، می‌توانید در عرض چند روز کاری منتظر پاسخ ایمیل خود باشید. به طور خلاصه، پیوستن به برنامه وابسته ایمیل Drip بسیار آسان است، به خصوص در مقایسه با آنچه که در شرکت های دیگر دیده ایم.

چقدر می توانید به عنوان یک شریک Drip درآمد کسب کنید؟

ساختار کمیسیون برنامه وابسته ایمیل Drip کمی منحصر به فرد است به این معنا که بر اساس عملکرد خود می توانید در واقع نرخ خود را افزایش دهید. این کمیسیون فقط بسته به درآمد ماهیانه شما بیشتر می شود، به این معنی که اگر به تدریج افراد بیشتری را جذب کنید و همچنین اشتراک آنها را حفظ کنید، شانس کسب درآمد بیشتری خواهید داشت.

سطح نقره ای به شما 15٪ کمیسیون تکراری ماهانه و یک حساب آزمایشی می دهد تا بتوانید ویژگی ها را نیز امتحان کنید تا بدانید چه چیزی را به خوانندگان خود توصیه می کنید.

سپس سطح طلایی وجود دارد که به شما این فرصت را می دهد تا 20٪ از مبلغی را که مراجعان شما برای اشتراک خود می پردازند همراه با یک پیوند برجسته در وب سایت دریپ و موارد دیگر بپردازید.

در نهایت، سطح پلاتین به شما 25٪ در کمیسیون های تکرارشونده، نشان وابسته و بینش نقشه راه، همراه با بسیاری از مزایای انحصاری دیگر را ارائه می دهد. بنابراین، در حالی که کمیسیون پایه احتمالاً در مقایسه با آنچه برنامه‌های دیگر می‌توانند ارائه دهند خیلی زیاد نیست، اگر عملکرد شما فوق‌العاده باشد، قطعا شانس بیشتری برای کسب درآمد بیشتر خواهید داشت.

به عبارت دیگر، درآمد شما تا حد زیادی به آنچه مخاطبان شما بر اساس نیازهای خود انتخاب می کنند بستگی دارد – اگر آنها فقط یک لیست ایمیل 2500 نفری داشته باشند، ماهانه 39 دلار پرداخت خواهند کرد، بنابراین با این برنامه ثروت زیادی به دست نخواهید آورد.

از طرف دیگر، اگر لیست آنها 25000 مشترک باشد، آنها 369 دلار در ماه پرداخت می کنند که به معنای کمیسیون بهتری برای شما است – چه نقره ای، طلایی یا پلاتینیوم.

روش ها و آستانه های پرداخت

دو روش پرداخت اصلی در مورد برنامه وابسته Drip وجود دارد که به طور خودکار آن را از جمعیت متمایز می کند. متأسفانه، اکثر برنامه‌های دیگری که در گذشته بررسی کرده‌ایم، نه تنها میزبانی کمپین‌های خود را در وب‌سایت خود انتخاب می‌کنند و از کار با یک پلتفرم وابسته جداگانه اجتناب می‌کنند، بلکه تنها یک راه برای پرداخت به شرکت‌های وابسته خود دارند – PayPal.

و اجازه دهید با آن روبرو شویم، پی پال در سال های اخیر چندان محبوب نبوده و مشکلات زیادی توسط کاربران قدیمی گزارش شده است. اما با دریپ، این امکان را خواهید داشت که پول خود را از طریق آن سرویس یا Stripe دریافت کنید. اگر در منطقه‌ای هستید که PayPal پشتیبانی نمی‌شود، شرکت همچنین سعی می‌کند کمیسیون‌های شما را از طریق یک روش جایگزین برای شما ارسال کند.

جنبه دیگری که در اینجا قابل ذکر است این است که مدت زمان کوکی 90 روز است، در مقایسه با 30 روز استانداردی که مارک های دیگر ارائه می دهند. بنابراین، هنگامی که یکی از معرفان شما محصول را به مدت 14 روز امتحان کرد، بیش از نیم ماه در اختیارشان خواهد بود تا تصمیم بگیرند که آیا اشتراک دریافت کنند یا خیر.

طبق ادعای شرکت در PartnerStack، کمیسیون های شما هرگز منقضی نمی شوند. مگر اینکه مشکلی پیش نیاید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برنده‌های شما در تاریخ 16 هر ماه به حساب شما برسد، با این شرط که در 16 روز اول ماه، کمیسیون شما توسط نماینده شرکت تأیید و پرداخت می‌شود.

مزایا و معایب شریک دریپ بودن

وقتی صحبت از هر نوع برنامه وابسته ای می شود که ممکن است بخواهید به آن بپیوندید یا نخواهید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد آنها فکر کنید.

وقتی صحبت از شریک دریپ می شود، نکات منفی زیادی وجود ندارد، مطمئناً. اولاً، مدت 90 روز کوکی به خودی خود یک مزیت است، و اگرچه نرخ کمیسیون ارزش صحبت کردن را ندارد، اما همه چیز به عملکرد شما بستگی دارد – تعداد ارجاعاتی که برای کلیک بر روی پیوند وابسته خود در Drip و امضا دریافت می کنید. او برای یک برنامه و اینکه برنامه آنها نیز چقدر بزرگ است.

این واقعیت که دوره انتظار تنها 16 روز است، به خصوص در مقایسه با آنچه که مارک های رسانه های آنلاین دیگر ارائه می دهند – برخی از آنها از شما می خواهند تا دو ماه صبر کنید تا بتوانید برنده خود را پس بگیرید – یکی دیگر از موارد حرفه ای است که باید در نظر گرفته شود. .

در نهایت، این واقعیت که برنامه از طریق PartnerStack اجرا می‌شود، کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. با PartnerStack، به ابزارهای مختلفی برای تبلیغ Drip به طور کلی، همراه با یک ویژگی تجزیه و تحلیل خوب دسترسی خواهید داشت که می توانید عملکرد خود و هر چیزی را که برای بهبود آن نیاز دارید بررسی کنید.

گزینه های جایگزین برای برنامه مشارکتی Drip

اگر به دلایلی احساس می‌کنید که در حال حاضر تبلیغ‌کننده کمپین وابسته به Drip منطقی نیست، در اینجا چند گزینه دیگر در تقریباً همان صنعت وجود دارد. آنها ممکن است به طور خاص تجارت الکترونیک را هدف نگیرند، اما آنها همچنین ابزارهای بازاریابی ایمیلی هستند.

GetResponse

ما قبلاً یک بررسی جداگانه درباره برنامه وابسته GetResponse نوشته‌ایم، بنابراین اگر وقت دارید آن را بخوانید، به شدت توصیه می‌کنیم این کار را انجام دهید.

بهترین چیز در مورد این ویژگی این است که یک کوکی 120 روزه دریافت می کنید. نرخ کمیسیون بد نیست به این معنا که شما می توانید بین پرداخت مبلغ مشخصی برای هر فروش (دقیق 100 دلار در فروش) یا درصد تکراری (33٪) یکی را انتخاب کنید. این یکی از طریق CJ Affiliates کار می کند، بنابراین این یک مزیت دیگر است.

ActiveCampaign

برنامه وابسته ActiveCampaign به شما این فرصت را می دهد که 20٪ از کل خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای وابسته خود را به دست آورید. این یک نرخ تکراری است، بنابراین هر بار که شخصی برای طرح ماهانه خود پرداخت می کند یا اشتراک سالانه خود را تمدید می کند، آن را دریافت خواهید کرد.

سطوح مختلفی وجود دارد، بنابراین اگر عملکرد شما خیره کننده است، می توانید تا 30 درصد نرخ تکراری برای هر ارجاع دریافت کنید. با این حال، این همچنین شامل این است که شما بیش از 2000 دلار اشتراک تمدید یا 500 دلار در 3 ماه گذشته به دست آورده اید.

سنندین بلو

مدت زمان کوکی برنامه وابسته Sendinblue اساساً با برنامه وابسته Drip برابر است، یعنی. 90 روز. همچنین می توانید برای آزمایش های رایگان نیز پول دریافت کنید، اما هر بار فقط 5 یورو. برای برنامه های پولی، می توانید تا 100 دلار در یک زمان انجام دهید.

از طرف دیگر، تنها روش پرداختی که می توانید به عنوان شریک Sendinblue از آن استفاده کنید، PayPal است.

HubSpot

در صورت تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به HubSpot، دو راه برای کسب درآمد وجود دارد – می توانید مدل پرداخت یکباره را انتخاب کنید و 100٪ از درآمد ماه اول را برای شرکت دریافت کنید، یا مدل کمیسیون تکراری را انتخاب کنید و 15٪ از ارجاعات خود را با پرداخت به دست آورید. برای تمدید آنها، چه هر ماه یا هر سال.

نکته مهم در مورد برنامه HubSpot این است که می توانید از طریق PayPal و حواله های سیمی پول دریافت کنید. متأسفانه، اگرچه این برنامه برای شرکت‌های وابسته مؤثر و مطمئناً پردرآمد است، اما ممکن است این برنامه برای افرادی که مخاطب B2B ندارند بهترین انتخاب نباشد – HubSpot ارزان نیست.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *