بررسی اجمالی برنامه وابسته TubeBuddy | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه جدیدی برای افزایش درآمد جانبی خود از طریق بازاریابی وابسته هستید و به دنبال برنامه ای پردرآمد برای پیوستن به آن هستید، در نهایت به مکان مناسبی رسیده اید.

در مقاله امروز، ما به برنامه وابسته TubeBuddy نگاه می کنیم – اگر شروع به ارجاع آن به مخاطبان خود کنید، چقدر می توانید درآمد کسب کنید، چه مقدار است، چه مدت کوکی هایی را می توانید انتظار داشته باشید، و در صورتی که احساس نکردید چه جایگزین هایی باید انتخاب کنید. مثل اینکه برای انتخاب شما مناسب است.

بررسی شریک TubeBuddy TubeBuddy چیست؟

بهترین راه برای توصیف TubeBuddy این است که بگوییم این برنامه افزودنی مناسب و بسیار آسان برای استفاده است که افراد می توانند از آن برای استفاده بیشتر از کانال YouTube خود استفاده کنند. تا به امروز، برنامه افزودنی را می توان بر روی چندین مرورگر نصب کرد، خواه Google Chrome و Firefox یا Microsoft Edge و Opera Mini.

همچنین برای هر دو دستگاه Android و iOS در دسترس است در صورتی که دنبال کنندگان شما مدیریت همه چیز مربوط به YouTube را با استفاده از تلفن های همراه یا تبلت های خود آسان تر کنند.

چه چیزی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که یک نسخه رایگان از TubeBuddy وجود دارد که مخاطبان شما می توانند قبل از پرداخت هر ماه برای یک طرح، آن را امتحان کنند.

این باید خیال شما را راحت کند – نسخه‌های آزمایشی و رایگان معمولاً می‌توانند تبدیل را برای مراجعین آسان‌تر کنند، فقط به این دلیل که آنها محصول را قبل از خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده‌اند، تجربه کرده‌اند.

طبیعتاً نسخه رایگان اکثر ویژگی‌هایی را که می‌توان در برنامه‌های پولی یافت نمی‌شود، و از نظر آنها نیز تفاوت‌های کمی وجود دارد.

چهار نوع اصلی از برنامه های پولی برای صحبت وجود دارد – Pro، Star، Legend، و همچنین Enterprise. کاربران بسته به میزانی که مایلند برای افزونه TubeBuddy هزینه کنند، به ویژگی‌های مختلفی دسترسی دارند.

هزینه طرح Pro 4.80 دلار در ماه است و به طور خاص برای کاربران YouTube با تعداد کمی مشترک طراحی شده است. طراحان برنامه افزودنی در واقع یک کوپن تخفیف به نام RisingStarBuddy می دهند که پس از اعمال در هنگام پرداخت، اگر کمتر از 1000 مشترک در کانال یوتیوب خود داشته باشند، 50 درصد تخفیف به کاربران می دهد.

پلان بعدی ستاره نام دارد و به نظر می رسد جزو محبوب ترین گزینه ها باشد. این یکی 11.99 دلار در ماه هزینه دارد و برای کاربران یوتیوبی طراحی شده است که دنبال کنندگان مناسبی دارند و به ویژگی هایی مانند گروه (کپی نقشه ها، به روز رسانی نقشه ها، حذف صفحات پایانی و موارد دیگر)، ردیابی رتبه جستجو، ویژگی هایی برای پست کردن در فیس بوک و برخی موارد خوب مانند نیاز دارند. پیشنهاداتی برای زمان ارسال برای حداکثر نتایج.

طرح Legend 23.99 دلار در ماه هزینه دارد و جذاب ترین TubeBuddy است که تا به حال طراحی کرده است. این شامل تقریباً تمام ویژگی‌هایی است که یک یوتیوب‌بر موفق برای موفقیت بیشتر به آن نیاز دارد، از جمله مواردی مانند انتخاب برنده، هشدارهای برند، گزارش‌های سلامت، کانالیتیک، ممیزی‌ها، داده‌های جستجو و البته برنامه TubeBuddy برای تلفن همراه.

در حالی که نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه طرح Enterprise پیدا کنیم، پیشنهاد می کنیم با یک نماینده شرکت تماس بگیرید تا از آنها سؤال بپرسید — نمایندگی های خدمات مشتری TubeBuddy بسیار مفید هستند، بنابراین در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

به برنامه وابسته TubeBuddy بپیوندید

اگر عادت دارید به بازاریابی وابسته به عنوان ابزاری برای افزایش درآمد خود متکی باشید، ممکن است از وجود شبکه‌ها و پلتفرم‌های وابسته مانند ShareASale، FlexOffers، Sovrn یا VigLink، ClickBank، Awin یا چیز دیگری آگاه باشید.

این پلتفرم‌ها از این نظر بسیار راحت هستند که می‌توانید داده‌های خود را در مورد ده‌ها، بلکه صدها برنامه وابسته که ممکن است در گذشته به آنها ملحق شده‌اید، مشاهده کنید. خوب، تا آنجا که به TubeBuddy مربوط می شود، این مزیتی نیست که بتوانید انتظار داشته باشید، زیرا برنامه خود مدیریت می شود.

این بدان معنی است که شما باید به صفحه ثبت نام در وب سایت رسمی بروید و در آنجا حرکت کنید. خبر خوب این است که شما نیازی به گذراندن یک پروسه تایید طولانی نخواهید داشت. تقریباً هر کسی که یک حساب TubeBuddy ایجاد می کند، در صورت ایجاد کد وابسته، بلافاصله در برنامه پذیرفته می شود.

هنگامی که نام شرکت وابسته خود را انتخاب کردید، فقط باید مطمئن شوید که ایمیل PayPal خود را به داشبورد خود اضافه کرده اید تا شرکت راهی برای پرداخت به شما داشته باشد.

به عنوان یک شرکت وابسته به TubeBuddy چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

احتمالاً تایلندی دلیلی است که در وهله اول به اینجا رسیدید، بنابراین اجازه دهید نگاهی به کمیسیون وابسته TubeBuddy بیندازیم. همانطور که قبلاً ذکر شد، این یکی از پردرآمدترین برنامه‌های وابسته است که ما با آن برخورد کرده‌ایم زیرا هر کاربری که ارجاع می‌دهید 30 درصد نرخ برای شما به دست می‌آورد – اما این یک کمیسیون مکرر نیز است.

به عبارت دیگر، اگر ارجاع‌دهنده‌های شما برای سال‌ها و سال‌های آینده استفاده از TubeBuddy را انتخاب کنند، صرف نظر از اینکه هزینه اشتراک خود را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت می‌کنند، شما همچنان 30 درصد از هزینه‌هایی را که در وب‌سایت خرج می‌کنند، دریافت خواهید کرد.

در مورد کوکی ردیابی، این کوکی فقط 30 روز دوام می آورد که تقریباً استاندارد صنعت در این مرحله است.

ما دوست داریم حداقل 45 یا حتی 60 روز طول بکشد، به خصوص که ممکن است ارجاعات شما با نسخه رایگان شروع شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا آنها تصمیم به تغییر به نسخه پولی بگیرند. حداقل بهتر از آن چیزی است که برنامه های دیگری مانند Amazon Associates می توانند ارائه دهند، با مدت کوکی عجیب و غریب 24 ساعته.

شرایط پرداخت برنامه وابسته TubeBuddy

همانطور که در بالا اشاره کردیم، TubeBuddy فقط می تواند از طریق یک روش به شرکای خود پرداخت کند – PayPal. این سرویسی است که در چند سال گذشته شهرت منفی فزاینده ای به دست آورده است، زیرا بسیاری از کاربران بدون دلیل یا به دلیل هزینه های گزاف شروع به حذف حساب های خود کردند.

از نظر آستانه پرداخت، خوب است که این محدودیت تنها 10 دلار است، به این معنی که شما می توانید کمیسیون خود را زودتر از سایر برنامه های وابسته برداشت کنید. ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که در حالی که نرخ پایه 30٪ تکراری است، اگر شما به طور مرتب مراجعات زیادی به TubeBuddy ارسال کنید، می توانید به سطح VIP یا Super Affiliate برسید و کمیسیونی دریافت کنید که تا 50٪ افزایش می یابد.

مزایا و معایب شریک TubeBuddy بودن

TubeBuddy یکی از شناخته شده ترین سرویس ها در این زمینه است، به این معنی که برخی از یوتیوبرها ممکن است حداقل قبلاً نام آن را شنیده باشند. دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که اگر حداقل نام شرکت را قبلاً شنیده باشند، ممکن است توصیه آن به فالوورهایتان برای شما دشوارتر باشد.

اما همانطور که می دانید اگر تا به حال از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد استفاده کرده اید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید قبل از تصمیم به پیوستن به یک برنامه خاص، کمی در مورد آنها فکر کنید.

در مورد دلایلی که چرا باید پیوستن به برنامه وابسته TubeBuddy را در نظر بگیرید، یکی از بهترین آنها این است که 30٪ پورسانت های مکرر دریافت می کنید، که وقتی آن را با برخی از برنامه های دیگر مقایسه می کنید، فرصت کسب درآمد مناسبی است. در همان صنعت

ما دوست داشتیم کوکی کمی بیشتر دوام بیاورد، اما 30 روز همان چیزی است که می توانید از اکثر برنامه های دیگر نیز انتظار داشته باشید. همچنین اگر TubeBuddy تصمیم گرفته بود به جای اجرای جداگانه، از یک شبکه وابسته جداگانه و معتبر برای برنامه خود استفاده کند، ممکن است کمی ساده تر باشد.

با این حال، ما می گوییم که این یک برنامه وابسته بسیار مناسب است و اگر در جایگاه مناسبی قرار دارید، حتما باید آن را در نظر بگیرید.

برنامه های جایگزین TubeBuddy Affiliate

اگر به دلایلی به این نتیجه رسیده اید که شریک TubeBuddy در این مرحله برای شما منطقی نیست، در اینجا گزینه های دیگری در دسترس شما هستند.

برای اکثر گزینه‌های زیر، کمیسیون‌هایی را که می‌توانید انتظار داشته باشید فهرست می‌کنیم، با در نظر گرفتن این‌که نزدیک‌ترین گزینه به TubeBuddy VidIQ است – بقیه تا حدودی به YouTube مرتبط هستند، اما دور هستند.

VidIQ

VidIQ یکی دیگر از فرصت های کسب درآمد از بازاریابی وابسته است که خوانندگان یا دنبال کنندگان آن در YouTube هستند. این برنامه افزودنی برای ارائه آماری که واقعاً به آن‌ها نیاز دارند، به تولیدکنندگان محتوا بسیار خوب است، خواه بازدیدها و مشترکان آنها باشد یا زمان تماشا و حفظ آن یا راه‌های مختلف برای استفاده حداکثری از آن، به عنوان مثال، در مورد تحقیق کلمات کلیدی.

وقتی صحبت از برنامه وابسته VidIQ می شود چندین سطح مشارکت متفاوت وجود دارد. اگر بین 1 تا 10 فروش در ماه انجام دهید، کمیسیون شما 15 درصد از هر فروش خواهد بود. از 11 تا 50 فروش، شما را اینفلوئنسر می نامند و نرخ شما 20 درصد می شود، در حالی که وقتی از مرز 51 فروش فراتر می روید، کمیسیون شما به 25 درصد افزایش می یابد.

اگر عملکرد شما واقعا عالی است، می توانید با نماینده VidIQ نیز تماس بگیرید و بپرسید که نرخ شما چقدر می تواند بالا برود. با این حال، ما هیچ حساب اطلاعاتی پیدا نکرده‌ایم که این یک کمیسیون تکراری باشد، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

کانوا

به عنوان یک شرکت وابسته به Canva، می توانید انتظار داشته باشید که برای هر شخصی که از طریق پیوند ارجاع شما یک حساب حرفه ای دریافت می کند، 36 دلار پرداخت شود.

با توجه به اینکه یک کمیسیون تکراری نیست، ممکن است پول زیادی به نظر نرسد، اما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که Canva یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکس و ریز عکس‌ها این روزها است – و همه یوتیوب‌برها به عکس‌های کوچک نیاز دارند.

از طرف دیگر، این برنامه توسط Impact Radius مدیریت می شود، بنابراین اگر قبلاً از شبکه برای سایر سایت های طاقچه خود استفاده می کنید و یک حساب کاربری Impact دارید، همه چیز بسیار آسان تر خواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: ایجاد گرافیک و طرح با Canva

زیرنویس

برنامه وابسته Zubtitle نیازهای تولیدکنندگان محتوا را برآورده می کند که از صرف زمان زیادی برای ویرایش ویدیوهای خود، به ویژه شورت های یوتیوب یا اینستاگرام خسته شده اند. این نرم افزار بسیار کاربرپسند است و به افراد امکان می دهد محتوای خود را برش داده و زیرنویس اضافه کنند، که می تواند بسیار راحت باشد، به خصوص برای یوتیوب دارانی که مخاطبان بین المللی دارند.

نرخ کمیسیون تقریباً با آنچه می توانید از برنامه وابسته TubeBuddy انتظار داشته باشید یکسان است، بنابراین 30٪ برای کل مدت اشتراک ارجاع و تمدید برنامه شما.

صدای اپیدمی

برنامه وابسته Epidemic Sound صرفاً برای سایر سازندگان محتوا است. بنابراین اگر شما هم یک کانال YouTube دارید و می‌خواهید از موسیقی عالی در ویدیوهای خود استفاده کنید، ممکن است بخواهید بدانید که ارجاع سایر سازندگان به Epidemic Sound می‌تواند ماه‌های رایگان برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین، اگرچه خوب نیست که نمی‌توانید واقعاً با این جایگزین درآمد کسب کنید، اما محدودیتی در مورد تعداد ارجاعاتی که می‌توانید به روش Epidemic Sound ارسال کنید یا تعداد ماه‌های رایگانی که می‌توانید دریافت کنید، وجود ندارد.

ارسال مجدد

این احتمالاً بهترین برنامه وابسته برای توصیه به سازندگان محتوا است که علاقه زیادی به پخش زنده دارند. این پلتفرم به سازندگان ویدیو امکان می دهد تا به طور همزمان در چندین شبکه مختلف رسانه اجتماعی، از لینکدین و توییتر گرفته تا یوتیوب و فیس بوک، پخش شوند.

برنامه وابسته 30 درصد فروش مکرر را برای همه حساب‌های پولی که با موفقیت ارجاع می‌دهید ارائه می‌کند، بنابراین هر بار که شخصی تصمیم به اشتراک می‌گیرد و آن را نگه می‌دارد و تمدید می‌کند، کمیسیون خود را بدون هیچ نگرانی دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: EngageBay Affiliate Program

StreamYard

در مورد StreamYard، در واقع دو راه برای هشدار وجود دارد – آنها هم یک برنامه ارجاع دارند و هم یک برنامه وابسته. به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید 25 درصد از آنچه دنبال‌کنندگانتان در StreamYard در طول مدت اشتراک و تمدیدشان خرج می‌کنند، داشته باشید.

از سوی دیگر، برنامه ارجاع، ماه‌های رایگان StreamYard را برای شما به ارمغان می‌آورد، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای افرادی باشد که خودشان محتوا تولید می‌کنند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *