برنامه ارتباط مستمر را مشاهده کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید، از هر نوع که تمایل به ایجاد آن دارید، و علاقه مند به استفاده از یک برنامه بازاریابی ایمیلی برای انجام این کار هستید، به جای درستی آمده‌اید.

مقاله امروز مروری بر برنامه وابسته Constant Contact خواهد بود. ما تمام جزئیات کوچکی را که باید از آن آگاه باشید، از میزان انتظار برنده شدن تا مدت زمان ماندگاری کوکی، قوانینی که ممکن است لازم باشد بدانید و خیلی موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد.

بررسی اجمالی برنامه وابسته تماس دائمی تماس ثابت چیست؟

اگر قبلاً نام Constant Contact را نشنیده اید (اگرچه اگر مدتی در صنعت دیجیتال مارکتینگ بوده اید ممکن است غیرممکن باشد)، باید قبل از اینکه تلاش کنید، کمی وقت بگذارید تا بفهمید این برند چه می کند. خوانندگان شما

به زبان ساده، Constant Contact ابزاری است که هر کسی می تواند برای مدیریت بهتر لیست ایمیل خود از آن استفاده کند. این برند دارای انواع ویژگی های خوب به عنوان بخشی از خدمات خود است و اگرچه بازاریابی ایمیلی چیزی است که آنها تا حد زیادی روی آن تمرکز می کنند، اما می توانند به شما در رشد رسانه های اجتماعی و به طور کلی حضور اینترنتی خود با چند ابزار دیگر مانند بازاریابی پیامکی کمک کنند. یا صفحات فرود

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

به عنوان یک شریک Constant Contact، شما به طور موثر دو نوع طرح را تبلیغ خواهید کرد – نیازی به گفتن نیست که قیمت آنها متفاوت است و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

اول از همه، یک دوره آزمایشی رایگان در دسترس است، و یک ماه تمام طول می‌کشد – که کار را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا ارجاع‌کنندگان احتمالی شما در مورد امتحان کردن یک محصول، اگر مجبور به پرداخت هزینه نباشند، محتاط نخواهند شد. سنت در آغاز

هزینه طرح پایه 9.99 دلار در ماه است، اما تا حد زیادی قابل تنظیم است زیرا کاربران اگر بخواهند تعداد بیشتری از مخاطبین را مدیریت کنند، می توانند هزینه بیشتری بپردازند. با این طرح، ویژگی هایی مانند صدها الگوی ایمیل، گزارش تعامل، امکان ارسال همزمان در سه شبکه رسانه اجتماعی مختلف و ادغام با ابزارهای مفید مختلف مانند Shopify یا Canva را دریافت می کنید.

طرح دومی که اکنون برای Constant Contact در دسترس است Plus نام دارد و 45 دلار در ماه شارژ می شود – اما این طرح به تعداد افراد موجود در لیست ایمیل ارجاع دهنده شما نیز بستگی دارد.

برخی از ویژگی‌های موجود در Plus از سفارشی‌سازی محتوای پویا تا ارتباطات خودکار، تقسیم‌بندی مشتری و موارد دیگر را شامل می‌شود – ما می‌گوییم که این برای فروشگاه‌های آنلاین کوچک یا به طور کلی فقط کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بهترین کار را دارد، زیرا از این نظر ویژگی‌های بسیار مفیدی دارد.

چگونه با Constant Contact شریک شویم

یکی از اولین مواردی که در مورد این برنامه باید به آن اشاره کرد این است که خود مدیریت نمی شود. اگر مدتی است که به بازاریابی وابسته مشغول بوده اید، احتمالاً می دانید که این می تواند یک مزیت قابل توجه باشد، زیرا کار با یک پلت فرم جداگانه که شاید بتوانید برای سایر سایت های تخصصی خود استفاده کنید یک مزیت آشکار است.

از آنچه جمع آوری کردیم، Constant Contact هم با Impact Radius و هم CJ Affiliate، دو تا از بزرگترین شبکه های وابسته امروزی، کار می کند.

بنابراین وقتی به برنامه وابسته Constant Contact می‌پیوندید، باید به یکی از این دو پلتفرم بروید و آن را در آنجا جستجو کنید. یک فرم ثبت نام وجود دارد که البته می توانید آن را در سایت خود برند پیدا کنید، اما درخواست شما باید توسط یک مدیر تجزیه و تحلیل شود.

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، شرکت در مورد افرادی که با آنها تماس می گیرد کمی مراقب است و قوانینی وجود دارد که باید برای جلوگیری از اخراج از برنامه رعایت کنید.

به عنوان مثال، شما مجاز به داشتن محتوای بزرگسالان در سایت خود نیستید و اجازه ندارید محتوایی داشته باشید که به هیچ وجه تبعیض آمیز باشد یا درگیر رفتارهای عجیب و غریب مانند ارسال هرزنامه یا تلاش برای جمع آوری و ذخیره داده های بالقوه خصوصی کاربران خود باشید.

الزامی که ما کاملاً منحصر به فرد یافتیم این است که Constant Contact نمی‌خواهد در وب‌سایت‌هایی که اسلحه گرم، بمب یا انواع دیگر سلاح‌ها را می‌فروشند یا توصیه می‌کنند تبلیغ شود – به‌ویژه محتوایی که به مردم یاد می‌دهد چگونه این چیزها را بسازند.

به طور خلاصه، وقتی به آن نگاه می کنید، همه اینها کاملاً منطقی است، و این چیزی است که اکثر شرکت های دیگری که ممکن است علاقه مند به همکاری با آن باشید، از شما به عنوان یک شرکت وابسته انتظار دارند.

Constant Contact چقدر در کمیسیون های وابسته پرداخت می کند؟

اگر آنچه را که این برند می تواند به بازاریابان و تأثیرگذاران وابسته خود ارائه دهد در مقایسه با آنچه که دیگران در همان جایگاه می توانند انجام دهند مقایسه کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که این معامله بسیار خوبی است.

و دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که می توانید برای هر دوره آزمایشی رایگان 5 دلار کسب کنید (Sendinblue چیزی مشابه دارد، اما فقط 2 دلار برای آزمایش رایگان برای مقایسه ارائه می دهد) و 105 دلار برای همه حساب های پولی، خواه برنامه های ماهانه یا سالانه باشند.

یکی دیگر از نکات جالب در مورد این برنامه این است که کوکی ردیابی به مدت 120 روز دوام می آورد. با توجه به این واقعیت که یک دوره آزمایشی رایگان وجود دارد که یک ماه تمام طول می کشد، این می تواند بسیار راحت باشد، بنابراین اگر قرار بود کوکی شما 45 روزه باشد، ارجاعات شما فقط 15 روز فرصت دارند تا تصمیم بگیرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته 1Password

آستانه پرداخت و روش های پرداخت

آستانه و روش پرداخت بستگی به شبکه ای دارد که برای ارتقای خدمات Constant Contact انتخاب می کنید، بنابراین ما نمی توانیم در اینجا به شما پاسخ روشنی بدهیم.

با این حال، هم با CJ Affiliate و هم با Impact Radius، امکان دریافت پرداخت از طریق PayPal را نخواهید داشت – که هم می تواند یک مثبت و هم منفی باشد. اگرچه PayPal واقعاً راحت است، اما هزینه‌های بسیار زیادی دارد و در چند سال گذشته به دلیل حذف حساب‌ها بدون دلیل، شهرت بدی به دست آورده است.

به طور خلاصه، به احتمال زیاد از طریق انتقال مستقیم بانکی یا ACH پرداخت خواهید شد، با توجه به اینکه می توانید از خدمات آنلاین مانند Payoneer (که حساب های بانکی مجازی در کشورهای مختلف ایجاد می کند) در هر یک از این دو شبکه استفاده کنید.

یک دوره انتظار وجود خواهد داشت که می‌توانید انتظار داشته باشید که بتوانید برنده‌های خود را برداشت کنید، اما این چیزی است که هر شرکتی به آن تکیه می‌کند – با تماس مداوم ممکن است بین 10 روز تا 30 روز طول بکشد، اما همه چیز معمولاً سریع‌تر – سریع‌تر پیش می‌رود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته FreshBooks

مزایا و معایب یک شریک تماس دائمی

کاملاً واضح است که مهمترین مزیتی که از آن برخوردار خواهید شد، ساختار کمیسیون است. این واقعیت که حتی با استفاده از آزمایش‌های رایگان، 5 دلار دریافت می‌کنید و پس از اینکه شخصی تصمیم گرفت از طرح پولی استفاده کند، بلافاصله 105 دلار درآمد کسب خواهید کرد، به طور خودکار برنامه وابسته Constant Contact را از بسیاری دیگر متمایز می‌کند – این یکی از بهترین‌هاست.

همچنین، از آنجایی که می‌توانید با Impact Radius یا CJ Affiliate برای مدیریت همه چیز کار کنید، در زمان زیادی صرفه‌جویی خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر قرار بود با ده ها برند شریک شوید و هر کدام از آنها باید برنامه خود مدیریتی خود را داشته باشند، زمان زیادی را برای بررسی دوره ای تبدیل های خود تلف می کنید.

در مورد معایب، ما واقعاً نتوانستیم این تعداد را پیدا کنیم. مدت زمان کوکی 120 روز است که یک امتیاز دیگر است و اگرچه می توانست یک سال دوام بیاورد، اما هنوز به اندازه کافی مناسب است.

ما می‌خواهیم کمی انعطاف‌پذیری بیشتری ببینیم به این معنا که نرخ تکرارشونده، صرف‌نظر از ارزش آن، توسط شرکت‌های وابسته قدردانی می‌شود – اما همه شرکت‌ها به یک شکل عمل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Pipedrive

جایگزین‌های Constant Contact Constant Affiliate Programme Mailerlite

ما اخیراً این برنامه وابسته را بررسی کردیم و گفتیم که حداقل باید آن را در نظر بگیرید – یا آن را به عنوان گزینه ای برای Constant Contact و سایر برنامه های بازاریابی ایمیلی در نظر بگیرید.

به عنوان یک شرکت وابسته به Mailerlite، می توانید درصدی 30 درصد از ارزش هر اشتراک خریداری شده توسط مراجعین خود را انتظار داشته باشید. خوبی این نرخ این است که تکراری است، به این معنی که هر بار که شخصی طرح خود را تمدید می کند یا فقط اشتراک ماهانه خود را پرداخت می کند، شما 30 درصد از مبلغی را که برای آن پرداخت کرده است، به دست خواهید آورد.

نکته منفی این است که برنامه خود مدیریت می شود، بنابراین باید از وب سایت شرکت برای بررسی عملکرد، آمار، تبدیل ها، تنظیمات پرداخت و تقریباً هر چیز دیگری استفاده کنید.

موسند

ما در حال تهیه مقاله ای در مورد برنامه وابسته Moosend نیز هستیم، اما به بیان ساده، می توانید با این جایگزین نیز انتظار کمیسیون 30٪ را داشته باشید.

و حداقل در این مورد، حتی اگر برنامه توسط خود برند نیز مدیریت می شود، نه اینکه آنها به یک شبکه وابسته جداگانه تکیه کنند، به نظر می رسد که کاملاً خوب کار می کند – یک تیم کامل از مدیران وابسته وجود دارد که می توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند. در صورت نیاز به کمک اضافی

سنندین بلو

با توجه به اینکه اکثر برنامه‌های بازاریابی ایمیلی وابسته که در سال‌های اخیر با آنها مواجه شده‌ایم درصدی از برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند، و برخی از این گزینه‌ها می‌توانند کاملاً مقرون به صرفه باشند، گاهی اوقات ممکن است برای یک شرکت وابسته با تجربه کمتر منطقی باشد که آن مسیر را انتخاب کند. .

خب، به نظر می رسد که این مورد در مورد Sendinblue صدق نمی کند، و دلیل اینکه ما می گوییم این است، کمیسیون 2 دلاری است که حتی در آزمایش های رایگان به دست می آورید و 120 دلاری است که برای هر ارجاعی که یک طرح پولی دریافت می کند، صرف نظر از طول یا طول آن، دریافت می کنید. قیمت

در مورد کوکی ردیابی، سه ماه کامل دوام می آورد، بنابراین سه برابر بهتر از استاندارد فعلی صنعت است، یعنی 30 روز.

دریافت پاسخ

این یکی از بهترین موارد مورد علاقه ما در مورد برنامه های بازاریابی ایمیلی وابسته است. Getresponse به شما آزادی انتخاب بین دو مدل کسب درآمد را ارائه می دهد.

می‌توانید برای هر سرنخ پولی که برای آنها ارسال می‌کنید کمیسیون ثابتی معادل 100 دلار دریافت کنید یا می‌توانید مدل سودآورتر را در طول زمان انتخاب کنید که در آن می‌توانید 33 درصد از هر اشتراک ارجاع را حتی سال‌های بعد به دست آورید.

یکی دیگر از چیزهای بسیار خوب در مورد این یکی این است که مدت زمان کوکی 120 روز است – بدیهی است که بیشتر از بسیاری از شرکت های دیگر در این طاقچه می توانند ارائه دهند.

ActiveCampaign

هنگامی که می‌خواهید تصمیم بگیرید که آیا از ActiveCampaign برای تلاش‌های بازاریابی وابسته خود استفاده کنید یا نه، تشخیص دقیق ساختار کمیسیون آنها دشوار است.

حداکثر نرخی که می توانید انتظار کسب درآمد را داشته باشید 30٪ است، اما حقیقت این است که شما در واقع از 20٪ شروع می کنید – و برای استفاده از این نرخ، باید 100 دلار فروش به برند در یک دوره 90 روزه بفرستید (که بین دیگری طول کوکی ردیابی است).

پس از ارجاع 500 دلار به فروش و اگر در طول زمان بیش از 2000 دلار فروش داشته باشید، کمیسیون شما به نرخ 30 درصدی که در ابتدا ذکر کردیم تبدیل می شود. بنابراین واضح است، اگرچه این برند کاملاً محبوب و شناخته شده است، اما درصد آن در ابتدا کمتر از سایر انتخاب ها است.

ConvertKit

نرخ 30% ارائه شده توسط ConvertKit به شرکت های وابسته خود بسیار مناسب است، اما بزرگترین نقصی که در این برنامه پیدا کرده ایم این است که کوکی 60 روز دوام می آورد.

اکنون، با توجه به اینکه شرکت‌های دیگر یک کوکی ردیابی ۱۲۰ روزه ارائه می‌دهند (مثلاً GetResponse را در نظر بگیرید)، این کمی کوتاه به نظر می‌رسد.

حداقل این یکی از طریق LinkMink کار می کند، یک پلت فرم وابسته جداگانه که می تواند برای بازاریابان وابسته که چندین سایت تخصصی مختلف دارند و می خواهند همه چیز در مورد درآمد خود را در یک مکان داشته باشند، یک مزیت باشد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *