برنامه وابسته Roboform | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید و در حوزه بازاریابی دیجیتال، امنیت اینترنتی، ساخت وب‌سایت یا چیزی مشابه آن هستید، به جای درستی آمده‌اید.

برای مقاله امروز، بررسی دقیق برنامه وابسته Roboform را آماده کرده ایم. ما همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید، از پولی که می‌توانید انتظار داشته باشید، تا مدت ماندگاری کوکی‌ها، قوانین و مقررات و موارد دیگر را بررسی می‌کنیم. ادامه مطلب را بخوانید تا همه چیز را در مورد آن بدانید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته Roboform Roboform چیست؟

به زبان ساده، Roboform یک مدیر رمز عبور است. با این حال، چیزی که آن را از جمعیت متمایز می کند، این واقعیت است که واقعا موثر و ایمن است. علاوه بر این، با دستگاه های بی شماری، چه تلفن همراه یا ثابت، و صرف نظر از سیستم عاملی که بر روی آن کار می کنند، سازگار است.

چیزی که در مورد Roboform جالب است این است که اگرچه به دنبال یک مدیر رمز عبور خوب و قابل اعتماد هستید که به دنبال یک مدیر رمز عبور خوب و قابل اعتماد هستید که مانند آنهایی که در خدمات ارائه شده توسط 1Password یا Dashlane می‌یابید، هیچ ویژگی اضافی ندارد. اگر هیچ چیز دیگری ندارید، این قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

خدمات Roboform همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از آنچه رقبای برند در حال حاضر ارائه می دهند هستند – که برای شما یک مزیت است، زیرا خوانندگان شما در وهله اول از آزمایش آن احتیاط نمی کنند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، یک دوره آزمایشی رایگان از خدمات ارائه شده توسط Roboform وجود دارد که دلیل دیگری برای در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک برنامه وابسته به این برنامه است. مردم زمانی احساس راحتی می کنند که بتوانند محصولی را امتحان کنند قبل از اینکه تصمیم بگیرند پولی که به سختی به دست آورده اند روی آن سرمایه گذاری کنند.

همانطور که انتظار دارید نسخه رایگان دارای تعدادی ویژگی محدود است. با این حال، هنوز هم برای اکثر کاربران به اندازه کافی سخاوتمندانه است و شامل مواردی مانند تأیید رمز عبور، رمزگذاری قوی، ورود نامحدود (که قطعاً چیزی است که در سایر سرویس‌ها نمی‌بینید)، مدیریت نشانک و موارد دیگر را شامل می‌شود.

یک برنامه پولی برای استفاده فردی وجود دارد و هزینه آن 23.88 دلار در سال است. این شرکت به طور منظم فروش را انجام می دهد و برای مثالی از این به شما، به جای پرداخت 71.64 دلار برای 3 سال استفاده، در حال حاضر فقط 64.44 دلار پرداخت می کنید. قرارداد 5 ساله حتی بهتر است زیرا به جای پرداخت 119.40 دلار، فقط 99.50 دلار پرداخت خواهید کرد.

این طرح که Everywhere نام دارد، با تمام ویژگی هایی که قبلاً در مورد نسخه رایگان ذکر کردیم، همراه با قابلیت همگام سازی داده ها بین دستگاه های مختلف، پشتیبان گیری ابری، احراز هویت دو مرحله ای، دسترسی به وب، پشتیبانی با اولویت 24/7 و همچنین ارائه می شود. پوشه مشترک امن

همچنین یک طرح خانوادگی “Anywhere” وجود دارد که برای حداکثر پنج کاربر به طور همزمان کار می کند. این یکی 47.75 دلار در سال صورتحساب می شود. همانطور که می توانید تصور کنید، اکنون شامل ویژگی های ذکر شده قبلی به همراه برخی از موارد اضافی مانند اشتراک گذاری امن و محافظت از رمز عبور است.

اما اگر بخواهید از Roboform برای تجارت استفاده کنید چه؟ خوب، برند شما را نیز به این روش پوشش داده است. ایجاد یک حساب تجاری زمان بسیار کمی می برد و به حداقل تلاش نیاز دارد. قیمت گذاری عمدتاً بسته به تعداد کاربرانی که نیاز به دسترسی به یک حساب کاربری دارند متفاوت است.

برای مثال، برای اشتراک 3 ساله، مشتریان Roboform باید انتظار داشته باشند که 33.95 دلار به ازای هر کاربر در سال برای یک تیم بزرگتر از 10 نفر بپردازند. با افزایش تعداد کاربران، قیمت کاهش می یابد. به عنوان مثال، برای تیم هایی که بین 26 تا 100 نفر هستند، این طرح برای هر کاربر 29.95 دلار در سال است.

تفاوت چندانی بین 3 ساله و سالانه وجود ندارد، به خصوص که دومی 39.95 دلار در سال برای هر کاربر برای تیم های کوچکتر از 10 نفر هزینه دارد.

در هر صورت، طرح‌های تجاری وجود دارند، بنابراین اگر شما مخاطبان B2B یا فقط افرادی دارید که می‌خواهند استارت‌آپ ایجاد کنند یا شاید قبلاً صاحب یک کسب‌وکار تجارت الکترونیکی هستند، حتماً باید این سرویس را به آنها توصیه کنید.

امنیت در مدیریت یک برند، مهم نیست که چقدر کوچک باشد، بسیار مهم است.

Roboform Affiliate Program – چگونه کار می کند؟

خوب، چیزی که در مورد این برنامه کمی ناامید کننده است این است که حتی اگر شرکت طرح های تجاری را می فروشد، آنها در آنچه بازاریابان وابسته انتظار دارند با توصیه آنها به دست بیاورند، گنجانده نشده اند.

تمام تمدیدها نیز بخشی از توافقنامه نرخ کمیسیون نیستند، بنابراین این یکی از آن برنامه هایی نیست که نرخ در آن تکرار شود. همچنین، وقتی اشتراک خود را دریافت می کنید، نمی توانید کمیسیون بگیرید.

راه های مختلفی برای پیوستن به برنامه وجود دارد. بهتر است به وب سایت رسمی بروید و درخواست ارسال کنید. آنها از شما اطلاعاتی را می خواهند و شما باید تا حد امکان در مورد نحوه تبلیغ محصولات Roboform دقیق باشید.

همچنین باید یک قرارداد مشارکت الکترونیکی امضا کنید. درخواست شما توسط یک کارمند Roboform بررسی می شود و ظرف چند روز پاسخ دریافت خواهید کرد.

با این حال، اگر نمی‌خواهید با ناراحتی مدیریت همه چیز مرتبط با فعالیت وابسته خود در وب‌سایت برند خود مقابله کنید (که می‌تواند یک نقطه ضعف باشد، به خصوص اگر صاحب چندین وب‌سایت تخصصی مختلف هستید)، می‌توانید به برنامه بپیوندید. از طریق یک شبکه وابسته جداگانه

ما این گزینه را در SOVRN (که قبلا VigLink نامیده می شد) در دسترس یافتیم. ما همچنین به اطلاعاتی برخورد کرده‌ایم که نشان می‌دهد این برنامه را می‌توان در CJ Affiliate پیدا کرد، اما نتوانستیم آن را در آن پلتفرم پیدا کنیم، بنابراین باید این ادعاها را با احتیاط بپذیرید.

به عنوان یک شرکت وابسته به Roboform چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

این مهم ترین قسمتی است که منتظرش بوده اید، بنابراین آنچه باید بدانید در اینجا آمده است.

به عنوان یک زیرمجموعه Roboform، می توانید 30٪ از هر فروش را که از طریق پیوندهای وابسته خود ارجاع می دهید، داشته باشید. این که این کم باشد یا زیاد به شما بستگی دارد. اما با توجه به مقرون به صرفه بودن برخی از طرح هایی که در بالا نشان دادیم، معمولاً نباید انتظار داشته باشید که بیش از 10 دلار در هر فروش کسب کنید.

بنابراین، مگر اینکه حجم عظیمی از ترافیک دریافت کنید و بتوانید مخاطبان خود را با محتوای عالی خود تبدیل کنید، این برنامه ممکن است معامله خوبی نباشد.

با این حال، مدت زمان کوکی 60 روز است، که ما اذعان خواهیم کرد که بهتر از آن چیزی است که بسیاری از رقبای Roboform می توانند ارائه دهند. در این مرحله، استاندارد صنعت 30 روز است، بنابراین هر چیزی فراتر از آن مورد توجه بیشتر بازاریابان وابسته است.

روش ها و آستانه های پرداخت

اینجا اوضاع کمی مثبت تر است. تنها دو روش پرداخت وجود دارد که ممکن است برخی از شرکا را آزار دهد و آنها شامل PayPal و چک USD هستند. بدیهی است که نمی‌توانید از دومی استفاده کنید مگر اینکه حداقل مقیم ایالات متحده باشید، بنابراین PayPal تنها گزینه موجود برای افراد مستقر در کشورهای دیگر باقی می‌ماند.

مشکل اصلی پی پال این است که این برند در چند سال گذشته به دو دلیل عمده در از بین بردن شهرت آنها کاملاً موفق بوده است – اولی هزینه نسبتاً سنگینی است که هر بار که شخصی پول را به حساب بانکی خود منتقل می کند.

مورد دوم این است که به نظر می رسد آنها بدون هیچ دلیل مشخصی اکانت ها را حذف یا غیرفعال می کنند، حتی زمانی که فعالیت آنها هیچ قانونی را نقض نمی کند.

اما وقتی صحبت از برنامه وابسته Roboform می شود، آستانه پرداخت فقط 30 دلار برای پرداخت های PayPal و 50 دلار برای جایگزین چک USD وجود دارد. و در مقایسه با محدودیت هایی که سایر برنامه های وابسته دارند، خواهیم گفت که کار با آنها بسیار بسیار آسان است.

فرض کنید سه یا چهار نفر را معرفی کرده اید و آنها ابتدایی ترین حساب ها را دریافت می کنند، اکنون می توانید درآمد خود را از طریق پی پال برداشت کنید.

همچنین ممکن است این موارد را دوست داشته باشید: برنامه ها و شبکه های وابسته سنگاپور – هر آنچه که باید بدانید

مزایا و معایب شریک Roboform بودن

وقتی نوبت به پیوستن به هر نوع برنامه ای می رسد یا شروع به کسب درآمد از وب سایت خود از طریق دیگر می شود، ابتدا باید مزایا و معایب آن را به دقت تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که تمام اطلاعات را در اختیار دارید و هیچ شگفتی ناخوشایندی ندارید.

از نظر مزایا، ما می گوییم که نرخ کمیسیون و مدت کوکی نسبتا مناسب است. درآمدی که می توانید با برنامه های دیگر انتظار داشته باشید در مقایسه بسیار کمتر است، اما گزینه های دیگری برای کسب درآمد بیشتر وجود دارد.

یکی از نکات منفی این است که این شرکت به اندازه سایر مدیران رمز عبور شناخته شده نیست. این واقعیت که هیچ ویژگی اضافی مانند VPN یا سایر اشکال امنیت آنلاین وجود ندارد که افراد بتوانند از بین آنها انتخاب کنند، همچنین می تواند شما را از نظر توصیه هایی که به مخاطبان خود می کنید محدود کند.

با این حال، آستانه پرداخت همه چیز را بسیار بهتر می کند، زیرا سایر شبکه ها و برنامه ها شما را وادار می کنند تا حداقل 100 دلار درآمد داشته باشید. به عنوان مثال، Wix شما را مجبور می کند که حداقل 300 دلار در ماه کمیسیون دریافت کنید تا پول شما به شما منتقل شود.

در نهایت، یک اشکال دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفت. اگر شخصی را به Roboform ارجاع دهید و او به جای حساب فردی یا خانوادگی حساب تجاری را دریافت کند، نمی توانید درآمد کسب کنید. این یک اشکال جدی است و قبل از ارسال درخواست باید آن را در نظر بگیرید.

برنامه های جایگزین Roboform Affiliate 1 رمز عبور

ما یک بررسی جداگانه درباره این برنامه وابسته نوشتیم، بنابراین اگر تمایل به خواندن آن دارید، آن را اینجا ببینید. یک نسخه رایگان از این محصول وجود دارد، اما به عنوان یک شرکت وابسته، حتی اگر شخصی حساب پولی دریافت نکند، 2 دلار دریافت می کنید.

اما زمانی که شخصی تصمیم به دریافت یک طرح پولی می گیرد، شما 25 درصد از هر چیزی را که تصمیم به خرج کردن دارد، به دست خواهید آورد. کوکی فقط 45 روز است، بنابراین کمی کوتاهتر از کوکی برنامه وابسته Roboform است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: مروری بر برنامه وابسته به جریان وب

LastPass

LastPass یکی از محبوب ترین مدیریت های رمز عبور است که امروزه در دسترس است، بنابراین توصیه خدمات این برند به مخاطبان برای شما دشوارتر خواهد بود. به عنوان یک شرکت وابسته می توانید 25٪ از تمام برنامه های پولی را انجام دهید.

این کوکی 45 روز دوام می آورد، بنابراین در مقایسه با مورد استفاده شده توسط Roboform کوتاهتر است. با این حال، ما می گوییم که حداقل باید به این فکر کنید که شریک LastPass شوید فقط به این دلیل که این شرکت شهرت جهانی دارد و محصول واقعاً درخشان است.

داشلین

این کاملاً شبیه به چیزی است که ما در رابطه با برنامه های وابسته 1Password و LastPass توضیح دادیم.

نرخ کمیسیون یکسان است، اما یک اشکال قابل توجه وجود دارد که قبل از تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Dashlane باید از آن آگاه باشید – مدت کوکی 1 روزه. این یکی از بدترین مواردی است که بدون اغراق با آن روبرو شده ایم، زیرا شبیه آنچه آمازون Associates این روزها ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به معلمان

Locker.io

این احتمالاً یکی از پرسودترین برنامه های وابسته است به این معنا که کمیسیون اولیه شما در اولین پرداختی که ارجاعات شما انجام می دهند 50٪ خواهد بود. هر طرح تمدید یا اضافه ای که ارجاع شما برای دریافت انتخاب می کند، 10 درصد دیگر برای شما ایجاد می کند.

متأسفانه، این یکی از طریق هیچ شبکه وابسته جداگانه دیگری کار نمی کند، بنابراین تنها گزینه ای برای پیوستن به آن در وب سایت خود برند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: برنامه وابسته FreshBooks

Enpass

با توجه به اینکه Roboform دقیقاً همان چیزی است که ارائه می دهد، کمیسیون 30٪ تعجب آور نیست. یکی دیگر از بخش های بسیار خوب جایگزین Enpass این واقعیت است که آنها هر ماه به شرکای خود پول می دهند و آن سیستم آزاردهنده NET60 را ندارند.

#عنوان_تصویر

برنامه وابسته Enpass از طریق Impact Radius کار می کند، شبکه ای که در گذشته بررسی کرده ایم.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *