بررسی اجمالی برنامه وابسته Moosend | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر وبلاگ یا وب‌سایتی را برای بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، میزبانی وب یا تقریباً هر نوع روشی که می‌تواند یک کسب‌وکار آنلاین را توسعه دهد، راه‌اندازی می‌کنید، تبدیل شدن به یک وابسته به Moosend باید برای شما بی‌معنا باشد.

اما موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام از آنها آگاه باشید. مقاله امروز بر روی به اشتراک گذاشتن تمام اطلاعات مهمی که در این زمینه نیاز دارید با شما متمرکز است – از اینکه چگونه می توانید با این فرصت برنده شوید تا شرایطی که باید بدانید تا مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارید.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Moosend Moosend چیست؟

وقتی صحبت از بازاریابی وابسته به میان می‌آید، بسیاری از صاحبان وب‌سایت یا وبلاگ‌نویسان می‌توانند بیش از حد هیجان‌زده شوند و قبل از پیوستن به یک برنامه یا برنامه‌های دیگر، تحقیقات لازم را انجام ندهند.

برای اینکه کارها برای شما کمی آسان‌تر شود، می‌گوییم که Moosend را می‌توان به عنوان یکی از ساده‌ترین و مؤثرترین گزینه‌های نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون در حال حاضر توصیف کرد.

بسیاری از برندهای معروف جهان مانند VOGUE، Sephora و Ogilvy قبلاً از آن استفاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد بازخوردها عمدتاً مثبت باشد. چیزی که این انتخاب را بیش از همه متمایز می کند، ویرایشگر خبرنامه با کشیدن و رها کردن است.

بله، این ویژگی را می توان در سایر سرویس های ایمیل مارکتینگ، چه Mailchimp یا چیز دیگری، پیدا کرد. اما به نظر می رسد این یکی از کیک در مورد قابلیت استفاده استفاده کند.

همچنین می‌توانید آزمایش‌های A/B زیادی را با لیست ایمیل خود انجام دهید و آن را بر اساس نیاز یا هدف عملکرد خود تقسیم‌بندی کنید.

از نظر اتوماسیون، برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید به دنبال‌کنندگان خود برای آزمایش ارائه دهید، از چندین الگوی اتوماسیون از پیش ساخته شده تا سازنده گردش کار بصری، ردیابی عملکرد کاربر و همچنین ردیابی فعالیت وب‌سایت را شامل می‌شود.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

ما قبلاً به برخی از مزایای این نرم افزار ایمیل مارکتینگ اشاره کرده ایم، اما بیایید نگاهی به برنامه هایی بیندازیم که در محتوای خود به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی وابسته به Moosend در مورد آنها صحبت می کنید.

سه طرح اصلی وجود دارد. اولین مورد کاملا رایگان است، اما فقط یک دوره آزمایشی است که در آن هر کسی می تواند ویژگی ها را برای یک دوره 30 روزه بررسی کند. برخی از ویژگی‌هایی که کاربران می‌توانند در این مورد از آن‌ها بهره ببرند، از یک صفحه فرود یا یک فرم گرفته تا گردش‌های کاری خودکار و ایمیل‌های نامحدود است.

توضیح طرح Pro کمی پیچیده‌تر است زیرا تعداد مشترکین مشخصی ندارد. کمترین هزینه ماهانه 9 دلار است و برای 0 تا 500 مشترک در دسترس است – شامل تمام مزایای یک آزمایش رایگان و یک سرور SMTP.

برای مثال دیگر، اگر لیست ایمیل بین 501 تا 1000 مشترک باشد، هزینه آن 16 دلار است. یکی از 3001 تا 5000 مشترک 48 دلار در ماه هزینه دارد. بزرگترین جایگزین Pro 315 دلار در ماه قیمت دارد و برای هر چیزی بین 25001 تا 50000 نفر کار می کند.

یک طرح سازمانی در دسترس است، اما می‌توان آن را مطابق با نیازهای هر کسب‌وکار سفارشی‌سازی کرد – این برنامه شامل تمام ویژگی‌های حرفه‌ای موجود در بزرگترین اشتراک، همراه با پشتیبانی اولویت‌دار، مدیر حساب، SSO و SAML و یک IP اختصاصی است.

به برنامه وابسته Moosend بپیوندید

یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد برنامه وابسته Moosen توجه کرد این است که خود مدیریت می شود. این بدان معنی است که شما آن را در یک پلتفرم جداگانه مانند Impact Radius، CJ Affiliate، ShareASale، ClickBank یا هر چیز دیگری پیدا نخواهید کرد.

از یک طرف، این می تواند یک نقطه ضعف در نظر گرفته شود، زیرا بسیاری از بازاریابان وابسته ترجیح می دهند یک حساب کاربری در یک پلت فرم وابسته جداگانه ایجاد کنند و همه چیز را در یک مکان داشته باشند.

اگر قرار بود ده ها وب سایت خاص داشته باشید، از اینکه هر روز کمیسیون و عملکرد خود را بررسی کنید خسته می شوید. اما اگر فقط یکی دارید، این نباید مشکلی ایجاد کند.

هنگام ارسال درخواست خود، باید فرمی را با نام و نام خانوادگی، ایمیل، وب سایت، شرکت و منطقه ای که در آن قرار دارید پر کنید. با توجه به آنچه دیدیم، به نظر می رسد که هیچ محدودیتی برای مکان وجود نخواهد داشت، به این معنی که می توانید از هر کجای دنیا به آن بپیوندید.

به عنوان یک شرکت وابسته به Moosend چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

این همان چیزی است که اگر بررسی ما را خوانده باشید منتظر آن بوده اید، بنابراین بیایید نگاهی به ساختار کمیسیون برنامه های وابسته Moosend بیاندازیم.

این الگو ممکن است در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد، اما صادقانه بگویم، بسیار ساده است. شما این فرصت را دارید که تا 40 درصد از مبلغی را که هر ارجاعی که به Moosend’s way ارسال می کنید برای اشتراک آنها پرداخت کنید.

نرخ شما از 30 درصد برای 0 تا 5 حساب پولی شروع می شود، به 33 درصد برای حساب های 6-10 پولی، 35 درصد برای 11-25 حساب های پرداختی، 37 درصد برای 26-35 حساب های پرداختی، و 40 درصد برای حساب های 36+ می رسد.

اگرچه به اطلاعاتی مبنی بر تکرار این نرخ‌ها برخورد کرده‌ایم، اما در صفحه رسمی وب‌سایت موسن هیچ چیزی در مورد درآمدهای تکراری ذکر نشده است.

#عنوان_تصویر

بسیاری از منابع دیگر تأکید می کنند که این یک کمیسیون تکراری است، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که کمی بیشتر به آن نگاه کنید.

این برنامه همچنین دارای طول عمر کوکی بسیار مناسبی است، حداقل از آنچه که ما در مقایسه آن با سایر گزینه ها دیدیم. به جای استاندارد صنعت 30 روزه، انتظار یک کوکی ردیابی 60 روزه را داشته باشید.

با توجه به اینکه دوره آزمایشی رایگان یک ماه طول می کشد، به این معنی است که ارجاع دهندگان شما باید پس از این مدت تصمیم بگیرند و همچنان هنگام ارتقای طرح های خود، کمیسیون به شما پرداخت می شود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: برنامه های برتر وابسته در کانادا

آستانه ها و روش های پرداخت

در حالی که نمی‌توانیم دقیقاً بفهمیم که این شرکت از چه آستانه پرداختی استفاده می‌کند، چیزی که در مورد پرداخت‌ها اضافه خواهیم کرد این است که آنها به طور منظم انجام خواهند شد. شاید اولین کمیسیون شما به صورت دستی توسط یک مدیر حساب تایید شود، اما زمانی که آماده شدید، می توانید انتظار داشته باشید که درآمد خود را هر ماه در حساب پی پال خود دریافت کنید.

ما دوست داریم روش‌های پرداختی غیر از PayPal را ببینیم، به‌ویژه که شهرت این برند در چند ماه گذشته واقعاً درخشان نبوده است. همچنین، آنها هزینه های بسیار سنگینی دارند که می تواند برای بازاریابان وابسته بسیار ناامید کننده باشد.

بیشتر بخوانید: Keywords Everywhere Review

مزایا و معایب شریک Moosend بودن

هر زمان که یک برنامه وابسته را بدون در نظر گرفتن صنعت آن بررسی می کنیم، سعی می کنیم تا حد امکان عینی باشیم و هم مزایا و هم معایب احتمالی را که می توانید از آن انتظار داشته باشید به شما ارائه دهیم.

وقتی صحبت از برنامه وابسته Moosend به میان می آید، به نظر می رسد که جوانب مثبت تا حدی از معایب آن بیشتر است. البته، هشدارهایی مانند روش پرداخت PayPal یا این واقعیت وجود دارد که این برنامه به جای اینکه در پلتفرم شریک جداگانه در دسترس باشد، خود مدیریت است.

اگر اطلاعاتی که ما با آن مواجه شدیم واقعاً درست باشد و حتی زمانی که شریک یک برند می‌شوید به دست می‌آورید، 30 درصد در تمام طرح‌های خریداری شده توسط مخاطبان تکرار می‌شود، این مهم‌ترین سودی است که می‌توانید انتظار داشته باشید.

اگر نرخ ثابت 30٪ باشد، باز هم به اندازه کافی خوب است که در نظر بگیرید، اگرچه باید این احتمال را نیز در نظر بگیرید که مخاطبان شما بخواهند در طرحی به ارزش بیش از 300 دلار در ماه سرمایه گذاری کنند.

مزیت دیگر این واقعیت است که کوکی به‌جای 30 روزی که می‌توانید از اکثر برنامه‌های وابسته دیگر در همان جایگاه انتظار داشته باشید، 60 روز دوام می‌آورد.

آمارهای بی‌درنگ به‌عنوان بخشی از رابطی که پس از تأیید درخواست شما به آن دسترسی دارید، در دسترس است. از این گذشته، اگر عملکرد شما واقعاً خوب باشد، می توانید انتظار داشته باشید که کمیسیون شما تا 40 درصد از مبلغی که مراجع شما برای خدمات موسن می پردازند، افزایش یابد، که این یک انگیزه برای اکثر شرکت های وابسته است.

ما متن دقیق قرارداد وابسته را نخوانده‌ایم، اما می‌خواهیم در اینجا اضافه کنیم که اکثر شرکت‌هایی که از این نوع بازاریابی استفاده می‌کنند، دیوانه نیستند افرادی که از PPC برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند، به خصوص اگر آنها به آنها اشاره کنند. نام در تبلیغات خود

بنابراین، توصیه می کنیم محتوای خود را تبلیغ کنید، نه پیوند وابسته خود را.

بیشتر بخوانید: اتوماسیون ایمیل چیست؟ اتوماسیون ایمیل چگونه کار می کند؟

نحوه تبلیغ Moosend

وقتی صحبت از اینکه چگونه می‌توانید Moosend را به مخاطبان خود توصیه کنید، حد و مرز است. شما قطعاً مجاز به اشتراک گذاری لینک وابسته خود در پروفایل های اجتماعی خود هستید، خواه در اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین یا توییتر فالوورهای زیادی داشته باشید.

همچنین می‌توانید پیوند وابسته خود را در ایمیل‌هایی که برای مشترکین خود ارسال می‌کنید، اضافه کنید، حتی اگر اکنون از سرویس دیگری استفاده می‌کنید. تبلیغ محصول در YouTube نیز امکان پذیر است، همانطور که گزینه ایجاد محتوا برای وبلاگ شما و افزودن بنرها به مقالات خود امکان پذیر است – هر چیزی که بتوانید برای افزایش عملکرد خود به روشی سالم استفاده کنید مجاز است.

Moosend Omnisend Affiliate برنامه های جایگزین

ما نتوانستیم اطلاعات زیادی در مورد برنامه وابسته Omnisend پیدا کنیم، به این معنا که به نظر می رسد مدت زمان کوکی یک راز باقی مانده است. با این حال، ما متوجه شدیم که نرخی که می توانید با این مورد انتظار داشته باشید 20٪ تکراری است.

با توجه به آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، این برنامه خود مدیریت است، بنابراین برای عضویت باید از وب سایت شرکت استفاده کنید. Omnisend به جای مدل Net60 که بیشتر شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، به مدل Net30 متکی است، به این معنی که شما فقط باید 30 روز صبر کنید تا پول خود را دریافت کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: برترین برنامه های وابسته در آفریقای جنوبی

سنندین بلو

این بسیار شسته و رفته است، زیرا اگرچه نسخه رایگان این سرویس اساساً برای همیشه وجود دارد، شما همچنان می توانید هر بار که یکی از مراجعین شما یک حساب ایجاد می کند – حتی یک حساب رایگان – 5 یورو دریافت کنید.

هنگامی که آنها یک برنامه سالانه یا ماهانه دریافت می کنند، می توانید انتظار دریافت کمیسیون 100 دلاری را داشته باشید، که نسبت به آنچه در مورد گزینه های دیگر دیده ایم بسیار مناسب است. این درصد تکراری نیست، بنابراین انتظار نداشته باشید که هر بار که ارجاع‌دهنده برنامه‌های خود را تمدید می‌کنند، آن را دریافت کنید.

یکی دیگر از مزایای این برنامه وابسته، به ویژه در مقایسه با آنچه که Moosend ارائه می دهد، این واقعیت است که مدت زمان کوکی 90 روز است.

ConvertKit

ما قبلاً در مورد این برنامه وابسته نوشته‌ایم و هنوز فکر می‌کنیم که جایگزین خوبی است. این همان کمیسیون 30 درصدی را ارائه می دهد که می توانید از Moosend انتظار داشته باشید، اما تفاوت اصلی بین این دو این است که ConvertKit در یک دوره 24 ماهه تکرار می شود.

این کوکی 60 روز دوام می آورد، که دوباره چیزی است که با گزینه Moosend پیدا خواهید کرد. پی پال تنها روش پرداختی است که در حال حاضر توسط ConvertKit نیز استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته تم های Elegant

میلرلایت

اگرچه کوکی این یکی فقط 30 روز دوام می آورد، اما نکته خوب این است که Mailerlite نرخ تکراری 30 درصدی را برای همه خریدهایی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود ارائه می دهد.

برنامه Mailerlite نیز خود مدیریت است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که آن را در سایر شبکه های وابسته جداگانه مشاهده کنید. سپس، تنها روش پرداخت موجود با این روش، PayPal است، که می تواند برای برخی افراد یک اشکال قابل توجه باشد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *