بررسی برنامه وابسته Sendinblue | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های کاملاً جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید، خواه یک YouTuber، وبلاگ‌نویس یا صاحب وب‌سایت خاص باشید، به جای درستی آمده‌اید.

برای مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته Sendinblue را آماده کرده‌ایم، که شامل همه چیزهایی است که باید بدانید – از میزان درآمدی که می‌توانید انتظار داشته باشید تا الزاماتی که باید رعایت کنید.

ما همچنین برخی از برنامه های وابسته مشابه را در همان دسته قرار خواهیم داد که اگر Sendinblue برای شما مناسب نیست، ممکن است بخواهید بررسی کنید.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Sendinblue Sendinblue چیست؟

Sendinblue یکی از پیچیده ترین و همه کاره ترین راه حل های بازاریابی موجود است. همانطور که از نام آن پیداست، به شدت به یک سرویس ایمیل انبوه متکی است، اما بسته به برنامه هایی که کاربران انتخاب می کنند، ویژگی های ضروری بیشتری وجود دارد.

برخی از ویژگی هایی که با آنها روبرو خواهید شد، از مدیریت ارتباط با مشتری و اتوماسیون بازاریابی گرفته تا تبلیغات فیس بوک، بازاریابی پیامکی و موارد دیگر را شامل می شود. فقط برای اینکه ایده ای از جهانی بودن Sendinblue به شما بدهیم، خاطرنشان می کنیم که آنها در سراسر جهان، از پاریس تا سیاتل، دفاتری دارند.

طبق وب سایت رسمی این برند، آنها در حال حاضر بیش از 300000 کاربر در بیش از 180 کشور جهان، بیش از 10 سال تجربه در این زمینه دارند و این پلتفرم وظیفه ارسال بیش از 100 میلیون ایمیل در روز را بر عهده دارد.

چه ویژگی هایی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

ویژگی ها در واقع بر اساس آنچه که می توانند برای کاربران انجام دهند دسته بندی می شوند. به عنوان مثال، بخش ارتباطات شامل چت، بازاریابی ایمیلی، API ایمیل و بازاریابی پیامکی است.

بخش شخصی‌سازی شامل ایمیل‌های تراکنشی، اتوماسیون بازاریابی و CRM فروش می‌شود، در حالی که ویژگی تبدیل به کاربران اجازه می‌دهد همه چیز مربوط به تبلیغات فیس‌بوک، صفحات فرود و فرم‌های ثبت نام را مدیریت کنند.

از نظر قیمت هم اکنون چهار پلن در سایت وجود دارد. بدیهی است که رایگان آن هیچ هزینه ای ندارد، اما همچنان شامل 300 ایمیل در روز، قالب های ایمیل سفارشی، ایمیل های تراکنشی و یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است.

برنامه Starter 25 دلار در ماه هزینه دارد و با ویژگی های طرح اول همراه با موارد اضافی مانند 20 هزار ایمیل در ماه، بدون محدودیت ارسال روزانه و پشتیبانی ایمیل همراه است.

در مرحله بعد، ما طرح کسب و کار را داریم که 65 دلار در ماه شارژ می شود، که شامل ویژگی های ذکر شده در بالا، به همراه اتوماسیون بازاریابی، امکان افزودن کاربران بیشتر به حساب، صفحات فرود و موارد دیگر است.

بزرگترین گزینه موجود در مورد Sendinblue 1000 دلار در ماه هزینه دارد و برای مشتریان سازمانی طراحی شده است. اساساً به کاربران اجازه می دهد تا هر تعداد ایمیل که می خواهند ارسال کنند. علاوه بر این، آنها می توانند از ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی شخصی، امنیت عالی، ادغام با انواع برنامه ها و ابزارهای دیگر و غیره بهره مند شوند.

ثبت نام در برنامه وابسته Sendinblue

در مورد ارسال درخواست شما کارها در واقع بسیار آسان است، اما آنچه باید در مورد این برنامه وابسته به آن توجه کنیم این است که توسط یک شبکه مجزا اجرا نمی شود.

این می تواند برای شرکت های وابسته باتجربه ای که چندین وب سایت دارند و نمی توانند به طور منظم از سایت های مختلف بازدید کنند تا عملکرد و کمیسیون آنها را بررسی کنند، یک اشکال کوچک باشد.

به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام، باید انتخاب کنید که آیا می خواهید در درجه اول محصولات Sendinblue را به عنوان وبلاگ نویس یا ناشر، به عنوان یک آژانس یا مشاور، یا به عنوان مدیر انکوباتور یا شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر تبلیغ کنید. اینها همه گزینه هایی هستند که در دسترس شما هستند، و در واقع برنامه های مختلفی هستند – برنامه Expert، برنامه Blogger، و برنامه Starter.

فرم ثبت نام از شما نمی خواهد که اطلاعات حساسی را پر کنید، بنابراین فقط موارد اولیه مانند ایمیل، سایتی که مالک آن هستید، و نام و نام خانوادگی شما. هنگامی که در برنامه پذیرفته شدید، احتمالاً باید برخی از اطلاعات مالیاتی را نیز پر کنید.

جنبه دیگری که فکر می‌کنیم باید در اینجا به آن توجه کنیم این است که حساب شما فوراً بررسی می‌شود، اما فقط پس از ارجاع یک اشتراک پولی تأیید می‌شود — سپس شخصی اطلاعات شما را بررسی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد.

در حالی که ما با مجموعه‌ای از الزامات خاص مواجه نشده‌ایم، البته شما نباید درگیر اقدامات مبهمی مانند ارسال هرزنامه محصولات Sendinblue باشید. این به احتمال زیاد منجر به خروج از برنامه خواهد شد.

کمیسیون برنامه وابسته Sendinblue

این بخشی است که احتمالاً بیشتر به آن علاقه دارید، اگر وقت صرف کرده باشید و کمی در مورد برنامه وابسته Sendinblue تحقیق کنید.

به عبارت ساده، هر بار که شخصی یک حساب Sendinblue ایجاد می کند، کمیسیون شما 5 یورو است، از جمله حساب رایگان. اما اگر تصمیم بگیرند به یکی از برنامه های پولی که قبلاً در بالا نشان داده ایم ارتقا دهند، کمیسیون شما 100 دلار خواهد شد.

مدت زمان کوکی این برنامه وابسته 90 روز است که در مقایسه با آنچه که شرکت های دیگر در همان دسته در حال حاضر ارائه می دهند کمی متوسط ​​است. اگر برای خواندن بخش زیر وقت بگذارید، خواهید دید که بسیاری از سرویس های ایمیل رایج دیگر برنامه هایی دارند که کوکی ها 120 روز دوام می آورند.

خوشبختانه، با وجود اینکه این برنامه خود مدیریت می شود، به نظر می رسد ویژگی ردیابی بلادرنگ به خوبی کار می کند. شما می توانید اطلاعات کمیسیون خود را بررسی کنید و ایده خوبی در مورد اینکه چگونه می توانید عملکرد خود را در دراز مدت بهبود بخشید به دست آورید.

از آنجایی که ما در مورد درآمد نیز بحث می کنیم، ممکن است به چیزی در مورد پرداخت توجه کنیم. تنها راه دریافت پول از طریق PayPal است، بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا این کار برای شما خوب است یا خیر. آستانه پرداخت 100 دلار است، که بد نیست با توجه به مقدار پولی که وقتی کاربر را به اشتراک پولی ارجاع می دهید، دریافت می کنید.

مزایا و معایب شریک سندین بلو

اولین و شاید واضح ترین مزیت تبدیل شدن به شریک Sendinblue، کمیسیون است. اگرچه این برنامه ای نیست که در آن پاداش ها یا ساختاری چند لایه بسته به عملکرد خود دریافت کنید، این واقعیت که برند برای هر اشتراک ارجاع 100 دلار می پردازد به وضوح خود یک مزیت است.

با توجه به اینکه استاندارد صنعت 30 روز است، کوکی 90 روزه نیز ارزش نوشتن دارد.

این پلتفرم در ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز شما بسیار ساده است، اگرچه ما نمی‌توانیم بگوییم که اگر برنامه خودگردان نبود، ممکن بود از این برنامه بیشتر قدردانی کنیم.

امروزه، شبکه‌های زیادی وجود دارند که به خوبی کار می‌کنند و همه چیز مربوط به فرآیند درخواست را انجام می‌دهند، و همچنین می‌توانند پرداخت را انجام دهند – و برخی از آنها می‌توانند نه تنها از طریق PayPal، بلکه از طریق واریز مستقیم، Payoneer و سایر روش‌ها نیز به شرکای خود پرداخت کنند.

بنابراین برخی از شرکا ممکن است روش پرداخت PayPal را یک نقطه ضعف در نظر بگیرند، همراه با این واقعیت که نمی توانند از یک شبکه برای پردازش همه چیز استفاده کنند.

یکی دیگر از مزایایی که در اینجا قابل ذکر است این است که برای دسترسی به برنامه وابسته نیازی نیست کاربر Sendinblue باشید. با این حال، اگر زمان کمی دارید و می‌خواهید محتوایی ایجاد کنید که خدمات یک برند را توصیه می‌کند، به شدت توصیه می‌کنیم نسخه رایگان آن را بررسی کنید تا بدانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.

گزینه های جایگزین برای برنامه وابسته Sendinblue Constant Contact

این برنامه وابسته کم و بیش شبیه به برنامه ای است که توسط Sendinblue ایجاد شده است و دلیل این بیانیه این است که شما می توانید انتظار داشته باشید تقریباً به همان میزان درآمد کسب کنید. در حالی که کمیسیون Sendinblue به یورو است، Constant Contact 5 دلار برای هر آزمایش رایگان و 105 دلار برای برنامه های پولی ارائه می دهد.

برای بهبود اوضاع، برنامه وابسته Constant Contact دارای یک دوره کوکی 120 روزه است که به طور قابل توجهی طولانی تر از آنچه در سایر گزینه ها دیده ایم است.

همه چیز توسط Impact Radius یا CJ Affiliate اجرا می شود، بنابراین برای ثبت نام باید یکی از این دو شبکه را انتخاب کنید.

GetResponse

ممکن است در برخی از پست های قبلی خود به این برنامه اشاره کرده باشیم، اما به این دلیل است که در حال حاضر یکی از سودآورترین برنامه ها است. GetResponse یک کوکی ردیابی را به شما ارائه می دهد که همچنین به مدت 120 روز دوام می آورد.

از نظر اینکه چقدر می توانید با این یکی برنده شوید، دو مدل وجود دارد. شما می توانید 33 درصد از هر اشتراک (و تمدید) یک طرح پولی را به دست آورید، یا راه “سریع پولدار شوید” را انتخاب کنید و برای هر خریدی که از طریق پیوندهای وابسته GetResponse خود انجام می دهید، 100 دلار کسب کنید.

GetResponse یکی از محبوب‌ترین خدمات بازاریابی در حال حاضر است، بنابراین خوانندگان شما نیز ممکن است تمایل کمتری به نادیده گرفتن ارجاع شما داشته باشند.

بیشتر بخوانید: GetResponse Affiliate Program

موسند

برنامه وابسته Moosend ممکن است برای افرادی مناسب باشد که می خواهند درآمد خود را متنوع کنند، اما درصد آن کمی کمتر از آنچه قبلا دیده ایم است. آنها 30٪ کمیسیون ارائه می دهند، اما بهترین بخش این است که کوکی برای همیشه باقی می ماند.

همچنین به نظر می رسد برنامه آنها از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم بسیار خوب اجرا می شود، بنابراین همیشه یک مدیر وابسته وجود خواهد داشت که در صورت بروز مشکل به شما کمک کند.

اوبر

Aweber به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در بازی ایمیل مارکتینگ، قطعاً برندی است که ممکن است مردم نام آن را شنیده باشند، به خصوص اگر برای مقایسه چندین ارائه‌دهنده ایمیل مختلف وقت گذاشته باشند.

برند شما بابت تمام خریدهایی که از طریق پیوندهای وابسته شما انجام می شود، 30 درصد کمیسیون به شما پرداخت می کند. درصد از این آستانه شروع می‌شود، اما بسته به تعداد کاربرانی که به AWeber مراجعه می‌کنید، در واقع می‌تواند تا 50 درصد افزایش یابد. این یک نرخ تکراری است، اما فقط برای یک دوره 12 ماهه.

یک چیز بسیار جالب در مورد این گزینه این است که این سایت دارای منابع زیادی برای افرادی است که می خواهند به برنامه وابسته بپیوندند. با این حال، این یک برنامه خود مدیریت است، بنابراین در هیچ پلت فرم جداگانه دیگری با آن مواجه نخواهید شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته ActiveCampaign

ActiveCampaign

ما اخیراً این برنامه وابسته را بررسی کردیم، بنابراین اگر وقت دارید، پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید – برای تمام جزئیاتی که ممکن است بخواهید در مورد آن بدانید. با این حال، برای اینکه همه چیز را در نظر بگیریم، می گوییم که ActiveCampaign 30٪ کمیسیون برای همه خریدهایی که از طریق پیوندهای وابسته شما انجام می شود ارائه می دهد.

#عنوان_تصویر

مدت زمان کوکی 90 روز است، که بیشتر از استاندارد 30 روزه است، اما همچنان کمتر از آنچه که مارک های دیگر می توانند به شما بدهند (مثلاً 120 روز). همچنین درصد 30 درصد حداکثری است که می توانید انتظار داشته باشید، به این معنا که پایه آن 20 درصد است و بسته به عملکرد شما قابل افزایش است.

از طریق برنامه وابسته ActiveCampaign، فقط می توانید از طریق PayPal پرداخت ها را دریافت کنید (که هم می تواند یک مزیت و هم یک نقطه ضعف باشد).

ConvertKit

اگر می‌خواهید درآمد خود را متنوع کنید، این می‌تواند جایگزین خوبی باشد، اما احتمالاً با آن سریع ثروتمند نخواهید شد، زیرا طرح‌هایی که این برند می‌فروشد کاملا مقرون به صرفه هستند. به علاوه، حتی یک نسخه کاملا رایگان (برای حداکثر 300 کاربر) وجود دارد که اینفلوئنسرها می توانند زودتر آن را دریافت کنند تا بتوانند بعداً خرید کنند.

کمیسیون شما 30٪ در همه برنامه ها خواهد بود و این شامل تمدید می شود. با این حال، کوکی ردیابی فقط دو ماه دوام می آورد، بنابراین در مقایسه با سایر کوکی هایی که قبلا دیده ایم، کمی کوتاه تر است.

موارد دیگری که قابل ذکر است این است که ConvertKit به وابستگان خود از طریق LinkMink، یک شبکه وابسته جداگانه پرداخت می کند، و اینکه تنها روش پرداخت موجود (حداقل از آنچه ما جمع آوری کرده ایم) PayPal است.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Squarespace

افکار نهایی

بنابراین، آیا Sendinblue گزینه خوبی برای شما است؟ آیا باید شریک Sendinblue شوید؟ این دو سوال است که فقط شما می توانید به آنها پاسخ دهید. خوشبختانه، به نظر می رسد محدودیتی برای میزان ترافیک یا تعداد فالوورهایی که می توانید با این یکی داشته باشید وجود ندارد.

همچنین، برای دسترسی به برنامه وابسته، لازم نیست کاربر Sendinblue باشید، اما همچنان می‌توانید نسخه رایگان آن را دریافت کنید. ما می‌توانیم بگوییم که حداقل از نظر کمیسیون، برنامه بسیار مناسبی است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *