بررسی برنامه کارترا وابسته | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه جدیدی برای افزایش درآمد غیرفعال خود هستید و در جستجوی برنامه های وابسته جدید هستید، بالاخره به مکان عالی رسیده اید.

برای مقاله امروز، مروری بر برنامه وابسته Kartra آماده کرده‌ایم، که در آن تمام اطلاعاتی را که باید بدانید – از میزان پولی که می‌توانید به دست آورید تا قوانینی که باید از آنها آگاه باشید، در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Kartra Kartra چیست؟

به زبان ساده، Kartra پلتفرمی است که مردم می توانند تقریباً برای هر کاری از آن استفاده کنند، وقتی صحبت از راه اندازی کسب و کار آنلاین خود می شود. این یعنی همه چیز از ردیابی سرنخ ها، مدیریت پرداخت ها و دریافت پول برای خدمات یا محصولات، ایجاد صفحات جدید، قیف ها، کمپین ها و عضویت های بازاریابی ایمیلی و غیره.

شما به معنای واقعی کلمه این توانایی را دارید که هر چیزی مانند فرم ها، تقویم ها را جمع آوری کنید، و حتی اگر می خواهید فروش خود را از طریق این روش بازاریابی افزایش دهید، آزادی ایجاد برنامه وابسته خود را دارید.

چه خدماتی را می توانید برای خوانندگان خود تبلیغ کنید؟

ما قبلاً به برخی از ویژگی‌هایی که پلتفرم به مشتریان خود ارائه می‌دهد اشاره کرده‌ایم، اما بیایید به برنامه‌هایی که در حال حاضر در دسترس هستند و هزینه آنها نگاهی بیندازیم، بنابراین می‌توانید ایده‌ای در مورد تمایل مخاطبانتان به امتحان Kartra داشته باشید. .

هزینه طرح اولیه 99 دلار در ماه است و شامل حداکثر 2500 سرنخ، 15000 ایمیل، یک دامنه سفارشی، امکان میزبانی 50 ویدیو، 100 صفحه، 20 محصول و امکان ایجاد دو سایت عضویت است.

طرح بعدی نقره ای نام دارد و 199 دلار در ماه شارژ می شود. این با تمام ویژگی هایی که قبلاً در طرح استارت گنجانده شده است ارائه می شود و ذکر می شود که تعداد لیدها به 12500 افزایش یافته است و تعداد دامنه های کاربر به جای 1 اکنون 3 است. بقیه ویژگی ها اساساً نامحدود هستند.

طرح طلا 299 دلار در ماه هزینه دارد و پلاتینیوم 499 دلار در ماه قیمت دارد و ظاهراً این طرح ها کاملاً همه چیزهایی را که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود به آن نیاز دارد ارائه می کنند.

در زمان نوشتن این مطلب، مشتریان بالقوه این گزینه را نیز داشتند که Kartra را فقط با 1 دلار برای مدت 14 روز امتحان کنند.

چگونه شریک Kartra شویم

بهترین چیز در مورد این برنامه این است که حتی اگر در حال حاضر از Kartra استفاده نمی کنید می توانید به آن بپیوندید. این بدان معناست که برای توصیه این خدمات به خوانندگان خود مجبور نیستید برای اشتراک بالقوه گران قیمت بپردازید.

این برنامه خود مدیریت است، به این معنی که شما آن را در یک شبکه وابسته جداگانه پیدا نخواهید کرد. ما به این جنبه نگاه کردیم و آن را به عنوان یک نقطه ضعف دیدیم، زیرا شرکت‌های وابسته با تجربه که ده‌ها وب‌سایت خاص دارند، ممکن است راحت‌تر همه چیز را در یک مکان بررسی کنند، چه تبدیل‌ها یا درآمدشان.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که کارترا همه را نمی پذیرد. یک پرسشنامه برای شما وجود دارد که باید آن را پر کنید و چند روز دیگر پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

با این حال، بسیاری از برنامه ها رد می شوند زیرا ظاهراً این شرکت به دنبال تبلیغ در وب سایت های شناخته شده یا توسط تأثیرگذاران محبوب است.

در صورت امکان، جزئیات بیشتری در مورد کاری که انجام می دهید و چگونه می خواهید خدمات Kartra را ارتقا دهید ارائه دهید – تا تیم مدیریت شریک بتواند به سرعت و به نفع شما تصمیم بگیرد.

چقدر می توانید پول دربیاورید؟

درصدی که می توانید با این برنامه وابسته انتظار داشته باشید 40٪ تکرار شونده است. این بدان معناست که هر بار که شخصی اشتراکی را خریداری می‌کند، بارها و بارها به همان نرخ به شما پرداخت می‌شود – به هر حال، برای مدت زمان طرح پولی شخصی.

برای ارائه یک تخمین تقریبی از آنچه می‌توانید انجام دهید، تخمین ما این بود که با ارجاعی که طرح شروع را دریافت می‌کند و آن را برای 12 ماه حفظ می‌کند، می‌توانید کمتر از 500 دلار در سال درآمد کسب کنید.

هر چه تعداد افراد بیشتری را معرفی کنید و اشتراک دریافت کنید، شانس شما برای ارتقاء به سطح دوم بیشتر می شود، جایی که کمیسیون شما 10٪ افزایش می یابد. بنابراین بله، این بدان معناست که شما می توانید 50٪ از ارزش هر طرح پرداخت شده (در کل مدت آن) را به دست آورید.

کوکی ردیابی 30 روز پس از اینکه مخاطبان شما روی پیوند شما کلیک کردند ادامه می یابد، اما این تقریباً استاندارد صنعت در این مرحله است، بنابراین بسیاری از شرکت ها بر این طول کوکی تکیه می کنند.

کارترا چگونه به شرکت های وابسته خود پرداخت می کند؟

روش پرداخت می تواند هم به عنوان یک مزیت و هم به عنوان یک معایب در نظر گرفته شود زیرا افراد زیادی ممکن است به آن دسترسی نداشته باشند. از آنچه تاکنون جمع آوری کرده ایم، Kartra فقط به شرکت های وابسته خود از طریق PayPal پرداخت می کند.

در حالی که این ممکن است راحت باشد زیرا این سرویس در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس است، PayPal به دلیل هزینه های سنگین، به ویژه با توجه به نرخ ارز، شهرت دارد.

طی چند سال گذشته، پی پال نیز شروع به تجزیه و تحلیل حساب های بسیاری کرده است، و اگر شما از آن دسته افراد بدبختی هستید که اکانت آنها توسط شرکت غیرفعال شده است، عملا راهی برای ایجاد حساب دیگری وجود ندارد.

قوانین و مقررات راه اندازی شریک Kartra

اکثر برنامه‌هایی که در گذشته بررسی کرده‌ایم دارای مجموعه‌ای از قوانین هستند که باید همیشه از آنها پیروی کنید تا مطمئن شوید که در نهایت از برنامه بوت نمی‌شوید.

احتمالاً مهم‌ترین چیزی که با آن برخورد کرده‌ایم این است که شما مجاز به بیان اظهارات نادرست در مورد Kartra نیستید، خواه این به معنای اغراق در مزایای مشتریان بالقوه از استفاده از آن باشد یا بیان برخی اظهارات منفی مبهم.

اگرچه به صراحت در سند شرایط خدماتی که در سایت یافتیم ذکر نشده است، اما به طور ضمنی – سعی کنید از استفاده از نام Kartra در تبلیغات PPC یا رسانه های اجتماعی خود اجتناب کنید. در عوض، محتوای خود را به گونه‌ای تبلیغ کنید که مخاطبان شما بتوانند بدون اینکه تحت تأثیر شدید قرار بگیرند، تصمیمات آگاهانه بگیرند.

مزایا و معایب شریک Kartra بودن

از نظر مزایا، نرخ کمیسیون به همراه این واقعیت که در طول دوره اشتراک ارجاع شما تکرار می شود، واضح است. همچنین، شما مجبور نیستید که کاربر Kartra باشید، اما توصیه می کنیم که هنوز یک دلار آزمایشی داشته باشید و حتی قبل از درخواست برای تبدیل شدن به یک وابسته، این سرویس را امتحان کنید.

این واقعیت که می توانید درصد خود را در طول زمان افزایش دهید و ارجاعات بیشتری دریافت کنید، یکی دیگر از موارد حرفه ای است که باید در نظر بگیرید.

بزرگترین نقطه ضعف در مورد برنامه وابسته Kartra این است که باید در وب سایت شرکت درخواست دهید و احتمال رد شدن نسبتاً زیاد است.

همانطور که می توانید تصور کنید، شرکت هر روز درخواست های زیادی دریافت می کند، بنابراین تلاش برای جدا کردن گندم از کاه فوق العاده است. ما می گوییم که این برنامه ای است که برای افرادی کار می کند که در حال حاضر دنبال کنندگان زیادی آنلاین دارند و ترافیک ارگانیک زیادی را به وبلاگ ها و وب سایت های خود دریافت می کنند.

برنامه های جایگزین Kartra Affiliate

اگر به دلایلی فکر می‌کنید این برنامه وابسته برای شما مناسب نیست، چه به این دلیل که نام تجاری به اندازه سایرین در همان صنعت شناخته شده نیست، یا به این دلیل که کمیسیون‌ها و روش‌های پرداخت با انتظارات شما مطابقت ندارد، اینجا چند گزینه دیگر هستند

توجه: ما سعی کرده‌ایم خدماتی را انتخاب کنیم که تا حد امکان شبیه به آنچه Kartra می‌تواند ارائه دهد، باشد، اما به خاطر داشته باشید که هر شرکت و ویژگی‌های محصول آنها متفاوت است – بنابراین ممکن است در نهایت با چندین شرکت مختلف شریک شوید. ایده بهتر

Systeme.io

این یکی دیگر از ابزارهای همه کاره است که می تواند کاملاً همه چیز را برای افرادی که می خواهند به فروش آنلاین بفروشند، صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارند، اداره کند.

ابزارهای بازاریابی موجود در بسته های Systeme.io بسیار موثر و انعطاف پذیر هستند و از سازنده وب سایت گرفته تا اتوماسیون تجاری، قیف های فروش و حتی مدیریت برنامه های وابسته را شامل می شود.

در مورد برنامه وابسته Systeme.io، می‌توانیم بگوییم که بسیار خوب است زیرا می‌توانید 50 درصد از آنچه را که ارجاع‌دهنده‌های خود انتخاب می‌کنند از نظر برنامه‌هایی برای مدت زمان اشتراک خود انتخاب کنید. بله، این کمیسیون‌های تکراری هستند، بنابراین این یک مزیت آشکار است. علاوه بر این، برای دسترسی به برنامه وابسته، لازم نیست کاربر Systeme.io باشید.

روی Funnels کلیک کنید

ClickFunnels برای مدت طولانی و طولانی وجود داشته است و در آن زمان به ابزاری برای انواع بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است. دارای ویژگی های زیادی است، از قیف های فروش داخلی، فروش های بالا و پایین، سایت های عضویت و قیف های پیگیری تا امکان میزبانی رویدادهای آنلاین.

این برنامه به خودی خود ارزش نوشتن در مورد آن را ندارد زیرا شما فقط می توانید 20٪ کمیسیون در هر خریدی که توسط مراجعین خود انجام می دهید دریافت کنید. با این حال، ارزش خدمات فروخته شده کمی بالاتر است، بنابراین نرخ شما به آن اندازه که انتظار دارید پایین نخواهد بود.

سطوح مختلفی وجود دارد، بنابراین شما این فرصت را دارید که نرخ خود را افزایش دهید و هر بار که از طریق برنامه 1000 دلار یا بیشتر کسب کنید، انواع پاداش ها را دریافت می کنید. این شرکت از سیستم Net45 استفاده می‌کند، بنابراین لازم نیست دو ماه تمام منتظر بمانید تا برنده شوید.

پودیا

ما اخیراً این برنامه وابسته را بررسی کرده‌ایم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن را برای تمام اطلاعاتی که باید بدانید بخوانید. این یکی دیگر از ابزارهای همه کاره است که می تواند به مردم در انجام هر کاری از ساخت دوره های آنلاین تا توسعه محصولات دیجیتال کمک کند.

کمیسیون 30% ارائه شده توسط این برند به شرکت های وابسته به اندازه کافی مناسب است، اما بزرگترین مشکل این یکی این است که کوکی ردیابی فقط 15 روز دوام می آورد. بنابراین، ممکن است در این مدت تبدیل برای شما دشوار باشد.

با این حال، اگر می‌خواهید منابع درآمد خود را متنوع کنید، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Wix

Builderall

می‌توانیم بگوییم که برنامه وابسته بیلدرال وقتی صحبت از موفقیت وابسته به آن می‌شود، به این معناست که برای اولین ماه اشتراک یک ارجاع، 100٪ ارزش طرح آنها به شما پرداخت می‌شود. پس از آن کمیسیون شما برای همه برنامه های تکراری 30٪ می شود.

مانند ClickFunnels، چندین راه برای افزایش درآمد خود با Builderall وجود دارد، و یکی از آنها این است که افراد بیشتری را ثبت نام کنید. هنگامی که به 100 ارجاع رسیدید، برای مثال، واجد شرایط دریافت پاداش 500 دلاری در خودروی کرایه ای خواهید بود. هر چند جوایز بیشتری وجود دارد، بنابراین حتماً تحقیق کنید.

ConvertKit

ما در حال آماده شدن برای بررسی این برنامه وابسته در آینده نزدیک هستیم، پس منتظر آن باشید. این یکی کمی متفاوت است زیرا برند لزوماً بر ساخت وب سایت برای همه چیز تمرکز نمی کند – بیشتر برای افرادی است که می خواهند دوره هایی ایجاد کنند و آنها را به مخاطبان خود بفروشند.

به نحوه کسب درآمد با ConvertKit برگردیم، آنها یک برنامه وابسته دارند و شامل کسب 30٪ از هر اشتراکی است که از طریق پیوندهای وابسته خود خریداری می کنید – اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد و این نرخ تکراری تا دو سال است. .

نکته منفی این است که این برنامه توسط یک شبکه وابسته جداگانه اجرا نمی شود، به این معنی که شما باید همه کارها را در وب سایت خود برند انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نمای کلی برنامه Skillshare Affiliate

کجابی

این برند 30 درصد از ارزش هر فروش انجام شده از طریق پیوندهای وابسته شما را به شما پرداخت می کند که بیش از معقول است. چندین سیستم پاداش وجود دارد که باید کمی در مورد آنها مطالعه کنید، اما نکته اینجاست که می توان درصد شما را با جذب افراد بیشتری برای امتحان کجابی افزایش داد.

یک دوره Net60 وجود دارد که باید از آن آگاه باشید، بنابراین باید دو ماه صبر کنید تا درآمد شما به حساب شما برسد. همچنین کجابی تنها از طریق پی پال به شرکت های زیرمجموعه خود پرداخت می کند که ممکن است برای برخی افراد ایراد داشته باشد.

از طرفی همیشه مدیران شریک کجابی هستند که در صورت مواجه شدن با مشکل می توانند در طول سفر به شما کمک کنند. اما بزرگترین نقطه ضعف این است که شما نمی توانید به یک وابسته تبدیل شوید مگر اینکه قبلا از کجابی استفاده کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *