بررسی اجمالی برنامه وابسته Kinsta |

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده اید و به اندازه کافی خوش شانس هستید که جایگاه شما در موضوعاتی مانند بازاریابی دیجیتال و ساخت وب سایت، از جمله خدمات میزبانی وب و مقایسه بین آنها قرار می گیرد، تبدیل شدن به یک شریک Kinsta ممکن است برای شما منطقی باشد. .

اگر می‌خواهید تا حد امکان درباره برنامه وابسته Kinsta، از جمله میزان درآمدی که می‌توانید انتظار کسب درآمد داشته باشید، چگونه ممکن است دستمزد دریافت کنید، و اطلاعات بیشتری که حتی قبل از در نظر گرفتن این فرصت، از آنها آگاه باشید.

نمای کلی شریک Kinsta Kinsta چیست؟

این شرکت نزدیک به یک دهه است که وجود دارد و در آن زمان این برند سعی کرده است تا بازی میزبانی وب را در سراسر جهان تغییر دهد.

برخی از خدمات ارائه شده توسط Kinsta از میزبانی برنامه تا میزبانی وردپرس را شامل می شود و همچنین این گزینه برای مشتریان وجود دارد که در صورت نیاز، میزبانی پایگاه داده را انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعاتی که در مورد خدمات Kinsta پیدا کرده‌ایم، به نظر می‌رسد که آن‌ها نیز پشتیبانی بسیار خوبی از مشتری ارائه می‌دهند، که باید به مخاطبان شما اطمینان دهد که در نهایت پولی که به سختی به دست آورده‌اند را در جای مناسب خرج می‌کنند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در صورت تبدیل شدن به شریک Kinsta، سه نوع خدمات اصلی وجود دارد که می توانید در محتوای خود ارائه دهید: میزبانی مدیریت شده وردپرس، میزبانی برنامه و میزبانی پایگاه داده.

قیمت تمام این خدمات بسته به ویژگی های موجود در بسته ها نیز می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، برنامه شروع برای بسته میزبانی مدیریت شده وردپرس 35 دلار در ماه شارژ می شود و شامل حداکثر 25000 بازدید در ماه، حداکثر 10 گیگابایت فضای دیسک، SSL، CDN و مرحله بندی رایگان و مهاجرت رایگان است. این شرکت همچنین از همه چیز در مورد فرآیند نصب وردپرس مراقبت می کند.

در مقام مقایسه، Pro با قیمت 70 دلار، 50000 بازدید، دو نصب وردپرس، تا 20 گیگابایت فضای دیسک و بقیه ویژگی هایی را که برای برنامه Starter ذکر کردیم ارائه می دهد.

یکی از سخاوتمندانه ترین برنامه های فروخته شده توسط Kinsta Enterprise 4 نام دارد و شامل حداکثر 150 نصب وردپرس، حداکثر 2500000 بازدید در ماه، 250 گیگابایت فضای دیسک و موارد دیگر می باشد.

در مورد بسته های میزبانی برنامه، بسته به نیاز هر مشتری، بسته به نیاز هر مشتری از 20 دلار برای استاندارد تا 36 دلار در ماه برای برنامه CPU Optimized و بیشتر متغیر است. در حالی که ما در حال انجام آن هستیم، فکر کردیم باید اشاره کنیم که قیمت گذاری بسیار قابل تنظیم است، بنابراین اگر به یک چیز بیشتر و کمتر به چیز دیگری نیاز دارید، قطعاً می توانید با پشتیبانی صحبت کنید و طرح شما برای نیازهای شما عالی خواهد بود.

برنامه های میزبانی پایگاه داده از 18 دلار برای اشتراک پایگاه 1 متغیر است که شامل 1 گیگابایت حافظه، 256 مگابایت رم و 0.25 CPU تا 3250 دلار در ماه با 60 CPU، 240 گیگابایت رم و 100 گیگابایت حافظه است.

ثبت نام برنامه وابسته Kinsta

اگر شما یک بازاریاب وابسته بسیار با تجربه هستید و واقعاً برنامه‌های وابسته خود مدیریتی را دوست ندارید، ما خبر بدی برای شما داریم – این یکی نیز خود مدیریت است، بنابراین آن را در هیچ پلتفرم وابسته پیدا نخواهید کرد.

اما ثبت نام واقعاً آسان است، بنابراین نیازی نیست که در روند درخواست با مشکل زیادی روبرو شوید. ابتدایی ترین اطلاعاتی که از شما خواسته می شود از نام و نام خانوادگی گرفته تا ایمیل، ایمیل PayPal و البته رمز عبور شما را شامل می شود.

پس از تأیید درخواست شما (و انتظار می‌رود در چند روز کاری به آن پاسخ دهید)، به داشبورد بسیار کاربرپسندی که Kinsta برای شرکت‌های وابسته خود راه‌اندازی کرده است، دسترسی خواهید داشت.

شما کنترل کاملی بر پیوند وابسته خود دارید و برخی از اطلاعاتی که می‌توانید در داشبورد نیز مشاهده کنید، از پرداخت‌هایتان گرفته تا ارجاع‌ها و بازدیدکنندگان، تنظیمات و مواد تبلیغاتی موجود را شامل می‌شود.

برخی از منابع نیز در دسترس هستند، بنابراین اگر مشکل دارید که دقیقاً چگونه باید از پیوندهای وابسته خود استفاده کنید و همه آنها را بررسی کنید.

کمیسیون وابسته Kinsta و موارد دیگر

بنابراین چقدر می توانید به عنوان یک شرکت وابسته به Kinsta درآمد کسب کنید؟ خوب، این فقط به عملکرد شما بستگی دارد. اما نکته بسیار خوب در مورد این برنامه این است که شما نباید انتظار داشته باشید که فقط یک کمیسیون فروش داشته باشید – این یکی از آن برنامه های تکراری است که باید به آن توجه کنید.

ارزش پورسانت یکباره شما بسته به مقداری که ارجاعات شما در وب سایت Kinsta خرج می کنند ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر خدماتی دریافت کنند که بین 50 تا 99.99 دلار هزینه دارد، کمیسیون شما 50 دلار خواهد بود. اگر آنها همین کار را انجام دهند اما بیشتر خرج کنند، چیزی بین 100 تا 165.99 دلار، نرخ شما 100 دلار خواهد بود.

و هر بار که یکی از مراجع شما 1000 دلار یا بیشتر را در یک زمان خرج می کند، می توانید انتظار کمیسیون 500 دلاری داشته باشید. خیلی خوب به نظر می رسد، درست است؟

خوب، برای بهتر کردن اوضاع، Kinsta همچنین 10٪ تکرار برای کل دوره اشتراک ارجاع شما به شما می دهد. زیاد است یا خیر، چیزی است که باید خودتان تصمیم بگیرید، اما با توجه به اینکه برند برای هر فروش به شما نرخی می پردازد، می گوییم این برنامه بهترین های هر دو دنیا را ترکیب می کند – نرخ های تکراری و ثابت با هم.

و در حالی که مدت زمان کوکی بسیاری از برنامه های وابسته دیگر (حتی در همان جایگاه) 30 روز است، زمانی که می توانید با Kinsta انتظار داشته باشید 60 روز است. به عبارت دیگر، افراد تا دو ماه پس از کلیک روی لینک وابسته شما فرصت دارند تا تصمیم بگیرند و کاربر Kinsta شوند.

چیزی که در پایان این بخش باید اضافه کنیم این است که پورسانت های ماهانه مکرر معمولاً بسته به خدمات انتخاب شده توسط مراجعین شما متفاوت است. با میزبانی برنامه و میزبانی پایگاه داده، این درصد تنها 5٪ تکرار می شود، در حالی که با میزبانی مدیریت شده وردپرس 10٪ است.

روش‌ها و آستانه‌های پرداخت برنامه وابسته میزبانی Kinsta

در مورد اینکه چقدر باید برای انتقال پول به شما درآمد کسب کنید، بیشتر اطلاعاتی که در این مورد بررسی کرده ایم آستانه 50 دلار را پیشنهاد می کند.

نکته منفی این است که تنها روش پرداخت موجود در حال حاضر PayPal است، و اگرچه این امکان را برای هر کسی در جهان فراهم می کند تا به برنامه وابسته دسترسی پیدا کند، اما معایبی نیز دارد. این سرویس پرداخت در چند سال گذشته بازبینی های خیره کننده ای دریافت نکرده است و در مورد حذف حساب ها شهرت بسیار بدی دارد.

بنابراین، تا زمانی که یک حساب پی پال فعال نداشته باشید، به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای برداشت درآمد با استفاده از روش های دیگر وجود ندارد.

Kinsta میزبانی جایگزین برای برنامه وابسته Bluehost

ما در بسیاری از پست های قبلی خود در مورد برنامه وابسته Bluehost صحبت کرده ایم و باید صادق باشیم و بگوییم که یکی از بهترین برنامه هایی است که تا به حال با آن برخورد کرده ایم. شرکت محکم است، خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد بسیار خوب است و خود برنامه نیز بد نیست.

نرخ کمیسیون بسته به تعداد مشتریانی که از طریق Bluehost ارسال می کنید متفاوت است. حداقل مبلغی که می توانید با این برنامه بسازید 65 دلار و حداکثر 120 دلار در هر فروش است (اما برای دریافت حداکثر باید هر ماه تعداد زیادی از کاربران جدید را به آنها معرفی کنید).

یک آستانه 100 دلاری وجود دارد و تنها روش پرداخت موجود تا به امروز PayPal است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته Bluehost

HostGator

این یکی دیگر از برنامه های وابسته مبتنی بر عملکرد است که اگر می خواهید خدمات میزبانی وب را به مخاطبان خود ارائه دهید، ممکن است به آن علاقه مند باشید. همانند Bluehost، وقتی صحبت از شریک HostGator می شود، می توانید بر اساس تعداد ثبت نام هایی که در هر ماه به دست می آورید، کمیسیون های مختلفی دریافت کنید.

تنها با یک ثبت نام، کمیسیون شما برای هر فروش 65 دلار خواهد بود. وقتی به 21 یا بیشتر ثبت نام در ماه رسیدید، نرخ شما 125 دلار خواهد شد.

اگرچه این برنامه همچنین خود مدیریت است، اما نکته خوب در مورد آن این است که می توانید از چندین روش پرداخت مختلف انتخاب کنید. بنابراین، می توانید PayPal را انتخاب کنید، اما این گزینه نیز وجود دارد که درآمد خود را با چک یا ACH دریافت کنید.

میزبان

اگر نمی‌خواهید برای هر فروش که به شرکت میزبانی وب که بررسی می‌کنید، یا هر نوع محتوای دیگری برای آن موضوع مراجعه می‌کنید، نرخ ثابتی دریافت کنید، ممکن است منطقی باشد که به یک شرکت وابسته به هاستینگر تبدیل شوید.

به خاطر داشته باشید که برخی از پلن های فروخته شده توسط این برند بسیار بسیار مقرون به صرفه هستند، بنابراین، مگر اینکه شخصی که شما معرفی می کنید تصمیم به دریافت میزبانی وب برای کل سال نکند، از کمیسیون 60 درصدی آنها پول زیادی به دست نخواهید آورد.

از طرف دیگر، اگر نمی‌خواهید به برنامه‌های مجزای زیادی بپیوندید و ده‌ها وب‌سایت خاص داشته باشید، ممکن است بخواهید بدانید که این یکی از طریق شبکه‌های مختلف، چه Impact Radius یا CJ Affiliate، در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته هاستینگر

شبکه مایع

ما اخیراً یک بررسی جداگانه برنامه وابسته Liquid Web ایجاد کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید خدمات آنها را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید، کمی وقت بگذارید و آن را مطالعه کنید.

این برنامه بسیار خوب است زیرا بسته به نوع خدماتی که مخاطبان شما انتخاب می کنند، کمیسیون شما می تواند تا 7000 دلار در هر ثبت نام برسد. برای میزبانی VPS، حداقل مبلغی که می توانید فروش داشته باشید 150 دلار است.

دلیل دیگری برای در نظر گرفتن Liquid Web برای افزایش درآمد جانبی خود باید مدت زمان کوکی 90 روزه باشد که در مورد رقبای این برند چندان رایج نیست.

میزبانی A2

این یکی دیگر از برنامه‌های وابسته جداگانه است، بنابراین نمی‌توانید آن را در پلتفرم‌های وابسته پیدا کنید، چه ClickBank، ShareASale، FlexOffers یا هر چیز دیگری.

در حالی که ممکن است کمیسیون پایه برای یک تا ده فروش کمی کمتر به نظر برسد، پس از تنها 16 فروش در ماه، می توانید انتظار نرخ 100 دلار را داشته باشید و زمانی که به 21 نفر یا بیشتر رسیدید که خدمات خود را به صورت ماهانه دریافت می کنند، می توانید از 125 دلار انتظار داشته باشید. فروختن.

دو روش پرداخت اصلی وجود دارد، اما هنگام ارسال درخواست خود باید یکی را انتخاب کنید. اگر تصمیم دارید از انتقال بانکی به PayPal یا بالعکس تغییر دهید، در واقع باید با یک مدیر وابسته تماس بگیرید.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: بررسی برنامه A2 Affiliate Hosting

فلایویل

به عنوان یک شریک Flywheel، شما اساساً سه برابر بیشتر از آنچه مردم برای اولین ماه اشتراک خود در خدمات خود پرداخت می کنند، درآمد خواهید داشت. به عبارت دیگر، حتی با طرح موسوم به Tiny Flywheel که 13 دلار در ماه صورت‌حساب می‌شود، حداقل 39 دلار در آن واحد به دست خواهید آورد.

اگر شخصی طرح آژانس را با مبلغ 242 دلار در ماه دریافت کند، کمیسیون شما 242 دلار در سه ضرب نمی شود، بلکه در عوض نرخی معادل 500 دلار به شما پرداخت می شود.

در مورد مدت زمان کوکی، با این برنامه نیز 90 روز است، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

SiteGround

مدل کمیسیونی که در حال حاضر توسط SiteGround استفاده می‌شود، شبیه چیزی است که برای مثال وقتی به Bluehost و A2 Hosting اشاره کردیم، توضیح دادیم. تا این حد، برای هر چیزی بین 1 تا 5 فروش، کمیسیون ثابت 50 دلار دریافت خواهید کرد.

این نرخ برای فروش از 11 تا 20 در ماه به 100 دلار افزایش می یابد. همچنین، به جای اینکه 45 تا 60 روز منتظر بمانید تا کمیسیون های خود تأیید شوند، با SiteGround فقط باید این کار را در یک ماه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به سایت

افکار نهایی

به طور کلی، اگر می‌خواهید درآمد خود را متنوع کنید، برنامه وابسته Kinsta انتخاب نسبتاً محکمی به نظر می‌رسد و جایگاه وبلاگ یا وب‌سایت شما برای توصیه خدمات میزبانی مناسب است.

کمیسیون، مانند مدت زمان 60 روزه کوکی ها، بیش از معقول است، اما از نظر روش های پرداخت کمی تنوع بیشتری را قدردانی می کردیم.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *