بررسی WordLift: بهترین ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی برای داده های ساختاریافته

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

زمان خواندن: 6 دقیقه WordLift چیست؟

WordLift اولین نرم افزار SEO است که به شرکت ها کمک می کند با تبدیل محتوا به داده های ساختاریافته، قالبی که به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل درک است، به زبان گوگل صحبت کنند.

WordLift از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل محتوا، شناسایی مهم ترین موضوعات و سازماندهی آنها در اشیا استفاده می کند. هر شی یک ایده، مفهوم، شخص یا مکان تحت پوشش وب سایت را توصیف می کند. سپس WordLift اشیاء را در فرهنگ لغت پیوند می دهد و اطلاعات را به داده های پیوندی تبدیل می کند و یک نمودار دانش ایجاد می کند.

نمودار دانش ستون فقرات یک وب سایت است. داده‌های پشت وب‌سایت، که به اندازه کافی با اطلاعات لازم غنی شده‌اند، برای موتورهای جستجو قابل درک می‌شوند که به راحتی محتوا را فهرست‌بندی می‌کنند. همچنین، از آنجایی که اطلاعات وب سایت به خوبی سازماندهی شده و زمینه سازی شده است، تجربه مرتبطی را در اختیار کاربران قرار می دهد که باعث می شود مدت زمان بیشتری در صفحات وب سایت بمانند.

رتبه بالاتر گوگل به وب سایت اجازه می دهد تا ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت کند و تجربه کاربری مطلوبی داشته باشد، که می تواند تاثیر مثبتی بر تبدیل ها داشته باشد.

WordLift را می توان با وردپرس و سایر CMS ها استفاده کرد و اگر می خواهید CMS خود را ادغام کنید یک API و webhooks ارائه می دهد.

چرا از WordLift استفاده کنیم؟

داده های ساختاریافته، لایه دیگری از داده ها را به محتوا اضافه می کند و بدون در نظر گرفتن اندازه آن، از طرق مختلف به رشد کسب و کار کمک می کند.

به گوگل و موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت را بهتر درک کنند و آن را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند. افزایش نرخ کلیک و ترافیک وب سایت ارگانیک؛ نحوه نمایش نام تجاری در نتایج جستجو را کنترل کنید (قطعه‌های غنی، افراد نیز سؤال می‌کنند و غیره). به کاربران اطلاعات مرتبط (آنچه به دنبال آن هستند) ارائه دهید که تجربه آنها را بهینه می کند. بهبود استراتژی محتوا از طریق پیوندهای داخلی؛

WordLift ابزاری است که به شما امکان می دهد با افزودن داده های ساختار یافته به محتوای وب سایت و ایجاد نمودار دانش، سئو را خودکار کنید. به این ترتیب، می توان به مزیت های ذکر شده در بالا و مزیت های رقابتی دست یافت که تنها قدرت داده های ساخت یافته می تواند قفل آن را باز کند.

با WordLift شروع کنید

WordLift به شما امکان می دهد داده های ساختار یافته را به یک وب سایت اضافه کنید. به این ترتیب، گوگل و موتورهای جستجو می دانند که شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

هنگامی که WordLift نصب شد و افزونه راه اندازی شد، هوش مصنوعی متن هر وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و پیشنهاد می کند که کدام مفاهیم برای آن کسب و کار خاص مناسب است. سپس می توانید نشانه گذاری طرحواره را به این مفاهیم اضافه کنید که اشیاء را در نمودار دانش نشان می دهد.

سپس موجودیت ها بخشی از واژگان شما هستند. آنها می توانند به مقالات شما پیوند داده شوند تا محتوای شما را غنی کنند و محیطی پویا ایجاد کنند که در آن کاربران بتوانند اطلاعات مرتبط با هدف جستجوی خود را پیدا کنند.

استفاده از WordLift آسان است. ویدیو را تماشا کنید تا اولین قدم های خود را با ما بردارید.

WordLift شامل اتوماسیون داده های ساخت یافته است

WordLift اتوماسیون داده های ساخت یافته را فعال می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، تشخیص اشیا و برچسب گذاری را در مقیاس تنظیم می کند. این به معنای نشانه گذاری بهتر، مقیاس پذیرتر و دقیق تر از داده های ساخت یافته در سایت است. اشیاء برچسب گذاری شده نیز به شبکه داده متصل می شوند و نمودار دانش شخصی سازمان را تشکیل می دهند.

نمودارهای دانش سفارشی

WordLift نمودارهای دانش و نمودارهای دانش را برای محصولات تجارت الکترونیک ایجاد می کند و به شرکت ها امکان دسترسی به سئوی آینده را می دهد.

نمودار دانش ستون فقرات وب سایت است و آن را برای موتورهای جستجو و دستیارهای صوتی مناسب می کند. علاوه بر این، امکان ایجاد صفحات وب و مقالات مرتبط و مناسب را فراهم می کند، داده ها را به داده های مرتبط تبدیل می کند و تجربه کاربر را مرتبط تر می کند.

سئو سئو

بهینه سازی تصاویر برای سئو به این معنی است که آنها به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای یک مقاله را بهتر درک کنند. WordLift به طور خودکار سه نسخه مورد نیاز گوگل را برای هر تصویر ایجاد می کند تا زمانی که حداقل 1200 پیکسل در سمت کوچکتر تصویر باشد. از آنجایی که این همیشه ممکن نیست، تیم WordLift یک Image Upscaler مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داد. مدل آموزش دیده برای بزرگنمایی و بهبود تصاویر وب سایت با استفاده از تکنیک وضوح تصویر فوق العاده.

ابزارک های توصیه محتوا

با WordLift، ویجت‌ها می‌توانند محتوا را غنی کنند تا شامل توصیفات و ارجاعات متقابل به جدیدترین محتوای منتشر شده، تقویت پیوندهای داخلی و ایجاد تجربه کاربری مرتبط شوند.

علاوه بر این، WordLift ماژول های ویژه ای را برای وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه می دهد، مانند نقشه زمینه محصول، ناوبری محصول، پرسش های متداول و غیره که تجربه کاربر را غنی می کند و به افزایش فروش فروشگاه آنلاین کمک می کند.

گزارش های معنایی

با WordLift برای Google Looker Studio، می‌توانید با بارگیری داده‌ها از نمودار دانش خود مستقیماً در استودیوی داده و ترکیب آن با کنسول جستجو یا هر پلت‌فرم تحلیل وب دیگری، گزارش‌های SEO معنایی ایجاد کنید.

می توان آن را به صورت رایگان دانلود کرد و با کلید WordLift استفاده کرد. این به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها تمام داده‌های خود را در یک مکان داشته باشید، بلکه در مورد مخاطبان و رفتار آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید و راه‌های جدیدی برای بهینه‌سازی استراتژی محتوای خود و موثرتر کردن سئو پیدا کنید (مثلاً درخواست‌های اضافی برای جستجو و هدف جستجو برای محتوا). بهينه سازي) .

برای آموزش ساخت گزارشات سئوی معنایی می توانید ویدیو را مشاهده کنید👇

سایر ویژگی های Wordlift تجزیه و تحلیل معنایی کلمات کلیدی (افزونه SEO برای Google Sheets™)

افزونه SEO برای Google Sheets™ by WordLift افزونه ای است که به شما امکان می دهد تحقیقات معنایی کلمات کلیدی را انجام دهید و JSON-LD ایجاد کنید تا Google بفهمد محتوای شما در مورد چیست.

با چند مرحله ساده، می‌توانید افزونه را برای تجزیه و تحلیل SERP نصب کنید و مرتبط‌ترین سایت‌ها را برای کسب‌وکار و جست‌وجوهای خود پیدا کنید، محتوای موجود خود را بهینه کنید و محتوای جدیدی ایجاد کنید که در گوگل رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب‌سایت شما جذب کند.

برای آشنایی بیشتر با افزونه سئو می توانید ویدیو را مشاهده کنید👇

SEO WooCommerce

WordLift همچنین یک افزونه ویژه برای خودکارسازی ورود داده های ساختاریافته به فروشگاه WooCommerce ایجاد کرده است.

پس از نصب، Woocommerce SEO توسط WordLift نشانه گذاری محصول و تمام اطلاعات حیاتی را به صفحات تجارت الکترونیک اضافه می کند و به محصولات اجازه می دهد تا در قطعه های غنی نمایش داده شوند.

پیوندهای داخلی خودکار و ویجت های خوب برای توصیه های محصول مانند ناوبر محصول و نقشه زمینه محصول به پست های وبلاگ اضافه می کند. بنابراین زمانی که مشتریان خود می خواهند بیشتر بدانند، علاقه خود را جلب کنید و سپس با ارائه محصول مناسب در زمان مناسب، نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

ناوبر محصول بهترین محصولات شما را در رابطه با محتوای صفحه نشان می دهد.

کارت زمینه محصول پیوندی را به محصولی که با کارت ذکر شده است اضافه می کند که به کاربر امکان می دهد جلوه را مشاهده کند.

WooCommerce SEO by WordLift به شما این امکان را می دهد که به سرعت سوالات متداول نشانه گذاری صفحات را ایجاد کنید و فرصتی دیگر برای بدست آوردن پیکسل های بیشتر در صفحات نتایج جستجوی گوگل به شما می دهد. ببینید چگونه می توان پاسخ سوالات متداول را مستقیماً در Google باز کرد. یک نکته کوچک: شما همچنین می توانید آنها را با لینک های داخلی غنی کنید!

قیمت گذاری WordLift

WordLift سه طرح اشتراک مختلف را ارائه می دهد: Starter، Professional و Business+Commerce.

برنامه Starter به شما امکان می دهد از نرم افزار در یک دامنه استفاده کنید. این طرح شامل 10 نوع طرحواره برای افزودن داده های ساخت یافته و ساختن نمودار دانش است. همچنین دارای ویجت های توصیه محتوای هوش مصنوعی است. طرح حرفه ای یک نسخه کامل نرم افزاری مناسب برای کسانی است که بین 1 تا 3 وب سایت را مدیریت می کنند. این شامل 18 نوع طرحواره، از جمله FAQPage و LocalBusiness است. همچنین دارای ویجت های توصیه محتوای هوش مصنوعی است. طرح تجارت + تجارت الکترونیک برای کسانی است که حداکثر 10 وب سایت مانند آژانس ها را مدیریت می کنند. دارای عملکرد گسترده تری است، از جمله انواع طرحواره ها و عبارت تابع مطابقت، که به شما امکان می دهد برچسب ها و دسته بندی های موجود را به اشیا تبدیل کنید. همچنین شامل افزونه SEO، افزونه Google Sheets است که به شما امکان می دهد تحقیقات معنایی کلمات کلیدی را برای بهینه سازی محتوای موجود و جدید سایت انجام دهید. این شامل ویجت های AI Content و AI Product Recommendation است.

WordLift همچنین دارای یک برنامه VIP است که راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده را ارائه می‌دهد و شامل مشاوره و پشتیبانی از تیم متخصصان سئو و یک پلتفرم سئوی سازمانی با هدف شرکت‌های بزرگ است.

نظرات WordLift

WordLift به عنوان یکی از خلاقانه ترین ابزارهای سئو برای هدایت ترافیک وب سایت ارگانیک و افزایش تعامل مخاطب با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در نظر گرفته می شود. در اینجا چند بررسی از Capterra و WordPress آورده شده است.

قضاوت نهایی

WordLift یک ابزار اتوماسیون SEO است که برای افراد و شرکت ها، از شرکت های کوچک تا بزرگ، که می خواهند اولین کسانی باشند که از فناوری های جدید برای خدمت به مشاغل استفاده می کنند، سود می برد.

WordLift به راحتی و بدون نیاز به مهارت فنی قابل نصب و استفاده است. با WordLift، می توانید داده های ساختار یافته را به وب سایت خود اضافه کنید و یک نمودار دانش ایجاد کنید. این به شما رتبه بهتری در گوگل و موتورهای جستجو می دهد و ترافیک ارگانیک را افزایش می دهد. با ارائه اطلاعات مورد نظر کاربران، تجربه آنها را مرتبط می‌سازید و مطمئن می‌شوید که زمان بیشتری را در سایت می‌گذرانند. این امر منجر به افزایش نرخ تبدیل می شود که نشان دهنده موفقیت کسب و کار است.

تحقیق و نوآوری مداوم WordLift را به راه حل شماره یک SEO در آینده تبدیل می کند.

اگر پست را دوست داشتید به من اطلاع دهید. این تنها راه بهبود است.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *