بررسی کلیک سئو | ابزار دستکاری CTR

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما چندین مقاله دیگر در مورد نرخ کلیک و نحوه دستکاری آن نوشته ایم و حتی ابزارهای مختلفی را بررسی کرده ایم که می توانند به شما در کسب رتبه بهتر از طریق این تکنیک کمک کنند.

برخی از آنها از ربات‌ها استفاده می‌کنند و به شما امکان سفارشی‌سازی بهتر را می‌دهند، حتی گاهی اوقات به شما امکان می‌دهند روز خاصی از هفته را تعیین کنید که می‌خواهید کلیک‌های بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنید.

سایر ابزارها از کلیک کننده های واقعی در سراسر جهان استفاده می کنند که از نظر فنی از VPN برای دستکاری فعالیت خود استفاده نمی کنند. در مقاله امروز، فکر کردیم که باید نگاهی به یکی دیگر از این ابزارهای خودکار یعنی ClickSEO بیاندازیم.

بررسی اجمالی و معرفی ClickSEO ClickSEO چیست؟

ما قبلاً به این واقعیت اشاره کردیم که این برند به جای کلیک‌کنندگان واقعی از یک ربات CTR برای دستکاری نرخ کلیکی که هر وب‌سایت در جهان می‌تواند دریافت کند، استفاده می‌کند.

اما ویژگی های بسیار بیشتری برای کشف وجود دارد و ما در یکی از بخش های زیر به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. به زبان ساده، با کمک ClickSEO، می‌توانید رتبه‌بندی خود را به سطح متفاوتی برسانید، در نظر داشته باشید که دستکاری CTR تکنیکی است که همیشه باید عاقلانه از آن استفاده کنید.

همانطور که می‌توانید انتظار داشته باشید، این برخلاف سیاست‌های اکثر موتورهای جستجوی امروزی است، بنابراین اگر پول زیادی برای یک برنامه بگذارید و شروع به بمباران صفحات و جستجوهای خود با کلیک کنید و زمان خود را در سایت افزایش دهید و نرخ پرش خود را به طور ناگهانی کاهش دهید. – ممکن است مشکوک به نظر برسد و بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد.

با این حال، هنگامی که بر اساس یک برنامه مورد استفاده قرار می گیرد، ClickSEO، مانند بسیاری دیگر از دستکاری کننده های نرخ کلیک سئوی CTR، واقعاً می تواند از نظر رتبه بندی شما و در نهایت کسب و کاری که دریافت خواهید کرد، تفاوت ایجاد کند.

کلیک ها در مقابل CTR

به نظر می رسد در مورد معنای CTR کمی سردرگمی وجود دارد و اگر قبلاً از دستکاری CTR استفاده نکرده اید، این بخش برای شما مفید خواهد بود.

هنگام دستکاری نرخ کلیک، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود. البته تعداد کلیک ها به خودی خود اهمیت دارد زیرا به موتور جستجو می گوید که صفحه شما همان چیزی است که مردم فکر می کنند مشکل آنها را حل می کند.

با این حال، زمانی که آنها در صفحه می گذرانند، خواه در اطلاعاتی که در آنجا پیدا می کنند یا نه، مکان خاص آنها و اینکه آیا مربوط به پرس و جو است یا نه، چند جنبه هستند که بر رتبه شما نیز تأثیر می گذارند.

اگر فقط یک ربات دریافت کنید که هزاران و هزاران کلیک را در مقایسه با آنچه رقبای شما دریافت می کنند، به دست بیاورید، اما سایر عوامل را کاملا نادیده بگیرید، مطلقاً هیچ کاری انجام نخواهید داد.

این مثال را در نظر بگیرید. اگر کسب و کاری را در شهری در اسکاتلند اداره می‌کنید و بیشتر کلیک‌هایی که دریافت می‌کنید از مکان‌هایی مانند شهر یا کشوری در آسیا است، موتور جستجو کلیک‌های مرتبط با کلمه کلیدی یا اطلاعاتی که در صفحه خود دارید را در نظر نمی‌گیرد.

چرا CTR برای رتبه بندی بسیار مهم است؟

هرکسی که یک کسب و کار بسیار رقابتی را اداره می کند، احتمالاً می داند که رتبه بندی یک وب سایت کاملاً جدید (یا حتی قدیمی) چقدر سخت است، در حالی که بسیاری دیگر در همان صنعت دارید که قبلاً تلاش کرده اند و رتبه های بهتری کسب کرده اند.

افزایش تعداد کلیک‌های سئو و اطمینان از هدایت کامل آن‌ها به آن وب‌سایت، چه از نظر پرسش‌ها یا هر یک از عوامل دیگری که قبلاً ذکر کردیم، می‌تواند جستجوی ارگانیک و نحوه خزیدن آن صفحه یا حتی کل سایت توسط روبات‌ها را بهبود بخشد. .

نکته همه اینها این است که هرچه نرخ کلیک بهتر باشد، هنگام انجام جستجوی هر کاربر مرتبط، امتیاز شما بالاتر خواهد بود.

بنابراین، به جای قرار گرفتن در صفحه دوم یا سوم (یا فراتر از) نتایج، در صفحه اول قرار می گیرید و گاهی اوقات حتی در بین 3 نتیجه برتر قرار می گیرید که اکثر کاربران اینترنت تمایل دارند روی آنها کلیک کنند.

اما دستکاری نرخ کلیک زمان، تلاش و هزینه زیادی می طلبد، به خصوص اگر نمی خواهید به روش های عملی مختلف متوسل شوید. افراد زیادی نمی‌خواهند آزمایش‌هایی را مانند گذشته انجام دهند (مانند استفاده از تلفن‌های قدیمی و بسیار متفاوت یا مکان‌های پیاده‌روی فیزیکی)، بنابراین ممکن است در نهایت از ابزار دستکاری CTR استفاده کنید.

در نهایت، نرخ کلیک بر تعامل کاربر و نرخ تبدیل شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین اگر تنها یک دلیل برای بهبود آن وجود دارد، به این دلیل است که می‌تواند تجارت بیشتری را به ارمغان بیاورد، چه از طریق درب فیزیکی، چه از طریق تماس تلفنی یا برخط.

ویژگی های کلیک سئو

مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در همان صنعت که بررسی کردیم، وقتی صحبت از ClickSEO به میان می‌آید، فضای بسیار سخاوتمندانه و تعدادی ویژگی برای کار کردن دارید. شما بیش از حد آزاد هستید که تجربه خود و عوامل خاصی را که می خواهید دستکاری کنید و امیدواریم نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید.

ابتدا، ترافیک خودکار دریافت می‌کنید و می‌توانید با تنظیم دقیق کلمه کلیدی مورد نظر، تعداد صفحاتی که می‌خواهید کلیک‌ها و بازدیدها از آن‌ها دریافت کنید و مدت زمان جلسه، یک پروژه سئو را در کمتر از چند دقیقه ایجاد کنید.

در حالی که ما در حال انجام آن هستیم، ممکن است به این واقعیت اشاره کنیم که برخی از ابزارهای CTR دیگر فقط به شما امکان می دهند زمان ماندگاری را تا 3 دقیقه انتخاب کنید، در حالی که این ابزار همان کار را انجام می دهد، اما برای جلسات حداکثر 5 دقیقه.

اگر شما یا هر یک از مشتریانتان به ترافیک محلی واقعی نیاز دارید که تا حد امکان مرتبط باشد، خوشحال خواهید شد که بدانید بیش از 170 کشور تحت پوشش این ابزار هستند.

تنها مشکل بالقوه‌ای که با این موضوع پیدا کرده‌ایم این است که وقتی روی یک مکان خاص از وب‌سایت ClickSEO کلیک می‌کنید (حداقل اطلاعاتی که برای اهداف خرید نشان داده شده است)، کشور را انتخاب می‌کنید، اما اطلاعات کمی در مورد شهرها وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد. یا مکان ها در دسترس هستند.

و همانطور که می‌دانید، وقتی صحبت از تقویت Google برای کسب‌وکار من (اکنون نمایه کسب‌وکار گوگل) می‌شود، برای کمپینی مانند این باید تا حد امکان خاص باشید – گاهی اوقات در محله‌ها، نه فقط شهر.

برای مثال، کشور برای مشاغل در صنعت تجارت الکترونیک خوب است، اما برای موارد عملی مانند لوله کش، برق، یا تقریباً هر سرویس دیگری که در یک منطقه مبتنی بر مکان است، باید بسیار خاص باشید.

قیمت گذاری ابزار CTR SEO را کلیک کنید

گاهی اوقات همه چیز به پول ختم می شود، و اگر به تازگی با وب سایت خود شروع کرده اید، هر پنی کوچک اهمیت دارد. حتی اگر سئو را برای مشتریان انجام می دهید، باز هم باید مطمئن شوید که به بودجه خود پایبند هستید، که با توجه به هزینه ابزارهای سئو می تواند کم و بیش چالش برانگیز باشد.

بر اساس مقایسه‌هایی که در گذشته انجام داده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که ClickSEO جایی در وسط هزینه دارد – نه به اندازه برخی از ابزارهای دستکاری CTR که ما از آن استفاده کرده‌ایم و برای مثال از کلیک‌کننده‌های واقعی انسان استفاده می‌کنند، اما اینطور نیست و کاملا ارزان

چهار طرح اساسی برای گزینه استاندارد وجود دارد که شامل ویژگی‌های مختلفی می‌شود. برای مثال، Basic ماهانه 30 دلار هزینه دارد و 30 توکن دارد که به شما امکان می دهد 30 جستجو در روز، حداکثر 15 کلمه کلیدی، دو بازدید از صفحه و جلسات تا یک دقیقه را دریافت کنید.

طرح استاندارد با 50 دلار در ماه کمی سخاوتمندانه تر است. با این اشتراک، 60 توکن دریافت می‌کنید که می‌توانید برای حداکثر شصت جستجو در روز، سه صفحه بازدید شده، حداکثر 30 کلمه کلیدی و جلساتی که حداکثر تا سه دقیقه طول می‌کشد، استفاده کنید.

سپس طرح Premium وجود دارد که 90 دلار در ماه به شما باز می گرداند. این یکی اساسا دارای دو برابر ویژگی های استاندارد است، یعنی شصت کلمه کلیدی و 120 جستجو در روز، تفاوت این است که می توانید این کار را تا پنج (به جای شش) صفحه و دقیقه در طول جلسه انجام دهید.

در نهایت، برنامه Ultimate گران ترین گزینه است و 130 دلار در ماه صورتحساب دارد. با این کار تعداد جستجوها به 180 مورد در روز افزایش می یابد، تعداد کلمات کلیدی به 90 افزایش می یابد و طول جلسه و تعداد صفحات مشابه طرح Premium را دریافت می کنید.

ناگفته نماند که طرح‌های سازمانی در مقایسه با آن بسیار گران‌تر هستند، اما دارای ویژگی‌هایی هستند که بسیار سخاوتمندانه‌تر هستند.

در مورد این موارد زیاد وارد جزئیات نمی‌شویم، به خصوص که می‌توانید همه چیز را در وب‌سایت ClickSEO پیدا کنید، اما محدوده قیمت 250 تا 900 دلار در ماه با جستجوهای 400 تا 1800 در روز، کلمات کلیدی از 200 تا 900 و طول جلسه و تعداد صفحات مشابه طرح Premium معمولی.

جایگزین های سئو کلیک کنید

اگر به فکر سرمایه‌گذاری در یک برنامه ClickSEO هستید و هنوز هم در مورد گزینه‌های دیگر تحقیق می‌کنید، در اینجا چند مورد از آنها وجود دارد که در حال حاضر در دسترس شما هستند. ما نظرات بسیاری از آنها را نوشته‌ایم، بنابراین اگر مایل بودید کمی وقت بگذارید و آنها را بخوانید.

تقویت کننده CTR

بررسی CTR Booster را در اینجا پیدا کنید. شما می توانید از این ابزار هم برای گوگل و هم برای یوتیوب استفاده کنید و از نظر شخصی سازی آزادی زیادی دارید. به عنوان مثال، شما می توانید همه چیز را از تعداد کل بازدیدها و محدودیت روزانه بازدیدها تا مدت زمان بازدید را در ثانیه تنظیم کنید – حداقل و حداکثر.

شما به سادگی یک پروژه ایجاد می‌کنید، URL مورد نظر را ارائه می‌دهید، و سپس بر اساس تحقیقات خود چند کلمه کلیدی را ارائه می‌دهید، و می‌توانید ادامه دهید. تنها نقطه ضعفی که در این مورد یافتیم این است که ارزان نیست – باید 197 دلار برای ماه اول و سپس 15 دلار برای هر ماه اضافی برای این سرویس بپردازید – و گزینه گران‌تری نیز در دسترس است.

امپراتوری SERP

بررسی SERP Empire ما را در اینجا با یک ویدیوی بسیار مفید بخوانید. ما این ابزار را دوست داشتیم زیرا به شما امکان می دهد کنترل کاملی بر کمپین دستکاری CTR خود داشته باشید، به این معنی که می توانید طول جلسه، نرخ پرش، نوع دستگاهی که افراد روی آن کلیک می کنند و موارد دیگر را انتخاب کنید.

SERP Empire حتی کلمات کلیدی را بر اساس مکان مورد نظر شما پیشنهاد می کند، که اگر به دلایلی نمی خواهید تحقیقات بیشتری انجام دهید، می تواند یک امتیاز مثبت باشد. و البته، اگر نمی‌خواهید خود شمارش کلیک را خودکار کنید، می‌توانید آن را مطابق با اولویت‌های خود تنظیم کنید.

قیمت طرح از 59 دلار در ماه با 5 کلمه کلیدی، 100 بازدید کل در روز، جلسات تا 1 دقیقه و 1 نمایش صفحه تا 499 دلار برای طرح آژانس، برای 500 کلمه کلیدی، 2000 بازدید در روز و بیشتر، شامل مدت زمان جلسه تا حداکثر متغیر است. پنج دقیقه و حداکثر پنج صفحه نمایش.

SerpClix

این یکی دیگر از ابزارهای دستکاری CTR است که بررسی کردیم، بنابراین اگر وقت دارید این مقاله را بخوانید. SerpClix کمی متفاوت است زیرا از کلیک‌کننده‌های واقعی انسانی استفاده می‌کند، بنابراین کل تجربه کمی پیچیده‌تر است و بسته به اینکه در مکانی که تنظیم کرده‌اید در دسترس باشد، ممکن است نتایج متفاوتی دریافت کنید یا ممکن است بیشتر طول بکشد. رتبه خود را افزایش دهید

حداقل یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد، بنابراین می‌توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید پولی را که به سختی به دست آورده‌اید خرج کنید، محصول را آزمایش کنید. به هر حال، مقرون به صرفه ترین طرحی که در حال حاضر در وب سایت SerpClix موجود است، 197 دلار در ماه شارژ می شود و 6000 اعتبار به شما می دهد که به 660 کلیک ترجمه می شود.

افکار نهایی

ابزارهای دیگری در همان صنعت وجود دارد که ممکن است بخواهید خودتان آنها را بررسی کنید، مانند SEO Rank Hunter یا SearchSEO.io. در نهایت، این به شما بستگی دارد که بفهمید آیا ClickSEO گزینه خوبی برای آنچه در ذهن دارید به نظر می رسد یا خیر. از نظر قیمت، آزمایش آن برای چند ماه ممکن است منطقی باشد، به نظر ما.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *