بررسی برنامه وابسته Selfy | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده اید، صرف نظر از اینکه در کدام پلتفرم بیشتر فعال هستید، استفاده از بازاریابی وابسته ایده خوبی است.

برای مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته سلفی را گردآوری کرده‌ایم، که با هر چیزی که در مورد این فرصت نیاز دارید بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته Selfy Selfy چیست؟

Sellfy پلتفرمی است که به افراد اجازه می دهد تنها در چند دقیقه فروشگاه های آنلاین ایجاد کنند. استفاده از آن بسیار آسان است، به همین دلیل است که این برند در چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت قابل توجهی بوده است.

قالب های آسان، همراه با ویژگی هایی مانند امکان افزودن محصولات جدید یا به روز رسانی موجودی تنها با چند کلیک، از بزرگترین نقاط فروش آن هستند.

این پلتفرم می‌تواند برای فروش محصولات فیزیکی واقعی و تبلیغ آنها در شبکه‌های مختلف فردی، خواه YouTube، Instagram یا هر جای دیگری باشد، برای تحویل مستقیم آن کالاها به مشتریان استفاده شود. همین کار را می توان برای فروش دانلودهای دیجیتال مانند دوره ها یا حتی اشتراک انجام داد.

بهترین چیز در مورد Selfy این است که در مورد کدنویسی به تجربه صفر نیاز دارد، بنابراین هر کسی می تواند با کمترین تلاش ممکن یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کند. انواع پرداختی که در حال حاضر از طریق Selfy پذیرفته می شوند عبارتند از Stripe، کارت های اعتباری و PayPal.

هیچ کارمزد اضافی برای پردازش پرداخت وجود ندارد، که باید چیزی باشد که هر صاحب کسب و کار تجارت الکترونیکی می تواند به آن علاقه مند باشد – و نکته ای است که باید در محتوای خود هنگام توصیه Selfy به دنبال کنندگان خود به آن توجه کنید.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

در مورد قیمت‌گذاری Selfy، بسته به دوره صورت‌حساب، هزینه طرح‌ها متفاوت است. بنابراین پاسخ به سوال «هزینه یک سلفی چقدر است؟» کمی پیچیده است. البته صورت‌حساب ماهانه گران‌تر است، در حالی که سالانه و دوسالانه بودجه بیشتری دارند.

برای وضوح در این بررسی، قیمت ها را فقط برای مدل ماهانه یادداشت می کنیم.

طرح اولیه Starter نام دارد و 29 دلار در ماه شارژ می شود (مشتریان می توانند با انتخاب مدل صورتحساب سالانه تا 84 دلار پس انداز کنند). این یکی با همه چیز اعم از بازاریابی ایمیلی و توانایی پیوند دامنه کاربر به محصولات دیجیتال، فیزیکی و اشتراک ارائه می شود. با این حال، این طرح به 10000 دلار فروش در سال محدود می شود.

طرح بعدی Business نام دارد و 79 دلار در ماه صورتحساب دارد (مشتریان می توانند با صورتحساب سالانه 324 دلار پس انداز کنند). این به کاربران اجازه می‌دهد تا 50000 دلار کالا در سال بفروشند، و موارد اضافی مانند فروش محصول، رها کردن سبد خرید و مهاجرت طراحی فروشگاه علاوه بر سایر ویژگی‌های موجود در اشتراک اصلی در دسترس هستند.

هزینه طرح Premium 159 دلار در ماه است (با امکان تخفیف 480 دلاری برای مدل صورتحساب سالانه). این اشتراک شامل همه چیزهایی است که قبلاً ذکر کردیم، اما به فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا سالانه 200 هزار دلار فروش داشته باشند – بنابراین برای مشاغل تجارت الکترونیک بزرگتر طراحی شده است.

درصورتی‌که مصرف‌کنندگان به چیزی خاص‌تر نیاز داشته باشند، این برند این امکان را فراهم می‌کند که برنامه‌های سفارشی برای هر نیاز و ترجیحی طراحی شود، به‌ویژه وقتی صحبت از فروشگاه‌هایی با فروش بیش از 200 هزار دلار در سال باشد.

چگونه به یک شریک سلفی تبدیل شویم

خبر خوب این است که این برنامه وابسته توسط PartnerStack مدیریت می‌شود، یک پلتفرم جداگانه که در آن می‌توانید به راحتی عملکرد و تبدیل‌های خود را به طور منظم و بدون نیاز به ورود هر بار به وب‌سایت Selfy بررسی کنید.

شریک شدن بسیار آسان است – در صفحه PartnerStack Selfy از شما خواسته می شود که فرمی را با اطلاعات خود پر کنید. داده هایی که باید ارائه دهید از نام و نام خانوادگی، همراه با ایمیل، تا جزئیات کسب و کار و نحوه تبلیغ محصولات و خدمات Selfy را شامل می شود.

البته، شما همچنین باید تعداد مخاطبان خود را مشخص کنید تا مدیر وابسته تصمیم بگیرد که آیا منطقی است که برند با شما همکاری کند یا خیر. در عرض چند روز کاری پاسخی در مورد درخواست خود دریافت خواهید کرد.

چقدر می توانید با برنامه وابسته Selfy درآمد کسب کنید؟

نرخ کمیسیون اغلب تعیین می کند که آیا مایلید به یک برنامه وابسته بپیوندید یا نه، بنابراین در اینجا چیزی است که می توانید با این فرصت انتظار داشته باشید – از هر خریدی که از طریق پیوند ارجاع انجام می شود، 25٪ سهم دریافت می کنید، اما این اتفاق هر بار می افتد. هنگامی که شخصی اشتراک خود را نیز تمدید می کند.

از آنجایی که در رابطه با بازاریابی وابسته بسیار سخت به دست می آید، ما می گوییم که برنامه Selfy قطعا ارزش دیدن دارد. اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد – بسته به تعداد فروش هایی که در هر ماه انجام می دهید، نرخ شما در واقع می تواند افزایش یابد.

برای 1-5 فروش پورسانت شما 25 درصد است اما وقتی از آستانه 6 فروش عبور کردید 30 درصد می شود. برای فروش 16 تا 40 به صورت ماهانه، سطح کمیسیون شما به 35٪ تغییر می کند و برای هر فروش بیش از 41، می توانید انتظار داشته باشید که 40٪ از ارزش سفارش ارجاعات خود را به دست آورید.

اگر بسیار موفق هستید و هر ماه بیش از 100 فروش انجام می دهید، حتی می توانید با برند در affiliate@sellfy.com تماس بگیرید و درخواست کمیسیون سفارشی کنید.

ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که کوکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین سه برابر بیشتر از استاندارد صنعتی است که اکنون فقط 30 روز است.

روش ها و آستانه های پرداخت

از آنجایی که Selfy برای مدیریت برنامه با PartnerStack کار می کند، خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون به جای یک روش، دو روش پرداخت وجود دارد. به طور طبیعی، PayPal یکی از آنهاست زیرا بسیار راحت و گسترده است، اما گزینه دریافت پاداش خود را از طریق Stripe نیز وجود دارد.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این برنامه این است که هیچ محدودیت خاصی در مورد مقدار پولی که باید قبل از دریافت درآمد خود داشته باشید وجود ندارد. هنگامی که حساب شما فقط به 5 دلار رسید، می توانید کمیسیون خود را برداشت کنید.

پرداخت ها به صورت ماهانه (به طور دقیق پانزدهم هر ماه) انجام می شود و اگرچه ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در این مورد پیدا کنیم، توصیه می کنیم که ممکن است مجبور باشید یک ماه صبر کنید تا کمیسیون های شما قبل از شما بررسی و تایید شوند. می توانید آنها را در حساب خود دانلود کنید.

مزایا و معایب شریک سلفی بودن

هر برنامه وابسته دارای مزایا و معایبی است و به منظور شفافیت و عینی بودن، مایلیم در این بخش به همه آنها اشاره کنیم.

اولاً، به نظر می رسد که در برنامه Selfy مزایا از معایب آن بیشتر است، اما برخی از معایب وجود دارد که ممکن است مجبور شوید با آنها مقابله کنید.

کمیسیون 25 درصدی مادام العمر یکی از مهمترین دلایل پیوستن به برنامه در وهله اول است و این واقعیت که شما حتی شانس کسب درآمدی بیشتر از مبلغی را که مراجعین شما می پردازند بسیار عالی است.

طول کوکی ردیابی یک مزیت دیگر است، زیرا شرکت های زیادی حاضر نیستند به جای کوکی 30 روزه، یک کوکی 90 روزه ارائه دهند. به هر حال، گزینه های بسیار بدتری مانند کوکی 7 روزه Udemy یا کوکی 24 ساعته Amazon Associates وجود دارد.

مزیت دیگر این واقعیت است که برنامه از طریق PartnerStack کار می کند، یک شبکه بسیار راحت که بررسی کلیک ها و تبدیل های خود را به طور منظم برای شما آسان می کند. دو روش پرداخت نیز می تواند به عنوان یک مزیت در نظر گرفته شود.

تنها مشکلی که می‌توانیم به آن فکر کنیم این است که پلتفرم‌های تجارت الکترونیک دیگری وجود دارند که در مقایسه با آنها بسیار شناخته شده‌تر هستند – Shopify، WooCommerce و BigCommerce چند نمونه هستند، و ما همه این‌ها را پوشش خواهیم داد. جایگزین ها در بخش زیر

به عبارت دیگر، اگر مخاطبان شما کاملاً با استفاده از چنین پلتفرم‌هایی آشنا هستند و قبلاً نام Selfy را نشنیده‌اند، ممکن است قبل از تصمیم‌گیری برای گرفتن یک طرح پولی دو بار فکر کنند.

از طرفی، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد و حتی نیازی به کارت اعتباری ندارد. بنابراین، افراد می‌توانند قبل از سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده‌اند در اشتراک، این سرویس را امتحان کنند – کار توصیه Selfy را به آنها بسیار آسان‌تر می‌کند.

جایگزین های برنامه وابسته Selfy

اگر فکر می کنید یک جایگزین Selfy ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد، گزینه هایی را که در زیر ارائه کرده ایم بررسی کنید. برخی از آنها شناخته شده تر هستند، بنابراین ممکن است برای شما راحت تر باشد که خدمات آنها را تبلیغ کنید.

تجارت بزرگ

این برنامه یکی از بهترین کمیسیون های وابسته را دارد. بسته به ارزش اشتراک مراجعین خود، گاهی اوقات می توانید انتظار داشته باشید که 200٪ از مبلغی را که آنها برای خدمات BigCommerce می پردازند، دریافت کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که شخصی را به طرح Enterprise معرفی کنید و آنها واقعاً آن را دریافت کنند، می توانید انتظار کمیسیون 1500 دلاری داشته باشید. این دوره ها قابل تکرار نیستند، اما با توجه به ارزش آنها قابل درک است. این کوکی همچنین 90 روز دوام می آورد که می توانید از فروشگاه Selfy نیز انتظار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: BigCommerce Affiliate Program

Shopify

Shopify یکی از بزرگترین برندها در تجارت الکترونیک است، بنابراین شما واقعاً کار سختی برای توصیه آن به مخاطبان خود نخواهید داشت. اگرچه شرایط و اطلاعاتی که در وب‌سایت برند پیدا می‌کنید دقیقاً مشخص نیست، اما متوجه شده‌ایم که برای هر کاربر ارجاعی که خریدی انجام می‌دهد، می‌توانید ۱۵۰ دلار درآمد داشته باشید.

بنابراین چه کسی طرح اولیه را از طریق پیوند شما بخرد یا یک طرح گران‌تر را انتخاب کند، این چیزی است که می‌توانید با این برنامه وابسته به دست آورید. این کوکی 30 روز دوام می آورد که تقریباً استاندارد صنعت است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته Sendible

Etsy

همه قبلاً نام Etsy را شنیده‌اند، و اگرچه شبیه برخی از خدمات دیگری نیست که در اینجا ارائه کرده‌ایم، اما همچنان گزینه خوبی است، مخصوصاً برای افراد حیله‌گر و حیوانات خانگی که می‌خواهند در کنار آن پول کمی کسب کنند.

نکته منفی این است که با تبلیغ Etsy در دارایی رسانه خود ثروتمند نخواهید شد. نرخ فقط 4٪ برای هر فروش، صرف نظر از دسته ای که شما توصیه می کنید. بنابراین در حالی که این برند بسیار بسیار شناخته شده است، برنامه وابسته ممکن است آنقدر که فکر می کنید برای شما سودآور نباشد.

پودیا

اگر می خواهید به یک شرکت وابسته به پودیا تبدیل شوید، باید بدانید که نرخ کمیسیونی که می توانید انتظار داشته باشید بسته به جایی که به برنامه ملحق می شوید متفاوت است. اگر خودتان کاربر Podia هستید، هر بار که شخصی با استفاده از پیوند وابسته شما برای یک حساب پولی ثبت نام کند، 30 دلار درآمد کسب خواهید کرد.

با این حال، اگر از طریق Impact یا Rewardful به برنامه بپیوندید، بسته به ارزش اشتراک آنها، در واقع می توانید کمتر یا بیشتر درآمد داشته باشید. در هر دو شبکه کمیسیون 30 درصد است.

یک شریک محکم

این یک افزونه WooCommerce است که به طور خاص برای بازاریابی وابسته طراحی شده است، بنابراین هنگام توصیه آن به دنبال کنندگان خود این را در نظر داشته باشید. با تبلیغ آن در وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خود، می توانید نرخ ثابتی معادل 20 درصد از مبلغی را که ارجاع داده اید، دریافت کنید.

با این حال، تنها روش پرداخت در مورد این برنامه وابسته، PayPal است، بنابراین اگر نمی توانید از آن استفاده کنید، ممکن است اصلا آن را یک گزینه در نظر نگیرید.

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید به یک وابسته به Selfy تبدیل شوید؟ این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما ما می گوییم این امکان حداقل ارزش بررسی دارد.

کمیسیون های مکرر، همراه با کوکی 90 روزه و این واقعیت که همه چیز از طریق PartnerStack کار می کند، آن را به انتخاب خوبی برای اکثر بازاریابان وابسته تبدیل می کند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *