بررسی SerpClix | تمام آنچه نیاز است بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما بحث کرده‌ایم که چگونه دستکاری CTR می‌تواند به سئوکاران و صاحبان وب‌سایت کمک کند تا نتایج جستجوی خود را به سطح جدیدی برسانند، و همچنین چندین ابزار را برای این منظور در گذشته بررسی کرده‌ایم.

در مقاله امروز، ما SerpClix را هم از دیدگاه شخصی که ممکن است علاقه مند به استفاده از این سرویس باشد و هم از نقطه نظر به اصطلاح کلیک کننده – و آنچه که آنها به دست می آورند، تجزیه و تحلیل می کنیم.

بررسی SerpClix

قبل از اینکه به ادامه مقاله برویم، می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم ابزارهای دیگری را که بررسی کرده‌ایم، بررسی کنید، با توجه به اینکه همه آنها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت‌های منحصربه‌فرد هستند و بسیار متفاوت هستند (برخی از کلیک‌کننده‌های واقعی استفاده می‌کنند. و دیگران فقط به ربات ها متکی هستند):

در آینده بسیار نزدیک، ما همچنین بررسی ClickSEO، جایگزین دیگری برای SerpClix را خواهیم نوشت.

SerpClix چیست؟

در حالی که سایر سرویس‌ها در مورد روش‌هایی که می‌توانند نرخ کلیک را دستکاری کنند و به وضوح بیان می‌کنند که از ربات‌ها استفاده می‌کنند بسیار واضح هستند، SerpClix به استفاده از کلیک‌کننده‌های واقعی افتخار می‌کند.

ظاهراً بیش از 100000 نفر در سرتاسر جهان هستند که اساساً به ازای هر کلیکی که انجام می‌دهند پول دریافت می‌کنند و اینگونه است که کسی که می‌خواهد از چنین سرویسی استفاده کند واقعاً رتبه‌بندی خود را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهد.

با این حال، وقتی صحبت از اتکا به دستکاری CTR به میان می‌آید، همیشه ایده خوبی است که هر ادعایی را با ذره‌ای نمک بپذیرید – نه اینکه SerpClix دقیقاً آنچه را که وعده داده است انجام نمی‌دهد، اما این یک تکنیک پیچیده و مخالف است. بهترین روش ها یا قوانین بیشتر موتورهای جستجو.

SerpClix برای سفارشی کردن دستکاری CTR

ما در مورد خطراتی که هنگام دستکاری CTR می توانید انتظار داشته باشید کمی جزئیات بیشتری خواهیم داشت، اما چیزی که از ابتدا باید بدانید این است که هر چه کنترل بیشتری بر همه چیز داشته باشید، بهتر است.

اگر قبلاً سعی کرده اید یک وب سایت را به صورت ارگانیک رتبه بندی کنید، ممکن است متوجه برخی روندها شده باشید – مهم نیست که آن سایت در چه صنعت، مکان یا هر چیز دیگری است.

برای مثال، افراد در روزهای مشابه هفته روی نتایج جستجو کلیک نمی‌کنند، اما این چیزی نیست که انتظار داشته باشید SerpClix به شما اجازه کنترل روی آن را بدهد.

تعداد کلیک‌ها به طرحی که می‌خرید بستگی دارد، و تنها چیزهایی که می‌توانید انتخاب کنید عبارتند از: کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، موقعیتی که در نظر دارید و یک تخمین کلی از تعداد کلیک‌هایی که می‌خواهید به دست آورید.

همچنین این گزینه وجود دارد که می‌خواهید این نتایج را در Google یا Bing، به عنوان مثال، GMB محلی، یا هر نوع نتیجه دیگری مانند Google Images یا YouTube دریافت کنید.

هزینه SerpClix برای دستکاری CTR چقدر است؟

اول از همه، یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد و هر کاربر می تواند 500 اعتبار برای یک دوره حداکثر 14 روزه دریافت کند. با این حال، باید توجه داشته باشیم که این آزمایش رایگان چندان تفاوتی ایجاد نمی‌کند، به خصوص اگر می‌خواهید برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی رتبه‌بندی کنید یا نتایج بسیار دیگری وجود داشته باشد که در طول زمان نیت کاربر را برآورده کرده است – شاید بهتر باشد.

اگر از تنظیم “همه کشورها” استفاده می کنید، 500 اعتبار باید حدود 55 کلیک برای شما به همراه داشته باشد، به این معنی که تقریباً از هر کجای دنیا کلیک دریافت خواهید کرد. در عین حال، آنها باید برای 29 کلیک برای کشورهای خاص کافی باشند.

این می تواند کمی خسته کننده باشد، به خصوص اگر وب سایت شما در حال حاضر به اندازه کافی کلیک ارگانیک دریافت می کند.

در حالی که نسخه آزمایشی رایگان دقیقاً همان چیزی است که باید باشد، به معنای کاملاً رایگان، هر کسی که علاقه مند به آزمایش محصول است باید اطلاعات پرداخت خود را ارائه دهد، خواه جزئیات کارت اعتباری باشد یا جزئیات ورود. PayPal.

با رفتن به برنامه های پولی موجود در حال حاضر در وب سایت SerpClix، مقرون به صرفه ترین آنها 197 دلار در ماه قیمت دارد و با 6000 اعتبار، معادل تقریباً 660 کلیک ارائه می شود. به طور طبیعی، همه چیز به ویژگی قبلاً مورد بحث بستگی دارد، اینکه آیا شما آماده دریافت کلیک از هر نقطه از جهان هستید یا می خواهید کنترل کاملی بر مکان آنها داشته باشید.

طرح Bronze فقط کمتر از 300 دلار در ماه قیمت دارد (دقیقاً 297 دلار) و شامل 12000 اعتبار است که برای 1300 کلیک یا بیشتر مناسب است. محبوب ترین طرح نقره ای نام دارد و 497 دلار در ماه هزینه دارد. این یکی شامل 25000 اعتبار و تقریباً 2800 کلیک است.

طرح‌های طلایی و پلاتینیوم گزینه‌های گران‌تری هستند که در حال حاضر در دسترس هستند. صورتحساب اولی 997 دلار در ماه است و شامل 55000 اعتبار است که باید حدود 6000 کلیک برای شما دوام بیاورد. مورد دوم، Platinum، می‌تواند شما را تا 2497 دلار بازگرداند، اما مزایایی که به همراه دارد، به خصوص در مقایسه با گزینه‌های دیگر شگفت‌انگیز است – به کاربران 150000 اعتبار می‌دهد که معادل حدود 16500 کلیک است.

در صورت تمام شدن اعتبار، می توانید به سادگی یک سفارش اضافی ثبت کنید و موارد اضافی دریافت کنید.

خطرات استفاده از SerpClix

وقتی صحبت از تکیه بر این سرویس یا هر سرویس دیگری برای دستکاری CTR می شود، هم مزایا و هم معایب وجود دارد.

ما می گوییم تفاوت اصلی بین SerpClix و ربات خودکار این است که اولی از کلیک کننده های واقعی استفاده می کند. با این حال، در حالی که این باید در تئوری بهتر باشد، لزوماً نتایج خاصی را تضمین نمی کند.

به عنوان مثال، در مقایسه با سایر سرویس‌هایی که در گذشته بررسی کرده‌ایم، نتوانستیم اطلاعاتی در مورد اینکه آیا می‌توانید نرخ پرش خود را سفارشی کنید یا خیر، پیدا نکردیم. همانطور که احتمالاً می دانید اگر تا به حال از دستکاری CTR استفاده کرده باشید، مدت زمانی که کاربر ظاهراً در وب سایت شما صرف می کند می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

با این حال، به نظر می‌رسد که SerpClix این ضعف را در سیستم خود برطرف می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهد پیوند دومی را به سایت خود اضافه کنند که کلیک‌کننده باید از آن استفاده کند تا بازدید به عنوان یک پرش کامل در نظر گرفته نشود.

SerpClix حتی در بخش سؤالات متداول که در صفحه اول وب سایت موجود است به این معضل پاسخ می دهد. و بدیهی است که نرخ پرش به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته نمی شود – اما هر سئویی که ارزش آن را دارد می داند که در واقع یک فاکتور رتبه بندی است و اگر افراد فقط روی نتایج کلیک کنند اما در کمتر از یک ثانیه علاقه خود را از دست بدهند، به وضوح مشکلی وجود دارد. این وب سایت

بنابراین فقط دریافت چنین بازدیدهایی نه تنها ارزش خاصی به همراه ندارد، بلکه می تواند به جای بهبود رتبه سایت به آن آسیب برساند.

اکنون، البته، اگر نمی‌دانید چگونه از ربات‌های خودکار به‌جای کلیک‌کننده‌های انسانی استفاده کنید و نمی‌دانید از چه تنظیماتی استفاده کنید تا کل تجربه را تا حد امکان روان کنید، هیچ‌کدام از این دو هیچ ارزشی در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

SerpClix به جز جستجوی گوگل با چه چیز دیگری کار می کند؟

خوشحال خواهید شد بدانید که SerpClix برای موتورهای جستجوی مختلف و خدمات اینترنتی دیگر نیز در دسترس است، نه فقط گوگل قدیمی. بله، درست است، گوگل پرکاربردترین موتور جستجو در حال حاضر است، اما برخی از تلفن ها با Bing ارائه می شوند، افراد دیگر از Yandex و برنامه های مختلف دیگری استفاده می کنند که مردم در سراسر جهان به طور مرتب به آنها اعتماد می کنند.

SerpClix با همه چیز از جستجوی Bing و Google News گرفته تا YouTube و Google My Business (که اکنون به عنوان نمایه کسب و کار Google شناخته می شود) کار می کند.

SerpClix برای کسب درآمد اضافی

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم که اینها کلیک‌کننده‌های واقعی هستند، به این معنی است که شخصی در آنجا برای بازدیدی که وب‌سایت دریافت می‌کند پول دریافت می‌کند. اما اگر می‌خواهید پول نقد سریعی به دست آورید، این یک فرصت سودآور است؟ SerpClix چگونه کار می کند؟

ما در بخش بعدی مقاله خود به همه این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهیم.

آیا SerpClix قانونی است؟

از نظر اینکه اگر بخواهید یک کلیک کننده شوید، پول دریافت خواهید کرد یا خیر، احتمالاً در این زمینه هیچ نگرانی ندارید.

در مورد اینکه آیا گوگل می‌تواند کاری برای شما انجام دهد تا به صورت دستی CTR را به این شکل دستکاری کنید، احتمال اینکه چنین اتفاقی بیفتد بسیار کم است. در گذشته هیچ شکایتی برای این موضوع وجود نداشته است، به خصوص با کلیک های انسانی.

SerpClix چگونه پرداخت می کند؟

همه کلیک کنندگان پول خود را از طریق پی پال دریافت می کنند. ممکن است قبلاً به این موضوع اشاره کرده باشیم، اما گاهی اوقات پرداخت از طریق PayPal حرفه ای است، در حالی که گاهی اوقات ممکن است یک مشکل باشد.

برای یک چیز، این سرویس به معنای واقعی کلمه در همه کشورهای جهان در دسترس نیست و پی پال اخیراً شروع به حذف و مسدود کردن حساب ها به دلایل عجیب و غریب کرده است، گاهی اوقات حتی بدون توضیح.

بنابراین اگر راهی برای دریافت وجوه از طریق حساب PayPal ندارید، به معنای واقعی کلمه استفاده از SerpClix برای تلاش برای کسب درآمد اضافی بی فایده است.

چقدر می توانید با برنامه افزودنی مرورگر SerpClix درآمد کسب کنید؟

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید اگر بخش هزینه استفاده از SerpClix برای دستکاری CTR ها را مرور کرده باشید، کلیک کنندگان در واقع شانس بسیار خوبی برای کسب درآمد مناسب برای هر بازدید از وب سایت دارند.

همانطور که خود شرکت ادعا می کند، یک کلیک باید حداقل 0.05 دلار برای شما به ارمغان بیاورد. 5 سنت در این اقتصاد چندان زیاد به نظر نمی رسد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا استفاده از این سرویس برای کسب درآمد کمی منطقی است یا فقط از آن صرف نظر کنید و روی چیز دیگری تمرکز کنید.

جایگزین های SerpClix

همانطور که قبلاً در ابتدای این مقاله ذکر کردیم، در گذشته ابزارهای دستکاری CTR دیگر را بررسی کرده ایم، بنابراین می خواهیم اصول اولیه آنها را در این بخش نشان دهیم.

جستجو در سئو

این یکی نیز متکی به ترافیک واقعی انسان است، بنابراین بسیار شبیه به آنچه که SerpClix ارائه می دهد است. فقط با 29 دلار در ماه، دو بازدید از صفحه را با حداکثر 25 کلیک در روز و حداکثر 12 کلمه کلیدی دریافت می کنید.

این سرویس در مورد نرخ پرش کمی واضح تر است و بیان می کند که مدت زمان هر بازدید دریافت شده از طریق SearchSEO از 1 دقیقه تجاوز نمی کند.

جستجوگر رتبه سئو

زمانی که صحبت از جستجوگر رتبه سئو می شود، یک آزمایش رایگان برای همیشه وجود دارد و برای انواع موتورهای جستجو و خدمات، از جمله ویدیوهای YouTube، کار می کند. با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان، برای همیشه 300 کلیک در ماه دریافت می کنید.

از نظر قیمت، این یکی نیز در مقایسه با SerpClix کاملا مقرون به صرفه است زیرا ابتدایی ترین طرح 59 دلار در ماه هزینه دارد و با 1500 کلیک، 20 کلمه کلیدی و حداکثر 2 دقیقه بازدید ارائه می شود. به هر حال، اینها نیز کلیک کننده های واقعی انسانی هستند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم.

امپراتوری SERP

وقتی صحبت از سفارشی کردن کمپین شما به میان می آید، این یکی واقعاً کیک را به خود جلب می کند. شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر چیزی را که ترجیح می دهید از نظر هدف گذاری جغرافیایی، تعداد صفحات بازدید شده، زمان صرف شده در وب سایت خود و هر چیز دیگری تنظیم کنید.

حتی می توانید افزایش یا کاهش ترافیک را بسته به روز هفته تنظیم کنید – و این ویژگی است که ما قطعاً در سایر ابزارهای دستکاری CTR ندیده ایم.

اگرچه SERP Empire از ترافیک خودکار استفاده می کند، بنابراین باید این را در نظر بگیرید – اما ما می گوییم اگر از آن برای سایت پول خود استفاده نمی کنید و با کلیک ها دیوانه نمی شوید، ممکن است با این سرویس نتایج بهتری بگیرید. نسبت به بسیاری دیگر

حداقل هزینه ای که می توانید برای استفاده از SERP Empire بپردازید 59 دلار در ماه است و با 100 بازدید در روز برای حداکثر 50 کلمه کلیدی همراه است. این طرح بازدیدهای بیش از 1 دقیقه را نمی پذیرد، بنابراین اگر از نظر کلمات کلیدی، بازدید، بازدید از صفحه به ازای هر کاربر یا حداکثر 3 دقیقه نیاز دارید، به جای آن طرح استاندارد را انتخاب کنید.

افکار نهایی

بنابراین، آیا اعتماد به SerpClix منطقی است یا باید از چیزی متفاوت استفاده کنید؟ بحث بی پایانی در مورد اینکه آیا کلیک کننده های انسانی بهتر از ربات ها هستند یا بالعکس وجود دارد – اما در نهایت، اگر دیوانه نشوید، هر دو می توانند به یک نوع نتایج دست پیدا کنند.

با این حال، خدمات مقرون به صرفه تری وجود دارد که می تواند کمی ناامید کننده باشد. وقتی نوبت به کسب درآمد کمی بیشتر با SerpClix می رسد، ممکن است زمان زیادی برای انجام این کار از شما بگیرد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *